Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen hit juli2011spire:)

 

Snakk om lei nå! :P Har variert mellom 80.8-90.1 hele uka. Opp den ene dagen, ned den neste, opp dagen etter det igjen. Frustrerende! Føler jeg har fulgt kaloriinntaket godt, og beveget meg mye, men går fremdeles ikke ned. Jeg VIL ned til 79! Søren også altså! Skal bort i helgen igjen, og det betyr god mat, så jeg ville så gjerne nå målet før det. Blææærk! Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker!! Nå må jeg begynne igjen! Huff, klærne er for stramme og humøret på bunn!

 

I kveld skal trimsykkelen bæres opp og det skal sykles!! Kiloene skal av, og det før jul!

 

Målet er ned 10 kilo, innen sommeren 2013! Det er jammen et mål som er realistisk! Men det verste er å holde seg der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, 65,5. Bryllup i helga. Enough said. :(

 

64-ish, 72 rundt livet (blæh, jeg vil se 60-tallet!) og 99 rundt hoftene. Går sakte og forsiktig nedover, selv om kostholdet går åt skogen... Ting tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting tar tid her også. Er ikke like flink som jeg var før ferien så det er min egen feil.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 400 gram idag! Takk og lov, men skulle bare mangle så flink som jeg var igår! ;) På mitt laveste idag på 80.6 :) 700 gram igjen! Dessverre tror jeg ikke at jeg klarer det før tur i helgen, selv om jeg skal være superflink idag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 kg innen sommeren greier du fint kortsluttning.

Men er som du sier, det å holde seg som er vanskeligste jobben..

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsvims og moota: husk å ta mål av dere. Selvom vekta går sakte kan det hende cm raser unna :)

 

Ja.. Nå ser jeg jo at det er det du gjør he he

Endret av juli2011spire:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært box fresh :) God tur, og lykke til i helga. Se for deg drømmebuksa mens du sitter å spiser ;)

 

Det skal jeg gjøre! Hehe. :) Gleder meg sånn til 20kilosjubileum. Hehe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått ned 10 kg ila 3 mndr!! :D :D hipp hurra!!! egentlig 2 kg til målet mitt, men tror jeg vil ned ca 5 til, håper det går =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, under 100 kg!!! :D :D

Bare 800 g under, men likevel.... :P Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for å se 90-tallet på vekta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, under 100 kg!!! :D :D Bare 800 g under, men likevel.... :P Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for å se 90-tallet på vekta ;)

 

Så bra! :D Hvor mye har du gått ned på hvor lang tid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg gått ned 10 kg ila 3 mndr!! :D :D hipp hurra!!! egentlig 2 kg til målet mitt, men tror jeg vil ned ca 5 til, håper det går =)

 

Det er knallbra!! Kjempebra jobbet. Nå har du gått ned veldig mye på kort tid. Hvor mye veier du nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, under 100 kg!!! :D :D Bare 800 g under, men likevel.... :P Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for å se 90-tallet på vekta ;)
Så bra! :D Hvor mye har du gått ned på hvor lang tid? :)

 

Jeg har faktisk ikke peiling på når jeg begynte å gå ned :S

Sist jeg veide meg stod det 101,6 på vekta, og det er 3-4 uker siden. Dro den bare frem i går "just for fun", og det ble veldig gøy da jeg så hva det stod :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, under 100 kg!!! :D :D Bare 800 g under, men likevel.... :P Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for å se 90-tallet på vekta ;)
Så bra! :D Hvor mye har du gått ned på hvor lang tid? :)

 

Jeg har faktisk ikke peiling på når jeg begynte å gå ned :S

Sist jeg veide meg stod det 101,6 på vekta, og det er 3-4 uker siden. Dro den bare frem i går "just for fun", og det ble veldig gøy da jeg så hva det stod :D

 

Så bra! :) Forsett slik, hva enn du gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert miryks! Skal ikke kimse av tosifra ;-)

 

Selv lå jeg på 81,5 i dag. Bæsj. Er ned i det minste, men er sååå misfornøyd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått ned 10 kg ila 3 mndr!! :D :D hipp hurra!!! egentlig 2 kg til målet mitt, men tror jeg vil ned ca 5 til, håper det går =)

 

Det er knallbra!! Kjempebra jobbet. Nå har du gått ned veldig mye på kort tid. Hvor mye veier du nå da? :)

 

Tusen takk!!:) veide 87, nå veier jeg 77...øsnker å veie mellom 70-73 ca :) er 170 cm høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått ned 10 kg ila 3 mndr!! :D :D hipp hurra!!! egentlig 2 kg til målet mitt, men tror jeg vil ned ca 5 til, håper det går =)

 

Det er knallbra!! Kjempebra jobbet. Nå har du gått ned veldig mye på kort tid. Hvor mye veier du nå da? :)

 

Tusen takk!! :) veide 87, nå veier jeg 77...øsnker å veie mellom 70-73 ca :) er 170 cm høy

 

Wow. Imponerende!! Jeg veide rundt 85 på det meste. Har holdt på i halvannen måned. Veier 79 nå. Vil du dele med meg hvordan du har klart det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått ned 10 kg ila 3 mndr!! :D :D hipp hurra!!! egentlig 2 kg til målet mitt, men tror jeg vil ned ca 5 til, håper det går =)

 

Det er knallbra!! Kjempebra jobbet. Nå har du gått ned veldig mye på kort tid. Hvor mye veier du nå da? :)

 

Tusen takk!! :) veide 87, nå veier jeg 77...øsnker å veie mellom 70-73 ca :) er 170 cm høy

 

Wow. Imponerende!! Jeg veide rundt 85 på det meste. Har holdt på i halvannen måned. Veier 79 nå. Vil du dele med meg hvordan du har klart det? :)

 

Da har vi veid/veier nesten like mye. Og vi er like høy, forresten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ganske flink i det siste, men ligger likt nå som jeg gjorde når jeg ikke var flink.. Hmmm det er vanskelig å fortsette når det ikke viser resultater. Jeg trener ikke så det er lite vits med målebånd for meg.

 

Jeg var 77,2 kilo igår, det er jo ingenting ned på 1 uke. Men jeg kan ikke gi opp for jeg skal opp i brudekjolen 1.juni :o

 

Blir pizzahorn til middag idag. ikke veldig sunt, men jeg spiser jo ikke lørdagsgodteri eller unner meg andre ting så det er lov å ha litt kos i helgene :)

Blir en *kremt* kjempeflink uke siden det blir feiring av min forlengst 30årsdag på lørdag. Da blir det god mat, cider og godteri :D Søndag blir nok hamburger fra bua også så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, nok en helg med reise og god mat, så opp 1.9 kg ikveld. Går nok ned en del til imorgen, men litt kjedelig likevel. Men sånn er det, vil ikke la være å kose meg på tur, det går jo fort bort igjen heldigvis! :) Nå SKAL jeg under 80 før neste tur om tre uker. Jeg pleier virkelig ikke å reise så mye altså, ble bare veldig mye akkurat nå.

 

Ser dere andre har vært suuuperflinke! Yay! Stå på, jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å gå på vekta når jeg sto opp i morges, men etter påkledning, frokost og et par store kopper kaffe viste vekta 82, så regner ikke med at jeg er opp fra fredag ihvertfall.. Hopper på i morgen tidlig i stedet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått ned 10 kg ila 3 mndr!! :D :D hipp hurra!!! egentlig 2 kg til målet mitt, men tror jeg vil ned ca 5 til, håper det går =)

 

Det er knallbra!! Kjempebra jobbet. Nå har du gått ned veldig mye på kort tid. Hvor mye veier du nå da? :)

 

Tusen takk!! :) veide 87, nå veier jeg 77...øsnker å veie mellom 70-73 ca :) er 170 cm høy

 

Wow. Imponerende!! Jeg veide rundt 85 på det meste. Har holdt på i halvannen måned. Veier 79 nå. Vil du dele med meg hvordan du har klart det? :)

 

Jeg veide 94 på det aller meste, da var jeg gravid og ca 7-8 uker på vei, men mistet noen uker senere. Veide deretter mellom 90-87 leeenge, før jeg tok tak i juli, og er nå endelig nede på 77. Det eneste jeg har gjort er å tenke mer over hva jeg spiser. Begynte å registrere all mat og drikke på gratisversjonen av greteroede.no, gjorde det i 3-4 ukers tid, men nå har jeg det for travelt til å få lagt inn maten der. Tidligere kunne jeg gå hele dagen omtrent uten mat, før jeg spiste 2 stoore porsjoner med middag, bestående av rent kjøtt, grønnsaker og MYE karbohydrater =/. Samtidig som helga varte fra torsdag.søndag, med godteri og brus. Nå prøver jeg å spise frokost, lunch og middag + et knekkebrød/kornlanding til kvelds, alteså ofte-men lite (og ganske sunt)

Brus og godteri prøver jeg å holde til lørdager ( evt litt på fredager eller ved besøk i tillegg) pluss at jeg har økt mengden av grønnsaker på tallerkenen, og minket inntaket av karbohydrater. Jeg er så glad i pasta/ris/poteter at jeg ikke ønsker å kutte det ut, jeg bare spiser mye mindre av det nå enn før, samtidig som at jeg er mer forsiktig med sauser/dressinger etc, og prøver å ikke spise usunt med mindre det er noe jeg har veldig lyst på. Sjokolade,brus og godteri smaker mye bedre når man kun har det 1-1,5 dager i uka. Det er viktig å unne seg litt, og nøkkelen til suksess er å finne noe man kan leve med! Jeg føler jeg spsiser en god del mat, en typisk dag kan være:

frokost: 1 knekkebrød

lunch: en salat

Middag: 1 porsjon med vanlig middagsmat, mye grønt

kveld: kornblanding

 

Ligger på mellom 700--1200 kalorier, (noen lørdager kan det bli bortimot 1800-2000)

 

Kort oppsummert:

Prøver å spise små måltider regelmessig, bestående av sunn mat, og dropper å ha lørdag "halve uka". For min del har det gått overraskende lett, men det er klart jeg har gått på noen smeller med sjokolade i sultens nød... :) hehe. Lykke til, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppsan flinke damer!

 

Da har jeg endelig tatt meg i nakkeskinnet. Trente nesten ikke de to ukene som har gått. Kom meg på trening i går, også skal jeg hive meg på spinning i morgen. Det var faktisk veldig gøy!! :)

 

Sto på vekten i går. Har ikke gått ned denne uken, men kanskje ikke så sjokkerende.. Veide 79kg.

 

Kom med vekten til oss i morgen da L-8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...