Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått ned 10 kg ila 3 mndr!! :D :D hipp hurra!!! egentlig 2 kg til målet mitt, men tror jeg vil ned ca 5 til, håper det går =)

 

Det er knallbra!! Kjempebra jobbet. Nå har du gått ned veldig mye på kort tid. Hvor mye veier du nå da? :)

 

Tusen takk!! :) veide 87, nå veier jeg 77...øsnker å veie mellom 70-73 ca :) er 170 cm høy

 

Wow. Imponerende!! Jeg veide rundt 85 på det meste. Har holdt på i halvannen måned. Veier 79 nå. Vil du dele med meg hvordan du har klart det? :)

 

Jeg veide 94 på det aller meste, da var jeg gravid og ca 7-8 uker på vei, men mistet noen uker senere. Veide deretter mellom 90-87 leeenge, før jeg tok tak i juli, og er nå endelig nede på 77. Det eneste jeg har gjort er å tenke mer over hva jeg spiser. Begynte å registrere all mat og drikke på gratisversjonen av greteroede.no, gjorde det i 3-4 ukers tid, men nå har jeg det for travelt til å få lagt inn maten der. Tidligere kunne jeg gå hele dagen omtrent uten mat, før jeg spiste 2 stoore porsjoner med middag, bestående av rent kjøtt, grønnsaker og MYE karbohydrater =/. Samtidig som helga varte fra torsdag.søndag, med godteri og brus. Nå prøver jeg å spise frokost, lunch og middag + et knekkebrød/kornlanding til kvelds, alteså ofte-men lite (og ganske sunt)

Brus og godteri prøver jeg å holde til lørdager ( evt litt på fredager eller ved besøk i tillegg) pluss at jeg har økt mengden av grønnsaker på tallerkenen, og minket inntaket av karbohydrater. Jeg er så glad i pasta/ris/poteter at jeg ikke ønsker å kutte det ut, jeg bare spiser mye mindre av det nå enn før, samtidig som at jeg er mer forsiktig med sauser/dressinger etc, og prøver å ikke spise usunt med mindre det er noe jeg har veldig lyst på. Sjokolade,brus og godteri smaker mye bedre når man kun har det 1-1,5 dager i uka. Det er viktig å unne seg litt, og nøkkelen til suksess er å finne noe man kan leve med! Jeg føler jeg spsiser en god del mat, en typisk dag kan være:

frokost: 1 knekkebrød

lunch: en salat

Middag: 1 porsjon med vanlig middagsmat, mye grønt

kveld: kornblanding

 

Ligger på mellom 700--1200 kalorier, (noen lørdager kan det bli bortimot 1800-2000)

 

Kort oppsummert:

Prøver å spise små måltider regelmessig, bestående av sunn mat, og dropper å ha lørdag "halve uka". For min del har det gått overraskende lett, men det er klart jeg har gått på noen smeller med sjokolade i sultens nød... :) hehe. Lykke til, dette klarer du!

 

Takk for at du delte det med oss. Ligner veldig på mitt kosthold og mine dager. Er det jeg også prøver på. Du har vært knallflink! Imponerende! Håper jeg klarer det samme som deg med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppet på i dag, 80 blank! Var det førstemann ned til 70 el 75? Og har dere mål før jul?

 

Hvordan ligger dere an Box og Rogis?

Endret av L-8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet på i dag, 80 blank! Var det førstemann ned til 70 el 75? Og har dere mål før jul?

 

Hvordan ligger dere an Box og Rogis?

 

Førstemann til 75!

 

Jeg ligger på rett under 79kg. Målet mitt før jul er å knuse dere og komme under 75. ;) Så da er målet mitt å gå ned 5 kg før jul. Klarer jeg det så har jeg gått ned 10 kg på under 4 mnd.

Hva med deg L-8?

 

Er du flink framover nå, dropper helgesjokkisen og løfter på ræva, så bikker du under 80 anytime! Så herlig at vi er flere som ligger å surrer på samme tall! :D

 

Jeg er også spent på box fresh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet på i dag, 80 blank! Var det førstemann ned til 70 el 75? Og har dere mål før jul?

 

Hvordan ligger dere an Box og Rogis?

 

Førstemann til 75!

 

Jeg ligger på rett under 79kg. Målet mitt før jul er å knuse dere og komme under 75. ;) Så da er målet mitt å gå ned 5 kg før jul. Klarer jeg det så har jeg gått ned 10 kg på under 4 mnd.

Hva med deg L-8?

 

Er du flink framover nå, dropper helgesjokkisen og løfter på ræva, så bikker du under 80 anytime! Så herlig at vi er flere som ligger å surrer på samme tall! :D

 

Jeg er også spent på box fresh!

 

Håper jeg er under 80 på mandag. Skal riktignok i middag/fest på lørdag, men ellers er det strikt regime! Jeg håper å nå 72 før jul...det kan bli hardt men... Så gir jeg meg selv tre kg slakk i jula, og vil være nede på 70, med masse muskler før sommeren!

Endret av L-8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg likte "Box og Rogis". ;) Jeg gikk opp nesten 2 kg på helgeturen, men nesten alt det er borte igjen. :) 80.9 idag, så er fremdeles en kilo igjen til jeg ser 79tallet. Kroppen min har visst bestemt seg for å parkere her for å torturere meg litt. Denne uka har vært vanvittig stressende, veldig lite søvn, masse jobbing og ikke noe trening. Jeg håper likevel at jeg har gått ned imorgen siden jeg ikke har spist så allverdens heller. Har ikke fått telt kalorier heller disse dagene, så imorgen er det på'n igjen. Jeg håper virkelig jeg snart er med i kampen om førstemann til 75, og at kroppen bestemmer seg for å droppe under 80. Hvis ikke må jeg kanskje ty til en uke PSMF eller noe slikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg likte "Box og Rogis". ;) Jeg gikk opp nesten 2 kg på helgeturen, men nesten alt det er borte igjen. :) 80.9 idag, så er fremdeles en kilo igjen til jeg ser 79tallet. Kroppen min har visst bestemt seg for å parkere her for å torturere meg litt. Denne uka har vært vanvittig stressende, veldig lite søvn, masse jobbing og ikke noe trening. Jeg håper likevel at jeg har gått ned imorgen siden jeg ikke har spist så allverdens heller. Har ikke fått telt kalorier heller disse dagene, så imorgen er det på'n igjen. Jeg håper virkelig jeg snart er med i kampen om førstemann til 75, og at kroppen bestemmer seg for å droppe under 80. Hvis ikke må jeg kanskje ty til en uke PSMF eller noe slikt. ;)

 

Du må passe på søvn og hvile! Det er like viktig som kosthold og trening! Vitamin D og kalsium hjelper også på fettgorbrenning så pass på at du får i deg tilstrekkelig! Og plutselig er vi smashingly delicious hele gjengen!! XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg likte "Box og Rogis". ;) Jeg gikk opp nesten 2 kg på helgeturen, men nesten alt det er borte igjen. :) 80.9 idag, så er fremdeles en kilo igjen til jeg ser 79tallet. Kroppen min har visst bestemt seg for å parkere her for å torturere meg litt. Denne uka har vært vanvittig stressende, veldig lite søvn, masse jobbing og ikke noe trening. Jeg håper likevel at jeg har gått ned imorgen siden jeg ikke har spist så allverdens heller. Har ikke fått telt kalorier heller disse dagene, så imorgen er det på'n igjen. Jeg håper virkelig jeg snart er med i kampen om førstemann til 75, og at kroppen bestemmer seg for å droppe under 80. Hvis ikke må jeg kanskje ty til en uke PSMF eller noe slikt. ;)

 

Du må passe på søvn og hvile! Det er like viktig som kosthold og trening! Vitamin D og kalsium hjelper også på fettgorbrenning så pass på at du får i deg tilstrekkelig! Og plutselig er vi smashingly delicious hele gjengen!! XD

 

Ja, uff, jeg vet, men jeg er elendig på å sove. Sover ofte ikke mer enn 4-6 timer om natta, i natt ble det 2.5. Sånn er det når man har barn med søvnvansker og døgnet har for få timer. Men skal bli flinkere, det må jeg bare. Uansett; denne uken har vært ekstrem, men er endelig ferdig med oppgaven nå, så i helgen skal det slappes av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, høstferie og masse greier her, opp i 66 et eller annet sted, nå 65,1. Puh. Ferie er dumt sånn for å slanke seg. Jeg innser at jeg må bli flinkere til å ikke spise meg opp hele tiden i ferier og helger hele tiden. Jeg går gjerne ned en halvkilo er mer mandag til fredag, men på mandag er jeg tilbake der jeg var forrige mandag eller litt til. Så utrolig, fantastisk irriterende. Og det er bare min feil, jeg kan ikke skeie ut så grundig i helga hele tida, da går jo vinninga opp i spinninga.

 

Sånn. Liten utblåsning på meg selv.

 

Hvordan ligger du an nå, Følelsesvims? Beklager at jeg har vært feriefraværende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ( igjen) flinke slankere ;) DA er jeg klar igjen. Skrev jo et innlegg her for noen ukersiden om at jeg skulle begynne med veien til et bedre liv, men det skjedde ikke. MEN nå er jeg altså i gang. Start datoen var tirsdag 09.10.12. En dato jeg alltid vil huske ;)

 

Jeg er medlem på sats og har rukket å være der 2 ganger allerede,og veiedagen min var onsdag morgen. Men så kunne jeg ikke dy meg i dag tidlig når jeg stod opp, og jaggu hadde jeg gått ned 1,3 kg På to dager :)

 

Jeg har en syk ambisiøs vektnedgang foran meg. 20 kg til 14 des. CA.. Hehe.. Hei på meg da ;) lykke til videre elle samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ( igjen) flinke slankere ;) DA er jeg klar igjen. Skrev jo et innlegg her for noen ukersiden om at jeg skulle begynne med veien til et bedre liv, men det skjedde ikke. MEN nå er jeg altså i gang. Start datoen var tirsdag 09.10.12. En dato jeg alltid vil huske ;)

 

Jeg er medlem på sats og har rukket å være der 2 ganger allerede,og veiedagen min var onsdag morgen. Men så kunne jeg ikke dy meg i dag tidlig når jeg stod opp, og jaggu hadde jeg gått ned 1,3 kg På to dager :)

 

Jeg har en syk ambisiøs vektnedgang foran meg. 20 kg til 14 des. CA.. Hehe.. Hei på meg da ;) lykke til videre elle samme!

 

Så flott at du er i gang! Om du mener det, så må jeg få si at 20 kg på 2 mnd aldri kommer til å skje uten at du blir alvorlig syk. 10 kg i mnd? Jeg tror også du kan ende opp skuffet. Vekten raser ned i starten forså å gå litt saktere. Men kjempeflott at du er på sats og endelig i gang. Skal heie på deg. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade, italiensk pizza, masse smågodt, frukt, brødskive med nugatti og brødskive med ost.. Blæh. Det har jeg spist i dag. Jeg er knallflink i ukedagene og spiser som en gud. Så kommer fredagen å ødelegger alt. Jeg har spist så mye at jeg har vondt i magen. Ukedagene er liksom ingen problem, men når helga kommer så klarer jeg ikke la være å spise alt jeg kommer over. Nytter ikke slanke seg om man kun er flink mandag-fredag... Klarer liksom ikke kose meg en rolig fredagskveld uten godis. Noen som har tips? Jeg må virkelig ta meg sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ( igjen) flinke slankere ;) DA er jeg klar igjen. Skrev jo et innlegg her for noen ukersiden om at jeg skulle begynne med veien til et bedre liv, men det skjedde ikke. MEN nå er jeg altså i gang. Start datoen var tirsdag 09.10.12. En dato jeg alltid vil huske ;)

 

Jeg er medlem på sats og har rukket å være der 2 ganger allerede,og veiedagen min var onsdag morgen. Men så kunne jeg ikke dy meg i dag tidlig når jeg stod opp, og jaggu hadde jeg gått ned 1,3 kg På to dager :)

 

Jeg har en syk ambisiøs vektnedgang foran meg. 20 kg til 14 des. CA.. Hehe.. Hei på meg da ;) lykke til videre elle samme!

 

Så flott at du er i gang! Om du mener det, så må jeg få si at 20 kg på 2 mnd aldri kommer til å skje uten at du blir alvorlig syk. 10 kg i mnd? Jeg tror også du kan ende opp skuffet. Vekten raser ned i starten forså å gå litt saktere. Men kjempeflott at du er på sats og endelig i gang. Skal heie på deg. :) :)

 

Neida, skal ikke bli alvorlig syk. ;). Går på dukan dietten nemlig, i tillegg til hard trening. Og jeg er en person som legger fort på meg og tar det fort av igjen.. Så må klare det. ;) begynte slanking 26 mai 2011 og 03 juli 2011 hadde jeg gått ned 14 kg ;) å nå er jeg feitere enn den gangen fordi jeg har gitt blanke faen :(:(:( angrer som en hest........ Skal aldri i mitt liv bli slik igjen.... Så håper det raser av i en fei.en fra et realitet program (norsk) gikk ned 40 kg på 3 måneder!!!

 

Men blir ikke skuffet hvis ikke. Vet jo at det absolutt ikke er sånn man slanker seg.. 05-1 kg i uka er vel anbefalt. Men har ikke tid.. ;p.

 

Hvordan er ståa di da? ;) takk for at du heier på meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade, italiensk pizza, masse smågodt, frukt, brødskive med nugatti og brødskive med ost.. Blæh. Det har jeg spist i dag. Jeg er knallflink i ukedagene og spiser som en gud. Så kommer fredagen å ødelegger alt. Jeg har spist så mye at jeg har vondt i magen. Ukedagene er liksom ingen problem, men når helga kommer så klarer jeg ikke la være å spise alt jeg kommer over. Nytter ikke slanke seg om man kun er flink mandag-fredag... Klarer liksom ikke kose meg en rolig fredagskveld uten godis. Noen som har tips? Jeg må virkelig ta meg sammen!

 

En utskeielse hver fredag kan du kanskje unne deg? ;) tren på formiddag/ettermiddag før kosinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ( igjen) flinke slankere ;) DA er jeg klar igjen. Skrev jo et innlegg her for noen ukersiden om at jeg skulle begynne med veien til et bedre liv, men det skjedde ikke. MEN nå er jeg altså i gang. Start datoen var tirsdag 09.10.12. En dato jeg alltid vil huske ;)

 

Jeg er medlem på sats og har rukket å være der 2 ganger allerede,og veiedagen min var onsdag morgen. Men så kunne jeg ikke dy meg i dag tidlig når jeg stod opp, og jaggu hadde jeg gått ned 1,3 kg På to dager :)

 

Jeg har en syk ambisiøs vektnedgang foran meg. 20 kg til 14 des. CA.. Hehe.. Hei på meg da ;) lykke til videre elle samme!

 

Så flott at du er i gang! Om du mener det, så må jeg få si at 20 kg på 2 mnd aldri kommer til å skje uten at du blir alvorlig syk. 10 kg i mnd? Jeg tror også du kan ende opp skuffet. Vekten raser ned i starten forså å gå litt saktere. Men kjempeflott at du er på sats og endelig i gang. Skal heie på deg. :) :)

 

Neida, skal ikke bli alvorlig syk. ;). Går på dukan dietten nemlig, i tillegg til hard trening. Og jeg er en person som legger fort på meg og tar det fort av igjen.. Så må klare det. ;) begynte slanking 26 mai 2011 og 03 juli 2011 hadde jeg gått ned 14 kg ;) å nå er jeg feitere enn den gangen fordi jeg har gitt blanke faen :(:( :( angrer som en hest........ Skal aldri i mitt liv bli slik igjen.... Så håper det raser av i en fei.en fra et realitet program (norsk) gikk ned 40 kg på 3 måneder!!!

 

Men blir ikke skuffet hvis ikke. Vet jo at det absolutt ikke er sånn man slanker seg.. 05-1 kg i uka er vel anbefalt. Men har ikke tid.. ;p.

 

Hvordan er ståa di da? ;) takk for at du heier på meg!!

 

Jeg har gått ned 5 kg på 6 uker og er strålende fornøyd :oHelt til du kommer med dine 20 kg :o Haha! Fra 84 kg til 78-79kg. Jeg begynte i slutten av August/begynnelsen av september. Spiser sunt og trener 2-3 ganger i uka på Elixia. Skeier litt ut i helgene og prøver å legge om livsstilen. Ikke bare slanke meg. :)

 

Forstår ikke hvordan det er mulig å gå ned 20 kg på 8-9 uker? Hva er egentlig dukan dietten? En annen ting jeg tenkte på; hvis du går det så fort, klarer du å holde vekten der da? Ramler den ikke på så fort du kutter ned på det ekstreme? Har du store planer i Desember siden du må gå ned så fort? :P

 

14 kg på så kort tid er knallbra. :) Da vet du at du kan klare alt du vil så lenge du går inn for det! ;) Hva gjorde du for å klare det?

Endret av mrsrogaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade, italiensk pizza, masse smågodt, frukt, brødskive med nugatti og brødskive med ost.. Blæh. Det har jeg spist i dag. Jeg er knallflink i ukedagene og spiser som en gud. Så kommer fredagen å ødelegger alt. Jeg har spist så mye at jeg har vondt i magen. Ukedagene er liksom ingen problem, men når helga kommer så klarer jeg ikke la være å spise alt jeg kommer over. Nytter ikke slanke seg om man kun er flink mandag-fredag... Klarer liksom ikke kose meg en rolig fredagskveld uten godis. Noen som har tips? Jeg må virkelig ta meg sammen!

 

En utskeielse hver fredag kan du kanskje unne deg? ;) tren på formiddag/ettermiddag før kosinga

 

Prøver.. Men når Fredagen kommer er jeg såå klar for å skeie ut. Og da er det liksom så lenge til neste fredag at jeg gjerne skeier ut lørdag også.. Så kommer søndagen og jeg ender opp med å kanskje spise dessert om vi er på middagsbesøk. Fredag og lørdag er vi som regel hjemme med babyen og da lager jeg og mannen god mat og kjøper inn godteri som vi skal kose oss med. Jeg klarer ikke la være... Fader! Jeg har serriøst ingen problemer med å spise sunt i ukedagene, så hvorfor må det være så vanskelig i helgene!! Jeg innser at det ikke kan fortsette slik. Kommer til å gå ned sakte i vekt og helgeutskeielsene ødelegger for den flinke uka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ( igjen) flinke slankere ;) DA er jeg klar igjen. Skrev jo et innlegg her for noen ukersiden om at jeg skulle begynne med veien til et bedre liv, men det skjedde ikke. MEN nå er jeg altså i gang. Start datoen var tirsdag 09.10.12. En dato jeg alltid vil huske ;)

 

Jeg er medlem på sats og har rukket å være der 2 ganger allerede,og veiedagen min var onsdag morgen. Men så kunne jeg ikke dy meg i dag tidlig når jeg stod opp, og jaggu hadde jeg gått ned 1,3 kg På to dager :)

 

Jeg har en syk ambisiøs vektnedgang foran meg. 20 kg til 14 des. CA.. Hehe.. Hei på meg da ;) lykke til videre elle samme!

 

Så flott at du er i gang! Om du mener det, så må jeg få si at 20 kg på 2 mnd aldri kommer til å skje uten at du blir alvorlig syk. 10 kg i mnd? Jeg tror også du kan ende opp skuffet. Vekten raser ned i starten forså å gå litt saktere. Men kjempeflott at du er på sats og endelig i gang. Skal heie på deg. :) :)

 

Neida, skal ikke bli alvorlig syk. ;). Går på dukan dietten nemlig, i tillegg til hard trening. Og jeg er en person som legger fort på meg og tar det fort av igjen.. Så må klare det. ;) begynte slanking 26 mai 2011 og 03 juli 2011 hadde jeg gått ned 14 kg ;) å nå er jeg feitere enn den gangen fordi jeg har gitt blanke faen :(:( :( angrer som en hest........ Skal aldri i mitt liv bli slik igjen.... Så håper det raser av i en fei.en fra et realitet program (norsk) gikk ned 40 kg på 3 måneder!!!

 

Men blir ikke skuffet hvis ikke. Vet jo at det absolutt ikke er sånn man slanker seg.. 05-1 kg i uka er vel anbefalt. Men har ikke tid.. ;p.

 

Hvordan er ståa di da? ;) takk for at du heier på meg!!

 

Jeg har gått ned 5 kg på 6 uker og er strålende fornøyd :oHelt til du kommer med dine 20 kg :o Haha! Fra 84 kg til 78-79kg. Jeg begynte i slutten av August/begynnelsen av september. Spiser sunt og trener 2-3 ganger i uka på Elixia. Skeier litt ut i helgene og prøver å legge om livsstilen. Ikke bare slanke meg. :)

 

Forstår ikke hvordan det er mulig å gå ned 20 kg på 8-9 uker? Hva er egentlig dukan dietten? En annen ting jeg tenkte på; hvis du går det så fort, klarer du å holde vekten der da? Ramler den ikke på så fort du kutter ned på det ekstreme? Har du store planer i Desember siden du må gå ned så fort? :P

 

14 kg på så kort tid er knallbra. :) Da vet du at du kan klare alt du vil så lenge du går inn for det! ;) Hva gjorde du for å klare det?

 

Når jeg gikk ned 14 kg gikk jeg også på dukan dietten. Den består av så å si null karbo, kjøtt under 10% fett og melkeprodukter under 5% grønnsaker annen hver dag.. Den er vel egentlig ganske ekstrem. Men når du lager rutiner så flyter egentlig hverdagen videre å du stapper i deg riktig mat uten å tenke.. ;p.. Mister egentlig lysten på mat for det er så dørganes kjedelig. Haha. Men kiloene raser av da..

 

Så, nå er det dukan dietten på nytt men litt mildere. Jeg unner meg lavkabo rundstykke fra rema1000 til frokost, noen ganger kvelds også, så spiser jeg grønnsaker hver dag ;) får da være måte på lissom... ;-)

 

Jeg syns du har gjort det kjempe bra jeg :) sikkert en veldig fin og varig vektnedgang. Det er jo som du sier, passer mann seg ikke så går man jo fortopp igjen etter ulike dietter. Men jeg veto hvor problemet mitt ligger og hvorfor jeg har blitt så stor. Hver dag har vi kost oss med 200g sjokolade på kvelden, gjerne en frossen pizza (liten) og har vært i null aktivitet. Ble student nå i høst så her snakker vi virkelig null bevegelse... Så at kg er landet er virkelig ikke rart, men nå skal de lette igjen :)

 

Skal til new york :) orker ikke sitte så lenge med så mye på kroppen. Får jo sikkert blodpropp i benet eller noe med denne vekten.. Pluss steg har såkalt lyst å shoppe å føle meg fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade, italiensk pizza, masse smågodt, frukt, brødskive med nugatti og brødskive med ost.. Blæh. Det har jeg spist i dag. Jeg er knallflink i ukedagene og spiser som en gud. Så kommer fredagen å ødelegger alt. Jeg har spist så mye at jeg har vondt i magen. Ukedagene er liksom ingen problem, men når helga kommer så klarer jeg ikke la være å spise alt jeg kommer over. Nytter ikke slanke seg om man kun er flink mandag-fredag... Klarer liksom ikke kose meg en rolig fredagskveld uten godis. Noen som har tips? Jeg må virkelig ta meg sammen!

 

En utskeielse hver fredag kan du kanskje unne deg? ;) tren på formiddag/ettermiddag før kosinga

 

Prøver.. Men når Fredagen kommer er jeg såå klar for å skeie ut. Og da er det liksom så lenge til neste fredag at jeg gjerne skeier ut lørdag også.. Så kommer søndagen og jeg ender opp med å kanskje spise dessert om vi er på middagsbesøk. Fredag og lørdag er vi som regel hjemme med babyen og da lager jeg og mannen god mat og kjøper inn godteri som vi skal kose oss med. Jeg klarer ikke la være... Fader! Jeg har serriøst ingen problemer med å spise sunt i ukedagene, så hvorfor må det være så vanskelig i helgene!! Jeg innser at det ikke kan fortsette slik. Kommer til å gå ned sakte i vekt og helgeutskeielsene ødelegger for den flinke uka mi.

 

Ja, helg mtp kos er noe dritt. Er liksom da man sitter inne på kvelden, ungene er i seng og man skal kun slappe av,. Ikke tenke på morgendagen med matpakker, klær og stell. Nå sitter mannen å trykker i seg skiver med pizzafyll og ost, å lukten bare siver inn i neseborene mine.. Hahaha.. Motstå!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, høstferie og masse greier her, opp i 66 et eller annet sted, nå 65,1. Puh. Ferie er dumt sånn for å slanke seg. Jeg innser at jeg må bli flinkere til å ikke spise meg opp hele tiden i ferier og helger hele tiden. Jeg går gjerne ned en halvkilo er mer mandag til fredag, men på mandag er jeg tilbake der jeg var forrige mandag eller litt til. Så utrolig, fantastisk irriterende. Og det er bare min feil, jeg kan ikke skeie ut så grundig i helga hele tida, da går jo vinninga opp i spinninga.

 

Sånn. Liten utblåsning på meg selv.

 

Hvordan ligger du an nå, Følelsesvims? Beklager at jeg har vært feriefraværende!

 

Jeg har vært fraværende jeg og... Møkkauker! Har laaaange dager pga praksis med skolen, og jeg er altfor dårlig til å trene når jeg er skutt i utgangspunktet... Altfor lett å skli ned i sofaen sammen med middag og mann :P Dårlig kosthold blir det og, mye kantinemat, og vanskelig å få registrert alt når jeg småspiser hele tiden....

Har følt meg utslitt (konstant lite søvn), oppblåst og fæl.... Og målebåndet viser 101 rundt hoftene, 73 rundt midjen (vræææl, jeg som ville se 60-tallet!), og vekta holder seg rundt 65. Urk. Men det verste er egentlig følelsen av å se dvask ut!

 

Nei, vi får ta oss i skinnet, og gå på!

 

Helgeutskeielser er jeg faktisk ganske flink til å la være, blir mer pils i ukene :P Studentlivet!

Det som hjalp meg i begynnelsen var veiedag på mandag, hat men effektivt :D

 

Jeg har troa på at vi får til dette her alle sammen, damer! To skritt frem, et tilbake, to skritt frem får fremdeles jobben gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og av og til så går man faktisk to skritt frem!

 

Kom meg på trening igår rett etter at jeg skrev inn her. Og treninga var full av positive overraskelser - jeg greide å stokke beina på Step, og syntes timen var for lett (! jeg må virkelig ha blitt i bedre form), var ganske fornøyd med mitt eget speilbilde, og fikk tatt skikkelig i på vekt-timen etterpå! Trener på timer, har ikke sjangs til å holde meg gående selv :P ...og det er litt motivasjon i å se at man legger på omtrent tyngst av alle :D

 

Hadde en rolig kveld med egenpleie, en god natts søvn, og i dag morges viste vekta igjen 64 med nåla lurt ned mot 63, midjen var 70-71 og hoftene 98!

 

Jeg skjønner meg virkelig ikke på dette her, men himmel så godt der er når det går rette veien! At ei lita treningsøkt kan gjøre så mye! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og av og til så går man faktisk to skritt frem!

 

Kom meg på trening igår rett etter at jeg skrev inn her. Og treninga var full av positive overraskelser - jeg greide å stokke beina på Step, og syntes timen var for lett (! jeg må virkelig ha blitt i bedre form), var ganske fornøyd med mitt eget speilbilde, og fikk tatt skikkelig i på vekt-timen etterpå! Trener på timer, har ikke sjangs til å holde meg gående selv :P ...og det er litt motivasjon i å se at man legger på omtrent tyngst av alle :D

 

Hadde en rolig kveld med egenpleie, en god natts søvn, og i dag morges viste vekta igjen 64 med nåla lurt ned mot 63, midjen var 70-71 og hoftene 98!

 

Jeg skjønner meg virkelig ikke på dette her, men himmel så godt der er når det går rette veien! At ei lita treningsøkt kan gjøre så mye! :D

 

 

Fantastisk! Det er så godt når man merker fremskritt. Deilig når kondisen stiger og du kjenner at du må yte mere for å bli like sliten som tidligere økter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, beklager, men det er nesten litt godt Å høre at noen andre her ogsÅ har gÅtt pÅ en smell. Etter en helvetesuke arbeidsmessig der trening, kaloritelling og alt gikk dukken har det bare fortsatt sÅnn i helga. Har spist masse drit, og gÅtt opp 1 kg eller noe slikt. :( Har bestemt meg for at neste uke blir KNALLhard, bÅde med kost og trening, for nÅ skal jeg under 80! HÅper noen joiner meg, og fÅr fart i sakene igjen! Første mann til 75, Rogis og L-8!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter jeg i gang uke to av ekstremslankinga mi etter en etterlengtet og god natts søvn :-)

 

Har vært ultra mega flink denne uken, ( begynte tirsdag, veiedag onsdag) og ikke hatt noen utskeielser i det heletatt ;) Også fått trent 3 ganger på sats to av dem knallharde gruppetimer ( som jeg innser at jeg enda ikke har kondis til)

 

Gleder meg ikke til å begynne på ny uke, men må man så må mann.

lykke til alle sammen i den kommende uken! Sammen er vi sterke ;)...:P

 

Ps: oppdatering (vekt) kommer onsdag morgen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, beklager, men det er nesten litt godt Å høre at noen andre her ogsÅ har gÅtt pÅ en smell. Etter en helvetesuke arbeidsmessig der trening, kaloritelling og alt gikk dukken har det bare fortsatt sÅnn i helga. Har spist masse drit, og gÅtt opp 1 kg eller noe slikt. :( Har bestemt meg for at neste uke blir KNALLhard, bÅde med kost og trening, for nÅ skal jeg under 80! HÅper noen joiner meg, og fÅr fart i sakene igjen! Første mann til 75, Rogis og L-8!! :D

 

Huff. Skjønner hvordan du har det. GÅr man først pÅ en smell sÅ er det lettere Å kjøre seg enda hardere fast. Men nÅ kommer du sterkere tilbake. MotstÅ fristelser, press deg selv litt ekstra og kom inn hit Å søk motivasjon!

 

Jeg skeiet ut bÅde fredag og lørdag. Da snakker vi god mat, sjokolademousse, sjokolade, cola og popcorn pÅ kino. :o Søndagen var jeg litt flinkere. Kom meg Xcykling pÅ elixia og avsluttet kvelden med en is. Jævlig bra, liksom..

 

Jeg er med pÅ en knallhard uke box:) Hvor mye veier du nÅ egentlig? 81-82? Jeg veide meg i gÅr og vekten viste 78! Utrolig nok! :P NÅ mÅ du komme deg nedover og under 80!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter jeg i gang uke to av ekstremslankinga mi etter en etterlengtet og god natts søvn :-)

 

Har vært ultra mega flink denne uken, ( begynte tirsdag, veiedag onsdag) og ikke hatt noen utskeielser i det heletatt ;) Også fått trent 3 ganger på sats to av dem knallharde gruppetimer ( som jeg innser at jeg enda ikke har kondis til)

 

Gleder meg ikke til å begynne på ny uke, men må man så må mann.

lykke til alle sammen i den kommende uken! Sammen er vi sterke ;)... :P

 

Ps: oppdatering (vekt) kommer onsdag morgen ;)

 

 

Lykke til denne uken. Jeg syntes du er flink. Jeg trener selv 3 dager i uken på Elixa, og jeg melder meg stadig på gruppetimer som ikke er beregnet for denne kondisen. Men deeilig er det. Fantastisk følelse etter endt trening ;)

 

Kom med vekten ja! Det er motivasjon for oss andre her inne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feiret 30 årsdagen min i helga så har ikke vært flink! Og nå er jeg syk. Våkna i natt og kastet opp og jeg er så kvalm at jeg får ikke i meg mat eller drikke. Har vondt i kroppen, i hodet, er slapp og har feber.

Blir ikke akkurat feit idag, siden jeg ikke har spist haha, men tipper at det første jeg får i meg ikke blir noka shake heller da hehe :P

 

Skulle begynne på ny frisk idag og skikkelig gi en innsats, så dette var ikke planlagt. Får starte på ny når jeg er frisk.

 

Dere er kjempeflinke! Ser en del skeier ut og sliter noen dager, men husk at dette er for resten av livet og derfor handler om å lage gode vaner. Det er lov å falle av, så lenge en setter seg opp igjen! Og det gjør dere jo :D :D

 

Dere er god motivasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...