Gå til innhold

Fødebag/sykehusbag HOLD OPPE


Minnie_Moon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dytter på denne litt jeg :) Høres smart ut med energidrikker under fødsel. Mye enklere enn å sitte å tygge på kjeks eller skiver når man sliter med rier. Skal dra å kjøpe i morgen Jeg har pakket en liten bag til meg selv og min mann og en til baby. Men man trenger jo strengt talt ikke ta med noe til baby. De har jo alt på sykehuset. Termin om 1 uke ca. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det flere gode lister. Synes den til HI var litt VEL lang, men man justerer jo etter behov. Varierer vel litt fra de ulike sykehusene hva/ hvor mye man får. Selv begrenser jeg mest mulig, så får heller papaen hente og ta med om det er noe jeg mangler.

HI frøs mye etter fødselen..Jeg holdt på å koke over. Dette er tydeligvis individuelt. Ta heller med en ekstra strikkejakke el sån at du kan regulere litt lag på lag om du er en av dem som fryser. (jeg fryser generelt lett, men etter fødselen var det altså motsatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kom inn her noen mnd for tidlig pga feiltrykk, men denne måtte jeg lese. Ville bare kommentere litt: Til første fødsel pakket jeg hele lista og endte opp med å bruke alt, vi måtte nemlig bli på barsel i fem dager av forskjellige årsaker. TIl fødsel nr to var jeg sikker på at alt skulle gå så meget bedre, og pakket mer minimalistisk (visste jo at jeg fikk bleier osv), og tror dere ikke Knøttet endte opp på Nyfødtintensiven... Veldig kjipt å tasse rundt der i sykehustrøya og morgenkåpe... Nå hører det med at vi bor rimelig langt unna sykehuset, så det var ikke bare å sende pappaen hjem heller, men det var virkelig ikke de dagene jeg følte mest for alle de handleturene jeg faktisk endte opp med for å få tak i sko, bukser, truser og alt annet jeg burde ha pakket i første omgang...

Det er ikke alltid man sparkes ut av sykehuset etter 2 døgn, det er greit å være forberedt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...