Gå til innhold

Fødebag/sykehusbag HOLD OPPE


Minnie_Moon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dytter denne igjen, jeg :-) Her skulle vel det meste være med, så er det bare å velge og vrake hva hver enkelt velger å ta med. Jeg har i hvert fall en del innspill nå, slik at jeg kan spørre jm hva vi får og ikke får på sykehuset "mitt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en overdreven liste.. TO BAGGER?

Kjære vene.. jeg brukte sykehus trøye, joggebukser og nettingtruser i tre dager jeg.. bebisen fikk klær, bleie og kremer der. Jeg fikk alt jeg ville av tabletter, kremer og hjelp.

Det er jo så varmt på barselen uansett... flere joggedresser? du er der i noen dager...og bruker som regel ammeinnlegg hvis du har mye melk.. mange får jo ikke melka før etter en stund, og det er ikke så det spruter og kliner akkurat...

Jaja..:D

Enig med at det er greit å være "klar" og bedre med for mye enn for lite,

men du er trøtt og sliten, og bruker all tid og energi på bebisen..

Folk overlever da uten sykehus bagger å:P (De som ikke rekker..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et annet poeng også: ta med mindre så det blir mindre å vaske når du kommer hjem?

sliten og heller bruke tid på bebisen...og å SOVE:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehhm,ingen som har nevnt energidrikker her....?JM på vår første fødsel ba mannen min om og dra og kjøpe det faktisk,for det gir deg så mye ekstra i fødsel perioden...Så han dro og kjøpte boller og en haug med energi drikker...VEEEEEELLLDIG til hjelp og deilig.... + stor vann flaske,for det er mulig en blir s**** kvalm av den lystgassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med FruBoger.

Hva er vitsen aa pakke saa mye, hoeres ut som de flete her har tenkt seg paa 1 mnd tur.

2-3 dager er dere paa sykehuset hvis alt gaar bra. Alt av bleier, bind, vaskeluter, nettingtruser, haanduker, smertestillende osv faar dere jo der!

ta med dere undertoey, og noen klaer som er behagelige aa ha paa + toalettsaker. Mer trenger dere faktisk ikke.Og noen klaer til babyen da.

Pakke sykehus bagen baade 1 og 2 mnd foer termin ? Her slengte jeg noen ting nedi paa 10 minutter naar jeg hadde bestemt meg for aa dra paa sykehuset.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager... Hva slags sykehus skal dere føde på, som skal ha med så mye?? Det er jo helt absurd! Vet ikke om dere har født før eller ei, men dere får utrolig mye på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...