Gå til innhold

Gullfiskbollen :) ny 3.feb

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter :)

Ny uke og en dag nærmere IKM *spent*

Imorra er den store dagen og jeg håper jo at tanta ikke dukker opp i løpet av idag eller imorra, sjøl om jeg har mine tvil.

Har litt lyst til å svi av en test idag men har ikke lyst på en negativ test så da venter jeg vel hvis det blir nødvendig da vel og merke..

Renate, da er vel snart vakta over for idag og du får komme deg i loppekassa :)

Ble det en fin feiring igår?

Metti, måtte smile av innlegget ditt :) kan tenke meg at mannen din er stor fornøyd om dagen ;) Nå er det ikke lenge att før din store dag *juhu* Har en god følelse for at det blir din tur nå *smiler*

Tigerlise, er det bra med deg snuppa? <3

Lilleblomst, tenker det er godt å være ferdig med kurset :)

Da kan du nyte mandagen og ta att litt av helga nå *smiler*

Er formen din bra om dagen?

Cornflake, hvordan er det med deg søta? Når venter du EL nå?

Tenk at denne pp'n er din. Snart skal vi få høre deg juble for full hals ;)

Leah, ble det en koselig date igår med litt ekstra att åt ;) ?

Ha en fin dag søta *smiler*

Jeg har nedtelling til vinterferien. Bare denne og neste uke att *juhu*

Ungene skal også få fri :) og det gleder de seg masse til.

Nå får jeg gjøre meg klar til å reise på jobb.

Ha en fin dag jenter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin dag på jobb Dossa! :) Skjønner godt at du ikke vil ha negativ test! men ikke lenge til du får positiv nå! :)

Formen er ok, koser meg med symptomene! ;) Tar jo livet med ro, så er bare å tilpasse dagene til kreftene! ;)

Skrevet

God morgen jenter :)

Vi koste oss i går ja, med film og snop :) La aksjer på formiddagen, for Leah hadde lyst å være alene hos mormor og morfar litt, så da var det bare å benytte sjansen ;)

Jeg må vel skrifte i dag, og det var vanvittig nedslående..har gått opp 1 kg og 3,5 cm :( Jeg som har vært så flink både med kostholdet og med trening hele forrige uke..har ikke spist så mye snop i helga heller, men i går ble det jo litt snop og pizza fra dollys, masse kalorier der da :( Er jo lov å håpe at jeg holder på vann i forbindelse med EL eller noe :P

Har rekordlav temp i dag, men tappen virker ikke heeeelt som den bør ved EL, så jeg vet da fan..kanskje sen EL denne mnd også. Jaja, nå har jo sambo fri hele uka, så da orker han kanskje å legge aksjer hver dag :)

Og så er det jo minus 14 grader, så ikke så rart at man fryser kanskje :P

lilleblomst: Så koselig med symptomer, og deilig at du kan ta dagen litt etter formen :) Du har vel tatt helg nå du ;)

Dossa: Håper tr holder seg vekke et år eller så :) Krysser fingrene for at du får en positiv test når du tester :)

Skrevet

God morgen alle gullfisker!

Ikke tvil om at det er mandag for min del idag. Avsluttet en egentlig ganske så fin helg med å krangle med mannen igår. Har nemlig prøvd å elge meg innpå han flere kvelder på rad men bare blitt avvist. Ikke akkurat en boost for selvtilitten :( Hans argument er at han ikke vil sløse med kruttet før han må, mens jeg synes jo ingenting er bedre enn hvis vi klarer å ikke tenke så mye på EL og sånt, og heller har sex litt jevnt og trutt. Tror den nattevaktsjobbingen hans ikke er noen god kombinasjon i forhold til å ha overskudd til sex. Høres kanskje velkjent ut for dere andre som jobber nattevakter?

Har akkurat fått i meg en kaffekopp på jobb etter å ha gått i stiv kuling og sludd til jobb. Paraplyen tok kvelden, og jeg har fremdeles ikke følelse i lårene mine. Vel, dagen kan vel ikke bli verre nå, kan den det? :)

Uff, dette ble et litt egoinnlegg. Er litt motløs idag, men det pleier å gå seg til.

Får håpe dere andre har en bedre start på uke enn meg!

Dossa: Spennende altså! Synes du har en bemerkelsesverdig sterk vilje. Tipper de testene ligger og brenner i skuffa di ;)

Heidi: Har du testet idag? :D

Skrevet

I dag har gitt beskjed om at eg ikkje vil ha det ansvaret eg plutselig har fått.. Var deilig å få gitt det fra seg igjen

Da er uka her da jeg håper alt skjer !! På onsdag skal eg sjekke livmoren og ha naprapat time:D på torsdag skal jeg ha akupunktur time... Håper at de tiner opp embryoet på torsdag eller fredag og da komme det til å bli veldig spennende å se om de overleve.. Så får eg satt i et BEFRUKTET egg på fredag eller mandag !!

I dag må eg kanskje ta litt kontor arbeid me meg hjem !! Kjedelige greier men men

Verpesyk høres ut som du har hatt litt av en morgen håper at resten av dagen blir bedre !

Dossa lykke til !!

Skrevet

God dag alle skravler der ute i dette altfor kalde land!

Har vært stille på meg. Vært en laaang helg med mye moro og litt jobb. Jeg tok en g- test på fredag som var heeelt negativ. Og lørdagen i det vi ankom badeland kom tanta. Måtte spørre noen damer i garderoben om tampong. Den kom jo noen dager før den skulle men..

Idag har jeg vært hos gynekolog. Hun fant ikke noe galt. Begge eggtokkene var fine med nok egg på og livmoren var fin. Hun mente vi burde være gravid innen sommer og hvis ikke skulle jeg ta kontakt igjen! Det er godt å vite hvertfall:-)

Har bestemt meg for å kjøpe clearblue monitor nå. Får den for 1100 kr med sånne strips da noen i fam. jobber på apotek og får avslag :-)

Spør igjen jeg : Er det mulig å få bli med på gullfiskbollen på facebook? Noen som har lyst å invitere meg?

Bergen87: Hei, eg e å bergenser, men e værflyktning :-) Hehe! Var nok heller kjærligheten som dro meg bort her..

Gubben min har bursdag idag og vi er hjemme begge to. Så skal ut å finne på noe etterpå :-)

Skrevet

Send meg en pm så legger jeg deg til FB

Skrevet

[quote name=Metti ;)' timestamp='1328519942' post='143980918]

Send meg en pm så legger jeg deg til FB

Med navnet ditt da ;)

Skrevet

verpesyk: Uffda, ikke noen god avslutning på helga, eller start på ny uke..men da kan det vel bare bli bedre herfra :)

Metti: Det blir spennende dager på deg nå :) Håper du får satt inn på fredag!

2.runner.up: Kos dere med bursdag og fri i dag :) Kjipt av tanta å komme akkurat på badeland da, men er ikke det typisk?! Håper det er siste gang hun kommer på en stund!

Nå har jeg trent zumba, men ikke med riktig så mye entusiasme som jeg pleier..ble rett og slett sur av å ha vært så flink forrige uke og likevel gått opp :P Dessuten er jeg trøtt etter masse styr i natt med puddingen som våknet og gråt, og samboern som skulle se super bowl..og så vekket meg fordi han hadde sånn tannpine stakkar :/ Vurderer sterkt å innvilge meg en liten time på sofan ja :P

Leah ville ikke i barnehagen i dag, hun sa flere ganger at hun skulle ønske hun hadde fri, og da jeg skulle gå ble det gråt og tok sin tid før det var greit at jeg gikk likevel :/ Tror nok det føles litt urettferdig for henne at jeg er hjemme hver dag og at pappan også er hjemme denne uka..men ikke hun..Og det skjønner jeg godt, men syns det skjer så mye fint i barnehagen som jeg ikke vil at hun skal gå glipp av, så tror nok hun har det best der de fleste dagene. Men hun skal være hjemme på fredag :)

Nei, nå må jeg hive inn mer ved i ovnen og sjekke om vaskemaskinen er ferdig sånn at jeg kan sove litt :P

Skrevet

Verpesjuk, huff det er ikke greit det med å bli avvist :( Man føler seg ikke akkurat attraktiv gitt.....har hendt gubben har avvist meg men jeg tar det jeg vil ha :P *ler*

Håper det ordner seg for dere, skjønner deg veldig godt at du bare ønsker å ha sex fordi du har lyst og ikke tenke for mye på EL og alt som følger med *smiler*

2.runner.up, nei og nei fikk du tante besøk også når dere var på badeland da....pokker det er vel typisk *blæ* Gratulerer med mannen din sin dag, håper dere får en kjempe fin feiring :) :) :)

Metti, ojojojoj....nå er det ikke lenge før ting skal skje med deg *juhu* Jeg er skikkelig spent på dine vegne og krysser alt jeg har for at det nå blir din tur :D Det fortjener du virkelig snuppa :D

Leah, kose deg idag <3

Nå har jeg en fri time :) Må løpe på do og se om det har kommet noe....hehe.....desperat sa noen......vil bare ikke ha noe besøk :P

Skrevet

hehe :) dere er flotte alle sammen! :)

Litt i gullfiskbollen nå, men prøver... Har tatt litt helga nå ja leah! :) leste ferdig en bok og koste meg i formiddag. har vært flink og satt på oppvaskmaskina og fyrt i peisen nå (måtte hente masse ved først)... vurderer å la rot være rot og bare slappe av litt etterpå. skal på turning med mini etterpå og da er det greit å ha litt energi (foreldrene er med og leker- mini ville heller være med på gøy for de minste enn turning for de større)

I morgen skal jeg gå tur med en venninne iallefall :) blir kos!

2.runner up. svarte vel den gangen at du kunde sende pm med navn til meg også, så inviterer vi til fb :) så om du skriver til metti eller meg, eller en av de andre så ordner vi det :) Synd at tanta kom, men så fint med positiv tilbakemelding fra gyn! :)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen! :)

Skrevet

Hei jenter:):)

Håper alle har en fin mandag:) veldig kjedelig å avslutte en fin helg med krangling Verpesyk...jeg og Kenneth har faktisk krangla litt i helga vi og..er søren meg vanskelig å fungere helt normalt når begge er syke og kjempe slitene og ting skal koordineres med jobb og barn og alt...

Men det går seg til:) er jo en omveltning å få gubben hjem etter så lang tid. Men det er nå godt å ha han hjem lell:)

Formen min er ganske fin, syns virkelig ikke jeg kan klage..men forkjølelsen sitter i ennå!!! Når blir jeg helt frisk mon tro?

Eneste jeg plages litt med hva gjelder graviditeten er svimmelhet og dårlig matlyst...spiser jeg for lite så blir jeg litt uggen. Men alt er heeeelt anderledes enn sist!

Dossa: jeg er så innmari spent på deg nå, unner deg virkelig at den tanta holder seg vekk og gir deg en pos test!

Leah: skjønner godt at du ikke liker at vekta gjør et hopp når du jobber hardt, man vil jo ha resultater, du må bare stå på videre:):):)

Skrevet

Takk Tessy :) tanta har ikke kommet ennå men det kan ho fortsatt gjøre.

Hvis ho ikke viser seg imorra så tar jeg en test på onsdag, men pokker jeg har en dårlig følelse av at det ikke blir nødvendig å svi av en test :(

Kan tenke meg at det er en omveltning å få mannen hjem på heltid etter å ha vært borte så lenge Tessy :) men deilig lell da ;)

Ting går seg til :)

Lilleblomst, må du nyte "helga" ;)

Kan jeg spørre om du fortsatt får opp at jeg blir gravid i neste runde med dobbel pergo? Begynner å bli en smule utålmodig :P

Skrevet

Verpesyk, Jeg testet i dag morges...klarte ikke holde meg. Og den ble positiv!! Tror ikke helt på det ennå, egentlig...så redd for at jeg har drømt...

post-698291-0-38372200-1328547023_thumb.jpg

Skrevet

Gratulere så mye HeidiL :)

Skrevet

Takk Metti ;) har ikke noen symptomer annet enn at jeg har kjent stikking og strekkfølelse i livmorområdet slik jeg gjorde med snuppa også... men helt uvirkelig at den ble positiv - hadde ikke trua (som tidligere innlegg viser...)

Er så redd at det er feil at jeg ikke klarer å juble ennå..

Skrevet

Verpesyk, Jeg testet i dag morges...klarte ikke holde meg. Og den ble positiv!! Tror ikke helt på det ennå, egentlig...så redd for at jeg har drømt...

Gratulerer Heidi! Det er den sterkeste billigstrimmelen jeg har sett på lenge. Så gøy! ! Du får blåse masse babystøv inn i bollen, det trengs! :)

Dagen i dag har ikke blitt så verst. Mannen ba om unnskyldning, og det satt jeg stor pris på :) Kun en uke til vi skal til lege nå, gleder meg til å få gjort det! Idag har jeg begynt på Canesten igjen. Sopp for Nte gang :( Skal få tatt en skikkelig kur nå før EL, og så ta det opp igjen med legen neste uke. Biola er innkjøpt, og skal drikkes i STORE mengder. Denne uka blir det forhåpentligvis akskjelegging hånd i hånd med oppussing av gangen. Men skal prøve å ikke overarbeide oss heller, da ender det ofte med krangling..

Tessy, helt vanlig med litt korte lunter når begge er slitne. Dere får prøve å legge dere tidlig på kvelden, slik at det blir nok søvn på begge to.

Metti, jeg er så spent på disse eskimoene dine! Ikke lenge igjen nå :)

Dossa, jeg har jo drømt at du er gravid jeg, så da regner jeg med at jeg er sanndrømt :)

Renate, har tanta kommet hos deg? Kanskje du burde tatt en tur til legen hvis ingenting skjer snart?

Skrevet

Gratulerer HeidiL :)

Dossa: Jeg venter el i slutten av neste uke :) Jepp, denne mnd skal spire sitte ;) Hvordan går det med deg snuppa? Ingen tr ennå vel? I morgen tester du positiv vett du ;)

Metti: Så spennende :) Ikke lenge til fredag, da blir dine tvillingene til ;)

Leah: Jeg har ikke veid meg på en stund, huff huff, det kjennes som om jeg har lagt på meg et par kilo :(

Verpesyk: Ikke noe kjekt å bli avvist :( Godt han ba om unnskyldning da. Han var nok bare sliten.

Nå er jeg snart ferdig med tr, så snart er det bare å sette igang igjen ;)

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren HeidiL :) :) det var kjempe gode nyheter *smiler* Du må sende masse babystøv inn i bollen for det trenger vi :)

Verpesjuk, så bra han ba om unnskyldning :) var nok bare sliten og tenkte ikke klart. Bare å sette igang når EL nærmer seg ;)

Cornflake, ikke noe besøk ennå men tror ganske sikkert at ho kommer imorra :( *blææææ*

Kan snart gå løs på din siste pp du søta ;) nå skal spiren sitte og du kan nyte ferien med en spire i magen *smiler*

Skrevet

Gratulerer så mye, HeidiL! Ingen tvil der, nei :)

Dossa, ikke gi opp håpet enda, har så lyst til at du skal ha en liten spire Nå!!

Metti, er så spent på dine vegne :D Eskimoene må jo bare trives nå i disse kalde vinterdager, ikke sant ;)

Cornflake, ikke lenge til EL da gullegget skal slippes :)

Lilleblomst, ta godt vare på deg selv og lille spiren nå, denne gangen skal det gå så bra!

Verpesyk, godt at du er blitt venner med mannen igjen. Håper dere også har skværet opp igjen, Tessy. Det er en stor omveltning fra å være så langt fra hverandre og kjenne på savnet til å være sammen hele tiden. Men det går seg til, det er jeg helt sikker på.

Leah, ikke gi opp selv om vekta ikke var så veldig logisk denne uka. Over tid vil det betale seg å være så flink som du var forrige uke :) Selv gikk jeg også opp minst et kg siste uke, men det er nok pga trøstespising/drikking *glis*. Unnet meg det de siste dagene. Var på trening i går for første gang dette året... Så nå skal det bli andre boller :P

Nå har jeg lagt ut alt babyutstyret for salg og satt igang prosessen med brokkoperasjon. Må skynde meg før jeg ombestemmer meg og får lyst til å prøve igjen... Kjenner det rykker litt i eggstokkene enda, men nå har vi satt sluttstrek! Lukter litt på adopsjon, tror det kan være veldig interessant for vår del.

Skrevet

Tigerlise, du er ei sterk jente :) jeg beundrer deg masse :) :) Kan skjønne at det er deilig å endelig ha bestemt seg. Adopsjon er et godt alternativ og den som dere får vil få noen fantastiske foreldre og ikke minst en stolt storebror ;)

Huff den operasjonen høres ikke gøy ut, vil du plages mye etter inngrepet?

Skrevet

Godt å høre fra deg Tigerlise :) Det er sikkert en god følelse å komme fram til en beslutning, sånn at dere kan gå videre. Adopsjon ja, jeg kan smugle med meg et par unger til oss ;)

Ja Dossa, i morgen er dagen. Håper din magefølelse ta feil vennen.

Det var da dette her med min siste pp, jeg tør rett og slett ikke å håpe noe. Er så redd jeg skal gå rett ned i kjelleren igjen :( En er mine nærmeste venninne var på ultralyd i dag, kjente det stakk langt inni hjerte.

Skrevet

Takk, alle sammen :) tror det kommer til å ta en stund før det ordentlig går opp for meg at det er en liten spire i magen.. også jeg som startet i ny jobb i dag ;D Men drysser masse babystøv over alt i hele bollen!

Cornflake, håper så at spiren sitter for deg neste pp! Krysser alt jeg har!

Dossa, min magefølelse var også dårlig - håper din også tar feil ;)

Tigerlise, huff, brokk høres skikkelig vondt ut! Er det en stor operasjon?

Metti, så spennende tider fremover! Gleder meg til du også får positiv test ;)

Skrevet

ja eg kjenner eg begynne å bli nervøs for onsdagen nå ... Er så redd for at noe skal gå galt... Men prøver å tenke at nå er det min tur og da må jo alt gå veien

Skrevet (endret)

Nå sa akkurat mannen at han vil bestille tur te Thailand eller USA i sommer ... I Like :)

Endret av Metti ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...