Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Der sprakk jeg. Jeg som har vært SÅ flink hele uka :( Startet med en sjokoladebit. SÅ ble det mange. SÅ fikk jeg lyst pÅ mere og spiste bolle. Pokker. Men det er jo helg da... Hvordan skrur man av skyldfølelsen etterpÅ? Jeg blir irritert pÅ meg selv nÅr jeg sprekker og tenker bare at nÅ kan det være det samme om jeg trener eller ikke, og frÅtse mere. Utrolig barnslig. Jeg vet det er helt feil :P
Skyldfølelsen er der for at du skal angre og huske den følelsen neste gang du har lyst Å sprekke :D Men ikke frykt, du starter opp igjen imorgen! Jeg er ogsÅ som deg. Har jeg først sprukket, kan jeg likesÅgodt spise alt jeg kommer over den dagen.. hehe :o

 

Godt vi er flere! ;) NÅ skal jeg opp til svigers Å spise greske kjøttkaker, og etter det skal jeg lÅne vekta dems. Har ikke vekt her i huset. Gruegleder meg til Å gÅ pÅ vekta. Jeg oppdaterer dere om sjokoladen og bollen ødela ALT for meg. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt wok idag :D :D Skamgodt!!

 

Off altså hver gang jeg skal inn her og ikke kan trykke på "gå til siste uleste innlegg" så har jeg trykket på sidetallene til jeg kommer til side 17-18. Men nå forsto jeg når jeg trykket feil at jeg kunne trykke på den der << hahahahaha :D

 

Tenk dere om 2 ganger i helga om det er verd utskeielsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Smart dame du, moota :D

 

Ja, jeg har skeiet ut så det holder i dag. Men i morgen blir det ingenting. bare en gang i uken. Veide meg i dag. Vekten sto på 2.6. For halvannen uke siden sto den på 3.8. Så har gått ned litt da. :) Sakte men sikkert.

 

Spiser dere noe snop i kveld damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting moota, hvorfor kan du ikke trene? Har ikke fått det med meg. Må være kjipt for deg. Syntes du er ei knalltøff dame som har gått ned så mye som du har, og det uten å trene. WOW sier jeg bare!! Du er flinkere enn alle til sammen. Følte bare for å si det, for det fortjener du virkelig å høre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting moota, hvorfor kan du ikke trene? Har ikke fått det med meg. Må være kjipt for deg. Syntes du er ei knalltøff dame som har gått ned så mye som du har, og det uten å trene. WOW sier jeg bare!! Du er flinkere enn alle til sammen. Følte bare for å si det, for det fortjener du virkelig å høre! :)

 

Takk takk!! :D Blir nesten helt flau her :o

Jeg trente før. For 2 år siden svømte jeg faktisk 2000m 5 ganger i uka. Og syklet en del på trimsykkel.

I løpet av det siste 1 1/2 året så har jeg fått så vondt i leddene. Legen trodde det var carpal tunnel syndrom (nerve i klem) i hånda så fikk utredning og operasjon i begge hendene pga det. Men det ga seg ikke og nå har jeg vondt i alle leddene som er i kroppen. Utredes videre for revmatisme. Havna på krykker i sommer til jeg fikk bytte medisin fra ibux+pinex til naproxen E+pinex.

Ledd stivner, bevegeligheten blir mindre og det verker og noen ledd er hovne. Jeg er trøtt og blir SLITEN av psykisk og fysisk stress. Kan sove hele dagene og nettene når jeg er mest sliten og har mest vondt. Det går ofte hånd i hånd da. Nå har jeg problemer med å åpne en melkekartong med venstre hånd. Ringefingrene virker ikke..

Skal til revmatolog i slutten av mnd og håper han har noen svar til meg. Legen min satser kortene sine på revmatoid artritt, som er det folk kaller for leddgikt.

 

Du tenkte nok å få den korte versjonen hehe, men der er den korte -langversjonen- :P

 

Jeg var flink til middag idag, men kvelds ble en ikea soft is. Hadde jo ikke med "matpakke" (pepsi max og nutrilettbar som er fast inventar i min bil) siden vi var ute på ærend med samboeren sin bil og ikke hjemme før kl.22 ikveld.

Blir helgetur imorgen og heller ingen shake.. Jaja blir en hardere uke neste uke da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye oppdateringer! Hehe.

 

Klarer ikke svare på alt, men jeg kan svare på det jeg husker. :) Jeg er veldig lav (under 1.60), så jeg har nok en helt annen kroppsfasong enn dere andre. Følte meg plutselig veldig tøff, og litt flau som la ut bilder. Hehe. Derfor har jeg jo også en del mer som må av også, menmen er jo godt på vei. Snart 20 kilo av! :D

 

Jeg bruker nok en størrelse 44 i klær. Noen ganger mindre, noen ganger mer. Håper jeg får kommet meg ned til 38-40 hvertfall.

 

Jeg har godtedag en dag i uka, på fredager. Da er det mest på TV og sånt. Hender jeg tar litt andre dager også, men prøver å holde meg til en dag. Om jeg tar noe de andre dagene legger jeg det inn som et måltid sånn at jeg uansett holder meg på rundt 1300 kalorier. Idag har jeg spist mye usunt, så har nok gått mye opp imorgen. Opp 200 gram idag, siden det ikke ble kveldstur igår. Den har nok myyye å si for meg!

 

Synes dere er flinke alle, sammen, og så bra at Myriks er tilbake i farta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på en ting moota, hvorfor kan du ikke trene? Har ikke fått det med meg. Må være kjipt for deg. Syntes du er ei knalltøff dame som har gått ned så mye som du har, og det uten å trene. WOW sier jeg bare!! Du er flinkere enn alle til sammen. Følte bare for å si det, for det fortjener du virkelig å høre! :)
Takk takk!! :D Blir nesten helt flau her :o Jeg trente før. For 2 år siden svømte jeg faktisk 2000m 5 ganger i uka. Og syklet en del på trimsykkel. I løpet av det siste 1 1/2 året så har jeg fått så vondt i leddene. Legen trodde det var carpal tunnel syndrom (nerve i klem) i hånda så fikk utredning og operasjon i begge hendene pga det. Men det ga seg ikke og nå har jeg vondt i alle leddene som er i kroppen. Utredes videre for revmatisme. Havna på krykker i sommer til jeg fikk bytte medisin fra ibux+pinex til naproxen E+pinex. Ledd stivner, bevegeligheten blir mindre og det verker og noen ledd er hovne. Jeg er trøtt og blir SLITEN av psykisk og fysisk stress. Kan sove hele dagene og nettene når jeg er mest sliten og har mest vondt. Det går ofte hånd i hånd da. Nå har jeg problemer med å åpne en melkekartong med venstre hånd. Ringefingrene virker ikke.. Skal til revmatolog i slutten av mnd og håper han har noen svar til meg. Legen min satser kortene sine på revmatoid artritt, som er det folk kaller for leddgikt. Du tenkte nok å få den korte versjonen hehe, men der er den korte -langversjonen- :P Jeg var flink til middag idag, men kvelds ble en ikea soft is. Hadde jo ikke med "matpakke" (pepsi max og nutrilettbar som er fast inventar i min bil) siden vi var ute på ærend med samboeren sin bil og ikke hjemme før kl.22 ikveld. Blir helgetur imorgen og heller ingen shake.. Jaja blir en hardere uke neste uke da :D

 

 

Oida. Så trist å få problemer på den måten når du er så ung!! Flink som står på å slanker deg selv om du har den belastningen! :)

 

Motivasjonen føyk bort de siste dagene, men kom meg på trening i dag også! Det er så deilig å være ferdig. Nå skal jeg lage god mat og kose meg med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaheia Miryks!! Ridning er jo også skamgod trening så enda en grunn til å skaffe seg hest! Jeg har trent hver dag denne uken, men det var fordi at vi skulle bort i helgen, så visste jeg ikke fikk trent da, og at jeg ikke gidder å være så vanskelig å ha med å gjøre som gjest, så spiser stort sett det jeg blir servert, dropper heller potet eller dessert. Men gått laaang deilig tur i skogen på soppjakt i dag. Det er SÅ gøy! Driver å vurderer å ta jegerprøven nå, men jeg har liksom ingen omgangsvenner som driver med jakt... Blæh... Har ihvertfall ikke vært på vekta på en god stund, men holdningen er bedre og magen mindre enn den var i sommer ihvertfall! Så får vel hoppe på og få det svart på hvitt snart!

 

Hvor er dere forresten fra damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå gått ned 6,5 kg siden midten av juni, kun ved å legge om kostholdet til mindre porsjoner og regelmessig inntak av mat, mindre godteri i helgene + mye gåing på jobb. hipp hurra! 5-6 kg to go! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaheia Miryks!! Ridning er jo også skamgod trening så enda en grunn til å skaffe seg hest! Jeg har trent hver dag denne uken, men det var fordi at vi skulle bort i helgen, så visste jeg ikke fikk trent da, og at jeg ikke gidder å være så vanskelig å ha med å gjøre som gjest, så spiser stort sett det jeg blir servert, dropper heller potet eller dessert. Men gått laaang deilig tur i skogen på soppjakt i dag. Det er Så gøy! Driver å vurderer å ta jegerprøven nå, men jeg har liksom ingen omgangsvenner som driver med jakt... Blæh... Har ihvertfall ikke vært på vekta på en god stund, men holdningen er bedre og magen mindre enn den var i sommer ihvertfall! Så får vel hoppe på og få det svart på hvitt snart! Hvor er dere forresten fra damer?

 

Du er knallflink du. å trene hver dag krever litt selvdisiplin!

Jeg driver forresten med jakt. Eller, jeg gjorde det. Elgejakt.

Jeg er fra nordnorge, og etter jeg flyttet til stavanger/Sandnes så ble det lite med det, gitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke blitt noe slankekost siden fredag. Vi dro til østlandet igår og hentet en campingvogn og hadde med litt mat. Så ble det 3 cheeseburgere fra mc donald på ettermiddagen (var det letteste å spise mens jeg kjørte :P)

På kvelden ble hodepinen min så galen at jeg ikke taklet lys eller lyd og ga etter på en 1/2 sjokoladerull.

Ble skive med egg og bacon til frokost idag i campingvogna og mer sjokolade. Må prøve å komme meg gjennom dagen og kvelden idag + få levert barna i bhg/skole imorgen og så sove til jeg skal hente dem. Det er det eneste som hjelper på denne hodepinen. Det er noe jeg har fått i tillegg til disse andre plagene.. :(

 

Har derfor heller ikke fått veid meg i helga. Starter på frisk igjen imorgen :) Og veier meg neste helg.

 

Vi bor på Jæren i Rogaland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor innenfor ring2 i Oslo.

 

Men dere hotte og spreke frøkner og fruer. Hadde det ikke vært gøy å ha noe å jobbe mot? Som for eksempel et fysisk krevende renn/løp av noe slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en travel helg trang kroppen min hvile og jeg la meg igjen etter å ha levert barna i bhg og på skolen. Så har akkurat spist frokost nå.

 

Jeg kan ikke bli med på noen fysisk utfordring, men det er et godt forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skeiet ut både fredag, lørdag og søndag... Spiste mye mat og godteri. Var i selskap den ene dagen, hjemme på fredag, og kino på søndag så da ble det litt :( Motivasjonen har dalt litt og føler jeg trenger et spark i rompa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at når du er tilbake og ser resultater så er det den beste motivasjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skeiet ut både fredag, lørdag og søndag... Spiste mye mat og godteri. Var i selskap den ene dagen, hjemme på fredag, og kino på søndag så da ble det litt :( Motivasjonen har dalt litt og føler jeg trenger et spark i rompa!

 

Sånn pleier jeg også å ha det. Hvis det blir utskeiing mer enn et måltid så kommer en litt ut av de gode vanene! MEN, i stedet for å tenke at det er jo ikke så farlig å fortsette å spise usunt fordi man alt har gjort det, tenk på utskeielsen som å skjære deg i fingeren, du fortsetter jo ikke å skjære bare fordi du alt har skåret deg, jo mindre såret ble, jo raskere gror det! Så hiv deg rundt, kom deg på gymmet og pump litt, og lag heller en litt ekstra sunn middag i dag! Etter trening og sunn mat føler du deg så bra at du aldri i livet får lyst til å trykke i deg tomme kcal!

 

Heiaheia! Ta tilbake kontrollen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skeiet ut både fredag, lørdag og søndag... Spiste mye mat og godteri. Var i selskap den ene dagen, hjemme på fredag, og kino på søndag så da ble det litt :( Motivasjonen har dalt litt og føler jeg trenger et spark i rompa!
Sånn pleier jeg også å ha det. Hvis det blir utskeiing mer enn et måltid så kommer en litt ut av de gode vanene! MEN, i stedet for å tenke at det er jo ikke så farlig å fortsette å spise usunt fordi man alt har gjort det, tenk på utskeielsen som å skjære deg i fingeren, du fortsetter jo ikke å skjære bare fordi du alt har skåret deg, jo mindre såret ble, jo raskere gror det! Så hiv deg rundt, kom deg på gymmet og pump litt, og lag heller en litt ekstra sunn middag i dag! Etter trening og sunn mat føler du deg så bra at du aldri i livet får lyst til å trykke i deg tomme kcal! Heiaheia! Ta tilbake kontrollen ;-)

 

Du får sagt det. Den skal jeg huske på ;) Skal trene senere i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har akutt behov for litt kjeft her! Jeg har vært kjempeflink med kostholdet i dag, men det er nå, disse timene fra etter middag og utover kvelden, at jeg VIRKELIG sliter med maulesjuken! Har sååå lyst til å spise noe godt - lage noe godt, eller bare ta litt godteri.... åååååhhhh.

 

Trenger litt nei og fy, kan jo ikke holde på med å ødelegge slankekuren hver kveld hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har akutt behov for litt kjeft her! Jeg har vært kjempeflink med kostholdet i dag, men det er nå, disse timene fra etter middag og utover kvelden, at jeg VIRKELIG sliter med maulesjuken! Har sååå lyst til å spise noe godt - lage noe godt, eller bare ta litt godteri.... åååååhhhh. Trenger litt nei og fy, kan jo ikke holde på med å ødelegge slankekuren hver kveld hele tiden!

 

Hva smaker best? Kortvarig godterilykke eller langvarig lykke med fin, sunn og slank kropp? Kutt ut godteriet. Søtsuget er sterkest den første tiden. Kutt ut alt, og stå på!! Det blir bedre. Det klarer du! Så NEI og FY! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var en fin nei og fy :-) Jeg har klart meg uten å bryte sammen og spise alt jeg har lyst på hittil, juhu! Og nå vurderer jeg faktisk å dra på trening, så kanskje det og hjelper litt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg faktisk stappet etter helga enda :o

Det er rart hvordan det sitter i når jeg ikke har vært flink et par dager..

Jaja, prøver meg på en skikkelig god uke nå. Vurderer veiing til helga ettersom uka går hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har akutt behov for litt kjeft her! Jeg har vært kjempeflink med kostholdet i dag, men det er nå, disse timene fra etter middag og utover kvelden, at jeg VIRKELIG sliter med maulesjuken! Har sååå lyst til å spise noe godt - lage noe godt, eller bare ta litt godteri.... åååååhhhh.

 

Trenger litt nei og fy, kan jo ikke holde på med å ødelegge slankekuren hver kveld hele tiden!

 

Kan du ikke finne noe knask som er sunt og maule på det? Og hold deg helt unna sukker en periode, så skal du se søtsuget forsvinner som dugg for solen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forresten det er så hyggelig at vi har så god tone her inne! Alle er så støttende og positive! Et lite, lukket happy-samfunn inne på ellers rimelig surmaga dib :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sparke meg i rompa? Motivere meg? Kjefte på meg? Kom meg ikke på trening, lat som jeg er! Pokker. Nå har jeg falt litt utenfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sparke meg i rompa? Motivere meg? Kjefte på meg? Kom meg ikke på trening, lat som jeg er! Pokker. Nå har jeg falt litt utenfor..

 

Skjerpings! Det eneste du oppnår av sofasliting er flere kilo på rumpa! Da blir det intervaller FØR frokost på deg i morgen! Basta! Og i tillegg MÅ du løfte vekter :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...