Gå til innhold

Skravletråd for Oslo-jentene :-)


Thessa og Bebbis

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Håper det går bra på ullevåll i dag Thessa! Krysse fingrer for at det ikke er begynnende svangerskapsforgiftning!...

 

I dag jumper jeg over til 3 trimester... tiden går fryktelig fort nå! 12 uker til termin :)

 

Wowo: Jeg hadde også utslag på protein på torsdag. Legen tok da blodtrykk for å sjekke at det var fint.. + hun spurte når jeg neste gang skulle til jordmor...siden det ikke var så lenge til, (skal i dag), så gjorde hun ikke noe mer med det.... Men er spent på blodtrykket og om jeg fortsatt har utslag i dag.... har lite lyst på svangerskapsforgiftning nå..det er aaalt for tidlig!...

 

Jeg har fri på onsdag og tenkte jeg skulle reise på lamberseter og svømme... anyone?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scoobydo: Jeg hadde gjerne blitt med deg på onsdag, var egentlig det som var planen min da jeg var der forrige onsdag, men så har den nye sjefen sabotert det og satt meg opp til kl.16 både i dag og onsdag, så får det ikke til denne uka i hvert fall:( Kanskje neste?! Jeg gikk forresten også over til 3.trimester i dag, så herlig følelse! Skal bli gøy å se om hun fortsatt er øverst på skalaen i størrelse på UL på fredag, og om alt fortsatt går like bra..

 

Jeg drar på Bøler bad etter jobb i morgen, så er der kl.13 hvis noen har lyst å bli med?:)

 

Håper det ordner seg for dere som kan ha begynnende svangerskapsforgiftning, det er bra dere sier fra med en gang til lege, de fikser jo det meste:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello girls! ;-P

 

Ja, idag var jeg på ullevål igjen. Blodtrykket var 140/80 så da ser det greit ut enn så lenge. Skal fortsatt holde meg mest mulig i ro. :-) Så jeg driver å fikser babyrom! :-) Herlig!

Urinprøven var helt fin og blodprøvene var helt fine! Hurra!!! Min lille gutt har vokst seg stor og fin! Han var igjen kjempe vill når hun tok UL idag! Hehe.

Gutten til mamman sin det tenker jeg :-)

 

http://www.thereseogbaby.blogspot.com/

 

Jeg har laget meg en liten blogg! For de som vil lese er linken her! :-)

 

God mandag søte små! :-) Nå skal jeg lage kylling tandori til middag! YUMMY! Tusentakk til dere som har krysset fingre for meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Var hos jordmor på kontroll idag, og der var ingen spor av protein lenger...så var nok bare en forurensning meinte ho!... Blodtrykket var fortsatt veldig fint! :) Digg!

 

Skal du på 3d ul på fredag songbirde? Gutten min var 1164 g når jeg var på ul. ganske så gjennomsnittlig...:) Vil bli 3600 ca om han følger kurven sin :)

 

Tenkte jeg skulle få til å gå neste onsdag også på lamberseter.. i morgen skal jeg på messe på lillestrøm med svigermor så da blir det ingen trening!

 

Thessa: Så bra undertrykket har gått ned da...det er jo det de ser mest på! :) Må du inn flere ganger eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scooby :-) Så bra proteinene var borte. Har +1 på det ganske så hyppig, uten at det er noe annet enn forurensning og veldig sesitive apperater.

 

Undertrykket var visst det vesentlige. Hvilepulsen er ikke helt stødig om dagen, men dette var visst en periode veldig mange gravide hadde litt trøbbel med blodtrykket. Uten at det trengte å ha noe å si.

Men jeg må til lege hver uke, og sykehus hver 3. uke frem til fødsel. Og det er jeg egentlig glad for. Tenk så grusomt å ikke bli tatt på alvor.

 

Fikk enda en UL idag. Og skal si min lille rakker er skikkelgi aktiv. :-) Ikke hele tiden da heldigvis :-)

 

Nå er det bare 1 uke til min 3d UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dei følge opp då...! Søstra mi fekk svangerskapsforgiftning, blei lagt inn på ullevåll i veke 36, og satt i gang fødsel i veke 37...fekk veldig tett oppfølging fra både jm og sjukehuset...

 

Blir jo morro om du får Ul kvar 3 veke... kjekt å helse på gutten :)

 

Syns eg kjenne mini ofte og... er ikkje så ofte det er stille lenge om gangen!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare bra å kjenne mye liv! :-) Da slipper man å engste seg unødvendig.

Nå er det ikke lenge igjen til neste uke!! :-) Gleder meg. Skjer ikke stort i min hverdag nå for tiden. Dagene blir lange og like. Så nå gleder jeg meg til neste uke med legetime, jordmortime, 3d ultralyd og BIM treff! :-)

Herlig. Eneste som er dumt er at alle tingene skjer mandag og tirsdag. Skulle vært litt mer spredt! :-P

 

Ang svømming er jeg gjerne med etterhvert på både Bøler og Lambertseter. Jeg bor jo på lambertseter så det er jo det ultimate! :-)

Men jeg syns kanskje jeg skal få gått på en kontroll til og se hvordan blodtrykket er da. Just in case! :-)

 

Uff, jeg må ringe NAV nå. Jeg gleder meg IKKE! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei var på Bøler i dag men ikke før 16.00songbride ..kanskje vi kan treffes en annen dag for jeg kjøpte klippekort!!. Deilig og varmt vann og enda ikke alt for mange folk..merka at det begynte å strømme på i 17 tida.... unn deg en kontroll til thessa så plukker jeg deg opp på veien....eventuelt andre!!!!!!

en uke igjen til 3d og BIM treff...thats coool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Så bra at prøvene dine var bedre og at alt var bra på ul!!:)

Maren hvor er det dere har flyttet?? Vi lurer på å flytte på oss etterhvert, og manne min jobber i Asker! Har tittet litt i retning, Slemmestad, Næsnes, Båtsø!!

I dag skal jeg på min første kontroll hos jordmor, har visst satt av en time! Kjenner det skal bli litt godt, da jeg har kjente sparkene litt mindre de siste dagene. Har hatt så vondt i magen og diare fra i går ettermiddag, vet ikke hva det er jeg har fått i meg!! Synes litt synd på mini må jo merke dette har å!?!! Men slike ting pleier jo å slippe taket ganske fort så håper på det, da min kjære har bursdag i dag. Vi feiret litt på mandag med familie så i dag blir det bare oss to, deilig mat og avslapping.

Jeg har foressten "oppsummert" alle som har meldt seg på bim-treffet.. Vi venter vel med å bestille bord til mandag?, var det ikke det du gjorde sist thessa?? Tror vi var 9 sist jeg var å sjekket!

Ha en fin dag jenter, blir hyggelig å møtes igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Thessa: Hvordan gikk telefonen til NAV?

 

Wowo: lykke til på kontroll i dag! :)

 

I går var jeg skikkelig på tuppa... kjente mini mye på morningen... så reiste jeg på matmesse med svigermor. Kjente han ikke når vi gikk der.. ( tror jeg)... Kom hjem og prøvde å få litt reaksjon fra magen, men ingenting... sovnet på sofaen i et par timer... prøvde igjn da jeg våknet men heller ingenting :( Tok en stund før jeg var helt sikker på at jeg faktsk kjente han..tror han har snudd seg får sparkene er annerledes enn i går på morningen... Ekkel følelse!... Hadde lett frem nr til føden og alt... vet ikke om de hadde sjekket det siden jeg hadde kjent han tidligere på dagen men...

 

Ikke lenge til BIM treff nå nei, jeg gleder meg. Skal på kurs på dagtid den dagen, så jeg har ihvertfall fri fra senvakta mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper! :-P

 

Fikk ikke kontakt med hun jeg skulle prate med igår heller. Helt utrolig. Også skulle hun ringe meg. Men ingen har ringt her nei. Syns det er så facinerende at virkelig systemet er så dårlig. Så jeg får vel bare gå å vente. Er ikke stort mere jeg får gjort lissom.

 

Så koselig med feiring wowo. Håper magen din blir bra fort. Har slitt mye med magen jeg også. Men gir seg lissom aldri her. Tror det er derfor jeg ikke har lagt på meg noe. Men mini vokser masse, så da tar jeg det rolig.

Lykke til på kontroll idag.

 

Scooby, skjønner godt at det ikke var noe moro nei. Har hatt dager hvor jeg har vært så redd selv. Nesten ikke kjent gutten min i det heletatt. Uffa meg! Det er forferdelig! Men såååå godt når man endelig kjenner han! :-)

De er vel mer eller mindre pliktet til å sjekke hvis mor er bekymret. Den dagen jeg var på ullevål på kveldstid pga blodtrykket kom det inn ei dame som hadde kjent babyen et par ganger i løpet av dagen men veldig svake spark. Hun fikk ctg hun! :-) Så neste gang bare ring.. Ikke noe godt å gå å være redd.

 

Imorgen reiser jeg til Moss! :-) Besøke mamman min og søskena mine! Blir koselig! Gleder meg. Kjeder meg til døden nesten. Alle dager er helt like føler jeg. Er drittlei av å være sykemeldt, men veldig glad jeg slipper å jobbe. Hehe. Alle oss sykemeldte skulle bodd vegg i vegg og hatt kaffekoser på dagtid. :-) Hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da Thessa... du får prøve å purre på igjn i dag?!

Greit å slippe å legge på seg da... jeg gikk på vekta i går, fikk litt sjokk hhe...så nå må jeg bare begynne å bevege meg litt mer... og kutte ut alt sjokkisen! Ikke enkelt.... :)

 

Ja neste gang ringer jeg nok skal du se...var absolutt ikke noe morro! Men syns det hadde blitt så mye styr, sambo måtte komme hjem fra jobb osv osv... Har kjent han mer i dag... men han har nok snudd sg for sparkene er fortsatt annerledes ... kjenner mest hender tror jeg..!

 

syns dagene jeg er hjemme går fryktelig fort... i dag har jeg bakt brød (de står i ovnen), vært nede i vaskeriet og satt fra meg to ikea poser med handkler og sengetøy... litt sur fordi det var opptatt der hehe :) Og vasket en maskin med klær... tenkte jeg skulle rydde og vaske litt her.... I morgen skal jeg på besøk til en venninne som fikk baby i slutten av desember, kanskje en tur på bøler badet og hente sengen hos svigermoren til min søster :) Fult program :) FOrmen er myye bedre enn forrige uke, da var jeg bare slapp, trøtt og kvalm.. og det er godt!...

 

Men skjønner at når man går 100 % hjemme så blir dagene lange og like... jeg er på jobb innimellom i hvertfall.. :) Tenkte jeg skulle prøve å fortsette å jobbe 50 helt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wowo: I forhold til bimtreffet.. holder vel å bestille bord dagen før?!

 

Knerten, sissel og songbirde skal dere være med?! Ser dere har skrevt lenger oppe i tråden her at dere ønsker det...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok der problemet ligger. at jeg skal ta det så forbanna rolig. Det er jo så kjedelig! :-P Hvis jeg stresser bittelitt øker blodtrykket med engang og jeg blir skikkelig uvel.

 

Nå har jeg sendt mail til hun damen på NAV. Spent på å se om jeg får svar. Hehe.

 

Jeg bestilte bord dagen før siste gang, holdt i massevis det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Influensaen kom og tok meg for fullt! Jeg hadde håpet på å slippe unna denne vinteren, men når stedatteren min kom hjem med feber rett før helgen fryktet jeg at jeg kunne bli smittet og det ble jeg gitt. Har vært hjemme fra jobb i tre dager med feber og det som følger med, og i dag tok jeg en tur til legen for å sjekke at jeg ikke var altfor syk med tanke på lille Matilde i magen (ja hun har allerede fått NYTT navn...hehe). Fikk sykemelding ut uken, og beskjed om at dene ene paraceten jeg har tatt om dagen var i minste laget og at jeg fint kunne ta vanlig dose. Så da kvikner jeg vel snart til igjen tenker jeg.

PCen min kom med budbil fra jobben i går, er noen greier jeg MÅ gjøre som ingen av de andre kan ta. Litt fint å korte ned dagene litt med jobbing også egentlig. Svangerskapsmessig er jeg jo i fin form.

 

Forresten noen som elsker de der påskeeggene i lilla kartong fra Freia? Jeg fant de i butikken i dag! Kiwi Nordstrand har de! Jeg trodde ikek mine egne øyne! Og siden påsken ikke er før i april i år kan jeg altså kose meg med de eggene i mange måneder fremover :D wohoo!!!

 

Jeg er plutselig litt usikker på det treffet på tirsdag. Det har skjedd litt greier med stedatter-mora hennes osv, så jeg bør være hjemme her de dagene hun er hos oss. Være litt støttende voksenperson. Foreløpig er jeg med da. Gir beskjed tidlig mandag om jeg ikke kommer.. Jeg som har gledet meg sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :-( God bedring Therese! Det er pyton å være så syk!

Får håpe du får kommet på treffet da. Men skjønner hvis det ikke passer.

Påskeegg fra freia! De er farlig gode!! :-) Idag har jeg spist 4 skjeer med nugatti rett fra boksen. Føler meg ordentlig deilig da gitt.. Uffa meg! :-)

Matilde er kjempe fint! :-) Du er flink til å finne navn da!

 

Vår lille heter Jonas, enn så lenge. Jeg har noen forslag samboer ikke er noe glad i. Og omvendt. Hadde han fått viljen sin ville sønnen vår hett Lothar! Hørt noe så jævlig? Er visst en eller annen fotballspiller eller no i den duren. Over my dead body sier nå bare jeg. Jonas er det eneste vi begge er med på :-P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da har jeg fått kjøpt gave til min kjære og vært hos jordmor. Urinprøven min skal til dyrking, men hun mente det ikke var noe, men ville bare få det avkreftet da den gir litt utslag. Har et supert blodtrykk! Ligger litt over på sym. målet, og har nok steget litt i vekt ja;) Men er jo en som vokser inne i magen og synes ikke selv at jeg er for usunn og spiser unødvendig mye, så da stresser jeg ikke med det. Magen er bedre, ikke så løs men litt styr der inn fortsatt. Vi snakket litt om fødsel også, er jo litt stresset med tanke på det, så var godt å komme i gang med å få pratet om det som venter!

Therese: God bedring! Håper det ordner seg slik at du får blitt med på treffet.

Thessa, ikke hørt fra nav nei. Ikke jeg heller, venter både på telefon og på mail. Skal ringe på fredag igjen om jeg ikke har fått svar! Er jo helt vanvittig, men etter å ha lest litt avisoppslag i det siste skjønner man jo hva som foregår! Er enig med deg på navnet Lothar, var veldig uvanlig....

Nå må jeg fikse gavene til min mann kommer hjem. Ha en fin kveld jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowo, så bra alt gikk fint hos JM :-) Ligger også litt over på symfysemålet. Pytt pytt! ;-)

Skal ta opp det med fødsel jeg nå også. Kjenner at jeg blir litt nervøs, og har mange tanker rundt det.

Sendte NAV mail idag tidlig og fremdeles ikke fått svar. Himmel og hav å tregt det går altså! Må ringe på fredag om jeg ikke har hørt noe jeg også! Dette går jo ikke ann! Vognen vi skal kjøpe i sverige må betales med kredittkort og regninger må bare vente.... Festlig? Fytterakkern!

 

Hva kjøpte du i gave til mannen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

Hvordan har alle det på denne snøtunge dagen?

Håper alle er friske og raske :-)

 

Her er livet bra :-) Leiligheten vi kjøpte ligger i Asker, med kort vei til toget og det hele... Vi har overtagelse om 3 uker! i mellomtiden bor vi hos mine foreldre... Skal si det er lit rart å komme flyttende hjem til mamma med gubbe på slep og bebis i magen... men men, slik er det nå bare i overgangsperioder...

 

I dag skal vi ut for å kjøpe vogn!!!! Det har jeg gledet meg til omtrent siden før jeg ble gravid... Tror vi har bestemt oss for emmaljunga mondial, den er så stor og fin. Vi får nok plass til den i bilen også (Vi er så heldige at vi har arvet en flott ford mondeo!!!!). Vi kjøpte bilstol forledendag, fant en på Finn. Modellen er Britax og den er rød. Føles godt å få litt slikt på plass. Nå kommer vi oss iallefall hjem fra sykehuset om huleboeren skulle finne på å krype ut før tiden... Regner med å kjøpe en sprinkelseng når vi kommer oss på plass i leiligheten...

 

Hvordan gjør dere det forresten i forhold til pappapermisjon? Får han bare de 6 ukene sine, eller gir dere mer av deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tilbød samboer så mange uker permisjon han ville ha, og han tok gjerne 50% av permisjonen han, helt til jeg faktisk ble gravid og vi begynte å diskutere litt mer seriøst angående permisjon. Da fant han ut at han ville ha bare de seks ukene,. Han hadde ikke tålmodighet til mer sa han :) Han kunne alltids ha reist bort med ungen, hjem til sine foreldre eller noe. Det er bare det at han har 50% omsorg for en datter fra tidligere, så han kunne ikke vært bort mer enn en uke om gangen isåfall.

Vi har tenkt å få et barn til veldig snart etter dette maigullet, og for at jeg skal ha nok inntekt i permisjon nummer to har han sagt han kan ta en større del av permisjonen da. Jeg lurer på om han har mer tålmodighet til å sitte hjemme da, enn nå? hehe, han får styre som han vil, både det ene og det andre er helt i orden for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scoobydo: Ja, jeg blir med! Har nemlig blitt sykemeldt 100% fram til permisjonen starter, men det positive er at jeg da kan gå på gravidsvømming hver mandag og yoga hver onsdag fra nå av da:)

Var nemlig på UL i går, og fikk da vite at livmorhalsen har halvvert seg i lengde siden sist (for under 1 mnd siden var den 5cm og nå er den bare 2,5cm), og de frykter da for tidlig fødsel på lillejenta vår..:( Prøver å ikke la det gå inn på meg for mye da, siden det kan påvirke, men ble jo litt bekymret selvsagt! Vet jo at det er 99% sjanse for at hun overlever hvis hun blir født nå (i uke 29), men det er jo absolutt ikke ønskelig da det kan komme senskader etc...

 

Må nok pakke føde-sekken litt før planlagt, selv om vi jo har vært forberedt på at hun kan komme før tiden da jeg har to livmorer som er halvparten så store som en vanlig, men alt har liksom gått uventet bra til nå, så da blir man jo litt innstilt på at alt skal gå bra også! Trodde ikke jeg måtte på flere UL nå, men må i stedet hver uke, og neste fredag sa legen på Riksen at de måtte sjekke tilstanden og evt vurdere å gi lungemodnings-sprøyte, og da fikk jeg litt panikk, da ble det så virkelig at jeg kanskje skal føde snart..Hjelp!

 

Heldigvis har hun god plass der inne da, og mer enn nok fostervann, så hun er fortsatt veldig aktiv:) Må bare tenke positivt, og være glad for hver dag hun holder seg inni magen! Ingen vits i å være bekymret, det gjør bare ting verre:)

 

Hadde forresten bursdagsfest i går, og det var SÅ koselig, en skikkelig oppløfter etter den dårlige nyheten, så er veldig mye mer positiv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen gleder meg til tirsdag med både 3d og BIM treff.

Det skal bli deilig med en uke til i 50%. Jeg hadde tenkt å jobbe fullt igjen etter vinterferien ,,inntil jeg så at ny vaktliste for meg inneholdt 17.00 vakter hver dag....Uaktuelt

Noe av det jeg lever for i uka er jo dagene jeg slutter 15.00....

Så uten noen som helst slags forespørsel ble tidene endret..hm

Kanskje det er ment som for å ta hensyn,,at jeg skal slippe å stå opp tidlig, men det er ikke noe problem når jeg kan slippe det jeg har i henda tidlig. Nei vet du hva...Trenger noen hvilepauser i løpet av dagen og det er det ikke alltid mulighet til.så da får vi se. Det hørtes litt bortskjemt ut kanskje...

ER det mors dag i dag eller neste søndag???

Shit jeg tror også jeg spiste noe i går kveld som ikke var helt...

Hadde sååå vondt i magen at..det rumla nesten så naboen kunne hørt det tror jeg.....men kjente liksom at det var noe med mat å gjøre...hjelp

Du får knipe igjen Songbride kjenner du at livmoralsen vider seg ut eller?

Husker Alexandra tror jeg det var som nevnte noe om verkin/sprenging

i kanalen liksom men den skal vel også vides ut..ihvertfall sikkert forberedes til "arbeid"kjenner det litt innimellom+ masse liv da og det er jo det beste av alt...Detblir spennede å se om det fortsatt er gutt på tirsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellers lykke til i nav -kampen

Snakkes

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Og riktig god Søndag OG morsdag!! :-)

Jeg fikk ikke blomster eller kake, men neste år forventes det! :-)

I helgen har jeg bare spist og spist!! Fytte rakker'n! Jeg gruer meg skikkelig til å veie meg neste gang! Ikkeno mer sjokolade eller brus nå!! Bare vann og grønnsaker. Men det er jo så kjedelig da!! :-(

Hvor ofte spiser dere andre søtsaker?

 

Jeg har jo vært så flink. Gått opp 1 kg så langt. Ikke fordi jeg slanker meg, men fordi jeg ikke har spist no godis og spist litt sunnere. (vært mye kvalm og da)

Men jeg har nok ihvertfall lagt på meg 3-4 kg nå. Kjennes ihvertfall sånn ut! Hadde det ikke vært for den BMI målingen til JM hadde jeg gitt litt faen, men det er ikke kult å føle seg som en ku hver gang en er hos jordmor. Uffa meg! Jeg må på ullevål for å ta sånn glukosebelastning for å utelukke svangerskapsdiabetes. Synes det er så urettferdig! Når jeg var på mitt slankeste veide jeg fortsatt MYE! Ikke min feil at jeg er laget tung :-P Men sånn er det nå bare. En dårlig dag for selvtillitten min idag.. Sånn er det bare noen dager! :-) Sikkert over imorgen.

 

Songbride, skjønner du er nervøs da ja. Men det går nok så fint så! Som du sier, vi er kommet såpass langt nå så det går jo bra! Men hver dag er jo kjempe viktig! :-) Knip igjen :-P Hun blir nok inni magen i 12 uker til skal du se! Bare viktig at du tar det med ro!

 

Imorgen skal jeg til legen, så får vi se om jeg skal i noe mer arbeid. Det tviler jeg sterkt på. Men skal til ny lege imorgen så er jo alltids spennende å se. Kan jo hende hun er skikkelig natzi-lege og vil ha meg i jobb, uansett hvordan mine plager hemmer meg :-)

Så er det tid for min 3D UL klokken 19.00 imorgen i Sandvika!

Vi gleder oss så mye!! :-) Blir utrolig rart å se sin lille på den måten.

 

Håper alle får en koselig kveld, og at dere overlever mine lange og sytete innlegg! :-P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ballonger!

 

Jeg vil bare bekrefte at jeg kommer på treffet i morgen! Blir koselig ja :)

 

Thessa, lykke til på 3d i kveld, håper du får fine bilder! Jeg skal på majorstuaklinikken i morgen tidlig. Gleder meg villt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da har jeg best. bord på Santinos, best. det i navnet til ditt thessa, da kanskje ikka alle husker mitt, håper det går bra. Best. til 12, men sa vi kanskje ble 1/2 personer mer eller mindre, så dere som ikke har meldt dere på kan bare komme!

Så spennede med 3D ul, jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig, mye fordi jeg vil vite hva som er inne i magen!! Er det noen som kjenner noen som har vært før uke 28? Lykke til til dere som skal i dag og i morgen, ta med bildene så vi får se!!

Jeg har hatt en kjempe rolig helg, og det har vært så godt! Ble "litt" inntak av snop her også i helgen Thessa, er jo lov det!! På onsdag er det første yoga time, er veldig spent!!

Gleder meg til å se dere igjen i morgen, blir hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...