Gå til innhold

Ubegripelige ting som folk gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden jobbet jeg i en butikk som solgte kjøkkenutstyr. Vi hadde litt kunstig frukt som dekorasjon ulike steder i butikken, men det måtte vi faktisk slutte med fordi folk bet i dem! Etter få dager var de fulle av tannmerker, og av størrelsen på bittene var det tydelig at det ikke var barn som gjorde det. En gang observerte jeg faktisk en voksen dame som satte tennene i et eple. Lurer fremdeles veldig på hva som får folk til å gjøre det - særlig når de ser at det er fullt av andres tannmerker allerede!

Noen andre som har liknende historier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om frisører som må gjemme saksen fordi enkelte mennesker kommer inn

"bare for å klippe luggen på seg selv".

Skrevet

Nei, er det mulig? Folk kommer innom for å klippe luggen på seg selv????

Skrevet

Jeg jobber på sykehus, og der forsvinner stadig vekk fjernkontrollene til TV`ene. Folk stjeler de altså!

Skrevet

I den samme butikken forsøkte vi en gang også å selge badekuler, men det måtte vi også slutte med, fordi folk klemte dem stykker. Det var alltid masse oljekliss i bollen. Til slutt satt jeg bollen på disken, og tenkte at problemet var løst. Men neida! Mens jeg sto og ekspederte en kunde, kjente jeg plutselig en intens jordbærlukt. Så opp, og der sto en voksen mann med badeolje dryppende fra fingrene. Han påstod at den "bare gikk i stykker" med det samme han tok i den, men det var bare tull. De var såpass solide at man måtte ta skikkelig i for å klare å få hull på dem.

HI

Skrevet

De fleste hoteller har problemer med at håndduker, sengetøy og nøkler forsvinner....

Jobbet i en planteskole en gang der en dame kom inn for å klage på noen planter hun hadde STJÅLET der :-)

Ja, folk er rare.

Skrevet

Han hadde sikkert en badeolje- fetish:-D

Skrevet

Ikke noe hun gjorde, men husker da jeg jobba på McDonald's og ei dame ringte og klage fordi milkshaken hadde smelta etter et kvarter i sola....

Husker også de som kjørte bort til Drive Thru'en med vinduet igjen og snakka i tlf i flere minutter. Når de var ferdige sto det gjerne to-tre biler i kø bak de(som ble sure på meg, for det var selvfølgelig min skyld).

Skrevet

På sykehusavdelingen som venninna mi jobber på, stjal en pasient korktavla som hang på rommet. Kunstbilder til tusdenvis på veggene, men nei, korktavla ville man ha.

Skrevet

Jeg klarte å få med meg fjernkontrollen fra et hotell en gang, Jeg ringte med en gang og sa i fra og sendte den. den hadde tulla serg inn i noe klær.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe smågodt før påske engang, siden det var på tilbud. Da sto det en voksen mann, med dress og frakk, og tok en bit av de han lurte på hva smakte, og om han ikke likte de, så puttet han resten tilbake igjen. Jeg snakket til han, men da svarte han "pass på deg sjæl, kjærringfaen!"

Jeg sa fra til personalet også, men aner ikke hva de gjorde med det. Etter det har jeg aldri kjøpt smågodt i løsvekt igjen...

Skrevet

Folk som vil ha gratis ny mat fordi de ikke liker den de i utgangspunktet bestilte.

Altså ikke noe galt med maten.

Skrevet

Jeg jobbet på et sted der vi solgte "hot & spicy chicken wings". To ganger klagde noen på maten fordi den var for sterk, og mente de skulle ha pengene igjen fordi jeg ikke hadde opplyst om det....

Skrevet

Må huske det at selv om noen SER voksne ut, så behøver de ikke være det mentalt. Jeg har arbeidet med en del psykisk utviklingshemmede og andre med spesielle behov. Flere av dem kunne gått for å jobbe på hvilket som helst kontor eller butikk, de er pene i tøyet, velstelte og veltalende....men hvis du prater med dem lengre enn 5 minutter vil du fort forstå at de ikke er mentalt voksne....

Kunne lett spist på plastikk epler eller klaget på milkshaken som smeltet i solen ;-)

Skrevet

19:24...

hahahaha at det går ant!:-p blond.no ;)

Skrevet

Har jobbet i matbutikk før og;

En kunde med en lam arm "MISTET" bestandig en spade med smågodt på gulvet og spiste det, fordi vi måtte jo ha kastet det uansett sa hun. Hver eneste gang hun var innom.

En kunde kom engang inn i butikken med en ps First Price potetgull, sa den smakte stygt ( ikke utgått på dato eller noe, den var visst bare ikke så god som han trodde) og krevde hele 17 kr tilbake.

Skrevet

Frekke kjerring, jeg ville ha feiet opp smågodtet og sagt at vi kunne ikke risikere at kundene ble syke, da ville de jo klage!

Skrevet

Jobbet i matbutikk og da var det en kunde som skrelte bananene før han la de på vekta...han ville ikke betale for skallet....

Skrevet

Har møtt flere som bare skal ha en vanlig pizza på pizzarestaurant.

- Javel, er det noe spesielt kjøtt eller annet fyll du ønsker? Med kjøttdeig f eks?

- Nei

- Pepperoni?

- Nei

- Skinke?

- Nei

- Kylling?

- Vegetar?

- Hæ??

- Å nei, biff da?

- Nei

- Reker?

- Nei

- Bare ost?

- NEI! Jeg skal bare ha en helt vanlig pizza!!!! (Føyser bort servitøren med menyen som de vegrer å kikke i.)

Skrevet

Jeg så en eldre mann åpne en pakke med dopapir for å kjøpe bare en.

Skrevet

jeg jobbet på rema 1000 engang, og der var det mange som delte frukter og grønnsaker.. delte brokkoli, gulrøtter, epler og appelsiner..

Så var det noen som åpnet en mascara på vita engang.. måtte jo bare prøve den.. uåpnet..

Skrevet

Da jeg jobbet i bibliotek var det en klassiker med studenter som ringte og fikk meg til å skrive liste over problemstillingen og bøker de ville bestille. Og til slutt spurte jeg; "Når skal du levere oppgaven?" Svaret var altfor ofte; "I morgen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...