Gå til innhold

Hei ! Noen som har IKM uke 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke når EL var, men skulle jo være rundt 25. og vi var flinke og prøvde ca annenhver dag(++) fra 18. til 28. 29. og 30. var jeg så trøtt at det var ikke sjangs i havet at jeg holdt meg våken til mannen kom og la seg ;o) Men jeg tipper at jeg hadde EL 23. kanskje?

Men med begge guttene mine fikk jeg tidlig utslag også så jeg viser nok HCG'en veldig tydelig veldig fort.

Håper det er mange som har vært flinke og heldige i løpet av juledagene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på dere :) Jeg er nå i min 2 pp og har ikm 9 januar ! Spent som fy, men tror kanskje ikke det klaffet iom. at vi ikke fikk hatt sex på selve el-dagen ! Den som lever får se:)

Er det ingen ikm liste nå ? For uke 2 ?

Skrevet

Får håpe dere lykkes nå da.

Jeg har IKM 6.jan og er så spent. Håpe håpe.....

Skrevet

Hei ! så kjekt at det er så mange andre som går spente og venter.. Jeg hadde en tydelig EL igår på nyttårsaften ! =) Vi har hoppet til køys hver dag denne julen,så jeg håper det klaffer.. Har vert syk med influensa fra helvete hele julen men må man så må man, =) Hadde 40 i feber ene dagen og min stakkars mann brant seg nesten..hihi.. Har drukket hostesaft med glede denne gangen og har begynt på wild yam nå som jeg skal ta en uke.. Sist mistet jeg så jeg er litt nervøs.. Har IKM den 14.. spennende !!!

Skrevet

vil vil vil vil vil vil vil vil vil vil vil vil vil vil bli gravid dene perioden....

mannen begynner å bli nervøs for at vi ikke kan få jo.... enda det bare er 4 pp hehe

men det må jo bare klaffe snart.... nå har vi i allefall vært svært ivrige prøvere hele perioden mellom mensslutt og anntatt el like etter julaften :)

så nå håper jeg virkelig!

Skrevet

Vil vil vil vil vil vil vil vil =) enig med deg jeg ! jeg hadde el igår.. håper håper... 4 pp, næss, må ikke gi opp håpet dere ! 4 pp er da ingenting det, kan jo ta opptil et år å bli gravide selv for helt friske mennesker.. Det er så mye som skal klaffe.. =) Vet det er Irriterende å slite for å bli gravide i måneder og år når somme blir det på første forsøk, men heldige er de det er sikkert ! =)

Skrevet

I dag er det akkurat en uke til IKM, 9. januar, men jeg kommer til å teste før den tid. Jeg er altfor nysgjerrig til å la være. :)

Har dere noen symptomer? Kan jo like gjerne være tegn på PMS som på graviditet, men jeg synes det kan være litt kjekt, sammenligne, selv om man er forskjellig.

Jeg pleier å ha ømme pupper etter EL, men denne pp'en kjenner jeg.. ingenting. Absolutt ingenting. Kanskje litt kløe og et stikk i ny og ne, men ingen ømhet. Jeg synes det er litt rart. Kanskje bare kroppen som lurer meg, uansett. Ellers er det ikke så mye annet. Litt trøtt og økt utflod.

Skulle ønske IKM var i dag. Blir nesten smågal av dette her. :)

Skrevet

Hei mååneskinn, jeg har også ikm 9 januar ! MEN jeg er helt sikker på omtrent, at det ikke gikk denne mnd :( Jeg har fulgt med tappen min hver syklus og gjett om den oppfører seg perfekt etter mensenoppskrift :( Så jeg er litt deppa pga det merker jeg... tappen min er langt ute og hard, noe som for meg sterkt indikerer på en "ikke gravid tapp". Ellers så hadde jeg KJEMPEvonde bryster samme dag og to dager etter el, altså ikke bare ømme, men også vonde. Noe jeg normalt ikke opplever da. Samtidig så kan jo ikke det ha noen betydning for hvorvidt jeg er gravid eller ei, iom. at kroppen så nærme el ikke kan ha gravidsymptomer, da man jo teknisk sett ikke er gravid da enda hehe. Nei huff jeg aner ikke jeg...jeg har ikke økt utflod heller, bare en hel del "creme". Det har jeg hver gang, æsj !!!! Nå blir jeg frustrert huff hehe ! Le eller gråte ?

Skrevet

Hei jenter:o)

Blir gaaaaal av denne evinnlige ventinga...måtte jo brenne av en test idag morres da, haha, bare 8 dager etter el....vet jo det er teit, og den var jo selvfølgelig negativ...men MÅTTE bare! Var bare en billigstrimmel-test da. Nå skal jeg holde meg ihvertfall til søndag...hehe.. Jeg eier ikke selvdisiplin når det gjelder dette, selv om hodet mitt sier at det tar MINST 10 dager etter el før det kan vises på noen test for noen, og myyye lengre for andre, så sier hjertet mitt at det har klaffet. Men er stygt redd for at jeg bare lurer meg selv....huff... Merker en del stikking/vondt i underlivet, og det bruker jeg ikke å ha. Ellers ingen symptomer... Flere som har teste-dilla??? Jeg har IKM 10 januar. Masse lykkeklemmer til oss :o)

Skrevet

Jeg måtte også teste i dag, med vanlig CB, 10 dager etter EL, eller når jeg hadde sinnsykt vondt på julaften. Testen ble negativ. Tror løpet er kjørt jeg, men i går var jeg litt øm i livmoren da, og spiser sylt agurt fortiden, de som er kjøpt i sverige. Skikkelig sure. Er forskjølet, hadde feber når jeg la meg i går.

Skrevet

Hei hei!!

Å ja da du er ikke alene om å ha teste-dilla.... eller vi er i vår 6pp å har klart å hold meg uten tester så langt. Men nå hålder det hard ja kjenner jeg. Har ikm 9.jan. Er det noe flere enn meg sok kjenner det veldig godt når det er el? å det som var at denne gangen varte den så kort...håper dette kan være positivt.

Må se om jeg klarer å ikke ta test i dag da, må det være av morgenurin nå som det er flere dager til mensen enda hihi.....

*Lykke til alle sammen*

Skrevet

Oioi, er det positivt at EL varer kort?? Jeg fikk positiv test kun en dag nemlig. Kanskje det er fordi egget blir befruktet med en gang? hehehe...man kan jo håpe... Tror nok morgenurin er det beste ja såpass tidlig, jeg skal prøve å holde meg til søndag, men da MÅ jeg bare teste. Har jo mange billig-tester liggende, skader liksom ikke å fyre av noen unødvendige.Men det som er så kjipt er jo at man får sånne forventninger, og så blir man så utrolig skuffa hvis det er negativ test.... Men jeg synes fortsatt det murrer og jobber "nedi der", hm, jeg lurer på....

Klemmer:)

Skrevet

hehe, skal teste mandag jeg, enda det bare har gått ni dager etter el da. Men jeg har aldri tatt en sånn test før, og nå har jeg bestilt ni tester som ligger å venter på meg i skuffen, så en må jeg jo ta:P

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

siden min kjære reiser bort på mandag skal jeg teste da..., men tviler sterkt på noe utslag så tidlig.5-6 dager før ikm.... men må bare....

vilikke vilikke vilikke vilikke vilikke vilikke vilikke vilikke vilikke få tantebesøk denne måneden...... :(

hadde foressten litt rare smerter i underlivet i går... ikke som menssmerter, men mer som el-smerter...

håper det er et godt tegn.... :)

ang utflod blir jeg bare forvirret... det veksler mellom sånn hvitt tørt rart greie til helt klart el-slimaktig som ikke kan trekkes, til hvit "snørraktig" som det ble beskrevet over her lol

aner ikke hva det skal være jeg og har ikke rukket å sette meg inn i min "vanlige utflodsyklus" hehe

Skrevet

har forresten disse rare "el-aktige" smertene i dag også...

noen som har noen formening om hva det kan være en drøy uke før ikm?

Skrevet

Skjønner at du er litt frustert pga. det, jeg hadde nok vært det også. Jeg pleier alltid å senke forventningene mine, så mye jeg klarer i det minste, slik at jeg ikke skal bli altfor skuffet. Blir skuffet likevel såklart, men blir på en måte lettere, selv om ønsket er sterkt.

Dessuten kan man aldri helt vite hva som skjer med kroppen. Den lever sitt eget lille liv.

Håper likevel at det kan gå din vei!

Skrevet

Det bor en liten testoman i meg. Det er sikkert. Bestilt nye tester i dag. De kommer sikkert på mandag (10 DPO), kanskje tirsdag (11 DPO). Da tar jeg en test. Hvis den er negativ, noe jeg gjør regne med, ser jeg det litt an, men kjenner jeg meg selv rett, så må jeg ta en ny test neste dag.

Skrevet

Kanskje du har EL senere enn du tror og får smerter etter EL er overstått?

Skrevet

Ja akkurat sånn er jeg også maaneskinn, hehe...kommer forhåpentligvis til å holde ut til søndag, 10 dpo, men deretter blir det nok omtrent hver dag ja....så kan bli dyrt etterhvert om jeg går tom for tester...hehe... Idag har jeg hatt skikkelige murringer. Nesten sånn at jeg må gå på do å sjekke at jeg ikke har fått mensen. Men den skal jo egentlig ikke komme før 10 januar. Men kjennes ut som det er ting som jobber iallefall, vet ikke om jeg tør tro...er redd jeg blir megaskuffa!! Når har du ikm da? :o)

Skrevet

merker at "noe" jobber her og... men hva nei det tør jeg ikke tenke på....

Skrevet

Hærregud for en natt!!! Jeg er forkjøla, og inatt har det bare verket i hele kroppen. Spesielt i hodet og i korsryggen. Har jo som nevnt overfor her hatt en del "mens"murringer, og lurer nå på om denne forkjølelsen kan være med å forsterke det. Det murrer enda, MEN jeg avsto fra å teste i dag tidlig, hurra! hehe...det var på nippet ja... Men i morgen må jeg nok finne fram en test ja.... Hvordan går det med dere? Klem :o)

Skrevet

Jeg fikk mine 2 billigtester i går og tok en i morges! Fortsatt svak strek, men den er der så jeg er gravid, bare vet det :o)

I går hadde jeg stikninger i magen hele dagen så det er no som skjer ja!

Skrevet

åååååå håper flere av oss kan joine deg på undersiden av streken snart :)

Skrevet

Sant det blir gjerne sånn, men vet du hva ? Nå har den sørens tappen vært høyt oppe og myk i hele halve går og hele dag, så man kan jo lure, ellers merker jeg ingenting. Syntes typen sin parfyme STINKET i morges og jeg ble kvalm av den, men altså, tenk hvor teit det føles i etterkant om man faktisk forstår at man bare har jaktet på symptomer ? Hehe huff nei jeg orker ikke håpe, gikk nok ikke denne gangen heller - blæh ! Har hatt influensa siden mandag ettermiddag, så gudene skal vite at jeg har hatt vondt både her og der, men er stor forskjell på influensasmerter og symptomer, jeg har jo hatt vondt i magen, luft i magen, vondt i hodet etc. men pga sykdom og ikke pga noe bebbis vil jeg tro. Du da maaneskinn, merker du noe ?

Skrevet

Åh, spennende. Kanskje det betyr at det er noe på gang hos deg. Ikke så rart at vi leter etter symptomer og alt det der, egentlig. Noe må jo vi gjøre på i denne lange ventetiden. :)

Jeg merker fint lite. Jeg merker mye mindre enn jeg har gjort i de andre pp'ene. Om det er positivt eller negativt, det aner jeg ikke. Bare håper på det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...