Gå til innhold

Vi som venter på vårt første barn !!


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg slenger meg på listen deres jenter. Venter ikm idag el morgen, hvis syklus er stabil igjen. Ikke testet, men ingen god følelse denne pp heller, har lyst å skrike høyt, er så lei!! Lyst å slutte å "prøve", fordi det er så slitsomt...

 

Metti: 5 dpo ... 28 år og har prøvd over 1 år, MA i mai

Drømmer: venter på el og tr :) 25 år og har prøvd 1 år. SA i februar

2 snart 3?: Jente 23 år, prøvd 1 år, MA i juni. Kjemisk gradviditet, venter på mens...

Murmelina: 26 år, null EL, null TR... prøvd over 1 år, prøver akupunktur :)

Monibeloni: 25 år, 3dpo, prøvere i snart 1 år. Venter spendt på min første bejbiiiii<3

Tinkasol:

Happy87: 23 år og har prøvd i 1 år. Har PCO og får ikke el verken av meg selv eller pergo. Venter på timeinnkalling på fertilitetsklinikken.

Tyrjente:

Mizuno:

Lykkelig:

Augbarn:

Vårbarnet:

Siljeejelis:

Evigoptimist: 33år, pp15, ikm 27./28.juli, bruker pergo, venter på kikhulsoperasjon og bekreftelse på venteliste på prøverør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jenter!

Vært borte fra BIM noen dager nå, og her har det virklelig skjedd saker :)

Velkommen til evigoptimist og carma!!

 

jeg var på min andre akupunkturtime på mandag og lurte på om jeg hadde hatt murringer, så da sa jeg ja, og da sa hun at da var det nok ikke lenge igjen før det skjedde saker og ting :)))) hun ga meg store forhåpninger, så om det ikke klaffer nå, blir jeg nok veldig skuffa!!!

 

Happy: da er vi i samme båt da, bare at du er litt lenger i prosessen enn meg...

 

Metti, drømmer og 2 snart 3: krysser fingrene for dere!!! kana jo være det er ting på gang?

 

Kanskje det er sånn som med damer som jobber/bor tett på hverandre, hvor syklusene synkroniserersher og, at syklusene våres blir like, og at vi blir graveide samtidig :))) drømmesituasjon jenter <3

 

Vel jeg var bare en snartur innom, drar på hytta idag med sambo og svigerfamilien :)) skal prøve å tenke på alt annet enn graviditet og barn :) (søsteren hans som er gravid kommer "heldigvis" ikke...) man kan jo prøve å gjøre en innsats ihvertfall!!

 

Ha en god helg jenter!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter, har ett spørsmål.

den 12 juni hadde jeg en blødning, trodde tr var på veie. den 12 juli hadde jeg også en blødning.

etter den gamle syklussen skal jeg ha tr nå eller at den er på vei. har spottet litt siden den 25. hva hadde dere gjort, tatt el tester nå etter som jeg blødde den 12 å da skal ha el nå?

eller vente ett par dager og teste etter el på den gamle syklusen?

 

så kjedelig evigoptimist :( den følelsen veit vi fleste her inne hvordan er :(

hadde det bare vært så lett å slutte å prøve :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig at termometeret ditt tar feil, og at du er gravid Metti:-)

 

For min del så går det veldig i berg og dalbane. I går var jeg helt på bunn, men i dag er jeg komt meg litt oppå igjen. Fått TR og da slipper jeg i hvertfall å lure:-)

 

Drømmer: Vanskelig å si, hvis din kropp er som min så følger den ingen mal:-) Jeg er testoman så jeg tar EL tester nesten hver eneste dag (utenom når jeg har TR). Til mitt forsvar så kjøper jeg 100 EL tester til ca 150 kr på ebay, dermed blir det ikke så dyrt:-) Så det er jo et alternativ dersom du er i tvil om når EL er.

 

Murmelina: Håper akupunktøren din har rett:-) Hvor lenge har du brukt akupunktur? Følger du at det virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 snart 3 jeg vet om en akunpuntør i stavanger som jobber med barnløshet.. Ska teste han ut etter sommeren ..

 

Fremdeles ikkje noe spotting hos meg. Kommer jeg til i morgen 9 dpo uten er det ny record...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gooood morgen jenter <3 her var vi tidlig opp i dag, sitter barnevakt for lille prinsessa mi (tantebarnet mitt ). så her flyyyyr ho rundt i hawai skjørt og ser på bier filmen hehe. er jo så koselig :) håper dere får en super dag jenter :)

 

metti :) håper du ikke har begynt å spotte enda :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom eg te 9 dpo uten spotting... Hadde det ikke vert for at tempen ikke er høy så hadde eg vert sikker på at eg var gravid

 

Har smerter i underlivet som ligner på de samme som jeg hadde etter cytotec kuren. Tenker at da må det jo skje noe i livmoren min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: 5 dpo ... 28 år og har prøvd over 1 år, MA i mai

Drømmer: venter på el og tr :) 25 år og har prøvd 1 år. SA i februar

2 snart 3?: Jente 23 år, prøvd 1 år, MA i juni. Kjemisk gradviditet, venter på mens...

Murmelina: 26 år, null EL, null TR... prøvd over 1 år, prøver akupunktur :)

Monibeloni: 25 år, 3dpo, prøvere i snart 1 år. Venter spendt på min første bejbiiiii<3

Tinkasol:

Happy87: 23 år og har prøvd i 1 år. Har PCO og får ikke el verken av meg selv eller pergo. Venter på timeinnkalling på fertilitetsklinikken.

Tyrjente:

Mizuno:

Lykkelig:

Augbarn:

Vårbarnet:

Siljeejelis:

Evigoptimist: 33år, pp15, ikm 27./28.juli, bruker pergo, venter på kikhulsoperasjon og bekreftelse på venteliste på prøverør.

Carma78: 32 år. Pp 1 etter MA i mai. Starter med pergo i dag:) Snille legen skrev det ut til meg da jeg er så utålmodig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om jeg skal investere i en sann lady comp jeg hehe ettersom det sikkert blir prøving i en stund til å det ikke blir den siste :) er vel bedre enn å drive å kjøpe el tester for den store gullmedaljen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady comp bekrefter el etter den har vert og ikke før. Det er litt grei vite før en invistere i det !!

 

Fremdeles ingen tegn te spotting !! Eg e så øvegidde ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det samme gjør vel babycomp æ?

skjønner ikke helt det greiene her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en temper så stiger ofte temperaturen ca 0,5 når el er overstått. Jeg bruker det for å vite når el var . Men hvis du skal vite når el er i forkant må du ha stabile sykluser eller ta el tester i tillegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan går det metti? :) :) er ikke lenge til ikm nå :)

 

dere andre da jenter,går det bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så ladycompen viser rødt etter el? hmmm, blir forvirret av dette her, hehe. Leste at når den lyser rødt, så er de neste 24 timene el skjer..

 

Her er enda ikke tr kommet, 1-2 dager over. Mulig pergoen har utsatt el litt. Krysser fingrene, selv om jeg ikke føler meg gravid!

 

Så bra du ikke spotter Metti, lover jo godt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det !! Forsatt ikke spotting noe som er svært uvanlig. Spottet tilogme den Mnd jeg ble gravid. Sist Mnd begynte spotting 4 dpo men som regel så kommer det alt fra 5-8 men nå e eg 10 ; )

 

Fikk høyere temp i dag så der e jo en sjanse for at det er noe på gang !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo, vondt i korsrygg, trøtt, stor kvise midt på haken, press på livmor...trenger ikke ramse mer pms symptomer...:((( Monstere gjør seg klar til ankomst neste uke! Er så lei av dritt TR, vil gå i dvale til den dagen jeg kan tisse på en cb som lyser gravid!!

 

Måtte bare få det ut.

 

God helg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da krysser vi fingrene metti :)

 

monibeloni: ikke gi opp føre tanta kommer :) :) :)

 

jaja jenter,her skjer det ikke mye,men er 3 dager nærmere legetimen johooo :) :) så håper han er ille snill og hatt det fint på ferien sin :P :P krysser fingrene,jeg vil ha jeg ååå :S

 

fader,er litt lei å lese,nå er jeg gravid igjen, eller det tok 1pp jeg er gravid :S

jeg er på 13pp og er fader IKKE gravid, har IKKE el,har IKKE tr...

 

nei nå drar jeg på båttur i fin været å prøver å glemme det litt hehe

ha en super helg jenter :)

 

2 snart 3? hvordan går det med deg??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si en ting:

HERRE GUD JEG FIKK SMIL PÅ EL TESTEN I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

tror dere samboeren våknet opp til ett hyl og streng beskjed om at i dag, ja da måtte han vare klar for en runde i høyet :) :) :) eller 3 hehe. såååå glad tror jeg ikke jeg har vært på lenge :P :P :P :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom til meg igår, så da oppdatere jeg listen litt:

 

Metti: 5 dpo ... 28 år og har prøvd over 1 år, MA i mai

Drømmer: venter på el og tr :) 25 år og har prøvd 1 år. SA i februar

2 snart 3?: Jente 23 år, prøvd 1 år, MA i juni. Kjemisk gradviditet, venter på mens...

Murmelina: 26 år, null EL, null TR... prøvd over 1 år, prøver akupunktur :)

Monibeloni: 25 år, 3dpo, prøvere i snart 1 år. Venter spendt på min første bejbiiiii<3

Tinkasol:

Happy87: 23 år og har prøvd i 1 år. Har PCO og får ikke el verken av meg selv eller pergo. Venter på timeinnkalling på fertilitetsklinikken.

Tyrjente:

Mizuno:

Lykkelig:

Augbarn:

Vårbarnet:

Siljeejelis:

Evigoptimist: 33år, pp16, bruker pergo, venter på kikhulsoperasjon og bekreftelse på venteliste på prøverør.

Carma78: 32 år. Pp 1 etter MA i mai. Starter med pergo i dag:) Snille legen skrev det ut til meg da jeg er så utålmodig;)

 

Da brettes erma opp, og går inn i neste pp. Skikkelig lei, men hva kan man gjøre da?? Droppe barn? hallo!! De barna som kommer til vårt hjem en vakker dag, skal tas inn på rødløper med en spillende trompetist hver dag resten av livet..

 

Drømmer: Tenk at man kan bli så glad av positiv el test, herlig! Lykke til i høyet, hehe! Krysser fingrene!

 

Metti: Lover godt med temp økning. Heia heia!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Evigoptimist:-D Nå klaffer det nok skal du se:-) Her regjerer TR for full styrke, aldri hatt så kraftig mens noen gang tror jeg (utenom etter cytotec), Men det er jo første mens etter MA så den er visst ofte ekstra kraftig ettersom jeg har forstått. Beklager det har vært litt stille fra min side, men har jobber så og si hele tiden, så det har blitt lite tid til BIM:-)

 

Jeg er på CD 7 når jeg skal til gyn på onsdag, dette betyr at jeg ikke får begynne på Pergo i denne syklussen (dersom jeg får vel og merke). Noen som vet om mannen må avlevere sædtest for å få Pergo?

 

Spent på dere også Metti og Monibeloni:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her måtte ikke mannen levere sædprøve for at jeg skulle få pergo..

Så synd at tr kom evigoptimist, masse lykke til videre.. Det skal nok bli en spire på oss veldig snart skal du se:)

 

Selv er jeg på syklusdag 26 og aner ikke om jeg har hatt el eller ikke. Har tatt blodprøve, men gyn har sommerferie frem til 5.aug så får ikke svar før etter det igjen:/ Tok en g-test idag bare for moro skyld og den var like hvit som den pleier å være.. Så må nok belage meg å vente på time hos fertilitetsklinikken. Bare maks 3mnd ventetid igjen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Evigoptimist! Det var jo myntet på Drømmer... Uff er du lei deg for TR så kommer jeg og bare gnir det inn:-\ Men det klaffer nok snart for oss skal du se... Som du sier, det er ingen tvil om at vi kommer til å ofre alt for de etterlengtede barna når de først kommer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra at ikke mannen måtte levere sædprøve, for min samboer har ikke planer om å ta fri fra jobb på onsdag:-p

 

Krysser fingrene for at du har hatt en sen EL Happy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...