Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tussi har du fått dommen nå:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tussi har du fått dommen nå :)?

9 egg som forhaapentligvis er perfekte ;) faar svar paa befrukning i morra kl 14.30! heia guttaboys... hehe :D

Skrevet

Tussi har du fått dommen nå :)?

9 egg som forhaapentligvis er perfekte ;) faar svar paa befrukning i morra kl 14.30! heia guttaboys... hehe :D

Yey I like :)

Skrevet

Så bra:D de magiske egget venter på å få flytte inn:)

Skrevet

Så bra:D de magiske egget venter på å få flytte inn:)

Ja :) naa skal det skje! drømmer om gule fugler og baby hehe... saa det maa vel vaere et godt tegn! :D

naar blir det insett paa deg tussimor... :D

Skrevet

Innsett på toorsdaag!! åh, i love torsdager... <3 :D tjihi..

Skrevet

haha!! ler litt tussi ;)

her blir det laaaange timer før jeg faar svar paa befruktningen!!! er saa spent!!!! og saa la oss vente helt til 14.30 da...

men jeg vet at babyen/e vaar/e ligger paa sykehuset og blir til, akkurat i dette øyeblikk :D

Skrevet

De e grusomt å vente:) huske når eg ventet i januar å fikk beskjed om at kan være at de ikke går men eg måtte ringe di innsett dagen for å høre, da viste di svare på kvelden men ringte ikke meg. Eggene mine brukte litt lengre tid til å befrukte seg. De va grusom de:/ låg å grein heile dagen mellom uttak å innsett

Skrevet

De e grusomt å vente:) huske når eg ventet i januar å fikk beskjed om at kan være at de ikke går men eg måtte ringe di innsett dagen for å høre, da viste di svare på kvelden men ringte ikke meg. Eggene mine brukte litt lengre tid til å befrukte seg. De va grusom de:/ låg å grein heile dagen mellom uttak å innsett

uff da... hørtes ikke noe gøy ut...

begge de to andre forsøkene har vi endt opp med tre egg med god kvalitet, saa satser paa at det ihvertfall ikke blir noe daarligere denne gangen :P

Skrevet

3 av 5 ble god kvalitet på de forsøke så de ble jo ikke dårligt men Gud for et oppstyr:) Hehe

Skrevet

en time igjen nå, adine!!

Skrevet

en time igjen nå, adine!!

JA!!! Jev vet!!! er saa spent... faar sug i magen bare jeg tenker paa telefonen.... herre.... skummelt!!! ser paa privatpraksis for aa faa tida til aa gaa!!!

hoho!!!

Skrevet

en HALV time igjen nå ;) Kjenner til den spenninga ang tlfon ja! Det er verst akkurat i det den ringer, da kjennes det ut som om hjertet er på tur opp halsen! :D Men dette blir bra!

Skrevet

en HALV time igjen nå ;) Kjenner til den spenninga ang tlfon ja! Det er verst akkurat i det den ringer, da kjennes det ut som om hjertet er på tur opp halsen! :D Men dette blir bra!

JA!! BARE 30 MIN!!! haaper haaper ! tenker jeg riner noen minutter før... men var maaaange som hadde uttak i gaar sammen med meg, saa kan hende jeg maa vente paa svar enda lenger!

Skrevet

Venter spent:)

Skrevet

Venter spent:)

det gjør jeg og!! :D

Skrevet

5 egg er befrukta :) yes!!!

Skrevet

LIKER!!!! :) Jippi! Innsett i morgen da?

Skrevet

LIKER!!!! :) Jippi! Innsett i morgen da?

insett i morra 13.00! Jeg bare EEEELSKER Onsdager :P hihi!!

Skrevet

hihihi!! Vi bare eeelsker APRIL 2012!

Skrevet

naar faar du vite om egga overlever opptining tussimor ;)

Skrevet
:) Hurra, så bra Adine!
Skrevet

:) Hurra, så bra Adine!

ja naa blir jeg ruger og lurifax ;)

Skrevet

Åh, jeg hopper rundt i stua for deg! :) NÅ skjønner jeg hva dere som har hatt noen forsøk tidligere har ment nÅr dere har snakka om at rudetida har vært værst. Jeg er sÅ grublete og kjenne-etter-aktiv at hodet faller av snart! Glor i trusa etter festeblødning hver gang jeg er pÅ do ogsÅ. Klikk-klikk-klikko, rett og slett!

Skrevet

rudetida= rugetida :) knis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...