Gå til innhold

Vi som venter på vårt første barn !!


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

har prøvd å si det, men det har ikke helt gått gjennom hos legen gitt.

Men, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre hvis jeg blir gravid igjen.. om jeg rett og slett skal ringe med en gang og be om hjelp... Lurer på det...

 

Syns ikke det er annet enn graviditet og barn på tv jeg... unge mødre, unge mødre DK, fødestuen. Tenkte jeg skulle få med meg en friends-episode i går - men gadd ikke, for Rachel er jo gravid..... Nei, holder meg til CSI i alle mulige former jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både koneklubben, friends , Greys og til death handle jo om graviditet fortiden...

 

Vårbarnet er du og csi fan ... Eg har sett alle av csi las Vegas og har nesten alle boksene ... Konge serie ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, bedre å holde seg til CSI. Jeg for min del liker å se på "Tool academy" på bliss, eller Paradise hotel, lite gradviditet der, dessuten syns jeg at det er god terapi å se andre dumme seg ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vårbarnet:: nå matte jeg le hehe. like greit å holde seg til csi :)

 

synes det har blitt en gjeng med flotte prøvere her :) dere får sjekke Stavanger så får jeg sjekke østfold :) kan jo hende vi har flaks til slutt:)

 

helt enig med 2 snart 3? det er bra terapi å se andre dumme seg ut hehe.

fødestuen må jeg bare gi meg med å se på, sitter å griner mens mannen lurer på hva som er galt :P jeg vil jeg ååå :S :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har enda ikke sett jordmødrene, det gjør for vondt tror jeg... Derfor har jeg satt sesongen på serieopptak, og sparer den til jeg (forhåpentligvis) er gravid igjen:-D

 

Jeg har kikket litt inn på skravletråden deres Metti, kanskje skulle vi også hatt en slik status liste? Føler meg litt hjemme her siden vi alle venter vårt første barn, samt sliter litt med å bli gravid:-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikkje på fødestuen eller jordmødrene. Bare reklamen gjør vondt !

 

Vi kan lage en liste ja . Jeg bruker mye telefonen så er litt vanskelig for meg å lage .

 

Føler meg også veldig hjemme i denne tråden ; ) er jo i samme situasjon alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Privat praksis baby baby baby ..... ; / nei blir csi fremover ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo for all del ikke glemme ncsi, ho som ble drept i kveldens episode var også gravid :P

 

beste reklama er jo den til clear blue: sliter du med å bli gravid? osv øker sjansen på å bli gravid bla bla bla.

 

¨beste kommentarene er jo:

-ikke tenk på det,DA skjer det :)

-Vips så var jeg gravid (etter 1pp eller 2pp)

 

jada sååå :S

 

åssen liste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da steg tempen og jeg er nå dpo !! Tror jeg er 1 dpo men fertilityfriend sier 4 . Men av erfaring sier jeg 1. Det beste av alt er at jeg har ikm uken før vi reiser til Italia.. Så ingen TR på ferie uansett ; ))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud! Den ClearBlue reklamen er jo til å dø av! "Sliter du med å bli gravid? Fertilitetsmonitoren finner dine mest fruktbare dager!"

BlææææææH! jada, jeg ble gravid på første prøveperiode med den fertilitetsmonitoren, men hjelper jo ikke det - når det allikevel går gæli :P

 

 

Jeg? CSI fan? neeeeeh... Hehe, jo!!! Jeg elsker CSI! Har de fleste sesongene av CSI på dvd. Har ikke helt fått meg til å kjøpe CSI Miami og New York også.

CSI, Bones, House - der er det ikke så mye graviditet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catherine willows e den beste skuespilleren ever ; )) eg har ikke like fan av Miami og new York !!

 

Ja i alle andre serier er det om graviditet. Eg ser faktisk på 16 and pregnant når eg e på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lager jeg en liste, skriver opp de mest aktive på tråden. Beklager hvis jeg har glemt noen:-)

 

Er du prøver, barnløs og lei av å bli påminnet om det av enten bekjente eller media; skriv deg på;-)

 

Presentasjon\ status:

2 snart 3?: Jente 24 Stavanger, MA 9 juni, prøver igjen:-) Troooor jeg hadde EL 17. juli....

Metti med et stort ønske:

<3 <3 <3 drømmer <3 <3 <3 12pp:

Happy87:

tyrjente88:

Tinkasol:

mizuno:

*Lykkelig 1984*

AugBarn -1MA,6pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presentasjon\ status:

2 snart 3?: Jente 24 Stavanger, MA 9 juni, prøver igjen:-) Troooor jeg hadde EL 17. juli....

Metti : 28 Stavanger ,Prøvd i 1 år , MA 1 mai... 1 dpo ikm 3 aug

<3 <3 <3 drømmer <3 <3 <3 12pp:

Happy87:

tyrjente88:

Tinkasol:

mizuno:

*Lykkelig 1984*

AugBarn -1MA,6pp

 

Da ble jeg sittende på bim i kveld. Mannen har besøk av en kompis. I dag kjøpte vi bil. Passat så nå er stajonsvognen i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med eggløsning og ny bil Metti:-)

Vi har også sett på bil, men jeg holder litt tilbake da jeg føler det er litt "avslørende" å kjøpe stasjonsvogn:-p Samboer mener det bare er tull, da det er mange som kjører dette uten å ha barn, og det stemmer jo. Brukte dere lang tid på å finne den bilen dere ville ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk !! Deilig med ny bil og eggløsning på samme dag.... Men som sakt det beste e å slippe tanta på romantisk ferie : ))

 

Vi kjøpte stasjonsvogn selv om det ikke er noe barn på gang. Planer var egentlig at han skulle få kjøpe bil når jeg fikk positiv test. Men da MA var et faktum så var han så godt igang me letingen at vi bare forsatte.

 

Det er dvd spiller i bilen hihj kult og ryggekamera

 

Han har sett på bil en god stund men aktivt begynte vi vel å lete i mars

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 snart 3 vi har ganske følges mot ikm ser eg . Du ligge to dager foran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presentasjon\ status:

2 snart 3?: Jente 24 Stavanger, MA 9 juni, prøver igjen:-) Troooor jeg hadde EL 17. juli....

Metti : 28 Stavanger ,Prøvd i 1 år , MA 1 mai... 1 dpo ikm 3 aug

<3 <3 <3 drømmer <3 <3 <3 12pp: jente 25 Østfold, SA 25 februar. tror jeg skal ha el mellom den 27-30. har kjøpt inn smile tester :P

Happy87:

tyrjente88:

Tinkasol:

mizuno:

*Lykkelig 1984*

AugBarn -1MA,6pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik jeg også, Mista 18 juni og nå prøver vi igjen.. Blir helt SPRØ av å vente på EL og sånt, før det satt prøvde vi 8 mnder (fra sist jeg ble gravid). Blir jo nesten en besettelse dette å bli gravid for mange (meg også) Jeg syns det er min tur snart altså..

 

SiljeEjlis vil også bli mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå sailer-Metti.. Er meget usikker på om egget har sluppet. Har til tross av positiv EL test mye svakere EL tegn en tidligere... Så jeg har ingen forhåpninger:-p Men jeg heier på deg:-D

 

Velkommen til deg Siljeejlis! Skriv deg på statuslisten vår:-) Trist at du mistet:-\ Var du langt på vei? Forstår godt frustrasjonen med å vente på EL... 6 uker siden jeg mistet nå, føles ut som en evighet og som om det skulle vært i går... Prøver dere med en gang, eller venter dere en mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skrive meg opp ja :)

 

Var ikke så langt på vei, bare 5-6 uker (ikke vært på Ul å bekreftet str eller noe så vet jo ikke helt hvor langt jeg var på vei..)

Det føles ut som en evighet siden selv om det bare er 4 uker siden. Fikk igjen mensen så skal prøve igjen med en gang..

 

Trist å høre om din Sa også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Siljeejlis ; )

 

Mange av oss her inne som har mistet ! Det er helt forferdelig og det gjør en litt motløs .... Jeg mistet da jeg var 11 uker men oppdaget i uke 8 .

 

I dag skal jeg rydde og vaske ; ( men i kveld blir det Rune bjerga show.. Glede meg ; ) er kanskje bare 2 snart 3 som

Vet hvem det er ! Stavanger mann

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å gå på show en torsdag kveld:-) Personlig får jeg åndenød av han når han etterlikner Ole Klemmetsen, men morsom ellers:-) Skal du på glamaten da? Jeg jobber helge helgen så jeg får ikke vært å sett en gang:-(

 

Hørtes digg ut med DVD spiller i baksetet og ryggekamera, kunne jeg også tenkt meg.... Vi har vurdert Volvo v50, men ingenting er avgjort. Venter nok litt med innkjøpet, kanskje til vinteren;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DVD spilleren er faktisk forann ; )

 

Glamaten ja er ikke så mye jeg får me meg av den. Jobber hele helgen eg og !! Har fri i dag da men da skal vi jo på show..

 

Skikkelig lat dag på meg i dag. Har ikkje stått opp enda men manne meg opp te å begynne å rydde og vaske . Det e så kjedelig

 

Håpe du har hatt EL . Dersom du fikk pos EL test er det jo en stor sansynlighet for at det slapp.

 

2 dpo i dag . Tia går så sent !!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter, ett lite spørsmål. Når man mister så får man veldig tynne slimhinner. Har noen av dere merket at dere blør fortere etter sex? bare litt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blødd etter sex men spottet mer sist syklus.

 

Men før jeg hadde første mens etter ma så små blødde jeg hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...