Gå til innhold

Hei ! Noen som har IKM uke 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen innlegg blir lagt inn etter hverandre og flere i gangen er det fordi pceen min klikker her. Så skriver jeg nytt innlegg og vips så var begge der alikevel. Jeg er enig og vi må nok bare pent vente, men slik jeg ser det håpet jeg SÅ forrige mnd og følte tom. da at jeg hadde flere symptomer enn denne gangen, så da velger jeg å heller tenke at det ikke er noe denne gangen heller, for jeg har jo virkelig ingen symptomer, blæh :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja jenter, da er jeg ute av dansen....har begynt å blø idag...dritt!!! Menmen, hadde jo forventa det også. Litt rart blod da, litt sånn slimblandet, men nok til at er tr som har kommet. Enenste jeg stusser litt på, er at jeg bestandig har kjent murringer før den kommer, det gjorde jeg ikke nå. Og en annen ting....forrige gang jeg var gravid, hadde jeg mensen som vanlig en periode likevel....kan det ha skjedd nå også? Nei, uff, nå må jeg ikke begynne å tro å håpe, tr er jo det beste beviset på at man ikke er gravid tross alt.. Men er det sånn at hcg-nivået øker selv om man har mensen en ekstra gang? sånn at det gir utslag på test? Lykke til alle dere andre :o)

Skrevet

Takk Lillemy-77:)

Jeg gru-gleder meg litt jeg nå... Har jo egentlig ikke no særlig symtomer men altids håp til TR kommer:D

Spennende, når denne uka er over, så er garantert noen av oss gravide!!!

Skrevet

magen min er rar i dag... begynner å håpe jeg...

har dere andre noen symptomer?

her sitter jeg med støl mage, en blanding av mensmurring og el-smertelignende greier, halsbrann, rar smak i munnen, hyperaktiv luktesans, ryggsmerter, trøtt, utflod, oppblåst mage... hm har jeg glemt noe da?

Skrevet

ååå, så synd Lillemy-77, det var noe dritt!! Har dere prøvd lenge forresten? ... Men siden du har gjort det før kan det hende det skjer igjen... Det der lurer jeg også litt på?? Man skulle jo tro at det steg alikevel..

Skrevet

oj, det var jo ikke litt med syntomer heller, hehe:)

Jeg har vondt i korsryggen i dag, men det er nok fordi jeg er sliten i ryggen, og no slags symtom..

Teste i morgen du også Vestvind??

Skrevet

Hei Lotta87:) Nei, har ikke prøvd lenge, dette er faktisk første ordentlige pp, så jeg har ingenting å deppe for...hehe...:) Men man håper jo liksom hele tiden, og så hadde jeg gledd meg sånn til testinga i morgen med hele "gjengen" :o) Men det går fint, snart prøvetid på nytt:) Men jeg gleder meg masse på vegne av dere alle sammen da :o) klem

Skrevet

ok, jeg er i min første pp jeg også, og selvom jeg egentlig ikke har noen forventninger om at det skal klaffe første gangen, så blir jeg nok også skuffa hvis tr kommer alikevel på en måte... Håper det klaffer for deg neste gang:D

Skrevet

Lillemy :( NEI ! Det var synd, men siden du blødde sist gang er det jo alikevel håp, men på hvilken dag er du i syklusen din da ? Jeg er på dag 24, men dpo 9. Sukk !!!! Det var synd altså ! Jeg kommer nok etter i morgen skal du se, eller på fredag !

Skrevet

ja vet... noen av dem kan jo self skyldes annet enn en mulig graviditet da... og man kan alltid inbille seg ting...

men det er et par ting som har kommet til denne perioden som ikke har vært der før.., så håper bittelitt jeg da.

kjennes litt anderledes ut denne gangen.

Skrevet

JA du har jo virkelig oddsene med deg da :) For hver av oss som IKKE er gravid, er sjangsen større for en annen. Statistikk statistikk !

Skrevet

Hei mikadimoo! Jeg er på dag 25 idag, men før jeg fikk førstejenta så hadde jeg sykluser på 25-26 dager, så det passer jo bra. Men jeg vet ikke, synes det er så rart. Aldri hatt mensen uten vondt-forvarsel først såvidt jeg kan huske. Men nå slutta jeg jo ikke med piller før i høst, og syklusen min er jo kanskje annerledes uten, enn med piller. Har vært på do ett par ganger nå, og ikkeno blod. Mener å huske at når man har mensen så blør man stortsett hele tiden?! Ihvertfall jeg. Men den var virkelig rar den bloden som kom ista, litt brunaktig, og veldig slimete. MEn nå kan det veldig hende at jeg innbiller meg både det ene og det andre fordi jeg har så lyst å være gravid, hahaha, nei, får ta kvelden og natta og se, det kan jo hende at mensen bare ikke er kommet skikkelig igang enda....:) Klem

Skrevet

Huff jeg skjønner godt at du er skuffet og samtidig lurer fælt. Om det er noen trøst så er faktisk ikke løpet kjørt enda om du ikke blør. Du hadde jo en blødning forrige uke også, det er jo veldig rart da. Jeg lurer så fælt på den blødningen jeg da...for hører jo stadig om festeblødninger etc. Nei du får gjøre som meg, starte å tempe, da får man vite ganske mye i grunn. Enkelt er det også. Klem klem, så snakkes vi imorgen ! Du må titte innom.

Skrevet

Ja sikkert ikke domt med temping. Nei vi får se, må bare ta alt som det kommer. Ikke så mye annet å gjøre i grunnen...hehe... Titter selvfølgelig innom i morgen også. OG om det skjer noe mer ikveld, så er jeg vel også her. Klem tilbake :o)

Skrevet

Da var spenningen over for denne gang, og TR dukket opp nok en gang.... :-( Denne skuffelsen tar på altså.... På`n igjen.....

Håper det går bedre for dere andre.

Klem ;)

Skrevet

uff... kjenner følelsen :(

lykke til neste pp da :)

Skrevet

Åh, hva ser jeg? TR på vei? Det var dumt. :/ Håper det ikke er det, siden du reagerer på blødningen. Sender masse gode tanker din vei!

Skrevet

Vet hvordan det er å bli skuffet gang på gang, dette er min 7pp, ikke lett alltid. Håper det lykkes for deg neste gang!

Skrevet

Hei maaneskinn:o) Hvordan er følelsen din ikveld? Du skal teste i morgen eller hur? Jeg begynner virkelig å lure. Jeg fikk den blødningen i 9-10-tiden i formiddag, og siden har det ikke kommet noenting!!!? Det er ikke sånn mensen bruker å være, er det vel? Jeg må si jeg får litt ullhue her, klarer ikke huske hvordan det vanligvis bruker å være, fordi jeg aldri tenker over det når den kommer til vanlig, men nå tenker jeg jo og analyserer allting... Kjenner litt stikking/murring nedi der ikveld, men ikke slik det bruker være ved mensen.... Nå skal jeg være litt ydmyk her da, er veldig godt mulig jeg bare lurer meg selv med all denne tenkingen...hehe... vi får se i løpet av natten. Men dersom det er slikk som dette innen i morgen tidlig, så blir det jammen meg testing på meg også!!! Med årntli CB-test! Klem :o)

Skrevet

Hei, hei. :)

Jeg har samme følelse som jeg har hatt de siste dagene, så det er ikke mye nytt igrunn. Rar i magen, både oppblåst og stikninger, sulten ganske ofte, litt ømme pupper, men ikke kjempemye. Har ikke lyst å få kjempestore forventninger, for så å bli skuffet. Da vil jeg heller være litt tilbakeholdende, men ikke så lett det heller. Ikke godt å si ang. din situasjon heller. Det kan være TR som er på vei, litt annerledes, eller samme, bare at du ikke husker helt pga. du er forvirret, eller det kan være blødning i forbindelse med graviditet. Det er ikke unormalt. Håper det ikke blir mer, og at du tester med oss i morgen! Klem tilbake. :)

Skrevet

HEIA!!! Jeg har altså ikke blødd noe som helst inatt!!! og testa istad med CB. Den viste en tydelig vannrett-strek, og en svaaaaaak loddrett-strek....hmmm, veldig svak altså... Må kanskje teste på nytt i morgen? Hvordan har det gått med dere andre? Jeg har det fryktelig travelt idag, så må løpe. Men kommer inn senere idag :o) Klemmer :o)

Skrevet

HEI WOW SÅ GØY !!!! Omg ! Min var i allefall helt tydelig negativ, så ingen baby her ! Svakt er svakt jenta mi, STREK ER STREK ! GRATULERER herreguuud så moro !!!! Du burde ta digital test, da sier den GRAVID om du er det eller ei :) NÅ er jeg spent altså ! Wow !

Skrevet

Hei, takk og takk, men ER DERE SERIØSE????? Er den positiv uansett om den er sååå svak? Den var ÅRNTLI svak altså, måtte skru opp alt badlyset og skjerpe øya for å se den loddrette streken, var såvidt en skygge...hmm.. huff, tør ikke tro på det enda jeg, har en CB digital til, skal ta den i morgen jeg, da burde den jo være sterkere om jeg er gravid...Hærregud, gravid....tenk...!!! Så din var negativ mikadimooo, hmm, men det er jo håp enda for deg da, du har jo ikke ikm enda. Jeg har heldigvis ikke blødd noe mere da, men kjenner at det avogtil er litt mere murring nedi der...håper det ikke er oppladning til tr som kommer nå da.... Nei, ny test i morgen :o) Klem!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...