Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere e nå hærlige:) :) eg tar ikke sjansen på å bade i de hele eg med lutinus:/ ikke sex enda heller Hehe stakkar mannen:) men sist blødde de litt kver gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte bare endre nick! :P det passer meg mer og mer for hver dag som går! Eller.. hver tiime.. Jeg kjenner så mye stikking neddi der nå!! *ladetværefestesmerteeer!!!* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske alle dere aprilrugere lykke lykke til, Håper jeg ser hver og en av dere i Terminklubben for desember!!! <3<3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bæsj! RD 5 stinker! crazy adine is in town... ikke bra! :(

 

skal heldigvis ta akupunktur i dag, så da hjelper det kanskje litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bæsj! RD 5 stinker! crazy adine is in town... ikke bra! :(

 

skal heldigvis ta akupunktur i dag, så da hjelper det kanskje litt :P

 

We loooove crazynes ;)

Alle rugedagene stinker råtten fisk *gulp* .. eh.. :D

Hvordan var akupunkturen? Har fått tankene på noe annet med akebrettrace med tantebarna idag jeg! Er et nydelig vær i trøndelag idag, fått masse fine fregner! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er vi fler... tenker så det knaker... men holder meg sysselsatt :)

 

I kveld skal jeg tapetsere! det blir bra ;) lim er visst ikke farlig som maling ;)

 

tenker mest på hcg prøva jeg... hvordan den vil se ut....

 

herre for en lang uke dette har vært!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg holder meg sysselsatt jeg også! Prøver iallefall! :)

Du er jo halvveis i ruginga i morgen du! Har vært en lang uke ja, men det er siste uka som er verst! Men PLUTSELIG er testdato der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder mg inn i april gjengn. Hvis alt går etter planen skal eg ha mitt første icis-forsøk i midtn av april. Begynner å stikke mg i morgen og neste uke er d ul, så merker eg begynner å bli litt urolig i kroppen, nå ska d endelig snart skje noe:-) syns d er veldig kjekt å følge med på dere som ruger og blir kjempeglad når d går bra:-) ønsker oss alle sammen en baby til jul:-) (eller rett rundt dr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

crazytown! :D liker! Så slutten på Unge Mødre på FEM her ista, de viste litt av en fødsel.. Jeg vil så gjerne oppleve det!!!!!! Jeg VIL føle den smerten!! Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crazytown! :D liker! Så slutten på Unge Mødre på FEM her ista, de viste litt av en fødsel.. Jeg vil så gjerne oppleve det!!!!!! Jeg VIL føle den smerten!! Sukk

 

Dere er gale.... :-D når tester du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crazytown! :D liker! Så slutten på Unge Mødre på FEM her ista, de viste litt av en fødsel.. Jeg vil så gjerne oppleve det!!!!!! Jeg VIL føle den smerten!! Sukk

 

Dere er gale.... :-D når tester du?

crazytown! :D liker! Så slutten på Unge Mødre på FEM her ista, de viste litt av en fødsel.. Jeg vil så gjerne oppleve det!!!!!! Jeg VIL føle den smerten!! Sukk

 

Dere er gale.... :-D når tester du?

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ER VIRKELIG GAL i rugetiden! Blir helt tullerusk, har sagt det før og jeg sa det igjen :D Tester den 12. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crazytown! :D liker! Så slutten på Unge Mødre på FEM her ista, de viste litt av en fødsel.. Jeg vil så gjerne oppleve det!!!!!! Jeg VIL føle den smerten!! Sukk

 

Dere er gale.... :-D når tester du?

crazytown! :D liker! Så slutten på Unge Mødre på FEM her ista, de viste litt av en fødsel.. Jeg vil så gjerne oppleve det!!!!!! Jeg VIL føle den smerten!! Sukk

 

Dere er gale.... :-D når tester du?

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ER VIRKELIG GAL i rugetiden! Blir helt tullerusk, har sagt det før og jeg sa det igjen :D Tester den 12. :)

 

hehe ;) vil og føle den smerten å føde, men ikke IKKE uten å få en liten baby i armene og lykkerus uten like :D håper det blir denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy town here I come:-) eg vil også ruge:-)

Crazy town here I come:-) eg vil også ruge:-)

 

Når er det tid for ruging da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener uttak og innsett er planlagt 16-18 april.. men d er all ventinga som gjør mg gal. Venta i flere år, er klar for litt action:-) d var dagens sutring.

 

Spørsmål; når på døgnet pleier dere å sette puregon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg er visst også med på denne galskapen ;-) Alle gode ønsker til de lettere mentalt ustabile!

 

Min store frustrasjon er at MENSEN IKKE KOMMER!! Skal starte med sprøyter i morgen etter planen, men har mensen har fortsatt ikke dukket opp. Klinikken har gitt meg deadline i dag, hvis ikke må vi skyve på opplegget. Ikke at det er krise, men da vil forsøket kræsje med en del andre planer... nå ja, ikke krise det heller kanskje. Aaarggh!

 

Riley: Jeg har pleid å ta menopursprøytene mine om morgenen, men denne gangen skal jeg til Maigaard i DK, og de har bedt meg sette de på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener uttak og innsett er planlagt 16-18 april.. men d er all ventinga som gjør mg gal. Venta i flere år, er klar for litt action:-) d var dagens sutring.

 

Spørsmål; når på døgnet pleier dere å sette puregon?

 

ja det er mye venting... er det deres første forsøk? puregon satt jeg rundt kl 16, for det var før mannen kom hjem fra jobb... hehe.. han tåler ikke å se sprøyter... men ble så veldig kvalm av de, så vet ikke om det er bedre å sette senere, så er det bare kvalme på nattan... vet ikke.. det må du velge selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg er visst også med på denne galskapen ;-) Alle gode ønsker til de lettere mentalt ustabile!

 

Min store frustrasjon er at MENSEN IKKE KOMMER!! Skal starte med sprøyter i morgen etter planen, men har mensen har fortsatt ikke dukket opp. Klinikken har gitt meg deadline i dag, hvis ikke må vi skyve på opplegget. Ikke at det er krise, men da vil forsøket kræsje med en del andre planer... nå ja, ikke krise det heller kanskje. Aaarggh!

 

Riley: Jeg har pleid å ta menopursprøytene mine om morgenen, men denne gangen skal jeg til Maigaard i DK, og de har bedt meg sette de på ettermiddagen.

 

åååå kipt! heier på mensen din! har du tatt test da? kanskje du brått er gravid :) hihi

 

håper tanta kommer i dag da, så du slipper å utsette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker meg ihjel på hvordan testen vil se uuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

blir litt mer psyko for hver dag som går, og mer og mer negativ! tenk om det aldri går, tenk om det ikke er vår tur nå, tenk om jeg alltid bare skal være tante, ikke mamma :( der er jeg nå... og så plutselig så endrer tankene seg til: Tenk om det er denne gangen det går, tenk om jeg sitter med baby i desember/januar, tenk om jeg endelig blir mamma, tenk om jeg endelig oppnår drømmen...

også... hva hvis jeg får positiv test? vil det vare? ny s.a? ny ex.u? 3 mndr i superspenning...

 

herregud man blir helt gal... og sånn går no dagan....

 

håper denne rugedagen nr 6 blir langt bedre enn den har startet med! :D

 

on the birght side: sola skinner, tapeten jeg smalt opp i går er suuuuperfin, så forholdene ligger jo godt til rette ;)

 

Ha en flott da snupper! :D hold dere unna crazytown... hehe.. føles ikke som et bra sted å være på akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankene er ikke til å styre!! Jeg tenker bare at det er bare helt uvirkelig at det blir en positiv test. Ufattelig! Også synes jeg kroppen er akkurat slik som den har vært på de andre negative forsøkene :/ TRIPPEL-æsj idag....

 

Finner faktisk mye trøst i tantebarna og gu'mor barna mine jeg... <3 Er så godt å ha noen små som ser opp til deg og kommer løpende i armene dine....

 

Her er det masse kaldt å våt snø som daler ned, grått og trist i dag... :/ Så derfor skal jeg kjøre meg en tur til ei venninne og gu'barne mitt å kooose meg og få litt babystøv :D

 

Kosogklem jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...