Gå til innhold

Hei ! Noen som har IKM uke 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok måtte bruke en billigstrimmel i dag siden mannen min reiste idag...

til alles opplysning så var den selvfølgelig meget blendahvit....

men herregud det regnet jeg jo med... har jo ikke ikm før på lørdag....

men symptomene vedvarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også måtte ta en test i dag, bare for å ha tatt det:P Den var helt blank, som forventet, men er fortsatt 5 dager til ikm, så er fortsatt håp:)

Skrevet

Hei igjen maaneskinn:) huff. Ikke noe gøy da... Men påvirker dette deg i det daglige? Eller er det bare når du går gravid? Går du til fast oppfølging eller noe? Men bra uansett så lenge du vet om det, og blir tett fulgt opp. Da er det bare å krysse fingrene for oss, satser på at morgendagen er dagen vår!!!!!!!! Klem:)

Skrevet

Hei igjen, har vært ute en tur og har ikke lest innlegget ditt før nå.

Jeg er på dag 7 jeg, og har fortsatt en høy tapp ! Den er høy og myk, den pleier normalt nå og være lang og hard, men som sagt så skifter jo denne humøret som den vil, det vet jeg jo hehe !

Samboeren min er som din, sier ikke så mye med mindre jeg sier noe. Jeg har en liten plan for min egen del om å ikke gnage høl i hodet på han om dette, så jeg bruker dere her inne :P i stedet, for jeg trort gutter ort kan bli lei slikt prat, uten at vi merker det. Da er det bedre å bare si ifra dersom man føler noe feks.

Huff dette er bare for nervete, og det er bare MANDAG ! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH !

Skrevet

Hei maaneskinn, ja altså jeg er ikke vant til å kjenne noe før dagen etter jeg fikk mensen, eller etter den kom feks. Så for meg er dette nytt, og iallefall så tidlig som på dag 7 i lutealfasen. Mensen KAN jo bare ikke komme riktig enda liksom, dag 7 ?? Eller dag 8 for den saks skyld, da hadde jeg hatt en sykt kort syklus, 22 dager liksom. Det kan jo bare ikke skje, huff !!

Ja magen var rar, husker jeg hadde litt løs mage og litt "vondt/ubehag" fra dag 6 før ikm ca. Husker bare at jeg testet Positivt 1 januar, og hadde denne "rare" følesen fra 6 dager i forveien.

Jeg hadde tenkt å vente til torsdag med å teste, skal se hvor lenge jeg holder ut hehe ! KJEMPEspent på resultatene da, dere må skrive res. her inne =D

Skrevet

Lillemy, jeg svarte deg lengre opp :)

Skrevet

Hei:) Driver du å kjenner på tappen din daglig? Er det bra hvis man er gravid? Jeg har ikke peiling altså, men mener noen skrev det her inne at man kanskje ikke burde gjøre det... Hvordan kjenner du deg ikveld? Jeg lurer litt på hvorfor alle mine symptomer er borte! Dersom det skulle være at jeg er gravid, burde det ikke skje ting enda da? Huff, nå gru-gleder jeg meg til i morgen tidlig.... hååååpe hååpe... Tenkte jeg skulle kjøpe meg en CB-test på apoteket idag å ha liggende, for vet ikke om jeg stoler på de billigstrimlene helt dersom den skulle vise positivt...men rakk jo ikke apoteket da, så.... Tenk, i morgener det bare 4 dager igjen til IKM....gurimalla, det begynner jammen å nærme seg ja...

Skrevet

5 dager i morgen..... grøss.....

håpe håpe håpe håpe håpe håpe håpe håpe håpe håpe !!!!

Skrevet

Hei igjen :) Ja jeg gjør nok det, men jeg vasker hendene og er forsiktig. Har spurt lege og gynekolog om det og de sier det er harmløst. Dersom man vet at man er gravid kan man jo la være hehe.

Jeg er akkurat nå symptomfri, ingen korsryggsmerter. Jeg er forkjølet og hoster, måtte stå opp og gå ut av sengen slik at sambo fikk sove. Jeg hoster som en gris.

Ja det blir utrooooooooolig spennende imorgen, nåmå du huske å komme inn her og fortelle da :):):)

Krysser fingrene, klem klem klem

Skrevet

I morgen er det 3 dager igjen til IKM. Kommer inn her når jeg har testet, men jeg forberederer meg til at den er negativ, enten pga. den er negativ eller fordi det er for tidlig, at jeg produserer hcg sent, så kan jeg heller bli gledelig overrasket. :)

Skrevet

God morgen:) Da har jeg testet, og den var seff veeeeldig negativ.... Men det var jeg veldig forberedt på, så da er det bare å vente litt til...sukk.. Har jo tross alt ikke ikm før på lørdag, så kan jo ikke tillate meg å være så veldig skuffet enda...hehehe...er jo enda håp! Ble opp tidlig på meg idag gitt, snuppa mi skulle ikke sove lengre enn til seks!! Jaja, får tatt igjen litt søvn når hun skal sove i vogna si. Hvordan er det med dere andre idag? Jeg er fortsatt like symptomfri som igår. Klemmer:)

ps: maanskinn har du testa?

Skrevet

Å, så dumt at det ikke slår ut for deg da, men som du sier - det er jo noen dager igjen til lørdag. Jeg testet jo positivt en uke for tidlig, altså 1. og har IKM 8. så jeg er nå hellig overbevist om at testene lurer meg det ene øyeblikket til å være veldig gravid det neste. Satser på det siste.

Symptomene mine er at brystene har vokst - har plutselig bare 2 bh'er som passer, jeg er oppblåst og jeg er trøtt! Sovnet kl halv8 på sofaen i går kveld.

Krysser fingre for at det kommer mange positive tester her i løpet av uken!

Skrevet

Jeg har IKM 8.jan. Tok en test i dag, men negativ.. Er kvalm/uggen, har hodepine og mye stikkinger og murringer i magen. Thomine: Gratulerer med positiv!! Håper også på mange positive tester denne uken:D

Skrevet

Hei dere, søren heller lillemy, men som du sier, det ER tidlig enda ! Jeg måtte teste jeg også da, siden alle dere skulle gjøre det. Negativ negativ negativ :( og da har jeg ikke klart det denne mnd, for jeg produserte hcg utrolig tidlig sist gang, så nå tror jeg rett og slett ikke det er håp. Satser alikevel på dere andre :)

Spent spent ! Skal du teste i morgen også ???

Skrevet

Hei :)

Ja det er tidlig, lurer på om jeg ikke bare skal vente til torsdag før jeg tester igjen...og så evt lørdag. Er jo ikke vits i å kaste bort alle testene når den idag var hvit som snø... Så det ble testing på deg også ja, mikadimoo...fader altså, noen av oss må jo være gravide denne mnd?!! Ja, du Thomine har jo klart det da, heldige du...:o) Du MÅ jo være gravid da, når testene viser det, har du testet flere ganger forresten? Eller bare den 1? Men er det slik, at hvis man produserte hcg tidlig sistgang, så gjelder det for denne gangen også? For jeg også testa jo 3 dager for tidlig sistgang....og da burde det jo kanskje begynne å anes en svaaak positiv test idag til meg dersom håpet var der..... Nei, huff, nå sier vi at torsdag er offisiell ny testedag, er du med mikadimoo? Hm, er spent på maaneskinn jeg...har ikke sett henne her inne idag enda.... Klemmer :o)

Skrevet

De tre forrige gangene jeg har vært gravid (hadde en SA før minstebror) har jeg vært flink og testet akkurat på IKM så jeg vet ikke om jeg hadde tidlig utslag på hcg da også.

Jeg trodde jeg skulle være mer tålmodig nå når jeg er 8 og 10 år eldre enn de to gangene før, men neida! Håper likevel jeg er mer tålmodig med 2-3-åringer nå enn da, hehe - men det er klart det vil jo være stor forskjell fra sist. Da var jo storebror 18 måneder da jeg ble gravid og nå er søsknene 8, 10, 10 og 12 når lillebrøster kommer.

Jeg har hatt svak strek på begge testene, tar en ny i morgen tidlig eller torsdag morgen!

Skrevet

Tittei ! Ja søren heller, jeg for min del vet nå at mensen kommer, så sikker som jeg kan bli i allefall. Dersom den ikke har kommet innen torsdag testes det på nytt da :) DEAL !

Man vet aldri, men en negatic CB test er ganske "avgjørende" for min del, så får vi bare se.

Torsdag torsdag torsdag lillemy :) Spent på maaneskinn jeg også !

Skrevet

Tuddelu:o)

Ja da har jeg vært på apoteket og kjøpt meg CB-tester, og den skal jeg bruke på torsdag tenker jeg. Så får vi bare vente å se da... har jo kun brukt billigstrimler til nå... MEn det er jo så leeeeenge til torsdag...hva i all verden skal man finne på...hehe... :o)

Skrevet

måtte teste jeg også.... talte opp og hadde 6 billigstrimler, så...

tok en i dag - blenda

planen er å ta en på torsdag og så lørdag (ikm)

så har jeg enda 3 til om det skulle ha skjært seg denne mnd også...

men helt ærlig da begynner jeg å lure på kroppen min.., men det har jeg jo gjort før da.... :(

Skrevet

Hei igjen ! MEN da har vi offisielt dannet en torsdagsklubb her jenter !

TORSDAG THE BIG TEST DAY :P

Gleder meg :)

Skrevet

JAAA supert!! "Torsdagsklubben" hehe... Spennende spennende!! Kjenner du noe idag mikadimoo? Jeg kjenner absolutt ingenting!! :)

Skrevet

torsdagsklubben hehe

og eventuellt lørdagsklubben om torsdagsklubben ikke funker hehe

Skrevet

Viktig å ikke glemme fredda'sklubben da haha !!!

Torsdagsklubben i første runde !

Nei vet du hva ? Jeg har ingen symptomer, jeg er slapp og faktisk litt kvalm nå, men det tror jeg kommer av at jeg har vært syk. Jeg er hjemme med sykt barn i dag, og man blir fort "slapp og rar" av det. Symptomene er borte og jeg er nok "frøfri". Ikke sååå kult, men rent lite å få gjort med gitt ! Nå satser jeg på torsdagsklubben, om testen på torsdag viser negativ, da er det ingen vits å teste mer for min del, men det sosiale dyret som jeg er, så slenger jeg meg med på denne :P

GI MEG EN T, O, R, S, D, A, G, S hva blir det ? TORSDAG, enda mer ? TORSDAGSKLUBBEN YEEEEEI !

(ok jeg kjeder meg litt for meg her nå merker jeg =/ ) hehe..

Skrevet

Ja, sykt barn her også, pluss egen forkjølelse, så begynner å lure på om alle symptomene mine har vært på grunn av det. Men likevel merkelig med den lille blødningen og all den murringen da.... Det stemmer liksom ikke at murringen skulle vært pga mensen, for mensen har jo ikke kommet, og murringen er borte. Men fader heller, jeg er overbevist om at det ikke er noen spire hos meg heller nå. Æsj!! Jeg som hadde trodd sånn på denne gangen.... Jaja, det er jo ikke noe vits i å deppe, hehe...bare å brette opp skjorta (og trusa, tjihi;) og prøve igjen :o) Og dine symptomer er også borte mikadimoo...men ingen mens...hm, rare greier. Skulle gjerne hatt en sånn utskrift av kroppen min hver måned som har vist hva som har skjedd svart på hvitt!!!! hahaha, det hadde vært no...:) Er så irriterende i bare å spekulere å aldri finne ut liksom. Men torsdag blir det nå testing uansett, om ikke tr melder sin ankomst innen da. Man kan jo aldri vite... Tror jeg skal gjøre skikkelig helgavask idag i huset, så kvelden går fort. Er ikke noe jeg liker å gjøre, men det må nå gjøres, å det kan kanskje få tankene over på noe annet... Klemz:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...