Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Næmmen! Nye folk jo! Velkommen skal dere være :)

 

Her har helgen gått med til hyttetur, men ingen voldsomme utskeielser. Ok da, så spistevjeg kanskje nesten en hel pose nøttegodt, men det var sååååbdeilig! Til helgen er det bryllup, så da blir det sikkert både mye kaker og vin, men sånn er det! Får holde meg på et minimum frem til da ihvertfall ;-)

 

Vil forøvrig ikke anbefale pulverkur før lavkarbo. Gå rett på lavkarbo hvis dt er det som er planen, jeg hjelper gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til alle nye :) Så gøy at flere hiver seg på :D

 

Nå har jeg vært å tatt 1. kjøretime på BE eller hengerlappen. Det får være trimmen idag siden det er bånn gass både imorgen og onsdag for meg. Ikke trim, men være på beina hele dagen.

 

Fikk besøk igår og laget boller. Laget 3 dobbeldeig og vi la i oss i søkk og kar alle mann så hehe jah ny start idag eller hehe :P

Jeg skal nedover nå!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye :) Så gøy at flere hiver seg på :D Nå har jeg vært å tatt 1. kjøretime på BE eller hengerlappen. Det får være trimmen idag siden det er bånn gass både imorgen og onsdag for meg. Ikke trim, men være på beina hele dagen. Fikk besøk igår og laget boller. Laget 3 dobbeldeig og vi la i oss i søkk og kar alle mann så hehe jah ny start idag eller hehe :P Jeg skal nedover nå!!!!!!

 

Ja, kom igjen! Dette klarer du. Du har gått ned masse allerede! Prøv å begrens boller og søtsaker, og spis litt mindre middag siden du sier du pleier å spise så masse. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta i dag. Den viste 81.1!! Ned 3 kg på 3 uker! Jippi :) Endelig begynner det å faktisk vise resultater på vekta, og vekta begynner å bli litt friendly. Virker som det plutselig bare slapp taket.
Nei og nei! Du har jo tatt meg igjen så det holder! :P Nå ble jeg litt stressa her! Særlig siden jeg nettopp kom hjem fra fråtsehelg delux. Sinnsykt mye usunt, så gruuuuer meg til å gå på vekta imorgen! Heldigvis har jeg svømt masse, gått masse i trapper, gått en del utenom og lekt masse med barnet mitt, så får håpe det veier opp for litt av godiset. Huff. Men tror nok jeg har gått opp en kilo eller to imorgen gitt. ;) Får jobbe beinhardt neste uke!
Da ligger vi ca like likt. ;) Det motiverer meg faktisk veldig at vi er førstemann til under 80! Godt du har koset deg i helgen. Du har rørt mye på kroppen og det er jo flott! Vi er to om å ha fråtset i helgen. Har spist god mat, smågodt, kake, og fint brød.. Huff. Fredag, lørdag og søndag. Det er jo halve uken :o Så har neppe gått ned et neste gram i helgen. Men nå skal jeg kjøre på med en streng uke. Ingen utskeielser. Skal på sykehuset med sønnen min på tirsdag og onsdag, så blir nok ikke i mye bevegelse de dagene, men skal trene i morgen. Har ikke trent siden forrige onsdag... Stå på Box Fresh! Det er kun gøy om begge kommer oss under 80! :D

 

JAAAA, det motiverer meg masse å komme under 80 først også! :D Og det kommer til å bli sååå bra! :) Jeg hadde gått opp 2 kg i helgen! Oooops! Men håper det går fort av igjen. Har vært sånn passe flink idag, og skal gå tur snart, men skal bli enda flinkere iløpet av uka. Kjedelig når man gå så mye opp igjen! Men dette klarer vi, snuppa!

 

Og hjertelig velkommen til alle nye! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta i dag. Den viste 81.1!! Ned 3 kg på 3 uker! Jippi :) Endelig begynner det å faktisk vise resultater på vekta, og vekta begynner å bli litt friendly. Virker som det plutselig bare slapp taket.
Nei og nei! Du har jo tatt meg igjen så det holder! :P Nå ble jeg litt stressa her! Særlig siden jeg nettopp kom hjem fra fråtsehelg delux. Sinnsykt mye usunt, så gruuuuer meg til å gå på vekta imorgen! Heldigvis har jeg svømt masse, gått masse i trapper, gått en del utenom og lekt masse med barnet mitt, så får håpe det veier opp for litt av godiset. Huff. Men tror nok jeg har gått opp en kilo eller to imorgen gitt. ;) Får jobbe beinhardt neste uke!
Da ligger vi ca like likt. ;) Det motiverer meg faktisk veldig at vi er førstemann til under 80! Godt du har koset deg i helgen. Du har rørt mye på kroppen og det er jo flott! Vi er to om å ha fråtset i helgen. Har spist god mat, smågodt, kake, og fint brød.. Huff. Fredag, lørdag og søndag. Det er jo halve uken :o Så har neppe gått ned et neste gram i helgen. Men nå skal jeg kjøre på med en streng uke. Ingen utskeielser. Skal på sykehuset med sønnen min på tirsdag og onsdag, så blir nok ikke i mye bevegelse de dagene, men skal trene i morgen. Har ikke trent siden forrige onsdag... Stå på Box Fresh! Det er kun gøy om begge kommer oss under 80! :D
JAAAA, det motiverer meg masse å komme under 80 først også! :D Og det kommer til å bli sååå bra! :) Jeg hadde gått opp 2 kg i helgen! Oooops! Men håper det går fort av igjen. Har vært sånn passe flink idag, og skal gå tur snart, men skal bli enda flinkere iløpet av uka. Kjedelig når man gå så mye opp igjen! Men dette klarer vi, snuppa! Og hjertelig velkommen til alle nye! :D :D

 

Veide meg i går og da viste vekten 81. :o JIPPI! :) Come on, stå på!! Vær knallflink denne uken! Jeg er blitt sånn at jeg heier ordentlig på deg og oss nå. Så håper du renner av deg kiloene. De to kiloene er jo neppe 2 kg fett. Sikkert bare vann og mat som lagres i kroppen ;)

 

Er du forresten med på slankekrigen på Facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta i dag. Den viste 81.1!! Ned 3 kg på 3 uker! Jippi :) Endelig begynner det å faktisk vise resultater på vekta, og vekta begynner å bli litt friendly. Virker som det plutselig bare slapp taket.
Nei og nei! Du har jo tatt meg igjen så det holder! :P Nå ble jeg litt stressa her! Særlig siden jeg nettopp kom hjem fra fråtsehelg delux. Sinnsykt mye usunt, så gruuuuer meg til å gå på vekta imorgen! Heldigvis har jeg svømt masse, gått masse i trapper, gått en del utenom og lekt masse med barnet mitt, så får håpe det veier opp for litt av godiset. Huff. Men tror nok jeg har gått opp en kilo eller to imorgen gitt. ;) Får jobbe beinhardt neste uke!
Da ligger vi ca like likt. ;) Det motiverer meg faktisk veldig at vi er førstemann til under 80! Godt du har koset deg i helgen. Du har rørt mye på kroppen og det er jo flott! Vi er to om å ha fråtset i helgen. Har spist god mat, smågodt, kake, og fint brød.. Huff. Fredag, lørdag og søndag. Det er jo halve uken :o Så har neppe gått ned et neste gram i helgen. Men nå skal jeg kjøre på med en streng uke. Ingen utskeielser. Skal på sykehuset med sønnen min på tirsdag og onsdag, så blir nok ikke i mye bevegelse de dagene, men skal trene i morgen. Har ikke trent siden forrige onsdag... Stå på Box Fresh! Det er kun gøy om begge kommer oss under 80! :D
JAAAA, det motiverer meg masse å komme under 80 først også! :D Og det kommer til å bli sååå bra! :) Jeg hadde gått opp 2 kg i helgen! Oooops! Men håper det går fort av igjen. Har vært sånn passe flink idag, og skal gå tur snart, men skal bli enda flinkere iløpet av uka. Kjedelig når man gå så mye opp igjen! Men dette klarer vi, snuppa! Og hjertelig velkommen til alle nye! :D :D
Veide meg i går og da viste vekten 81. :o JIPPI! :) Come on, stå på!! Vær knallflink denne uken! Jeg er blitt sånn at jeg heier ordentlig på deg og oss nå. Så håper du renner av deg kiloene. De to kiloene er jo neppe 2 kg fett. Sikkert bare vann og mat som lagres i kroppen ;) Er du forresten med på slankekrigen på Facebook?

 

Jeg er sååå glad for å ha en så fin heiagjeng som dere her inne! :) Og jeg er Så glad på dine vegne! Skikkelig moro! Bare 1 kilo igjen så er du der! :D Jeg må virkelig henge i stroppen denne uka, merker jeg! Skal tenke på det hver gang jeg har lyst på noe godt! :) Blir spennende å veie meg imorgen!

 

Jeg er ikke med på Facebook, nei, er du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på vekta i dag. Den viste 81.1!! Ned 3 kg på 3 uker! Jippi :) Endelig begynner det å faktisk vise resultater på vekta, og vekta begynner å bli litt friendly. Virker som det plutselig bare slapp taket.
Nei og nei! Du har jo tatt meg igjen så det holder! :P Nå ble jeg litt stressa her! Særlig siden jeg nettopp kom hjem fra fråtsehelg delux. Sinnsykt mye usunt, så gruuuuer meg til å gå på vekta imorgen! Heldigvis har jeg svømt masse, gått masse i trapper, gått en del utenom og lekt masse med barnet mitt, så får håpe det veier opp for litt av godiset. Huff. Men tror nok jeg har gått opp en kilo eller to imorgen gitt. ;) Får jobbe beinhardt neste uke!
Da ligger vi ca like likt. ;) Det motiverer meg faktisk veldig at vi er førstemann til under 80! Godt du har koset deg i helgen. Du har rørt mye på kroppen og det er jo flott! Vi er to om å ha fråtset i helgen. Har spist god mat, smågodt, kake, og fint brød.. Huff. Fredag, lørdag og søndag. Det er jo halve uken :o Så har neppe gått ned et neste gram i helgen. Men nå skal jeg kjøre på med en streng uke. Ingen utskeielser. Skal på sykehuset med sønnen min på tirsdag og onsdag, så blir nok ikke i mye bevegelse de dagene, men skal trene i morgen. Har ikke trent siden forrige onsdag... Stå på Box Fresh! Det er kun gøy om begge kommer oss under 80! :D
JAAAA, det motiverer meg masse å komme under 80 først også! :D Og det kommer til å bli sååå bra! :) Jeg hadde gått opp 2 kg i helgen! Oooops! Men håper det går fort av igjen. Har vært sånn passe flink idag, og skal gå tur snart, men skal bli enda flinkere iløpet av uka. Kjedelig når man gå så mye opp igjen! Men dette klarer vi, snuppa! Og hjertelig velkommen til alle nye! :D :D
Veide meg i går og da viste vekten 81. :o JIPPI! :) Come on, stå på!! Vær knallflink denne uken! Jeg er blitt sånn at jeg heier ordentlig på deg og oss nå. Så håper du renner av deg kiloene. De to kiloene er jo neppe 2 kg fett. Sikkert bare vann og mat som lagres i kroppen ;) Er du forresten med på slankekrigen på Facebook?
Jeg er sååå glad for å ha en så fin heiagjeng som dere her inne! :) Og jeg er Så glad på dine vegne! Skikkelig moro! Bare 1 kilo igjen så er du der! :D Jeg må virkelig henge i stroppen denne uka, merker jeg! Skal tenke på det hver gang jeg har lyst på noe godt! :) Blir spennende å veie meg imorgen! Jeg er ikke med på Facebook, nei, er du? :)

 

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :)

 

Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg på kun kort tid fått opptil flere kommentarer på at jeg ser veltrent ut, så dette går veien :D

 

Det er så godt å ha dere damer, er ikke så mange rundt meg jeg har å diskutere sånt med, og skryt, oppmuntring og sosialt "gruppepress" er det som trengs tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :) Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)

 

Ned 600 gram fra igår, så dette går veien. Fremdeles 1.4 kg igjen av ferieflesket da. Haha. ;) Får prøve å være superflink de nærmeste dagene. Jeg SKAL under 80 før 5. oktober hvertfall! Det er målet, men helst før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :) Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)
Ned 600 gram fra igår, så dette går veien. Fremdeles 1.4 kg igjen av ferieflesket da. Haha. ;) Får prøve å være superflink de nærmeste dagene. Jeg SKAL under 80 før 5. oktober hvertfall! Det er målet, men helst før. ;)

 

Jeg har 2,1 kilo igjen av feriefettet :(

Grusomme greier!! Men prøver hver dag og gir ikke opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :) Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)
Ned 600 gram fra igår, så dette går veien. Fremdeles 1.4 kg igjen av ferieflesket da. Haha. ;) Får prøve å være superflink de nærmeste dagene. Jeg SKAL under 80 før 5. oktober hvertfall! Det er målet, men helst før. ;)

 

Her går det ihvertfall ikke nedover de her dagene. Sønnen min på 8 mnd er innlagt på sykehuset fram til i morgen ettermidag, så her har vi spist is når vi trillet tur, calzone, baguett og smågodt. Wow, nå innser jeg hvor mye dritt jeg har spist i dag! Skeiet skikkelig ut. Får komme sterkere tilbake i morgen, og gleder meg til å komme hjem til det sunne kjøleskapet mitt ;)

 

Du klarer under 80 kg før 5 oktober. Jobb hardt, spis sunt og tren. Vi kan ha det som fellesmål for begge! :) Det klarer vi!!

 

Og moota, de der feriekiloene, de skal nok vekk ja!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :) Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)
Ned 600 gram fra igår, så dette går veien. Fremdeles 1.4 kg igjen av ferieflesket da. Haha. ;) Får prøve å være superflink de nærmeste dagene. Jeg SKAL under 80 før 5. oktober hvertfall! Det er målet, men helst før. ;)

 

Her går det ihvertfall ikke nedover de her dagene. Sønnen min på 8 mnd er innlagt på sykehuset fram til i morgen ettermidag, så her har vi spist is når vi trillet tur, calzone, baguett og smågodt. Wow, nå innser jeg hvor mye dritt jeg har spist i dag! Skeiet skikkelig ut. Får komme sterkere tilbake i morgen, og gleder meg til å komme hjem til det sunne kjøleskapet mitt ;)

 

Du klarer under 80 kg før 5 oktober. Jobb hardt, spis sunt og tren. Vi kan ha det som fellesmål for begge! :) Det klarer vi!!

 

Og moota, de der feriekiloene, de skal nok vekk ja!! :D

 

Uff, skjønner godt at det blir litt utskeiing da altså! :( Har dessverre sett alt for mye av sykehus. Kan jeg spørre deg hva han er innlagt for?

 

Dette klarer vi!!! Moota også! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :) Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)
Ned 600 gram fra igår, så dette går veien. Fremdeles 1.4 kg igjen av ferieflesket da. Haha. ;) Får prøve å være superflink de nærmeste dagene. Jeg SKAL under 80 før 5. oktober hvertfall! Det er målet, men helst før. ;)
Her går det ihvertfall ikke nedover de her dagene. Sønnen min på 8 mnd er innlagt på sykehuset fram til i morgen ettermidag, så her har vi spist is når vi trillet tur, calzone, baguett og smågodt. Wow, nå innser jeg hvor mye dritt jeg har spist i dag! Skeiet skikkelig ut. Får komme sterkere tilbake i morgen, og gleder meg til å komme hjem til det sunne kjøleskapet mitt ;) Du klarer under 80 kg før 5 oktober. Jobb hardt, spis sunt og tren. Vi kan ha det som fellesmål for begge! :) Det klarer vi!! Og moota, de der feriekiloene, de skal nok vekk ja!! :D
Uff, skjønner godt at det blir litt utskeiing da altså! :( Har dessverre sett alt for mye av sykehus. Kan jeg spørre deg hva han er innlagt for? Dette klarer vi!!! Moota også! ^^

 

Han har Horner Syndrom. Høres værre ut enn det er. 3/200000 som får den diagnosen. Så den er sjelden. Det vil si at han rett og slett kun svetter på den ene siden av hodet, og har litt mindre øyespalte og pupill på det ene øyet. Ikke vondt, påvirker ikke synet, og vises nesten ikke. Frisk og rask ellers. Men han er innlagt for å prøve å finne grunnen til at han har Horner. Har tatt røntgen i dag, og i morgen blir det narkose og MR av hode og nakke. Kan være at det ligger noe å klemmer på nerver som gjør det, som feks en svulst. Men mest sansynlig er det ingenting som ligger å klemmer, det er medfødt og ufarlig og vi kan reise hjem. :) Blir alltid så langt når man skal forklare noe... Det var kortversjonen :D

 

Har blitt en del kantine mat her ja.. Så.. Vet ikke helt om jeg tør gå på vekten. Den er nok ikke like lav etter oppholdet her. Jeg har vært svak ;)

 

Natta til dere, i morgen fighter vi videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :) Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)
Ned 600 gram fra igår, så dette går veien. Fremdeles 1.4 kg igjen av ferieflesket da. Haha. ;) Får prøve å være superflink de nærmeste dagene. Jeg SKAL under 80 før 5. oktober hvertfall! Det er målet, men helst før. ;)
Her går det ihvertfall ikke nedover de her dagene. Sønnen min på 8 mnd er innlagt på sykehuset fram til i morgen ettermidag, så her har vi spist is når vi trillet tur, calzone, baguett og smågodt. Wow, nå innser jeg hvor mye dritt jeg har spist i dag! Skeiet skikkelig ut. Får komme sterkere tilbake i morgen, og gleder meg til å komme hjem til det sunne kjøleskapet mitt ;) Du klarer under 80 kg før 5 oktober. Jobb hardt, spis sunt og tren. Vi kan ha det som fellesmål for begge! :) Det klarer vi!! Og moota, de der feriekiloene, de skal nok vekk ja!! :D
Uff, skjønner godt at det blir litt utskeiing da altså! :( Har dessverre sett alt for mye av sykehus. Kan jeg spørre deg hva han er innlagt for? Dette klarer vi!!! Moota også! ^^
Han har Horner Syndrom. Høres værre ut enn det er. 3/200000 som får den diagnosen. Så den er sjelden. Det vil si at han rett og slett kun svetter på den ene siden av hodet, og har litt mindre øyespalte og pupill på det ene øyet. Ikke vondt, påvirker ikke synet, og vises nesten ikke. Frisk og rask ellers. Men han er innlagt for å prøve å finne grunnen til at han har Horner. Har tatt røntgen i dag, og i morgen blir det narkose og MR av hode og nakke. Kan være at det ligger noe å klemmer på nerver som gjør det, som feks en svulst. Men mest sansynlig er det ingenting som ligger å klemmer, det er medfødt og ufarlig og vi kan reise hjem. :) Blir alltid så langt når man skal forklare noe... Det var kortversjonen :D Har blitt en del kantine mat her ja.. Så.. Vet ikke helt om jeg tør gå på vekten. Den er nok ikke like lav etter oppholdet her. Jeg har vært svak ;) Natta til dere, i morgen fighter vi videre!! :)

 

ååå, lykke til! Håper alt går kjempefint og at alt står bra til med lillegutt! :) Er det forresten noe han har resten av livet, eller kan det "forsvinne" når han blir eldre? Sikkert dumt spørsmål. Synes ikke du skal tenke så mye på vekta akkurat nå, skjønner godt at det ikke er det som står mest i fokus for å si det sånn! :)

 

Igjen, lykke til! Og ha en riktig god natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 gram ned idag. Dette går saaakte, synes jeg, og angrer på helgefråtsinga. Menmen. 1.1 kg igjen før jeg er nede i vekta jeg var på før jeg dro. :) Får håpe det er borte igjen før helga i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går fint med dere på sykehuset Rogaland :) Skjønner godt at fokuset ikke akkurat er på diett når det er noe som skjer med de små gullene :) Du kommer sterkere tilbake! Jeg er sofaslitende, kaffedrikkende og kanelbollespisende i dag også, litt bekymret for jr, ikke det at formen er så helt gæærn, men vi oppdaget etter et døgn at det var e.coli i vannet på hytta, og nå spruter det ut både her og der på ham :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :) Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)
Ned 600 gram fra igår, så dette går veien. Fremdeles 1.4 kg igjen av ferieflesket da. Haha. ;) Får prøve å være superflink de nærmeste dagene. Jeg SKAL under 80 før 5. oktober hvertfall! Det er målet, men helst før. ;)
Her går det ihvertfall ikke nedover de her dagene. Sønnen min på 8 mnd er innlagt på sykehuset fram til i morgen ettermidag, så her har vi spist is når vi trillet tur, calzone, baguett og smågodt. Wow, nå innser jeg hvor mye dritt jeg har spist i dag! Skeiet skikkelig ut. Får komme sterkere tilbake i morgen, og gleder meg til å komme hjem til det sunne kjøleskapet mitt ;) Du klarer under 80 kg før 5 oktober. Jobb hardt, spis sunt og tren. Vi kan ha det som fellesmål for begge! :) Det klarer vi!! Og moota, de der feriekiloene, de skal nok vekk ja!! :D
Uff, skjønner godt at det blir litt utskeiing da altså! :( Har dessverre sett alt for mye av sykehus. Kan jeg spørre deg hva han er innlagt for? Dette klarer vi!!! Moota også! ^^
Han har Horner Syndrom. Høres værre ut enn det er. 3/200000 som får den diagnosen. Så den er sjelden. Det vil si at han rett og slett kun svetter på den ene siden av hodet, og har litt mindre øyespalte og pupill på det ene øyet. Ikke vondt, påvirker ikke synet, og vises nesten ikke. Frisk og rask ellers. Men han er innlagt for å prøve å finne grunnen til at han har Horner. Har tatt røntgen i dag, og i morgen blir det narkose og MR av hode og nakke. Kan være at det ligger noe å klemmer på nerver som gjør det, som feks en svulst. Men mest sansynlig er det ingenting som ligger å klemmer, det er medfødt og ufarlig og vi kan reise hjem. :) Blir alltid så langt når man skal forklare noe... Det var kortversjonen :D Har blitt en del kantine mat her ja.. Så.. Vet ikke helt om jeg tør gå på vekten. Den er nok ikke like lav etter oppholdet her. Jeg har vært svak ;) Natta til dere, i morgen fighter vi videre!! :)
ååå, lykke til! Håper alt går kjempefint og at alt står bra til med lillegutt! :) Er det forresten noe han har resten av livet, eller kan det "forsvinne" når han blir eldre? Sikkert dumt spørsmål. Synes ikke du skal tenke så mye på vekta akkurat nå, skjønner godt at det ikke er det som står mest i fokus for å si det sånn! :) Igjen, lykke til! Og ha en riktig god natt! :)

 

Kjempebra! Hvor mye veier du nå box fresh? Med mindre jeg har gått opp litt etter oppholdet her, noe jeg tror jeg har, så ligger vi vel ca likt vil jeg tro ;)

 

Det er noe han vil ha hele livet. Vi får svar på hva de fant på MR senere i dag. Og om de ikke fant noe så kan vi reise hjem og leve som videre, uten at det vil plage han på noen som helst måte senere i livet. Det er bare det at øyet er litt smalere og mindre pupill. Helt ufarlig. Gutten har nettopp våknet fra narkose og ligger å sover litt nå. Alt gikk fint. Satser på å reise hjem. Takk til dere. :)

 

God bedring til L-8 sitt lillegull, og håper alt går fint med ditt barn også. :)

 

Stå på dere. Kom dere på trening dere som kan og spis sunt! Jeg heier på dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går fint med dere på sykehuset Rogaland :) Skjønner godt at fokuset ikke akkurat er på diett når det er noe som skjer med de små gullene :) Du kommer sterkere tilbake! Jeg er sofaslitende, kaffedrikkende og kanelbollespisende i dag også, litt bekymret for jr, ikke det at formen er så helt gæærn, men vi oppdaget etter et døgn at det var e.coli i vannet på hytta, og nå spruter det ut både her og der på ham :(

 

ånei! :( Så ekkelt! Er det e.coli han har fått? Trenger han noe behandling eller? Håper det går bra med ham, og at han snart blir frisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme med vekten etter morgendagens veiing! :) Jeg er med i gruppen, men ikke i slankekrigen. Leser bare mest, og titter innom en gang i blandt. Trives bedre her inne ;)
Ned 600 gram fra igår, så dette går veien. Fremdeles 1.4 kg igjen av ferieflesket da. Haha. ;) Får prøve å være superflink de nærmeste dagene. Jeg SKAL under 80 før 5. oktober hvertfall! Det er målet, men helst før. ;)
Her går det ihvertfall ikke nedover de her dagene. Sønnen min på 8 mnd er innlagt på sykehuset fram til i morgen ettermidag, så her har vi spist is når vi trillet tur, calzone, baguett og smågodt. Wow, nå innser jeg hvor mye dritt jeg har spist i dag! Skeiet skikkelig ut. Får komme sterkere tilbake i morgen, og gleder meg til å komme hjem til det sunne kjøleskapet mitt ;) Du klarer under 80 kg før 5 oktober. Jobb hardt, spis sunt og tren. Vi kan ha det som fellesmål for begge! :) Det klarer vi!! Og moota, de der feriekiloene, de skal nok vekk ja!! :D
Uff, skjønner godt at det blir litt utskeiing da altså! :( Har dessverre sett alt for mye av sykehus. Kan jeg spørre deg hva han er innlagt for? Dette klarer vi!!! Moota også! ^^
Han har Horner Syndrom. Høres værre ut enn det er. 3/200000 som får den diagnosen. Så den er sjelden. Det vil si at han rett og slett kun svetter på den ene siden av hodet, og har litt mindre øyespalte og pupill på det ene øyet. Ikke vondt, påvirker ikke synet, og vises nesten ikke. Frisk og rask ellers. Men han er innlagt for å prøve å finne grunnen til at han har Horner. Har tatt røntgen i dag, og i morgen blir det narkose og MR av hode og nakke. Kan være at det ligger noe å klemmer på nerver som gjør det, som feks en svulst. Men mest sansynlig er det ingenting som ligger å klemmer, det er medfødt og ufarlig og vi kan reise hjem. :) Blir alltid så langt når man skal forklare noe... Det var kortversjonen :D Har blitt en del kantine mat her ja.. Så.. Vet ikke helt om jeg tør gå på vekten. Den er nok ikke like lav etter oppholdet her. Jeg har vært svak ;) Natta til dere, i morgen fighter vi videre!! :)
ååå, lykke til! Håper alt går kjempefint og at alt står bra til med lillegutt! :) Er det forresten noe han har resten av livet, eller kan det "forsvinne" når han blir eldre? Sikkert dumt spørsmål. Synes ikke du skal tenke så mye på vekta akkurat nå, skjønner godt at det ikke er det som står mest i fokus for å si det sånn! :) Igjen, lykke til! Og ha en riktig god natt! :)
Kjempebra! Hvor mye veier du nå box fresh? Med mindre jeg har gått opp litt etter oppholdet her, noe jeg tror jeg har, så ligger vi vel ca likt vil jeg tro ;) Det er noe han vil ha hele livet. Vi får svar på hva de fant på MR senere i dag. Og om de ikke fant noe så kan vi reise hjem og leve som videre, uten at det vil plage han på noen som helst måte senere i livet. Det er bare det at øyet er litt smalere og mindre pupill. Helt ufarlig. Gutten har nettopp våknet fra narkose og ligger å sover litt nå. Alt gikk fint. Satser på å reise hjem. Takk til dere. :) God bedring til L-8 sitt lillegull, og håper alt går fint med ditt barn også. :) Stå på dere. Kom dere på trening dere som kan og spis sunt! Jeg heier på dere!! :)

 

Lurer på om det stod 82.6 på vekta idag. Veide 81.5 da vi dro. :) Vi ligger nok ganske likt, men du ligger nok litt bedre an enn meg. Jeg får gjøre alt jeg kan for å ta deg igjen! Satser på at dere kan dra hjem og nyte livet med gutten deres snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går fint med dere på sykehuset Rogaland :) Skjønner godt at fokuset ikke akkurat er på diett når det er noe som skjer med de små gullene :) Du kommer sterkere tilbake! Jeg er sofaslitende, kaffedrikkende og kanelbollespisende i dag også, litt bekymret for jr, ikke det at formen er så helt gæærn, men vi oppdaget etter et døgn at det var e.coli i vannet på hytta, og nå spruter det ut både her og der på ham :(

 

ånei! :( Så ekkelt! Er det e.coli han har fått? Trenger han noe behandling eller? Håper det går bra med ham, og at han snart blir frisk! :)

 

Vet ikke :( Men det er jo litt påfallende at han blir dårlig sånn rett etter at han har drukket vann som det kan være e.coli i.. Ikke omgangssyke i bhg såvidt jeg vet heller. Men legevakta sa vi skulle ta det rolig og ta det som vanlig omgangssyke, men ha lav terskel på å ta kontakt.. Satser på at det er ufarlig og at han er tilbake i full vigør snart :)

 

Og takk for omtanken :)

Endret av L-8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har det skjedd masse siden sist jeg leste.

 

Håper det går bra hos både mrsrogaland og L-8 med barna!!

 

Jeg har vært på sykehuset selv idag, med storesøster, men det var så uskyldig at hun bare fikk ny gips på den armen hun har brukket. Skal gå med den i 2 uker og så ta den helt av :)

 

Jeg har unngått masse fristelser idag. Har vært så tom og rar og på kanten til uvel idag. Føler jeg får for lite energi.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dessert på sykehuset, pizza og fet søppelmat... Æsj. Denne uken har jeg spist såå mye drittmat og snop! Endelig kommet hjem nå, så godt å vÆre tilbake i gamle vaner og et slankt kjøleskap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da tror jeg dagens tall er 64,3. Hvordan er det med deg, Følelsesvims? Og mål er liv 73, hofte 100.

 

Som vanlig for mye mat i helga, hadde fårikål-helg og kunne jo ikke knipe inn på det, da! Bare trent en gang denne uken, men fikk i hvert fall til både jogging og styrke på den økta, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff igår og idag har vært fæle dager! Jeg er så tom :(

Usikker på om det er "sykdommen" eller om det er at jeg spiser en del mindre enn jeg eks gjorde på søndag og det er kroppen som kaver på.. Kjedelig! Er ikke plent sulten, men er tom og har hodeverk, er litt halvsvimmel og meeega sliten. Har ikke lyst å gi opp, men føles på kanten til umulig når jeg er slik og har sykt barn hjemme i tillegg :(

 

Ga etter for -ja faktisk- vafler til middag igår. Tenkte litt søtt ville få meg oppå om jeg bare begrenset meg litt og ikke spiste meg stappmett. Men.. om det har gjort at kroppen min kaver enda mer nå med ustabilt blodsukker elelr what ever eller om det ikke hadde betydning for det er sykdommen min finner jeg jo ikke ut.. Pyyton er det i alle fall og gå rundt slik. Kan ikke hvile heller når jeg er hjemme med storesøster som har øreverk og trenger kos og klem og trøst og paracet og brus og det som ellers følger med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff igår og idag har vært fæle dager! Jeg er så tom :( Usikker på om det er "sykdommen" eller om det er at jeg spiser en del mindre enn jeg eks gjorde på søndag og det er kroppen som kaver på.. Kjedelig! Er ikke plent sulten, men er tom og har hodeverk, er litt halvsvimmel og meeega sliten. Har ikke lyst å gi opp, men føles på kanten til umulig når jeg er slik og har sykt barn hjemme i tillegg :( Ga etter for -ja faktisk- vafler til middag igår. Tenkte litt søtt ville få meg oppå om jeg bare begrenset meg litt og ikke spiste meg stappmett. Men.. om det har gjort at kroppen min kaver enda mer nå med ustabilt blodsukker elelr what ever eller om det ikke hadde betydning for det er sykdommen min finner jeg jo ikke ut.. Pyyton er det i alle fall og gå rundt slik. Kan ikke hvile heller når jeg er hjemme med storesøster som har øreverk og trenger kos og klem og trøst og paracet og brus og det som ellers følger med..

 

Uff, skjønner godt at det er slitsomt og frustrerende! Kanskje du burde ta noen dagers "pause" og komme deg skikkelig? Fokusere på å bli frisk selv og ta deg av den andre sjuklingen, og heller komme sterke tilbake om noen dager? Jeg tenker at det er vel og bra å være på slanker'n, men det skal ikke ta over livene våre. Det skal heller ikke gå utover andre ting, energien og livskvaliteten. Man bør endre livsstil, men ikke endre livet sitt helt, tenker jeg. Det må være lov å ta et kakestykke på fest, en vaffel på besøk eller skeie ut litt innimellom. Og det må være lov å være syk, slapp og unne seg noe ekstra. Bare det ikke blir hver dag. ;)

 

Jeg har en dårlig vane med at jeg trøstespiser når jeg er sliten, lei meg eller har hatt en tøff dag. Og det prøver jeg virkelig å snu, den mentaliteten om at jeg har "fortjent" mat, enten når det er noe positivt eller negativt. Men innimellom er det jo lov. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...