Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Shina80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

**********************************

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

-

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-

 

**********

Torsdag, 10.11:

-

 

**********

Fredag, 11.11:

-

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Et nytt Eplefrø

-

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk

-Harepus35

 

**********************************

<3 Gravid <3:

-

-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye egentlig. Kjeder meg faktisk!

Formen begynner å komme seg etter SA'en. Spent på resultatet på blodprøvene på mandag - håper at hcg kommer seg raskt ut av kroppen, hvis ikke blir det forvirrende på slutten av pp når det er tid for å teste.

 

Men jeg merker at tappen er veldig høyt plassert og er mykt (og åpen, når jeg får til å kjenne på åpningen). Så litt forvirrende der, for ifølge pernille kan det være tegn på at man er fruktbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du også har IKM på søndag Harepus, er så kjedelig å bli sittende igjen på søndag alene! Føler at vi på søndag må vente lenger enn de som har IKM på mandag!!!

 

Hali, det med tappen, den er vel åpen fordi du blør og kroppen rydder opp. Den er jo åpen under mensen. Trodde det var sånn at hvis man mister tidlig, så fortsetter bare kroppen i sin gamle syklus. Du kan jo ihvertfall være litt obs på det rundt når du skulle hatt el om du ikke hadde blitt gravid. Er ikke helt sikker på dette altså. Men greit å følge med!

 

Jeg har fortsatt TR. Egentlig litt bra, for jeg har lest at det er bedre å ha en skikkelig blødning enn bare en liten. Da får kroppen ordentlig ryddet opp og friske nye slimhinner. Har blødd ganske lite de siste gangene. Så nå må vi bare satse alt denne gangen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt om det samme òg - ang. å ha skikelig blødning.

Det er det samme med SA - kroppen rydder opp.

 

Når tenker du på å begynne med Solvipect miksen? Eller har du ombestemt deg?

 

Hvor er de andre??

 

Det pleier jo å være veldig stille her på denne tiden - stille før stormen..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ombestemt meg. Ihvertfall foreløpig. Ble liksom ikke klokere. Og så er jeg redd for å klusse det enda mer til. Får heller vente til jeg har prøvd litt lenger og er enda mer desperat. I forhold til når TR kom, så må jeg ha hatt el senere enn det jeg tror. Så nå må jeg bare lete etter noe annet som kan være el-slim. Kanskje el-slimet mitt starter med å være tykt, og så bli tynnere etterhvert. Aner ikke. Tror jeg bare satser på at regelmessig aksjelegging gjør susen!

 

Har du noen planer denne syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er vel som sist. Ha annenhverdag med aksjelegging og så hverdag fra dag 16 til 21 (mine fruktbare dager).

 

Sjeker sekreten regelmessig (etter tr) men blir aldri klokere på tappen, så vil fokusere mindre på det. Og så temper jeg i tillegg, det er så greit for da vet hvilket dag jeg er på etter passert EL.

 

Egentlig ikke så mye annerledes enn forrige pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisa! Svinger over hit fra ikm uke 41 gjengen. Fikk TR i dag, SELVFØLGELIG bare noentimer etter å ha svidd av min CB digital! Tok el tester denne mnd (lit for moro), fant LH stigning dag 11 og 12. La inn aksjer dag 10, 11,12 og 13, så føler liksom ikke at det e så mye jeg kan gjøre annerledes denne pp for å øke sjansene... Skal bla igjennom tråden deres her og se om dere har noen andre tips å komme med. Da blir jeg en av de første som skal teste uke 45, ikm mandag 7 november, men denne gangen tester jeg ikke før det har gått to dager over! Da trer jeg inn i pp3,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyverden, er det med de fra barn fra før, eller er det noe av det samme som dette? Jeg er ikke der inne.

 

Velkommen prinsesse05 , st.hans prins09! Kjedelig at du måtte komme inn hit og ikke inn på 1.tri. Men når du først fikk tr er det veldig hyggelig at du kom inn her!

 

Du/dere har jo gjort jobben, så det er vel ikke noe annet enn flaks man må ha for at det skal klaffe da. Hvor lang tid brukte du de to forrige gangene?

 

Jeg fikk et tips om å drikke grapefruktjuice, så jeg tenkte å prøve på det. Det skulle visst øke slim-mengden. Hun jeg fikk tipset av begynte en uke før EL, og drakk et par store glass i begynnelsen og 1 liter de to siste dagene. De ga visst enorme mengder ;-)

 

Jeg kjente på tappen igår, og da var den heeeelt lukket, så det tyder jo på at jeg ikke er fruktbar nå. Blir spennende å se når den åpner seg igjen. I forhold til graviditet så syns ikke jeg den gir så mye svar. Da er det veeeeeeeenting som gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyverden er nesten det samme som BiM (kanskje mer liv der??). Den har all slags forum både for prøvere, gravide, de med barn osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tar meg en lang pause fra forumet - fram til etter EL (eller senere).

 

Jeg kjenner at etter SA'en har jeg blitt for opptatt av dette med å bli gravid igjen, og mulighet for å miste igjen - litt for gira kan man si (i forhold til forrige pp, da var jeg litt roligere).

 

Og det vil jeg ikke, og jeg tror disse forumene spiller en vikitg rolle - så da blir det en pause. Fokuser på andre ting, som for eksempel skole (som jeg henger litt etter).

 

Og ikke minst fokusere på det jeg faktisk har; nemlig en fantastisk mann og herlig sønn (som blir 3 år i nov).

 

Jeg håper selvfølgelig at det klaffer igjen denne pp, men vil ikke dvele på det. Min motto: "Everything happens for a reason". Og det lever jeg opp til...

 

Kommer tilbake enten etter EL er passert eller når det nærmer seg ikm og testing.

 

Masse lykke til, jenter!!!

Håper på MANGE positive tester denne gangen òg (inkl. meg selv - igjen).

 

Snakkes!

 

Happy humping! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei babysyk85;-) takk for velkomst og tips om grapefruktjuice! Det må jo prøves selvfølgelig;-)). Med første barnet så ble jeg gravid to uker etter p-pille slutt(1pp). Før andre barnet hadde jeg hormonspiral, og da tok det 4pp før jeg ble gravid. Etter uttak av spiralen med and barnet ,så ble syklusen helt på tur. Denne gangen hadde jeg på nytt hormonspiral som ble fjernet i narkose 12 august, og jeg har gått rett i normal syklus på 25 dager. Ganske kort syklus.. Det eneste som er bra med kort syklus er jo at det ikke går så lang tid mellom pp da...:-) dette blir min 3 pp. Enn du da, barn fra før? Pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**********************************

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-

 

**********

Torsdag, 10.11:

-

 

**********

Fredag, 11.11:

-

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Et nytt Eplefrø

-

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk

-Harepus35

 

**********************************

<3 Gravid <3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali: skjønner godt at du trekker deg litt ut. Har selv gjort det i perioder da jeg føler at jeg blir vel opptatt av det hele. Men nå har vi vel i grunn prøvd så lenge at jeg er opphengt uansett :P

 

Sitter her å vente rpå å legge meg, skal inn til Oslo imorgen å løpe KK-mila, så tenkte jeg skulle late som om jeg var opplagt og forberedt ;) Egentlig er jeg vel mer innstilt på det champagneglasset de sier vi får etter ferdig løp ;)

 

Håper dere har en fin fredagskveld jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange herlig jenter *smiler*

Det er godt å noen å prate med som er i samme situasjon :-)

 

Jeg skal ta første pergo tab på søndag også de neste fire dagene. Er spent på om det vil bli noen bivirkninger. Men det gjør ikke noe, så lenge jeg blir gravid *smiler*

 

Ha en fin fredag jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesse05 , st.hans prins09, jeg har ingen barn fra før. Syns det er spennende men også litt skummelt. Vet jo faktisk ikke om vi kan få barn. (Er ingenting som tilsier at vi ikke kan få, men man vet jo aldri). Er i min 2.pp, så det er ingen grunn til bekymring på lang tid. Vet ikke om vi fikk lagt inn ordentlig aksjer forrige gang for samboer var klar og plutselig var el-slimet der. Men denne perioden er det all in ;-)

Du har jo vært ganske heldig med de to første. Får håpe det går like fort denne gangen også. Virker som de som har vært heldige de første gangene er mer utålmodig enn de som har slitt første gang.

 

Dossa, jeg heier på at pergo skal gi deg noen knall (hmm, hva heter det...) spermmottagelige egg!!! (Kom ikke på noe annet ord i farta,hehe)! Nå som du har fått sjekket at alt er bra nedi der, så kanskje kroppen blir litt avslappet og da vettu, da lyser det plusstegn, "gravid" og 1-2 uker på testene du tar ;-)

 

Skjønner godt at du vil ta en pause fra bim Hali. Ta den tiden du trenger og kom opplagt tilbake til oss når du er klar. Vi kommer til å savne deg da! Håper du kommer tilbake i uke 45 om ikke før da!!! Ha det fint så lenge kjære deg! Stooor god klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi snakket litt om dette med baby og funnet ut at vi venter litt...

 

Ønsker dere så masse lykke til videre!! Rister av meg babystøvet og legger det igjen på denne tråden!

 

Stor klem fra Shina <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Babysyk :-) håper gullegget vil bli befruktet denne gangen :-)

 

Hvor lenge har dere prøvd?

Synes ventetid frem til el og tida frem til ikm er såå lange.

Da er det godt å ha bim *smiler* Skravla flyr lett her inne :-):-)

 

Deilig med helg.

Har huset fullt av nabounger samt våre :-):-)

Liv i heimen, jeg elsker det :-):-)

 

Gledr meg til unga er i seng for da er det voksen tid sammen med mannen :-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**********************************

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

 

**********

Torsdag, 10.11:

-

 

**********

Fredag, 11.11:

-

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Et nytt Eplefrø

-

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk

-Harepus35

 

**********************************

<3 Gravid <3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La deg til jeg ballongmage!

 

Doasa, vi er bare i vår 2.pp så dette er ganske nytt for meg. Ventet på samboer ca ett år da, så har jo gledet meg masse til han endelig skal bli klar. Selv om vi ikke har prøvd så lenge, merker jeg at jeg er skikkelig utålmodig, men prøver å minne meg selv på at det kan ta lang tid. Har vært her inne og lest det siste året, og ble overrasket over at det er så mange som bruker lang tid. Trodde liksom det gikk ganske fort for de fleste. Greit å vite dette før man starter syns jeg. Er også veldig overrasket over hvor vanlig det er å miste. Det var mye flere enn det jeg hadde trodd, uheldigvis!!!

 

Så koselig med huset fullt av unger, det gleder jeg meg også til ;-) Men først vil jeg kose meg med gravidmage og baby, hihi!

 

Her er det jobbehelg, så har egentlig ikke helgefølelse i deg hele tatt, annet enn at jeg unner meg selv litt sjokolade ;-)

 

Samboer er borte, så nå skjer det lite på den fronten, men føler nesten kroppen er i litt dvalemodus når det gjelder prøving. Nå er det jo liksom ingen ting som skjer! Litt deilig det også. Må liksom lade opp til innspurt og veeeeeeeenting!

 

Shina, så leit at dere ikke skal prøve mer, var så hyggelig å slå følge med deg! Snufs. Men du/dere må gjøre det som er rett for deg/dere. Og så håper jeg at jeg er laaaaangt av gårde når du kommer inn igjen. Hvis ikke du plutselig blir klar veldig fort. Lykke til ihvertfall!! Har vært veldig hyggelig og bli kjent med deg snuppa!

 

Masse klemmer til deg Shina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj - el-slim! Pleier å ha det i flere dager, da, og regner ikke med at har el før om en uke. Men tar ingen sjanser, så nå begynner moroa, he he.

 

Satser på at alle gode ting er 5 og at spiren sitter i 5. pp! Inntil videre koser jeg meg med rødvin og brie...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris! Da har liksom du begynt turen oppover til spenningstoppen du da! Jeg måååå ikke få el før på torsdag, for samboer er borte. Så rart at du har el slim over flere dager, jeg merker det kun ved ett do-besøk! Det morsomme er at det de 4 siste syklusene har vært på do på jobb jeg har merket det. Tror det må være noe galt med meg som har så lite. Eller så har jeg missforstått fullstending ;-( Blir spennende å se når jeg skal pøse på med grapefruktjuice.

 

Lykke til da Cayenne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...