Gå til innhold

Ubegripelige ting som folk gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde også nedsvinet toalett på barsel. Blod over hele doen og på gulvet, og masse papir i doen slik at den må ha vært helt tett. Papir også utover hele gulvet. Begriper ikke at folk kan få seg til det. og så på en barselavdeling? Der er det jo ikke SÅ mange. Og uansett, hva tenker folk på? Har vært inne på tanken av at noen kan ha fått en plutselig og kraftig blødning, men det så ikke sånn ut. Da hadde vel dessuten de ansatte visst om det, men jeg måtte fortelle dem at doen var ubrukelig. Gikk forbi da rengjøringspersonalet vasket den, og jeg hørte den ene si til den andre at hun lurte på hvordan det så ut hjemme hos de som lå på barsel. Følte meg mistenkeliggjort der jeg gikk i morgenkåpen min :(

Nå hadde jeg enerom da jeg fødte første, men jeg blødde og var ikke i stand til å vaske ordentlig etter meg på grunn av blodtap og fødselesskader. Men når jeg leser her inne tenker jeg vel at mange etterlater doen grisete uten å prøve en gang..

Anonymous poster hash: 3682f...8fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tvilling. Har en tvillingBROR.

Dummeste spørsmålet jeg får er om jeg og min tvillingbror er ENEGGET. Har fått det mange ganger.

Jeg må da forklare at jeg er jente...broren min er gutt. Vi er selvsagt ikke enegget!!

Det visste ikke jeg. Er det sånt som alle vet? Jeg er dårlig på tvillingkunnskaper kjenner jeg. Heller ikke så god på tegnspråk heller. Er det rart at man ikke kan slike ting?

Beklager, men ja: dette er nok barnelærdom... så det ER rart folk ikke vet det. Mht tegnspråk så var vel poenget hennes at når folk spør og tegnspråktolken svarer, så godtar de ikke svaret hennes!

Å herregud, du har alltid vært like ufyselig...

Anonymous poster hash: 669b8...d0a

Skrevet

Jeg er tvilling. Har en tvillingBROR.

Dummeste spørsmålet jeg får er om jeg og min tvillingbror er ENEGGET. Har fått det mange ganger.

Jeg må da forklare at jeg er jente...broren min er gutt. Vi er selvsagt ikke enegget!!

Det visste ikke jeg. Er det sånt som alle vet? Jeg er dårlig på tvillingkunnskaper kjenner jeg. Heller ikke så god på tegnspråk heller. Er det rart at man ikke kan slike ting?

Beklager, men ja: dette er nok barnelærdom... så det ER rart folk ikke vet det. Mht tegnspråk så var vel poenget hennes at når folk spør og tegnspråktolken svarer, så godtar de ikke svaret hennes!
Å herregud, du har alltid vært like ufyselig...

Anonymous poster hash: 669b8...d0a

Leter du opp gamle tråder for å hetse noen 😂😂😂 virkelig???

Fantastisk 😂😂😂

Anonymous poster hash: 32b39...a24

Skrevet

Jobbet i matvarebutikk mens jeg studerte jeg også. En gang sto det en pen, velkledd herremann med frakk og hatt i køen. Det var lørdag, og køen var lang av mennesker med full handlevogn. Da jeg omsider skulle ekspedere denne mannen, bøyde han seg fram etter en tyggis - og besvimte. Falt i bakken så lang han var.

Grunnen? Han hadde gjemt en frossen indrefilet oppi hatten sin, den lange ventinga ble tydelig en belastning...

Hahahahahahahahahahah!!
  • 2 år senere...
Skrevet
På 18.2.2011 den 1.20, Anonym bruker skrev:

Dette er en historie fra dib, og kanskje litt på siden av temaet, men handler om hvordan enkelte tror at ting fungerer:

En dame skrev et innlegg for noen år siden, der hun spurte om det virkelig kunne være tilfellet at man ikke fikk kontantstøtte etter at barnet fylte tre.

Det var helt horribelt, mente hun, for det betydde at hun ble tvunget til å jobbe. Og for å jobbe måtte hun jo sende barnet i barnehage, noe hun for det første var imot, og for det andre måtte betale 2600 kroner for.

Kunne det være meningen at hun skulle bli tvunget i jobb, barnet bli tvunget i barnehage, og at hun på toppe av det hele skulle tape 5600 kroner på det? Var den norske stat gått helt fra forstanden?

Jeg satt med ganske store øyne etter å ha lest det innlegget, for å si det mildt.

Hjelp 😣

Anonymkode: 669bc...08d

Skrevet

Jeg jobber som frivillig i en café. Alle vi som jobber der jobber frivillig.

Jeg fikk klage av en kunde at bønnene jeg severte til "beans on toast" (ja, dette er i England) til hennes datter var for varme. Dette kunne jo ikke dattera spise! Ja men, vent litt da!  Første gang jeg har fått klage på at maten er for varm. 

Anonymkode: 76954...ecc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...