Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

God morgen damer :D

Jeg var så flink igår så jeg håper jeg er inne i en god periode nå. Må komme meg til bake på sporet etter sommerferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen sparke meg i rompa? Motivere meg? Kjefte på meg? Kom meg ikke på trening, lat som jeg er! Pokker. Nå har jeg falt litt utenfor..

 

Nei og nei, kjære frøken, hva er det jeg leser? Du kan da ikke gi opp nå! Kom deg opp på bena igjen, spis sundt og tren! Og for å motivere litt, jeg er nede på 82 idag!! :D 2.1 kg til, så er jeg under 80! Hva med en liten konkurranse om hvem som kommer dit først? Jeg vet du kan klare det! :)

 

Jeg hadde godteridag på fredag, og gikk opp 600 gram til lørdagen. Det var litt kjedelig. Hadde gått opp 200 gram dagen før. På søndagen, derimot gikk jeg ned igjen 800 gram, 200 gram igår og 500 gram idag. :D Så det er 1.5 kg på 3 dager. Ikke så verst, synes jeg. Håper det fortsetter slik, blir helt hekta. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens første sykkelmil samt en time med pumping på gymmet unnagjort! Da er det på plass med litt selvskryt ;-)

 

Suuuperflink! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sparke meg i rompa? Motivere meg? Kjefte på meg? Kom meg ikke på trening, lat som jeg er! Pokker. Nå har jeg falt litt utenfor..
Nei og nei, kjære frøken, hva er det jeg leser? Du kan da ikke gi opp nå! Kom deg opp på bena igjen, spis sundt og tren! Og for å motivere litt, jeg er nede på 82 idag!! :D 2.1 kg til, så er jeg under 80! Hva med en liten konkurranse om hvem som kommer dit først? Jeg vet du kan klare det! :) Jeg hadde godteridag på fredag, og gikk opp 600 gram til lørdagen. Det var litt kjedelig. Hadde gått opp 200 gram dagen før. På søndagen, derimot gikk jeg ned igjen 800 gram, 200 gram igår og 500 gram idag. :D Så det er 1.5 kg på 3 dager. Ikke så verst, synes jeg. Håper det fortsetter slik, blir helt hekta. ;)

 

Hehe, sitter å trykker i meg salat nå faktisk :) I dag SKAL jeg trene.

Hva, du har nådd 82? Flink :) Sist jeg veide meg var jeg 82.6, men det var før jeg trykte i meg alt mulig i helgen og har ikke trent siden lørdag. Men nå skal jeg komme sterkere tilbake. Jeg er med! Førstemann til under 80 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee! Det blir gøy! :) Da skal jeg tenke på konkurransen vår hver gang godtesuget setter inn. ;) Du er kjempeflink som spiser salat! Jeg har spist grovbrød med roastbeef. Mm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på vekta før trening i morges, og har faktisk ikke gått ned et gram på et par uker. Men sånn er det ofte for meg, vekta ligger stabil. Før jeg så og si over natta mister masse vekt. Skal på skikkelig jentekveld til helgen, med litt (ok, sikkert en god del da) vin, og da er det ofte jeg får et sånt vektdropp etterpå, så det blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee! Det blir gøy! :) Da skal jeg tenke på konkurransen vår hver gang godtesuget setter inn. ;) Du er kjempeflink som spiser salat! Jeg har spist grovbrød med roastbeef. Mm!

 

Spiste grovbrød med roastbeef til frokost i dag faktisk :o åh, det er så godt!

 

Jeg kom meg på trening i går, men bare i 45 minutter. Bedre enn ingenting. Ellers er jeg flink å motstår godteri. I dag har jeg og samboer jubileum, så mulig det blir en del kalorier på meg i dag. Skal prøve å gjøre det til en sunn dag. Hvor ofte veier du deg Box fresh?

 

Var på vekta i går. Vekta viste 83.5! Men hadde nettopp spist middag og hadde klær på. Nå som vi har konkuranse føler jeg for å spørre om du veier deg uten klær? :P Hvert gram teller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta før trening i morges, og har faktisk ikke gått ned et gram på et par uker. Men sånn er det ofte for meg, vekta ligger stabil. Før jeg så og si over natta mister masse vekt. Skal på skikkelig jentekveld til helgen, med litt (ok, sikkert en god del da) vin, og da er det ofte jeg får et sånt vektdropp etterpå, så det blir spennende å se!

 

Jeg har holdt på med denne slankingen i et par uker, spist sunt og trent. Og likevel ser jeg jo ingen fremgang. Vises nesten ikke på vekten i det heletatt. Kan det være slik meg meg også tro.. Jeg har ikke gått opp i vekt de siste månedene, men holdt stabil vekt. Men når jeg startet å trene og spise sunt, så går jeg ikke ned et gram. Jeg burde jo gå ned??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee! Det blir gøy! :) Da skal jeg tenke på konkurransen vår hver gang godtesuget setter inn. ;) Du er kjempeflink som spiser salat! Jeg har spist grovbrød med roastbeef. Mm!
Spiste grovbrød med roastbeef til frokost i dag faktisk :o åh, det er så godt! Jeg kom meg på trening i går, men bare i 45 minutter. Bedre enn ingenting. Ellers er jeg flink å motstår godteri. I dag har jeg og samboer jubileum, så mulig det blir en del kalorier på meg i dag. Skal prøve å gjøre det til en sunn dag. Hvor ofte veier du deg Box fresh? Var på vekta i går. Vekta viste 83.5! Men hadde nettopp spist middag og hadde klær på. Nå som vi har konkuranse føler jeg for å spørre om du veier deg uten klær? :P Hvert gram teller :D

 

Haha, så merkelig! Det er ikke noe jeg spiser så ofte, så litt morsomt at begge spiste det. :) Jeg veier meg hver dag. Og veier meg i undertøyet. Hver gram teller ja. ;) 83.5 er jo ikke så ille etter middag og med klær. Vekta varierer mye fra morgen til kveld. :) Jeg hadde gått ned 300 gram igår bare på å levere i barnehagen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta før trening i morges, og har faktisk ikke gått ned et gram på et par uker. Men sånn er det ofte for meg, vekta ligger stabil. Før jeg så og si over natta mister masse vekt. Skal på skikkelig jentekveld til helgen, med litt (ok, sikkert en god del da) vin, og da er det ofte jeg får et sånt vektdropp etterpå, så det blir spennende å se!

 

Jeg har holdt på med denne slankingen i et par uker, spist sunt og trent. Og likevel ser jeg jo ingen fremgang. Vises nesten ikke på vekten i det heletatt. Kan det være slik meg meg også tro.. Jeg har ikke gått opp i vekt de siste månedene, men holdt stabil vekt. Men når jeg startet å trene og spise sunt, så går jeg ikke ned et gram. Jeg burde jo gå ned??

 

Klart det kan det! Også må du jo huske at når du begynner å trene kan muskeløkningen kompensere for det tapte fettet... Men gi det et par uker til, så skal du se vekta slipper! Plutselig har du en dag der du tisser HELE tiden, og etter det er vekta redusert. Evt kan du dra litt i magefettet. Før vekta dropper er det ofte sånn at fettet blir veldig elastisk, litt som gummistrikk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på at du sikkert bygger masse muskler! Hvis du går ned tilsvarende mengde fett som du bygger muskler, vil tyngden av musklene være like stor eller større enn vekten av fettet, og du føler du står stille. Bruker du målebånd? Jeg har nå vært litt halvseriøs i noen uker, og selv om vekta omtrent har stått stille har jeg gått ned 4-5 cm rundt midjen, og merker stor forskjell på magevalken ;)

Såh, det lønner seg å slanke seg med både målebånd og vekt!

 

Må bare skryte litt og, trente igår, og da stoppet pulsklokken (og den tar jeg med en klype salt, bare så det er sagt) på 900 kcal :D

Tok igjen for ei helg uten trening da, men :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink på 3. dagen idag, men blir litt masse middag for da er jeg så sulten og "tom" at jeg har problemer med å begrense meg. Men ser det litt an noen dager til og ser om det går seg litt til :)

 

Tviler på det blir veiing denne helga, får ser det litt an. Liker ikke å veie meg for ofte, men heller ikke for sjelden, for da forventer jeg liksom så store resultater siden jeg sikkert har vært så flink i mange uker hehehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nokså flink hittil denne uka, jogget litt både mandag og tirsdag. Ganske flink i matveien, bortsett fra en liten lunsjutskeielse igår... Skal prøve å jogge litt idag og imorgen og, fredag-søndag blir det hyttetur og potensielt for mye god mat :-/ Men sikkert noen gåturer og da :-)

 

Ingen her som ligger nærme meg i vekt som vil ha en liten duell, da, Boxfresh og mrsrogaland fikk jo igang en her, og det virker sikkert veldig motiverende!

 

Det trenger forresten ikke være lik vekt som meg, da, men kanskje like mye over helt tall? Jeg er 65,2 idag, så om noen er 5 kilo over et rundt tall kan vi kanskje ta førstemann ned på neste tier?

 

Det kan til og med hende jeg er lett å vinne over i og med at jeg er så nærme vektmålet mitt nå, og er på de siste, vanskelige kiloene.... Det går av og til såååå treeeeegt...

Endret av Thohoppsannhei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nokså flink hittil denne uka, jogget litt både mandag og tirsdag. Ganske flink i matveien, bortsett fra en liten lunsjutskeielse igår... Skal prøve å jogge litt idag og imorgen og, fredag-søndag blir det hyttetur og potensielt for mye god mat :-/ Men sikkert noen gåturer og da :-) Ingen her som ligger nærme meg i vekt som vil ha en liten duell, da, Boxfresh og mrsrogaland fikk jo igang en her, og det virker sikkert veldig motiverende! Det trenger forresten ikke være lik vekt som meg, da, men kanskje like mye over helt tall? Jeg er 65,2 idag, så om noen er 5 kilo over et rundt tall kan vi kanskje ta førstemann ned på neste tier? Det kan til og med hende jeg er lett å vinne over i og med at jeg er så nærme vektmålet mitt nå, og er på de siste, vanskelige kiloene.... Det går av og til såååå treeeeegt...

 

Jeg er med! Er ganske nøyaktig det samme som deg faktisk (er 159 høy), og skal ned til 60-62-63-ish, ser litt an når jeg blir fornøyd :) Men er klar for kamp ;) Kan sette meg ei grense på 60!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Er ganske nøyaktig det samme som deg faktisk (er 159 høy), og skal ned til 60-62-63-ish, ser litt an når jeg blir fornøyd :) Men er klar for kamp ;) Kan sette meg ei grense på 60!

 

Så bra! Da setter jeg også 60 som mål :-) Hjelp, nå kan jeg ikke sluntre unna så lett mer :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Er ganske nøyaktig det samme som deg faktisk (er 159 høy), og skal ned til 60-62-63-ish, ser litt an når jeg blir fornøyd :) Men er klar for kamp ;) Kan sette meg ei grense på 60!
Så bra! Da setter jeg også 60 som mål :-) Hjelp, nå kan jeg ikke sluntre unna så lett mer :-O

 

Ditto :s og jeg som nettopp glefset i meg en haug yoghurtnøtter... Nå blir det gulerøtter som kveldsmat ;)

 

Når skal vi ha veiedag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg har (såvidt) klart å holde meg unna den halve sjokoladeplata i skuffen i kveld :-p

 

Hm, vi kan jo for eksempel ta onsdag, så da blir det en uke til neste veiing. Men så lenge det ikke er mandag(for nærme helga!), så er det ikke så nøye for min del, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi finner så masse positiv motivasjon her inne :D

Kjekt at det er litt action her inne og at vi har en plass vi kan backe hverandre opp litt :P

 

Dere er flinke alle mann!! Jeg er ikke så verst selv, men som sagt det blir litt masse middag, for da er jeg så sulten :/

Trene kan jeg ikke, men jeg skal ned, så middagen må bare reduseres på litt og litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke alle mann!! Er så flott å lese om oppturene og det dere mestrer. Blir inspirert. Og deeilig å kunne komme inn hit å skryte av seg selv når man har klart noe selv ;)

 

Vekten viste 82.1 i går! Så har gått ned 1.5 kg på et par uker. Er ikke så mye, men så lenge vekten ikke står stille så er det motivasjon nok for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke alle mann!! Er så flott å lese om oppturene og det dere mestrer. Blir inspirert. Og deeilig å kunne komme inn hit å skryte av seg selv når man har klart noe selv ;)

 

Vekten viste 82.1 i går! Så har gått ned 1.5 kg på et par uker. Er ikke så mye, men så lenge vekten ikke står stille så er det motivasjon nok for meg. :)

Weee! Det blir gøy! :) Da skal jeg tenke på konkurransen vår hver gang godtesuget setter inn. ;) Du er kjempeflink som spiser salat! Jeg har spist grovbrød med roastbeef. Mm!
Spiste grovbrød med roastbeef til frokost i dag faktisk :o åh, det er så godt! Jeg kom meg på trening i går, men bare i 45 minutter. Bedre enn ingenting. Ellers er jeg flink å motstår godteri. I dag har jeg og samboer jubileum, så mulig det blir en del kalorier på meg i dag. Skal prøve å gjøre det til en sunn dag. Hvor ofte veier du deg Box fresh? Var på vekta i går. Vekta viste 83.5! Men hadde nettopp spist middag og hadde klær på. Nå som vi har konkuranse føler jeg for å spørre om du veier deg uten klær? :P Hvert gram teller :D
Haha, så merkelig! Det er ikke noe jeg spiser så ofte, så litt morsomt at begge spiste det. :) Jeg veier meg hver dag. Og veier meg i undertøyet. Hver gram teller ja. ;) 83.5 er jo ikke så ille etter middag og med klær. Vekta varierer mye fra morgen til kveld. :) Jeg hadde gått ned 300 gram igår bare på å levere i barnehagen. Hehe.

 

Hva veier du nå box fresh?

 

I går hadde jeg om mannen jubileum. Ble både godteri, god middag, vin og is på meg :o

I dag skal jeg være sunn, så kanskje jeg klarer å gjøre opp for i i går på trening i dag.

 

Veide meg i går, og da sto vekten på 82.1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta før trening i morges, og har faktisk ikke gått ned et gram på et par uker. Men sånn er det ofte for meg, vekta ligger stabil. Før jeg så og si over natta mister masse vekt. Skal på skikkelig jentekveld til helgen, med litt (ok, sikkert en god del da) vin, og da er det ofte jeg får et sånt vektdropp etterpå, så det blir spennende å se!
Jeg har holdt på med denne slankingen i et par uker, spist sunt og trent. Og likevel ser jeg jo ingen fremgang. Vises nesten ikke på vekten i det heletatt. Kan det være slik meg meg også tro.. Jeg har ikke gått opp i vekt de siste månedene, men holdt stabil vekt. Men når jeg startet å trene og spise sunt, så går jeg ikke ned et gram. Jeg burde jo gå ned??
Klart det kan det! Også må du jo huske at når du begynner å trene kan muskeløkningen kompensere for det tapte fettet... Men gi det et par uker til, så skal du se vekta slipper! Plutselig har du en dag der du tisser HELE tiden, og etter det er vekta redusert. Evt kan du dra litt i magefettet. Før vekta dropper er det ofte sånn at fettet blir veldig elastisk, litt som gummistrikk ;-)

 

Hvordan går det med trening og kosthold hos deg L-8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta før trening i morges, og har faktisk ikke gått ned et gram på et par uker. Men sånn er det ofte for meg, vekta ligger stabil. Før jeg så og si over natta mister masse vekt. Skal på skikkelig jentekveld til helgen, med litt (ok, sikkert en god del da) vin, og da er det ofte jeg får et sånt vektdropp etterpå, så det blir spennende å se!
Jeg har holdt på med denne slankingen i et par uker, spist sunt og trent. Og likevel ser jeg jo ingen fremgang. Vises nesten ikke på vekten i det heletatt. Kan det være slik meg meg også tro.. Jeg har ikke gått opp i vekt de siste månedene, men holdt stabil vekt. Men når jeg startet å trene og spise sunt, så går jeg ikke ned et gram. Jeg burde jo gå ned??
Klart det kan det! Også må du jo huske at når du begynner å trene kan muskeløkningen kompensere for det tapte fettet... Men gi det et par uker til, så skal du se vekta slipper! Plutselig har du en dag der du tisser HELE tiden, og etter det er vekta redusert. Evt kan du dra litt i magefettet. Før vekta dropper er det ofte sånn at fettet blir veldig elastisk, litt som gummistrikk ;-)

 

Hvordan går det med trening og kosthold hos deg L-8?

 

Det går finfint! Hatt fire runder med styrke hittil denne uken, syklet minst én mil hver dag, med unntak av i dag, og spist som jeg pleier, går mye i salater, wok og sånt. I dag lurer jeg på om jeg skal slå til med litt fårikål. Lurer på hva jr synes om det. ;-) Jegdropper fortsatt stort sett frokost. Tar en proteinshake rett etter trening, salatlunsj i løpet av skoledagen, middag i femtiden også blir det som oftest et eller annet knask til kvelds, noen valnøtter, litt ost og oliven, Evt litt gresk yoghurt med bær. Jeg fyser jo ikke på noe så lenge jeg holder karboinntaket lavt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta før trening i morges, og har faktisk ikke gått ned et gram på et par uker. Men sånn er det ofte for meg, vekta ligger stabil. Før jeg så og si over natta mister masse vekt. Skal på skikkelig jentekveld til helgen, med litt (ok, sikkert en god del da) vin, og da er det ofte jeg får et sånt vektdropp etterpå, så det blir spennende å se!
Jeg har holdt på med denne slankingen i et par uker, spist sunt og trent. Og likevel ser jeg jo ingen fremgang. Vises nesten ikke på vekten i det heletatt. Kan det være slik meg meg også tro.. Jeg har ikke gått opp i vekt de siste månedene, men holdt stabil vekt. Men når jeg startet å trene og spise sunt, så går jeg ikke ned et gram. Jeg burde jo gå ned??
Klart det kan det! Også må du jo huske at når du begynner å trene kan muskeløkningen kompensere for det tapte fettet... Men gi det et par uker til, så skal du se vekta slipper! Plutselig har du en dag der du tisser HELE tiden, og etter det er vekta redusert. Evt kan du dra litt i magefettet. Før vekta dropper er det ofte sånn at fettet blir veldig elastisk, litt som gummistrikk ;-)
Hvordan går det med trening og kosthold hos deg L-8?
Det går finfint! Hatt fire runder med styrke hittil denne uken, syklet minst én mil hver dag, med unntak av i dag, og spist som jeg pleier, går mye i salater, wok og sånt. I dag lurer jeg på om jeg skal slå til med litt fårikål. Lurer på hva jr synes om det. ;-) Jegdropper fortsatt stort sett frokost. Tar en proteinshake rett etter trening, salatlunsj i løpet av skoledagen, middag i femtiden også blir det som oftest et eller annet knask til kvelds, noen valnøtter, litt ost og oliven, Evt litt gresk yoghurt med bær. Jeg fyser jo ikke på noe så lenge jeg holder karboinntaket lavt ;-)

 

Wow, du imponerer meg! Kjempeflink! Sykle en min hver dag og styrketrening er godt gjort. Hvorfor dropper du frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...