Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Shina80

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tolker alt som er tøyelig (1 cm eller mer) som el-slim. Men må "grave" det ut da, det kommer ikke ut"på egen hånd" før rundt el, og da er det mer, dvs. det kan merkes ved do-besøk. (Beklager detaljer her...) Anbefaler ellers å lese mer om dette på pernille.

Lykke til med grapefruktjuicen! Er visst på tide å ta kvelden her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du spade da eller ;-p Kanskje jeg også burde begynne å grave etter slim også. Kan jo hende jeg har oversett det. Men skulle jo ha merket det når jeg kjenner på tappen da. Har lest sidene til pernille sikkert 100 ganger....

 

Du får sove godt. Jeg jobber, så skal ikke i seng før om maaaaange timer.. zzzzZZZzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spade, ja - he he! Er ikke så mye, nei;-)

 

Men hvor er dere, jenter??? Driver dere og legger inn aksjer dagen lang, eller?! Måtte dytte tråden helt fra bunnen av siden, jo! :)

 

Lurer på om jeg skal kjøpe grapefruktjuice i dag, forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Jepp, da er det offisielt - jeg er avhengig BiM (og Babyverden). Klarer ikke helt å hold meg unna...hehe. Men det positive er at jeg har klart å begrense tiden.

 

Men det er "godt" at det ikke er så mye skravling her, så slipper jeg å gå glipp av noe... ;) Hehe..

 

Cayenne: Tror det er noe med den tiden før EL som fører til lite aktiviteter her inne ;) Bare vent, neste uke kommer de krympende inn her :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt grapefruktjuice idag. Syns egentlig ikke at det smakte så ille som jeg hadde trodd. Er bare ettersmaken som ikke er så god. Er egentlig litt tidlig å begynne enda, men skader vel ikke å begynne så smått.

 

Kjæresten min er borte, så jeg henger bare her inne på bim. Er jo kjempestille her inne!!

 

Hali, det var ikke lenge du klarte å holde deg unna. Hyggelig for oss da!

 

Dossa, hvordan var det å ta første pille? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del går dagene med til jobben (er nyansatt som nyutdannet lærer, og har NOK å fylle dagene med :P ) og på kvelden er det oppussingsobjektet vårt som gjelder. Har nettopp kjøpt oss hus som skal gjøres det meste med, så der er vi :)

 

Har foreløpig ikke merket noe til EL, kjenner jeg følger mere med denne måneden enn ellers, må jo prøve å se om jeg merker noe forskjell :)

 

Ellers legger jeg hardt opp til å legge inn aksjer annehver dag, har holdt det til hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å se deg, Hali! ;-) Og dere andre også, selvfølgelig:) Vanskelig å holde seg unna, ja - selv om en burde.

 

Huff, fikk ikke kjøpt grapefruktjuice, men drakk en blåbærsmoothie i stad, da, håper det har litt effekt det også... Og så fikk jeg trent etter jobb, noe som gjør at jeg krasjet her på sofaen litt for sent... Huff, får komme meg i seng så jeg er opplagt til i morgen kveld (beinhardt annenhver dag-regime her også for tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte min grapefruktjuice på kiwi. Den står sammen med juicen i melkeskapet der. Du får bare hive innpå når du først får kjøpt. Men det er viktig å ikke drikke etter EL!

 

Jeg er gressenke til torsdag, så her er det ikke noe aksjelegging. På en måte greit at han er borte nå, for da blir det lettere å legge aksjer annenhver dag når han kommer hjem. Dette er den kjipeste delen av prøvingen. Bare venting. Ingenting som skjer!! Vi begynte jo å prøve rett før el forrige syklus, så har ikke vært i denne delen av syklus som prøver før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en spenstig gjeng i uke 45! :) Gleder meg masse til å følge dere alle! Kjenner meg veldig igjen i det mange av dere skriver; klokketro på at å lage barn skal gå lett som en plett, for så å innse at ting kan ta tid, og å prøve å slappe av med at det er helt normalt. Faktisk det mest normale! Jeg krysser fingrene for alle, her prøves det for tredje gang. Er ikke helt sikker på om jeg skal teste i det hele tatt denne pp, eller bare vente på mensen/ikke mensen. Må bare ta det som det kommer! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**********************************

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

 

**********

Torsdag, 10.11:

-

 

**********

Fredag, 11.11:

-

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Et nytt Eplefrø

-

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk

-Harepus35

 

**********************************

<3 Gravid <3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en spenstig gjeng her ja :)

 

Er helt enig i at dette er den kjedeligste perioden i prøvinga.. Nå er det bare å vente til tiden er nærmere slik at det er noe "poeng" i aksjelegginga ;) hehe.. prøver å ha litt aksjelegging bare for morro også da, ellers blir det fort slitsomt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babysyk, den første pergo pilla smakte bra *smiler* Jeg har tatt to til og skal ta to til de neste dagene :-)

Jeg er så spent på om det blir klaff denne runden.

Har sagt til meg sjøl at jeg ikke skal bli veldig lei meg hvis det ikke blir treff. Blir tungt hvis tanta dukker opp men kan ikke annet å gjøre da enn å brette opp arma og gå løs på neste runde :-)

 

Håper jeg får drømmen oppfylt.

Dere også jenter :-):-):-):-)

 

Jeg må teste etter el fordi jeg ikke kjenner på kroppen når jeg har el. Det er noe dritt, skulle så gjerne ønske at kroppen ville gi meg noen signaler på el eller at tanta er på vei *smiler*

Begynne å teste på dag 13. El pleier å komme på dag 15 og 16 :-)

 

Spennende dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**********************************

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

 

**********

Tirsdag, 8.11:

-

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

 

**********

Torsdag, 10.11:

-

 

**********

Fredag, 11.11:

-

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Et nytt Eplefrø

-

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk

-Harepus35

-LillL

 

**********************************

<3 Gravid <3:

 

 

Huff der sprakk jeg! Skulle holde meg unna, men det er så kjeeeeeedelig! :) 3. pp på meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhu LillL, bra du henger deg på i slutten av uka. Da blir det ikke like kjipt med den ekstra ventingen nå som vi er flere på slutten. Men da får vi masse babystøv av de andre som allerede har fått positiv test.

 

Dossa, bra pilla smakte bra ;-) hihi

Kan jo være at du kjenner mer nå, pga pillene. Jeg for min del kunne godt kjent mindre - det begynner å murre på ene siden èn uke før el, og murrer mer eller mindre fram til tanta kommer. Går ut over nattes søvnen min, for jeg får ikke sove pga det. Det kiler på en måte.

 

Jeg heier på deg Dossa. Syns det er så leit å se dere som sliter med å bli gravide. Nesten så jeg vil vente til alle som sliter har blitt gravid, men så tenker jeg at vi kan jo dele, slik at heller alle blir gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sv: 8>♥(¯`°•.¸IKM uke 45¸.•°´¯)♥<8

NYTT 21:20 18.10.2011

**********************************

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hansprins 09.

**********

Tirsdag, 8.11:

-

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

 

**********

Torsdag, 10.11:

-

 

**********

Fredag, 11.11:

-

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Et nytt Eplefrø

-

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk

-Harepus35

-LillL

 

**********************************

<3 Gravid <3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 30 pp, men jeg prøver ikke så hardt denne pp. Kuttet ut Vitex, er i tvil om jeg det hele tatt gidder å bruke monitoren. Den falske positive i siste runde synes jeg var så kjipt for negative takler jeg selv om det også er kjipt, men men :-)

 

Krysser fingre for alle her at streker popper opp i hytt og gevær :-)

 

Lykke til alle sammen :-)

 

NYTT 21:20 18.10.2011

**********************************

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hansprins 09.

**********

Tirsdag, 8.11:

-

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

-Athina

**********

Torsdag, 10.11:

-

 

**********

Fredag, 11.11:

-

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Et nytt Eplefrø

-

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk

-Harepus35

-LillL

 

**********************************

<3 Gravid <3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg her, Athina:) Har du noen barn fra før, eller?

 

Jeg dropper grapefruktjuicen denne gang, da jeg lurer på om jeg kan ha hatt el allerede i går på dag 13! (Plutselig ikke mer el-slim i dag etter tre dager, men el kommer vanligvis ikke før dag 17-19, så er veldig usikker her. Har ikke testet heller.)

 

Satser på at bidronninggeleen og etter hvert wild yamen gjør susen:)

Noen som vet hvorfor grapefruktjuice ikke bør drikkes etter el, forresten?

 

Babystøv til alle!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne:

 

Takk for det :-) Jeg har 2 så jeg er heldigvis ikke barnløs, men ett mammahjerte som vil ha en siste så er det leit når det ikke klaffer allikevel :-) Men som sagt jeg er heldig som har 2 :-) Kjøpte meg grapefruktjuice i går jeg også, rosa sådan, og den var god :-) Kjøpte den egentlig bare for å teste ut smaken for jeg skulle kjøpe juice allikevel, og den er ikke så ille, men man får litt bomullstunge av den så i store mengder hadde jeg ikke orket å drukket denne nei :-)) Men har fint lite tro på at en hjelper mot annet enn å våkne litt ekstra når man drikker den om morgenen for det gjør man hvis man suger på en sitron også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på lista! :)

 

 

Mandag, 7.11:

- Cayenne72

- Ireyna

- Prinsesse05, St.hansprins 09.

**********

Tirsdag, 8.11:

-

 

**********

Onsdag, 9.11:

-Dossa

-Ballongmage

-Athina

**********

Torsdag, 10.11:

-

 

**********

Fredag, 11.11:

-

 

**********

Lørdag, 12.11:

- Hali

- Et nytt Eplefrø

-

 

**********

Søndag, 13.11:

-Babysyk

-Harepus35

-LillL

Lurifax

**********************************

<3 Gravid <3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athina, du fortjener virkelig en positiv test denne gangen! Har dere vært til utredning, siden det tar så lang tid? Du må jo bare være supersterk som holder ut så lenge! Det hadde jeg aldri klart. All ære til deg!

 

Ser ut som alle her drikker grapefruktjuice ;-) Da ser vi jo virkelig om det funker. Et mini-studie, hehe.

 

Cayenne, husker egentlig ikke hvorfor man ikke skal drikke det etter EL. Kanskje det gjør at egget ikke fester seg? Men jeg leste ihvertfall at man ikke skulle det. Det er jo for å øke slim-produksjonen, så det er vel ikke noe vits å drikke etter EL heller ;-)

 

Igår begynte eggstokkene mine å murre. Tror de sloss om hvem som blir klar til å slippe egget først ;-p Merker jeg ble litt stressa, for samboer kommer ikke hjem før i morgen. De murrer noen dager før EL, men vil jo helst ha lagt inn noen aksjer på forhånd. Sist pp kom el-slimet tidligere enn antatt. Det har sikkert ingen sammenheng, men idag blir det null grapefruktjuice på meg! Men i morgen blir det å kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk85:

 

Takk for det, og ja jeg har ryggrad så det holder, og årsaken til at vi ikke starter utredning er at vi har fått det kjapt til før for ikke mange år siden så det er nok alderen min(40) og egg-kvaliteten som spiller inn nå selv om jeg har el hver mnd og regelmessige sykluser på 26 dager. Så det er bare å smøre seg med tålodighet og skjer det så gjør det det, og det er derfor jeg kjenner litt på den nå at jeg hverken gidder monitor eller vitex lengre. Har 9 pinner igjen til monitoren som jeg skal begynne på i morgen, og kan være jeg tar disse, men etter de er brukt opp så er det slutt for en stund i allefall, for det kan være like stort stress/press å finne el og vite at det klaffet som om å lure på om man traff eller hadde el, når man venter på den sabla IKM dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her på gjerdet og funderer litt på hvorfor alle drikker grapejuice? Hva er det jeg ikke har fått med meg her?

 

Ellers har jeg bil VEEEELDIG oppmerksom på hvordan utfloden min er.. HAHA, hadde noen vært flue på veggen når jeg er på do tror jeg de hadde tenkt jeg var gal :P

 

Kjenner etter om det murrer noe sted, men foreløpig ingenting ;)

 

Athina: 30 pp ja.. har en stund igjen dit, og jeg syns det er tøft å være i den 11.. :) Du er modig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...