Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

Tussi!!!! åssen går det med ruginga di? :)

 

yasmin: skulle ønske jeg var like langt som deg på rugærn!

 

kan ikke skjønne at det er mulig med sååååååååååå treige dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De e grusomt å ruge:/ Hehe sko ønske eg kunne si EG ER GRAVID å bli ferdig me dette her:) men de tar eg ikke sjansen på før søndag å mer posetiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De e grusomt å ruge:/ Hehe sko ønske eg kunne si EG ER GRAVID å bli ferdig me dette her:) men de tar eg ikke sjansen på før søndag å mer posetiv test:)

 

ser den.. i mellomtiden nyter du positiv test i stillhet ;)

 

tør nok ikke juble før jeg ser hcg økning denne gangen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De e liksom de:/ forrige forsøk ble eg lurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi!!!! åssen går det med ruginga di? :)

 

yasmin: skulle ønske jeg var like langt som deg på rugærn!

 

kan ikke skjønne at det er mulig med sååååååååååå treige dager...

 

Ruginga går dritbra ;-) har faktisk ikke tenkt så mye på det, men så er eg bare på rd 2 nå da.. :-P hva med deg?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi!!!! åssen går det med ruginga di? :)

 

yasmin: skulle ønske jeg var like langt som deg på rugærn!

 

kan ikke skjønne at det er mulig med sååååååååååå treige dager...

 

Ruginga går dritbra ;-) har faktisk ikke tenkt så mye på det, men så er eg bare på rd 2 nå da.. :-P hva med deg?? :-)

 

Går bra her og!! er jo bare Rd 3 i dag ;) hehe... men tar livet rolig... pusser opp hjemme, så er litt å drive med og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farken, nå som jeg har hatt en jævla kjedelig dag har jeg tenkt masse!! :P dritt å være bare på dag 2.. :P 10 fuckings lange dager igjen!!!! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager mener jeg såklart... :P enda værre!

 

ja, er best å være sysselsatt du ;) blir ofte mye tenking på kvelden her... :/ men bare positive tanker foreløpig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager mener jeg såklart... :P enda værre!

 

ja, er best å være sysselsatt du ;) blir ofte mye tenking på kvelden her... :/ men bare positive tanker foreløpig :P

 

Jeg vet liksom ikke hva jeg tenker jeg! Tenker vel mest på hva jeg skal gjøre slik at tiden går.. :P Men kjenner også på følelsen av at det er bare alt for "vilt" at det blir positivt... Fatter ikke hvordan alle klarer å holde motet oppe etter x antal negative forsøk altså!... :) Harde kvinnemennesker her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager mener jeg såklart... :P enda værre!

 

ja, er best å være sysselsatt du ;) blir ofte mye tenking på kvelden her... :/ men bare positive tanker foreløpig :P

 

Jeg vet liksom ikke hva jeg tenker jeg! Tenker vel mest på hva jeg skal gjøre slik at tiden går.. :P Men kjenner også på følelsen av at det er bare alt for "vilt" at det blir positivt... Fatter ikke hvordan alle klarer å holde motet oppe etter x antal negative forsøk altså!... :) Harde kvinnemennesker her inne!!

 

prøve å legge bort bekymringer, og leve i nåtiden, men tankene tar seg en vandretur allikevel ;) hehe :P ikke lett nei! og så snakker jeg som om jeg er gravid! :D tror det hjelper jeg skjønner du :P Tenk Tussi: I desmebr får vi hver vårt lille nurk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager mener jeg såklart... :P enda værre!

 

ja, er best å være sysselsatt du ;) blir ofte mye tenking på kvelden her... :/ men bare positive tanker foreløpig :P

 

Jeg vet liksom ikke hva jeg tenker jeg! Tenker vel mest på hva jeg skal gjøre slik at tiden går.. :P Men kjenner også på følelsen av at det er bare alt for "vilt" at det blir positivt... Fatter ikke hvordan alle klarer å holde motet oppe etter x antal negative forsøk altså!... :) Harde kvinnemennesker her inne!!

 

prøve å legge bort bekymringer, og leve i nåtiden, men tankene tar seg en vandretur allikevel ;) hehe :P ikke lett nei! og så snakker jeg som om jeg er gravid! :D tror det hjelper jeg skjønner du :P Tenk Tussi: I desmebr får vi hver vårt lille nurk ;)

12 dager mener jeg såklart... :P enda værre!

 

ja, er best å være sysselsatt du ;) blir ofte mye tenking på kvelden her... :/ men bare positive tanker foreløpig :P

 

Jeg vet liksom ikke hva jeg tenker jeg! Tenker vel mest på hva jeg skal gjøre slik at tiden går.. :P Men kjenner også på følelsen av at det er bare alt for "vilt" at det blir positivt... Fatter ikke hvordan alle klarer å holde motet oppe etter x antal negative forsøk altså!... :) Harde kvinnemennesker her inne!!

 

prøve å legge bort bekymringer, og leve i nåtiden, men tankene tar seg en vandretur allikevel ;) hehe :P ikke lett nei! og så snakker jeg som om jeg er gravid! :D tror det hjelper jeg skjønner du :P Tenk Tussi: I desmebr får vi hver vårt lille nurk ;)

 

Jaa!! :) :) Huff, nå må jeg slutte!! Negativ-Tussi liker vi ikke!!!! Må heller bare ruge med en positiv kropp!! Så blir det noe positivt utav det også?! Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv tussi, og galetussi er BRA!

Hun gjør meg lattermild og gald!

Men negativtussi, vil vi ikke ha!

 

;) skikkelig rimete i da ;):P:D hihi!

 

nå er det bare å nyte, for dette blir siste rugings ever!! Denne gangen blir det en baby som lever!

 

og de neste fikser vi selv :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv tussi, og galetussi er BRA!

Hun gjør meg lattermild og gald!

Men negativtussi, vil vi ikke ha!

 

;) skikkelig rimete i da ;):P:D hihi!

 

nå er det bare å nyte, for dette blir siste rugings ever!! Denne gangen blir det en baby som lever!

 

og de neste fikser vi selv :P:D

 

åh, takk :D jeee!! Nå ble jeg plutselig i 100 igjen!

Flink med ord og rim du! hihihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eg gjorde anderledes denne gang var at eg var sykemeldt å løftet ikke hunden min på 20kg:) men masse tur ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg mensmurringer!! Akkurat samme som de to andre gangene... MEN hei, jeg er positiiiv!! :D :D blir bare redd.. eh.. Galetussi begynner å komme frem nå... Hun bygger seg opp og blir sterkere og sterkere for hver rugedag :P Pokker, be strong tussi, be strong... Jadda!! :)

Hvordan går det med deg adine? kjenner du noe "uvanlig" på kroppen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi!! du er så goood!!!!! :)

tussi!! du er så goood!!!!! :)

 

Jeg lærer av dere her inne!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi!! du er så goood!!!!! :)

tussi!! du er så goood!!!!! :)

 

Jeg lærer av dere her inne!!! :)

 

 

hehe! JIPPI!!! GALETUSSI ER HER <3

 

heldigvis vært en del opptatt i helga ;) og tror jeg har forstua langefingeren min :(

 

Kjenner mensensmerter.. hehe.. de kom allerede på rd 2 denne gangen.... og så er jeg mye på do og tørst, trøsten tror jeg er crinone som skaper....

 

må bare vente tålmodig! noe jeg ikke er i denne sammenheng!!!

 

Hold ut hold ut!! hehe...

 

har så ille lyst til å legge meg i badekaret!! men det er jo ikke lov :( blæ!

 

vedder på at den største galskapen kommer til uka... :/ :P:D er jo enda lenge til testing.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lov å bade? hvorfor? Har ikke jeg hørt noe om :/

 

Uhfe, du får pleie lillefingeren godt! hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, menssmertene denne gangen, er egget som graver seg fast!!!!!! :D

 

ikke bade pgaa infeksjonsfare eter uttak :(

 

Jepp mens smertene er bare egget som sitter i kassa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ.. Skjønner! Da fÅr du ta deg en god og varm dusj istede! :D

 

ja, me det er sÅ mye deiligere Å bade!! :D

 

hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...