Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 45¸.?°´¯)?<8


Shina80

Anbefalte innlegg

Da kom tr for min del og jeg venter IKM uke 45, noen fler?

 

Babysyk85; du joiner meg vel???

 

Lykke til alle sammen!!! ♥♥♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå mens det fortsatt er usikkert om du har fått tr eller ikke, så håper jeg selvfølgelig du ikke kommer hit og heller går inn på 1. tri Babysyk!! X fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner dere, jeg. Har ikm mandag 7. november. Muligens et par dager tidligere, men bedre å være her så jeg ikke blir helt revet med av alle som tester lenge før jeg har ikm...

 

Hvilken pp er dere i? 5 pp her. Håper vi også får dratt med oss en hel sekk med babystøv inn hit fra ikm uke 40! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cayenne!! :D

 

Godt å se deg her inne! Jeg var også med på IKM uke 40 gruppa... Jeg har DUJA og INNHYLLA meg i det babystøvet derifra og tatt med hit samt sprer det videre i god ånd (beholder bare akkurat nok selv), så her fortsetter vi bare ;)))

 

Pp 2 for vår del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Henger meg på her jeg også! Tr kom for fullt idag! Har med et lass av babystøv jeg også, så vi blir like mange gravide denne uka som uke 40! Sprer det utover ;-) Litt usikker på når jeg skal regne første dag i denne syklusen. Idag eller på lørdag. Men er vel kanskje det samme når jeg ikke har regelmessig syklus.

 

Vi er i 2.pp!

 

Noen av dere som har peiling på Solvipect? Vurderer å ta det, for lurer på om slimet mitt er litt tykt. Er tykkere enn eggehvite (som jeg ser pernille sammenligner det med). Sorry ekle detaljer her, men vanskelig å unngå ;-) Har dere det over flere timer? Jeg har det bare ved ett toalettbesøk. (Sorry igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine flotter damer ;)

 

We meet again..hihi ;) (gleden her var visst kortvarig)

 

Jepp, ikm den 11. nov. Så vi får vi er like heldig denne pp òg, men at spiren setter seg fast denne gangen.

 

Hører et ryktet at man har lett for å bli gravid igjen etter en SA - prøver å finne fakta/forskning som støtter denne utsagnet.. Men uansett vi får se ;)

 

Tvi tvi denne pp, jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble plutselig litt redd, hvis jeg regner tr fra idag, så får jeg lenger syklus, og el blir forsøvet, men puh, i "værste" fall får jeg IKM på søndag. Henger her så lenge, så får vi se når el velger å dukke opp!

 

Lykke til alle sammen" Håper vi blir en "positiv" gjeng!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, ha sex FØR el!!! Begynner allerede etter at mensen er borte!

 

Og så er jeg jo spent på om jeg skal ta solvipect eller ikke. Må lete litt etter mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leita litt etter solvipect her (hadde ikke peil hva det var) og ser det er hostesaft som er slimløsende, noe som skal ha innvirkning på EL slimet, altså gjør det tynnere og lettere for sædceller å komme frem til egget. MEN Solvipect skal ikke taes ETTER EL da det kan forhindre at egget fester seg i livmor... noe klokere?? eller dette hadde du kanskje funnet ut av selv? :S :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille Shina! Ja det visste jeg. Har også lest om doser. den varierer. Noen tar den til mensenslutt og til el, andre bare et par dager før el. Leste et sted at det kunne øke sjansen for SA, fordi slimet blir tynnere, lettere å svømme i, og da vil spermier som normalt ikke er "spreke nok" komme fram og befrukte egget, da ender det med SA. Hvis dette er tilfelle syns jeg det er rart at så mange bruker det. Virker som mange har blitt gravide når de bruker det. Om det er tilfeldig eller ikke, vet man jo ikke.

 

Er redd slimet mitt er for tykt, prøvde å søke etter bilde av slim, da klikka internett! Kan jeg spørre dere, hvordan er det iforhold til eggehvite? Sorry at jeg spør så ekkelt, dere må jo ikke svare da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeehhhhh... tror mitt er tynnere enn eggehvite... men fortsatt slimete. Isj ;P Må bruke himla mange tørk etter dobesøk når jeg har EL.

 

Tror jeg venter med solvipect jeg... for nå ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu sweethearts! <3

 

Jaggu ble det ikke IKm uke 45 på meg også, noe som ikke er så fælt når jeg ser selskapet jeg har. Gleder meg til å følge dere videre, denne pp også! <3

 

Har IKM da trolig 12 november, men man vet jo aldri! Dro med meg restene av gravidstøvet fra uke 40, så denne IKM uken kommer nok til å nå nye rekorder, for her er det jaggu støvete nå!!!

 

STOOR klem. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN! :)

 

Ønsker alle lykke til denne pp :)

 

Spennende!!

 

Her begynte jeg med å tempe igjen - tempen var lav idag, så tyder på at det er "mensen" jeg har nå og at hormonene har forsvunnet ut av kroppen :) SÅ godt å se at kroppen vil stabilisere seg kjapt, men jeg mista jo så tidlig, så det var jo bra for kroppen sin skyld (og for min egen del òg) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sweeties!

Så kjipt for dere som mista, men koselig å se dere her, da! Ser ingen grunn til å fravike den vanlige strategien her, som innebærer storstilt aksjedealing annenhver dag fram til el og et par dager forbi. Bakfra skal være effektivt... Kanskje burde prøve temping denne gang?

Solvipect venter vi med til vi blir enda mer desperate. Men tar Bidronninggele fram til el, og Wild Yam etter.

 

Kjempestor bli gravid-klem til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle her like lange syklus eller?

Fått inntrykk av det...hehe :)

 

Jeg har en syklus som varierer mellom 30 og 33. Men den har aldri vært lenger enn 33 og aldri kortere enn 30, så er heldig der. Lutealfase er på 14-15 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, 30-33 dager, lutealfase på 14-15 dager. Satser på at dette er måneden "for de med bittelitt lang syklus"! Yohooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joiner her jeg og siden forrige periode varte i 32 dager. satser på ikm tirsdag i uke 45. har ikke regna på det enda. orker ikke det, føler jeg blir litt for fokusert. sist jeg ble gravid hadde vi oss bare en gang den mnd og var midt i flytting. hadde ikke tid til å tenke på å lage barn den mnd. desverre gikk det galt. men håper denne mnd kan klaffe. er temmelig babysyk for å si det mildt. gjør veldig vondt både å se gravide og se nyfødte. ikke morsomt. nå er det ca to mnd til opprinnelig termin så jeg tenker mye for tiden.... tenker på det som ikke ble. beklager at jeg er litt trist og lei, men det er en del av sørgeprosessen som jeg må igjennom. nå er mensen snart over og kjenner at motet kommer snikende tilbake. gleder meg veldig til en dag å få se graviditetstesten lyse gravid mot meg:) nei, nå skal det bli mer positive innlegg fra meg framover:) masse aksjer og kos i senga framover nå damer så blir det vår tur:) trist at du kom hit istedet for 1.tri da hali, men det blir vår tur og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Tenkte jeg skulle bli med her, litt hyggelig å ha selskap av noen (særlig siden vi prøver i all hemmelighet:P).

Dette er min 11.pp og jeg håper det går denne gangen :) Har IKM søndag 6.november, men da har jeg regnet 30 dagers syklus (og nå sist ventet den i tre ekstra dager, hvilket ga lille meg et aldri så lite håp :P )...

Uansett havner jeg i uke 45, og jeg VIL IKKE ha tr :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt at TR kom Eplefrø! Men veldig glad for at den kom nå, så du kan være her med oss!

 

Hmm, så tynt ditt slim var da Shina, kanskje du må spise maizenna ;-p Herregud, kan jeg ha missforstått el-slim da!? Så dum kan jeg vel ikke være. Hvis det jeg tror er el-slim, så kom det på fredag, og jeg fikk tr mandag litt over to uker senere. Det stemmer jo ikke. Mener det var litt kluss forrige mnd også, men før det har det alltid stemt. Nei, det tryggeste er vel å bare kjøre på annenhver dag fra begynnelse til slutt..... Men er fortsatt i tvil om Solvipect. Er jo redd det kan gjøre vondt værre! Er jo så fryktelig utålmodig!

 

Ireyna, du fortjener absolutt en positiv test nå! Her er det masse babystøv, så alle som er på denne tråden skal bli gravide!!!

 

Godt kroppen er igang igjen Hali! Håper også at det går bra med deg!?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Vel, ikke så mye som skjer idag. Vært på jobb idag - kveldsvakt, kom hjem nå liksom. Dødssliten og blør som bare - og ting blir enda verre når jeg MÅ bruke bind, da kjennes det 1000 ganger verre. Men men..måtte bare klage litt!

 

Nå skal jeg faktisk ta meg en dusj en varm dusj og så krympe under dynen med mannen og se serie.

 

Dere får ha en fin kveld.

 

Kommer sterkere tilbake imorgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...