Gå til innhold

Fødebag/sykehusbag HOLD OPPE


Minnie_Moon

Anbefalte innlegg

Det er flere her som mener at en del av tingene på lista er unødvendige. Men slik jeg har forstått det så må man ha med klær og bleier og stellesaker og sånt selv på barselhotell? Iallefall i Stavanger. Noen som vet om dette stemmer? Ellers kan sikkert jm svare på det ved neste kontroll, men det er et par uker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare føye på noe her..

 

-En liten duk .. til å ha på nattbordet ved sengen for å få det litt hjemmekoselig.

 

-Et stearinlys..som man kan tenne på kvelden å ligge å se på at den skjønne lille babyen sover.

 

-Duftolje.. slik at man slipper den ekle sykehuslukten å at baby får litt hjemmefølelse

 

 

HIHI neida neida,bare kødder litt.. klarte ikke la være da jeg så den laaaange lista,hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Forstår ikke hvorfor så mange klager på at listen er for lang. Hver enkelt må da kunne bestemme selv hva av dette de synes selv er viktig og kanskje greit å ha med i reserve. Om de ønsker å ha med f.eks egne nattbind som kanskje er av bedre kvalitet enn det vi får på sykehuset forstår jeg det godt jeg. Pakk i vei!

 

Er da bare fint at vi gleder oss og vil være godt forberedte til den lille kommer <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...