Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Shina80

Anbefalte innlegg

Må bare få litt ut her.. er inne i en så utrolig dårlig periode, jobben er slitsom, foreldrene til barna på jobben er direkte onde (riktignok bare en, men det føles litt ille), vekta står stille (driver å slanker meg), boligprosjektet fikk en dyr smell i dag, og det er sikkert ingen baby nå heller...

Æsj, har bare lyst til å sause meg selv inn i selvmedlidenhet og spise masse sjokolade :P huff...

 

Håper alle får lagt inn så mye aksjer som bare det :) Satser på baby på alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker at det har vært masse skravling når jeg kommer inn her!!!

 

Virker som alle liksom er midt i aksjeleggingen nå! Stå på jenter (Selv om det ikke er stort man får gjort)!

 

Athina, kjedelig at det ikke klaffet helt med aksjelegging! Har dere ikke en liten sjangs en gang? Kanskje det er like greit å ikke ha et bitte bitte lite håp å klamre seg til. Du får - som du sa selv også, se på det som en pause fram til neste el. Spis og drikk masse som du ikke kan unne deg under graviditet - og nyt det!

 

Cayenne, jeg har opplevd el smerter etter el. Pleier å ha det fra el til noen dager før tr. Det rare er at denne syklusen har jeg nesten ikke kjent murringer, og jeg har nesten ikke el-smerter nå heller. Begynner å lure på om det er først nå kroppen virkelig er igang igjen. At den har strevd litt etter p-pilleslutt...

 

Ireyna! Leit å høre at du er i en sånn periode! Unner ingen det! Er der delvis selv også, og tenker at det umiulig kan gjøre det lettere for en spire å slå seg til ro. Du får bite tenna sammen og stå på, selv om du bare har lyst til å ligge i senga kanskje! Gir deg en trøsteklem, og håper at du snart er på vei oppover.

 

Blir ikke klok her. Syns tappen fortsatt ikke har lukket seg helt. Blir nok aksjelegging i kveld også, i tilfelle!

 

Forresten, til dere med menn som ikke får den opp. "Vi" har ikke hatt det problemet, men samboer kan ofte bruke lang/lengre til på å komme når vi har hatt mye sex. Min eks hadde riktignok problemer med å få den opp hvis vi hadde veldig mye sex. Så jeg tror ikke det er noe galt, bare at de er slitne ;-) Håper det ordner seg med aksjene allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, tiden går så sakte jenter!!! :/

 

Idag har jeg hatt el smerter; føles veldig tung i nedre del av magen og så vondt i ryggen. Hadde jeg ikke tempet og vært kjent med syklusen min hadde jeg overbevisst meg selv at jeg var gravid...hehe..

 

Fikk legge inn aksjer idag men ikveld òg (5 kvelder på rad nå). Så nå tror jeg det kan være nok?? Enten har jeg hatt EL idag eller imorgen, så vi får se.

 

Gleder meg til å begynne å telle ned til IKM/testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søteste damene mine!!! <3 Så godt å "se" dere igjen! Jeg måtte gjøre som Hali, og stikke av noen dagr, for jeg ble helt kjørt i hodet av denne oppgiringen. Var jo nesten så jeg fortsatt trodde jeg var gravid, etter tr kom. For jeg hadde gira meg opp noe så inni stør og vegg!

 

Men nuh, nuh er jeg tilbake, og klar for ny oppgiring! Og denne pp, (2pp) vet jeg jo litt mer hva som IKKE er graviditets symptomer after all.. :-)

 

Men, jeg lurer på en ting, i stede for all denne tapetafsingen, og temping, så kjøpte jeg meg billig strimler(eggløsningstest) som jeg har tatt i noen dager nå, og i går var det en strek, men en svak en, og jeg har hørt at den skal være like sterk om ikke sterkere. Og jeg har tatt 3 stk i dag( LITT unødvenig..?????;-) ) og i kveld er den suuper sterk, og mye sterkere enn kontrollstrek, så.. Hva vil det si? Når har jeg eggløsning da mon tro? Mannen drar på jobb i morgen nemlig, og blir borte i 4 dager. Fankern, tenkte jeg.. ettersom jeg trodde at EL var om noen dager, men ettersom at testen er pos nå, så kanskje den er rett rundt hørnen? Når kommer vanligvis EL etter positiv EL test? Varierer kanskje fra test til test og snuppe til snuppe. :-)

 

Har savnet dere!!! <3 Stooor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,huff... Blir VELDIG overrasket om spira skulle gå i boks denne pp.... La inn aksjer dag 11 (riktignok tolv på natta da), pos eggløsningstest i går (dag 12). Hadde stooore planet om aksjelegging da selvfølgelig, men så sovnet både jeg og sambo på sofaen, og jeg gikk glipp av grey's, privat praksis og aksjelegging! Har vært frustrer. Hele dag fordi jeg misset gullsjansen.. Fikk pos eggløsningstest i dag også, så får prøve noen aksjer sånn på tampen... OG ikke har jeg hatt el-slim heller:-((. Bare noe annet våte greier.... Grrrrrrrrr...satser på at det ikke er så mangetimene på at egget Evt har gått . I går ville jo vært helt gull, er det muli å surre bort en slik sjanse da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei eplet! De sier at ca 12-36 timer etter pos el test har man mest sannsynlig eggløsning. Såååå da ville jeg absolutt lagt inn aksjer i Kveld hvis mulighet!! ( og en kjapp en i morgen tidlig;-)) Du har nok fått fulgt LH stigningen du, fra bånn til topp i dag...!! Jeg fikk positiv el test i går og også i dag. Fikk positiv el test i to dager forrige pp også... Lykke til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Måtte tafse lell je gett..

 

Og tappen er åpen(woop-woop!!!), og masse EL slim, pluss positiv test.. Er det slik at EL muligensen melder seg i morgen mon tru? KJIIPT om EL kan komme mange dager etter positiv test i så fall, siden kilden drar på jobb i morgen. :-/

Når har dere El etter positiv eggløsningstest ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo, der var du Eplefrø!! :) Savnet deg! *smiler*

Du bør absolutt gripe sjansen ikveld med tanke på aksjelegging ;)

 

Må bare spørre; har alle EL samtidig eller?

Eller er det noen som er ferdig med EL???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er full av svømmere nå Hali, du kommer til å bli oversvømt ;-p

 

Hei, Et nytt eplefrø!! Så hyggelig det var å se deg igjen!! Imponert over hvor lenge du klarte å holde deg borte. Men i dvaledagene er det kanskje ikkke så vanskelig!

 

Må le litt av deg og da. For ikke kom å fortell meg at du ikke kommer til å kjenne på tappen I TILLEGG til å teste etter el!?!?! Så det der var vel litt å lure seg selv;-P Men samtidig, sikkert lurt å ha noe annet å støtte seg til. EL kommer innen 12-36 timer etter positiv test ifølge pernille.

 

Min tapp har vært åpen flere dager etter at jeg fikk el-slim, så jeg kan ikke beregne ikm utifra er-slim. Var sånn de to foregående syklusene også. Før det var den som en klokke etter el-slimet.

 

Så vi har lært. Denne gangen skal vi ikke la oss lure av litt sene tanter!

 

Håper du rekker litt aksjelegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa: Heiii! :-) hmm, så man kan ha positiv test flere dager altså.. dæmit. Men i værste fall så får spermien slå leir noen dager..

 

Da skal gubben til pers i kveld og i morgen tidlig ja! :-)

 

*tvi-tvi!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du legger inn aksjer ikveld, så er du good to go ;)

Da er stor sjanse for at det ligger noe svømmere og venter når egger løsner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: tror jeg selv at jeg er full!! Stakkars egg kommer til å bli overfalt der inne.. men men håper hun klarer å finne sin match, slik at det klaffer (igjen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten et lite forslag... Kanskje vi bør lage en ny ikm-tråd etter denne uken er over. For da er de fleste ferdig med EL, og da kan vi på en måte begynne på "nytt" og skravle fram til ikm i uke 45 :)

Pluss at tråden begynner å bli veldig lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk85: Måtte som sagt tafse litt i kveld, og jupp, blir nok en tafs eller to etter EL.. Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke tempet, for da hadde jeg jo visst..

Men, som du sier at før, gikk den etter klokka? Altså tappet lukket seg like etter EL-slim?Eller? Morsot at juicen funka forresten! Skal tro hvem som fant ut av det der.. Vittig. :-)

 

Ikke lett å vite når egget ruller gitt.. Spennende, spennende!

 

Tappen er litt for langt oppe ennå syns jeg, i forhold til sist EL.. Min helt uforståelige tapp..

 

Da blir det en romantisk film her før vi ruller i høyet!

Ha en fortreffelig humping damer! <3

 

Natti,natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syklusen var ikke stabil, men etter el-slim gikk det iallefall 15 dager. Husker ikke hvordan tappen var i forrige syklus. Vet ikke om jeg tenkte over det egentlig.

 

Litt usikker på om el er forbi etter straks her. Men har på følelsen at den har vært.

 

Snart begynner ventingen, men prøver å drøye spenningen så lenge som mulig!

 

Lykke til i kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som kjeder seg eller nysgjerrig på hva som vil skje i oss de neste dagene framover, så ta en titt på videoen (Inside Pregnancy) på denne siden:

 

http://www.babycenter.com/6_your-pregnancy-2-weeks_6000.bc

 

Syns faktisk synd på spermene, så mye de må gjennom da!!

Jaja, litt må de jobbe òg, vi skal tross alt bære barnet i 9 mnd ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du finner Hali!!!

 

Etter å ha sett den filmen så kan jeg trygt si; Jeg er IKKE gravid! Mistet litt håpet etter å ha sett den filmen. Tror jeg skal se den filmen hver dag, for å dempe forhåpningene!

 

Nå er det natta her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: du får virkelig sagt det..hehe. Samme følelse fikk jeg òg når jeg så den. Spesielt når jeg så all disse "hindringene". Og så tenkte jeg: hvordan i hel**** vet de hvilket retning skal de velge (mtp to eggledere)???

Det er jo en hinderløype der jo...

 

Skulle ønske jeg kunne gå tilbake til tiden, hvor jeg trodde man kunne lage baby på 1,2,3... "egg meet sperm" teorien - hørtes mye bedre da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk85:

 

Han kom hjem i kveld en snartur så da ble det lagt inn aksjer allikevel, og jeg håper på i morgen så da er jeg fortsatt med på racet ;-) Ikke at jeg på noen som helst måte klaffet siden det er første max på monitoren i dag, meeen igjen det er jo i dag og morgen jeg er såkalt mest fruktbar så hvem vet :-)

 

Har drukket G-juice men ikke har ikke merket noe forskjell, og overaskende lite el-slim denne perioden, egentlig mere cream og vann konsistens enn slim.... men har iallefall ikm om 13 så da har jeg 2 lange uker å se frem til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han var snill og kom innom, Athina!:-)

 

Babysyk: Jeg har det akkurat på samme måten - ingen symptomer what so ever! Og jeg er jo - etter el valgte å komme myye tidligere enn vanlig - faktisk 8 dpo i dag. Da pleier jeg å ha kjempeømme pupper, være skikkelig humørsyk og kanskje ha noen murringer. Er det kroppen som endelig, etter 5 mnd, blir normal etter hormonspiralen, tro?

 

Eller noe annet??! Neeei, vil ikke inn i bobla igjen!

Oj - er visst sent. Natta, sweeties:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det EL dag hos meg :) Kjente på tappen og den var fullt åpen, mykt og høyt plassert. + stikkinger! Mens de andre dagene var den middels åpen.

 

Så da får vi kjøre på ikveld. Vi får ha en romantisk aften...

Herregud, vi har hatt sex hverdag siden søndag nå (men mannen har ikke hatt noe imot det)...hehe..noe av svømmerne må jo klare å finne veien?? Men uansett siste mulighet idag!!

 

Happy humping!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer! Da er aksjene lagt, og inte mer kan gjøres fra eller til. Mannen har dratt på jobb. ;-/

Men om det er slik, at jeg burde ha EL innen 36 timer etter positiv test, så er det jo håp, MEN.. testen er like positiv i dag den.. Kan hende at det lar vente på seg lenger en forventet da kanskje?

 

Hali: For en video!! Wohh.. Akk, det er jaggu mye som skal klaffe. Hvorfor kroppen vår så sæd-uvennlig!? Så mange feller, så mange hindringer! men likevel så skjer det riiimelig ofte likevel. :-)

Men ja, egg møter sædcelle er en vennligere teori. :-)

 

Kjære deg Hali, skal si du har lagt aksjer! Dette må da bli suksess! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...