Gå til innhold

Skravletråd for Oslo-jentene :-)


Thessa og Bebbis

Anbefalte innlegg

Hei :-) Og takk for sist! Var kjempe koselig å treffe dere.

Var det fler som ble dårlige? Vet ikke om det var maten, eller om det er hormonene. Men sitter foran doen inatt :-( Hipp hurra!

 

Håper vi kan få til ett treff igjen snart. Vi virker jo som en veldig fin gjeng må jeg si ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Takk for en hyggelig kveld ja! Veldig hyggelig å bli kjent med nye jenter, særlig ettersom vi er i samme situasjon!

Jeg har ikke vært noe dårlig i natt, men så spiste vi vel ikke det samme heller?

 

Jeg synes vi må få til flere treff utover våren! Stemmer for den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Takk for i går, var veldig hyggelig. Stemmer også for noen treff utover våren, kanskje et i mnd. ca?

Off så ille å blir dårlig da Thessa, håper formen din er bedre nå. Jeg har ikke vært dårlig.

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Takk for i går ja :) Trivelig :) Må absolutt få til fleire treff :)

 

Har heller ikkje blitt dårlig av maten... Spørs om det var noko i det du åt Therese, eller om det er noko anna ja... formen bedre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Takk for en hyggelig kveld i går, det var kjempe koselig. Gøy at så mange faktisk møtte opp da.=)

 

Jeg har eller ikke blitt dårlig av maten... Håper formen din er bedre! =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg var så lei meg fordi jeg ikke kunne komme i går.. Har fått influensa og ville nok kommet selv om jeg har litt feber, men dumt å komme og smitte alle andre.. Håper dere hadde det supert og at det ikke blir lenge til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Synd å høre at du ble dårlig Therese!

 

Det var veldig hyggelig å møte dere alle :)

 

Godt nytt fra min kant i dag; det har endelig kommet inn ett bud på leiligheten!!!! så drømmen om å flytte fra en 20m2 stor skoeske begynner å se litt mer realistisk ut.... Storfornøyd :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig å se dere hadde det fint i går;) Skulle øsnke jeg hadde vært der med dere, men jeg hadde HEEEELT glemt at jeg hadde invitert stefaren min og søster på middag=/ Han er nemlig rørlegger og jeg har fått dusjkabinett av han i julegave;) Noe som jeg virkelig trenger på badet nå som stellebord og div skal inn dit...

 

Håper jeg kan bli med på neste treff... Er det noen som bor i nærheten og ikke har noe å finne på en formiddag er det bare å melde meg på msn;) eller bare å legge meg til, så kan man skravles, kjenner ikke så mange rundt her... [email protected] , blir nok ikke noe mere jobbing på meg fremover, så har liiiite å gjøre om dagene=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bare skal finne en dato for neste treff? Om ca 3-4 ukers tid?

Samme sted som sist, eller har noen et annet forslag?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på neste treff, det var virkelig vellykket på tirsdag.

 

Jeg ble ikke dårlig av maten, men fikk forkjølelse / influensa i går. Skikkelig uflaks, jeg anbefaler ingen en natt med feber uten paracet.

 

Da ses vi kanskje ved neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...

 

Å sette opp et nytt treff om 3-4 uker er en god ide! :) Greit å planlegge litt frem i tid så man kan sette av kvelden....

 

Skal vi ha det på kveldstid eller dagtid? fikk et inntrykk av at det var mange som ikke jobbet fult?!:..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Så moro å høre at det var hygglig å trefe hverandre! Hadde så lyst å bli med selv, men fikk det ikke ti denne gangen...blir gjere med neste gang!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi montert vogna vår :) Morro :) Men har et skikkelig luksusproblem no... kjøpte brun vogn... og lure på om eg egentlig burde ha valgt svart!(?)... Rett og slett fordi alle tepper/poser passer bedre i svart vogn.... oj oj oj så mykje man skal tenke på og ta hensyn til :)

 

Kva farge på vogna skal dokker ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegøypå tirsdag dere JA og ja dette må vi få til igjen!!!

Så hyggelig Maren håper du får solgt, og at mai blomsten blir frisk fort

Vogn ja ...har dratt ned den gamle vogna til guttungen..mørke blå med noen striper,,Simo kombi,,den får duge så blir det en "lettere" sommervogn innkjøpt tenker jeg men,,,barnesete???????har jeg sett noen lure løsninger hvor man kan ha bilsete på vognen eller har jeg drømt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er simo kombi vi har kjøpt også raffen :) Søstra mi hadde den til sin gutt og jeg syntes den var veldig grei!

 

Finst barnesete man kan feste direkte på vogn ja... maxi cosi har vel bla det... greit når man skal i butikken/kjøpesenter :)

 

Maren: fornøyd med budet? blir det salg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fremdeles fullt, og er nok bare ledig på ettermiddag- /kveldstid.

Hva sier dere til en dag i uke 7? Det er 9.-15. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg slenge meg på dere? Har termin 26. april, men det skjer så lite på april-siden. Virker som om det er mange Oslo-mammaer i mai! Vil gjerne være med på treff og, trenger å bli kjent med noen andre gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å foreslå et klslett, dato og plass i den uken Therese :)

 

It's a boy: jeg sniker også fra april, har termin 29...fikk ikke med meg første treffet på april klubben og var egentlig ganske sikker på at jeg kom til å få UL termin i mai, derfor har jeg vært mye her inne...

 

Heng deg med på neste treff :)

 

Alexandra87: Hvordan gikk det på bassengtrening i går? det var sagt i dag at det var en ung jente i går som hadde klaga på at det var kaldt :) Men der er ikke fult på fredager, så om det var du som frøys i går så er det bare å møte opp neste fredag istedet for torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg vogn i går, Teutonia S3 i Rød. Da ble det 3-hjuling alikevell, selv om jeg heller helte mot Emmaljunga, men samboeren likte veldig godt Teutonia vognen da..:):) Så igår var vi ute å trillet vogna på tur med hunden, kjempe artig... Må nok vende hunden til vogna nå fremover, så da blir det noen trilleturer, for han gikk helt bananas i går... hehe.

 

Scoobydo: Jeg skal høre om jeg kan bytte til Fredager,et varmere basseng hadde vært veldig deilig, ikke behagelig å fryse...Hvilket tidspunkt på fredager går du på? :):)

 

Ønsker alle en riktig fin start på helga!

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ble "ennå" mer fart på tråden etter treffet, så bra:) Jeg jobber også 60% så passer best på ettermiddag kvelden! Kan sette opp tirsdag 10 februar kl 18.00 på samme plass, så er vi i gang. For min del er det det samme hvor vi går og når, så må gjerne ender på det!! Men setter det opp så er i gang..

Hvordan går det med dere syke? Thessa har du blitt bedre etter treffet?

Så flinke dere er som har fått vong i huset allerede... Hadde også tenkt å kjøpe vong i blått, så det var fint du nevnte dette med poser og slikt scoob.. Skal dere noe spennede i helgen da jenter? Vi skal ha en rolig helg, med besøk til familie og avslapping... Når jeg titter ut vinduet drømmer jeg meg bort til fjellet og snowboard, men passer nok ikke sammen med mage!!

GOD HELG:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! :) Har du reservert bord enda?

Jeg skal på 3D ul samme dag. Gleder meg veldig! Har hørt av folk på jobben her at det ikke er så bra som man skal ha det til, og at det er bortkastede penger.... Men så er det jo nesten kun menn jeg jobber sammen med også da, så det er mulig det er kun de som synes det. Jeg velger å tro det vil bli en fantastisk opplevelse. :D

Og så får jeg jo et par bilder å lime inn i scrapalbumet mitt! Noen andre som driver med sånt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har ikke reservert bord nei, sist gang tror jeg ikke thessa reserverte før mandagen.. Passer det dårlig siden du skal på 3d?? Må bare endre det for min del! Blir spennede å høre hvordan det er å være på 3d ul, kanskje du kan ta med bildene å vise oss?

Så gøy med scrapalbum, har ikke pøvd det, laget litt julkort og slikt før men ikke i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra: Går fra 8.30-9.15. Neste fredag skal jeg ikke, da jeg skal hjem og hente bil. Men er mange som bare har møtt opp på fredager fordi de fryser, så du kan nok bare møte opp der kl halv ni om du vil....

 

Håper vi blir like mange som forrige gang på treff,... jeg har senvakt den dagen, men skal prøve å få byttet om jeg må jobbe den dagen.. Har ikke satt opp dagene for når jeg skal jobbe lenger enn 3 februar...

 

I dag var vi og byttet vognen, så nå har vi sort vogn. Litt nøye på ting jaa...

 

Grattis med vogn da Alexandra. Syns det var greit å få den i hus jeg... en ting som er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...