Thomine Skrevet 8. januar 2009 #176 Skrevet 8. januar 2009 Jeg hadde svak, svak, SVAK strek på billigtesten jeg tok på lørdag og svak, svak sterk på den jeg tok for en uke siden. Men på CB i går står det GRAVID, så ja - jeg er i alle fall seriøs, man kan ikke tulle og tøyse med slikt må vite ;o) Håper for deg at CB gir klarere tale.
Lillemy-77 Skrevet 8. januar 2009 #177 Skrevet 8. januar 2009 Hei Thomine:) hehe...nei det skjønner jeg jo...) Men det er jo så vanskelig å tro på dette...jeg er helt himmelfallen her jeg sitter!!!!!!!!!!! Jeg skulle vel også hatt en slik test som viser gravid eller ikke gravid. Enklere å tyde den enn disse strekene.... Men det ER jo en strek der, hvis ikke er det noen gærnt med øynene mine...om enn så svak og så skyggete, så ER den der..og det er jo en CB digital, ikke billigtest. Men kommer nok til å teste med den andre jeg har i morgen uansett, så får jeg det liksom bekrefta. Hærregud...er jeg virkelig gravid....på første forsøk....!!! Er for godt til å være sant dette....!!! Hvordan føles det for deg, har det godt opp? Er du i bra form enda? Klem:)
maaneskinn Skrevet 8. januar 2009 #178 Skrevet 8. januar 2009 Håper den streken er en positiv strek. Negativt test her, så nå skal jeg bare avvente inntil videre, om TR dukker opp eller ei.
ønsker sårt en spire Skrevet 8. januar 2009 #179 Skrevet 8. januar 2009 Hører egentlig ikke til her.. For min ikm var i uke 1.. Men fremdeles ikke dukket opp.. Hadde negativ test for tre dager siden. Tenkte å teste igjen imorgen.. men føler meg ikke gravid.. Utenom ingen mens og vonde pupper :-P
Lotta2010x2012 Skrevet 8. januar 2009 #180 Skrevet 8. januar 2009 Det er så spennende Lillemy-77, håper du får klart svar i morgen:D Silje86, det var jo lenge... Håper du får svar snart også Lykke til!!
maaneskinn Skrevet 8. januar 2009 #181 Skrevet 8. januar 2009 Oi, kanskje du bare produserer hcg seinere enn andre? Kjenner en som ikke fikk positiv test før i uke 9, så alt er mulig.
ønsker sårt en spire Skrevet 8. januar 2009 #182 Skrevet 8. januar 2009 Lotta jaa altfor lenge syntes eg.. Hvertfall når eg pleier å ha sykluser på 28-30 dager. Og no e eg på dag 35. Hadde verdens minste lille blødning på dag 28,kunne nesten ikke se det.. Og siden ingenting.. Blæ.. Maane ja det e jo det eg håper;) men tør ikke å tro det liksom.. Men aldri vært så forsinket før.
propella Skrevet 8. januar 2009 #183 Skrevet 8. januar 2009 Æsj, i dag kom mensen. Den dukket til og med opp før ikm, så det var den spenningen... Herlig å høre om dere andre som har gode nyheter da!!
Thomine Skrevet 8. januar 2009 #184 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, jeg skjønner at det er litt uforståelig ja. Det har gått opp for meg nå, men jeg var veldig usikker den uken jeg hadde testet for tidlig - og jeg må innrømme jeg har sjekket litt ekstra for mensen når jeg har vært på do de siste dagene. Og jeg hadde en SA før 2. mann satt så jeg er jo veldig obs på at det kan skje igjen, men satser på at det ikke er min tur til det igjen nå. Jeg har litt stikninger i magen, er vel livmoren som driver og tøyer og bøyer litt - jeg husker ikke fra de siste 2 svangerskapene for med nr. 2 var det så kort siden forrige gang og 1. gang er jammen meg 10 år siden! Også er jeg veldig trøtt og skikkelig matlei - er liksom ingenting som smaker skikkelig godt. Ellers er jeg veldig tørst, men om det er et symptom aner jeg ikke. Oppblåst og "stinn" er jeg også, så om jeg slapper av i magen ser jeg flere måneder på vei ut.
Frk Marge Skrevet 8. januar 2009 #185 Skrevet 8. januar 2009 sliter fortsatt med svært ubehagelige bryster jeg.... vonde er de
ønsker sårt en spire Skrevet 8. januar 2009 #186 Skrevet 8. januar 2009 skikkelig vonde pupper eg og. . de e gått fra ømme til VONDE . . men har virkelig mensen følelse no, så den kommer vel i løpet av natten :S:S
Lillemy-77 Skrevet 9. januar 2009 #187 Skrevet 9. januar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Det var et blått KRYSS idag også!! Om enn ganske svakt, så er det der. Og alle sier at et strek er et strek, så JEG ER GRAVID!!!!!!! Ganske sykt.... Håååååååper dere ALLE kommer etter veldig snart. Sender masse babystøv ****************************************************** Lykke lykke til alle sammen, nå tripper jeg elegant inn på 1 tri....) (STORT SMIL!!!) Masse klemmer:)
Thomine Skrevet 9. januar 2009 #188 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer!!! Da er vi på 1. tri begge to - håper flere kommer etter snart.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 9. januar 2009 #189 Skrevet 9. januar 2009 I dag kom mensen juhu ! Lucky me ! GRATULERER til dere andre, og især deg Lillemy Dette ble jeg virkelig glad for ! Melder meg ut av bim for en stund igjen jeg nå.
Lotta2010x2012 Skrevet 9. januar 2009 #190 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så mye Lilly-77! Lykke til med svangerskapet:D
Frk Marge Skrevet 9. januar 2009 #191 Skrevet 9. januar 2009 jaja, om noen timer ( i morgen) har jeg også sannsynligvis ikm... (mulig det er en dag eller 2 senere siden jeg ikke fikk skikkelig positiv el-test, bare symptomer på el). kommer til å ta en billigtest i morgen også... burde jeg vente med CB'en jeg har liggende i tilfelle tr kommer allikevel tro? kjennes ikke helt ut som om hun kommer i morgen i allefall... håper!
maaneskinn Skrevet 10. januar 2009 #192 Skrevet 10. januar 2009 Hei på dere. Da var jeg her igjen. Ingen tegn til TR. IKM i går. Ikke noe rødt/lysrosa/spotting på papiret etter jeg har vært på toalettet. Kjenner at det jobber nedentil, men jeg føler at det er mer stikninger enn murring. Jeg har tatt billigtest 6. januar, 8. januar og 10. januar, altså, i dag. Negative alle sammen såvidt jeg kunne se. Burde jeg ta en CB digital, kanskje? Står i bruksanvisningen til billigtester at de er pålitelig fra første dag hvor man venter TR, mens CB digital kan brukes 4 dager før IKM. Jeg tenker vel at det bare er å vente og se hva som skjer, men det er planer om bursdagsøl og diverse senere, så hadde vært greit å fått et svar før det. Enten er TR forsinket eller så produserer jeg hcg senere enn andre. Hva ville dere gjort?
Frk Marge Skrevet 10. januar 2009 #193 Skrevet 10. januar 2009 uff samme her.... har ikm i dag... magen murrer litt, puppene klør, er trøtt og dødssliten og fryktlig ustabil emosjonellt..., men testen er negativ i dag og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå