Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #51 Skrevet 18. februar 2011 hehehehehe bananskallet faktisk!! Har jobbet selv på matbutikk og ja, kundene fjerner det meste fra grønnsakene. F.eks alle bladene på blomkålen og det grønne på gulerøttene.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #52 Skrevet 18. februar 2011 Da jeg jobbet på Europris for noen år siden fant vi en gang en gummistøvel full av tiss under kurvene der gummistøvlene lå. Tenkte æsj, og at det sikkert var et engangstilfelle. Da vi et par dager senere oppdaget det samme måtte vi se på overvåkningskamera. Så da hvordan mannen så ut og vi måtte fotfølge han hver gang han kom inn i butikken. Merkelig at ingen så han når han gjorde dette, for det var støvlene vi hadde i butikken, og han stod i butikken og tisset oppi de!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #53 Skrevet 18. februar 2011 Vi hadde en kunde som kom inn i butikken i sommer. Han fortalte at han hadde betalt for en seng for ca 1,5 år siden. men hadde ikke hentet den enda.. Men det passet så godt i dag siden han hadde henger, så han tenkte å stikke innom å ta den med... -Eeehh.. ok.. Har du kvittering? - Nei.. - Har du kvitteringen hjemme eller kan du ordne kopi av bankutskrift? - Nei, og nei det ble vanskelig.. - Hvilken seng var det du kjøpte? - Nei det husker jeg ikke.. Guuuuuuuuuuuuuuuuud! Vi merker selvsagt betalte varer godt og har det oppskrevet i en perm. Purrer på kunder som er sene med å hente osv. Men 1,5 år?! Lappet hadde sikkert tørket inn og falt av varen og blitt solgt på nytt. Det kan skje mye på 1,5 år og vi er da ikke noe oppbevaringsplass.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #54 Skrevet 18. februar 2011 Jeg var vakt på en fest. Når det nærmet seg stengetid kom en rasende dame bort til meg og kjeftet fordi noen hadde stjelt jakka hennes. Hun hadde på seg en jakke, og jeg lurte selvsagt på hvem sin jakke det var. "Du kan da ikke mene at jeg skal gå uten jakke hjem når det er så kaldt ute".. Hun hadde "selvsagt" forsynt seg med en annen jakke fra den selvbetjente garderoben, siden noen hadde vært frekke nok til å ta hennes jakke.. Åh.. blir så oppgitt!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #56 Skrevet 19. februar 2011 Da jeg jobbet på ICA for flere år siden, kom det så ofte en halvblind dame og forlangte hjelp for alt hun skulle handle. "Og så kan du hente kaffe til meg. Den halvstore posen" og slikt. Og i brødavdelingen der jeg jobbet klådde hun på alle brødene og hylte og skrek om hun ikke fant det hun var ute etter, og ble enda mer fornærma når vi fant det for henne. Hun var helt grusom! Pleide å gjemme meg bak hyllene når jeg hørte henne. "Hallo der! jeg er blind! Kan noen komme og hjelpe meg, takk!" Hun pleide å terrorisere andre kunder når hun var der også. Og heeelt blind var hun ikke, for hun så konturer ihvertfall. Og så husker jeg en gang når hun var spesielt vanskelig og jeg prøvde så godt jeg kunne å hjelpe henne, så brøt hun ut: "Du er tenåring, du, trur jeg!" "Eh, jo, jeg er forsåvidt det..." Da himlet hun med øynene og gikk sin vei...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #57 Skrevet 19. februar 2011 Morsom tråd!!! ) jeg jobber i barnehage, og nå i januar fikk vi et nytt barn på avdelingen. Han er 3 år og ganske aktiv, glad i å være ute, og den som alltid blir blaut fra topp til tå Så var det altså en torsdag, og han skulle på overnatting fredagen. Da han kom i barnehagen sier mor: " Dere må nesten ta på han regntøy i dag og i morra, for dressen MÅ være tørr til helga" Jeg: "Javel.. det er ganske kaldt ute, men har han noe varmt å ha under regntøyet i tilfelle?" Mor leter i hylla og sier: "Nei, jeg kan ikke finne noe.... men dressen MÅ være tørr!" Jeg: "Men det er flere minus ute. Han må i tilfelle ha noe varmt under.." Mor: "Ja altså IKKE VET JEG HVORDAN DERE VIL LØSE DET, BARE DRESSEN IKKE BLIR BLAUT!" Eh.... javel... ?? Jeg gadd ikke si noe mer. Tok på dressen, han kunne jo ikke fryse heller! Tørka den flere timer i tørkeskapet før helga.. (drittdress, bare så det er sagt..)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #58 Skrevet 19. februar 2011 Har selv jobbet på en bensinstasjon hvor man blir helt satt ut av måten folk tenker på. En ganske flott dame kom inn ganske forbanna på meg og krevde å snakke med sjefen...... Hun hadde greid å kjøre på og ødelegge en av bensinpumpene våre og ville ha erstatning for at hennes flotte audi hadde blitt ødelagt. Forsikrings selskapet ville nemlig ikke gi henne penger til evt reperasjon.... ha ha ha ha Jeg sto der å prøvde å forklare at vi faktisk kunne kreve erstatning av henne! ha ha ha
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #59 Skrevet 19. februar 2011 Folk er rare... Jobbet i en stor matvarebutikk en gang mens jeg studerte, og der var det ganske mange snåle kunder... blant annet var det en mann som en gang kom inn for å klage på at det manglet en meter på dopapirrullen, og en annen skulle anmelde oss fordi det var fett i hamburgerryggen...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #60 Skrevet 19. februar 2011 Jobbet i matvarebutikk mens jeg studerte jeg også. En gang sto det en pen, velkledd herremann med frakk og hatt i køen. Det var lørdag, og køen var lang av mennesker med full handlevogn. Da jeg omsider skulle ekspedere denne mannen, bøyde han seg fram etter en tyggis - og besvimte. Falt i bakken så lang han var. Grunnen? Han hadde gjemt en frossen indrefilet oppi hatten sin, den lange ventinga ble tydelig en belastning...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #61 Skrevet 19. februar 2011 Jeg slutter aldri å forundre meg over folk som lyver og stjeler over en lav sko. En gang så jeg en femtilapp på gulvet på jobb, jeg skjønte hvem som hadde tatt den og akkurat da jeg skulle hente den er det ei dame som plukker den opp, later som om hun gransker hyllene (men skjønner nok at hun er oppdaget), går bak i butikken mens hun putter lappen i lomma og tilslutt går ut av butikken. Jeg kunne per def ikke stoppe henne, for jeg var ikke 100% sikker på hvem det var som hadde mistet den, men den episoden satt i meg lenge! Også har jeg utrolig mange som skal reklamere på produkter uten å ha dem med seg. Hva er vitsen? Jeg skjønner at man kanskje vil forhøre seg om det er en mulig reklamasjon, men det er umulig å si noe om uten å få sjekket varen. I tillegg er det mange som behandler servicebransjefolk som dritt, og tror at det er noe som heter "Kundene har rett uansett, tilogmed når de tar feil". Og disse som roper etter meg når de ser at jeg er opptatt, jeg blir så stressa av det! Og ikke kom og bare "skal spørre om en liten ting" du forstyrrer meg og kunden jeg behandler. Jeg kan ikke bare peke hvor en ting er, for du vil ikke finne den uansett og da må jeg følge deg og gå ifra min første kunde. Vent på tur, så blir alle fornøyde. Har du ikke tid, kom en gang du har tid.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #63 Skrevet 19. februar 2011 Dytter denne oppover! Men bare skriv ting dere har opplevd da folkens, ikke vandrehistorier, de er ikke interessante
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #65 Skrevet 22. februar 2011 En periode leste jeg mange av historiene til LykkeLisa, om jobben på en Essostasjon i Trondheim. (Jeg er ikke henne altså)- Her er en fin historie om wienerpølser på tanken. http://8060.vgb.no/2006/04/19/neeeei-ikke-wienerpolse-pa-bensintanken/
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #66 Skrevet 22. februar 2011 Og denne fyren hadde faktisk lappen.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #68 Skrevet 23. februar 2011 Jobbet på den lokale butikken her for noen mnd siden( har bytta jobb nå) En litt eldre herremann var den sureste kunden EVER, og ingen liker han noe særlig. Han HATET en kunde som brukte å handle der ( de har sånn kaffebord der) og krevde en dag en plastpose å sitte på fordi den mannen han hatet hadde sittet der.. Han ville ikke ha "skit i ræva" som han så fint sa. Samme kunden kjeftet meg huden full fordi det var en vare han hadde etterspurt, og den ikke var inne. Han skulle ringe hovedkontoret og blablabla. Han kjeftet i sikkert 5 minutter før han sa; Jaja, det er ikke din feil. Det er den sjefen din av en gjøk som det er noe galt med. Doooh.. Ei annen sur kunde som handlet der brukte bestandig å kommandere de ansatte rundt der. Hun ropte til meg; Hei du jenta. Hent en pakke nakkekoteletter til meg ( Hun sto da i kassa klar til å betale) Hentet da en pakke koteletter, og hun sa " Nei ikke den, den har altfor mye fett på" Hentet da en ny pakke, men den var heller ikke god nok. Og enda en som heller ikke var bra nok.. Hun gadd altså ikke hente den jævla pakken sjøl.. Grøsser når jeg tenker på skrekkeksemplarer av kunder.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #69 Skrevet 23. februar 2011 Jeg jobbet på en matvarebutikk da jeg var yngre, og hadde mange spesielle kunder, men ei dame tok kaka! Hun var alltid litt "rar" og kanskje litt ensom, for hun skulle alltid prate lenge før, mens og etter hun betalte for varene.. Men i alle fall, en lørdag kom hun, med den vanlige ryggsekken på ryggen, men nytt var en teleskopfiskestang som stakk opp fra den. Ned fra den hang en fiskekrok, som nesten umiddelbart hektet seg fast i noe, og dermed ble snøret dratt ut i hele butikken etter som hun gikk rundt.. til slutt kom hun til meg i kassen og klaget på at det var fiskesnøre overalt i butikken..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #71 Skrevet 23. februar 2011 I min spede ungdom jobbet jeg på den lokale dagligvaren. En lørdags morgen jeg kom for å åpne butikken ble jeg møtt av politiet, det hadde vært innbrudd i butikken. Innbruddsalarmen var gått i morgentimene og politiet rykket ut. Der kunne de konstatere at det ene vinduet var knust. Nå var imidlertid dette midt på vinteren og i løpet av natta var det kommet en god del nysnø. Så politiet kunne bare følge det ene paret med fotspor som gikk bort fra det knuste vinduet. Det fulgte de inn på skoleområdet ved siden av, og bak et hjørne sto det ei dame med et par liter melk og noen tobakkspakker i hendene...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #72 Skrevet 23. februar 2011 Jeg jobbet også i dagligvarebutikk for ikke lenge siden. Vi fant ofte halvspiste varer i hyllene.. Vi hadde også kunder som ringte å bestilte varer og da kunne vi f eks få beskjed om å ta av det grønne på blomkålen for det veide så mye.. Lite vits det når man betaler pr stk..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #74 Skrevet 24. februar 2011 Tuller du 09.43?? Fniser meg fordervet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå