Gå til innhold

Hei ! Noen som har IKM uke 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet negativt i dag også, men det forventet jeg, så det går egentlig fint, selv om jeg mer enn gjerne vil ha to streker. Kommer til å teste på nytt på torsdag eller fredag (IKM). Greit om jeg klarer å vente lengst mulig, men vi får se. Fortsatt smårar i magen. Svakt ømme pupper. Håper noen av dere får positiv test en av de nærmeste dagene. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en spennende uke, det er det!

Jeg er kjempespent, men er ikke av det slaget som tester før ikm. Den er forresten på søndag. Ingen symptomer heller, annet enn at jeg har vært ekstremt surrete og gjort en del ting jeg vanligvis ikke pleier. Vil gjerne si at det er sikre graviditets symptomer, men det spørs vel...Sist ble jeg lurt av en forsinka mens, kjedelig.

Mannen min er borte og kommer ikke hjem før mandag, synes det evt. blir rart å teste når han ikke er i huset...

Skrevet

Lillemy, du har jo gode sjangser enda :) Vente til torsdag og se,er slettes ikke unormalt å ikke teste positiv såpass "lenge" før ikm, så alle sjangser er åpne :)

Jeg har vært ute og spist med en venninne, og merket at jeg burde holdt meg hjemme. Jeg ble bare dårligere, stemmen er helt skeis, jeg hoster og er ikke helt bra. Godt mulig at temperaturene mine tuller pga det også. Som du vet temper jeg hver morgen, du kan se tempen min på fertilidtyfriend.com om du vil:

http://www.fertilityfriend.com/home/240742

Den er helt merkelig denne mnd, aldri vært så ustabil og rar før, så jeg tror og håper egentlig at smertestillende sammen med feber har gjort dette.

Satser på torsdag nå vi jenter !

Skrevet

Nei det er jo sant, men i og med at jeg testa så tidlig sist liksom... Jaja, time will show... Håper formen din bedrer seg fort! Jeg også er forkjøla enda, hoster og styrer på. Er nok best å holde seg hjemme ja, til man blir helt frisk, men koselig å ut å spise da :o) Jeg titter på tempen din ja, men jeg har jo ikke peiling på sånt da... Betyr det grønne feltet eggløsning? Det var jo veldig store hopp der ja...men det kan jo og ha en sammenheng med feber hvis du ikke frisk...Har du termometer med 2 desimaler? Jeg prøvde å få tak i det engang, men fant det ikke...! :o)

Skrevet

Jeg skal også teste torsdag, for da drar besteveninen min tilbake til trondheim, hvis det er noe, så hadde det vært moro å fortalt ho det før ho reiser:D

Geder meg til torsdag!!!

Lykke til jenter!!!

Skrevet

Oi, nå begynner vi å bli endel som skal teste torsdag, håper mange av oss ser di magiske to strekene....!!! lykke til du også Lotta87 :o)

Skrevet

Nei el var mandagen, på den dagen den røde tråden går rett gjennom der om du ser ?

Ja den er kjemperar altså, den grafen hehe, vi får bare se - jeg ser ikke positivt på det nå iallefall. Den skal jo gå opp etter el, men den skal holde seg oppe og ikke gå ned, den går ned når mensen kommer. Altså grafene mine har aldri vært noe som det der. I allefall ikke den da jeg ble gravid, så dette er jo nesten litt håpløst. Vel, vel time will show !

Jeg skal se fruene nå, gleder meg stort hehe, fan av det !

Tenk så gøy om vi til tross for alle doubts var gravide da lillemy ? Det skulle jeg gitt mye for :) Jeg håper så på deg jeg nå da, satser alle pengene på det :P hihi !

Hvor gammel er du da ? Og hvor er du fra ? Jeg er 26 og holder til i Oslo-området.

Skrevet

Ja, fruene må absolutt ses!! Så bra de endelig har begynt igjen:) Jeg er 31 og bor i Trondheim. JA tenk om det hadde vært så vel...men jeg er veldig i tvil jeg nå...det må jeg si... MEN, det skal være sikkert, at dersom mensen kommer i helga, så blir det ihvertfall en flaske vin på lørdag!!!! hehe... :o) Nei, torsdag here we come!!!

Skrevet

Så sant som det er sagt :) torsdag it is !

Så du den tråden noen hadde laget ? Om torsdagstesteklubben tihi :)

Skrevet

Ja jeg så det, hehehe...har allerede registrert meg jeg!!! :o) Blir en spennende dag gitt! Det verste er at jeg skal bort den dagen, men skal uansett teste på morningen og rekker nok å komme inn her å rapportere, så får jeg komme inn å sjekke dere når jeg kommer hjem utpå dagen:o)

Skrevet

JA det må du jo, nei gud, jeg kommer jo til å dø av spenning om jeg ikke hører fra deg !!!

Skrevet

Kommer innom, jeg lover!! Må du også si fra, med en gang du har testa!! Men nå skal jeg få meg litt søvn. I morgen blir jeg antagelig ikke så mye her heller, fordi jeg får besøk hele dagen, men kanskje litt fra morgenen av, hvis ikke, på ettermiddag/kveld:o) Vi snakkes uansett da. Ha en fortsatt fin kveld, og ei god natt :o)

Skrevet

blir spennende dette her :)

ikke noe tegn til begynnende mens her enda..., men er jo noen dager igjen så....

lykke til med testting allesammen :)

Skrevet

Ja ny dag nye muligheter dere, jeg synes det er så utrolig spennende for hver dag som går nå, for noen vil jo teste positivt, og for hver dag er det jo større sjangse at det skjer. Utrolig spent på IKM listen uke 2, hvordan den vil se ut sånn helt til slutt. Hvor er den anyways ? Er jo mange på listen, men nesten ingen som har ført seg opp med hverken mensen eller graviditet !?

Skrevet

Dere må jo tro jeg er klin gæærn, men i går kjøpte jeg en CB-test for jeg klarte liksom ikke å stole på de andre helt. Tok den i morges og den levner ingen tvil: GRAVID!

Så nå tror jeg at jeg skal slippe gleden litt mer løs og virkelig TRO på det! 36 uker til termin :o)

Skrevet

GRATULERER ! Da er det offisielt og HURRA HURRA HURRA !!!!!

Skrevet

Masse gratulasjoner til deg Thomine!!!! Skjønner at du må teste litt dobbelt for å tro på det..hehe...er liksom for godt til å være sant når man først får positiv test..hehe.. Kose deg masse med spiren, så kommer vi andre etter om litt...!!:o)

God morgen dere andre også. Ja så var det bare en dag igjen til torsdagsklubb-testing da...hmm...vet ikke helt jeg, tror jeg har begynt å spotte litt....er det tidlig? For spotting, hvis jeg venter tr på lørdag? Skullle ø n s k e alle oss andre bare kunne trippe etter Thomine jeg....:)

Skrevet

Spottet du ? Forklar litt nærmere er du snill, vet det er ekle detaljer, men jeg bryr meg ikke. Var det brunt ? Var det mye ? Nå ble jeg lei meg for deg, men det skjer jo faktisk at folk som er gravide spotter litt da. Du har jo faktisk hatt en blødning tidligere, var dette annerledes ?

Skrevet

Ja var annerledes nå, forleden dag kom det bittelitt brunrødt på papiret, og igår kom det litt, er snakk om veldig lite, og litt sånn slimblanding. Men det var der, og jeg vil jo ikke at det skal komme nåå..... Gruer meg for hver gang jeg skal på do kjenner jeg.... Men vi får nå bare se, det som skjer det skjer... Hva med deg? Formen din idag? Har du kjent noe mer? :o)

Skrevet

Har vært i et laaangt møte på jobben nå, så beklager sent svar. Skal ut i lunsj nå også, men formen her er lik. Jeg har faktisk litt mer utflod enn de forrige dagene, men det er for min del også et tegn på at livmortappen åpner seg og at mensen melder sin søte ankomst. Ellers så har jeg hatt (sorry) diarè faktisk. Usj, vondt i magen, men jeg er jo ikke i top form da, har jo vært/er syk, så tror det har myyye med det å gjøre. Gruer meg jeg også :(

Skrevet

Jeg blir med å teste på torsdag også. Jeg må bare. Fortsatt samme ståa her. Ikke noe nytt, egentlig. Forstår meg ikke på magen. I går måtte jeg løsne på buksen, fordi jeg følte meg så tjukk og oppblåst. :/ Synes dagene går så sakt også, men det kan være fordi jeg er sykemeldt for tiden. Håper TR holder seg borte fra alle, selv om det er litt vel optimistisk, men lov å håpe og drømme. :)

Skrevet

Jeg forutser at enten maaneskinn eller lillemy er gravid, jeg er ikke det, jeg får nok mensen enten i morgen eller på fredag, jeg er rimelig sikker. Får aldri noen forvarsel fra kroppen, den bare kommer plutselig, og gjerne på kvelden blæh. Andre ganger på morgenen, så nå bare venter jeg. Så lenge jeg ikke føler at jeg har noen graviditetsymptomer, så er jeg vel ikke gravid heller. I tillegg så er temperaturgrafen min så dritt denne mnd, sikker på at jeg ikke er gravid, jeg har jo vært gravid før og da så grafen helt annerledes ut, så nå er jeg bare sur og lei faktisk ! BLÆH !

Skrevet

Vi må bare håpe og drømme :) jeg tror jeg får besøk av TR enten i morgen eller fredag, det forutser jeg, også tror jeg en av dere andre her inne jeg har pratet med er gravid. Da vet jeg ikke hvem, men det er alltid noen som blir det, og iom. at jeg ikke blir det, så sier jo statistikken at noen andre må være det, så jeg er utrolig spent. Tenk, innen 4 dager vet vi antageligvis hvem av oss som er gravide og ikke !!! Sprøtt !

Skrevet

Skjønner at du er sur og lei. Tror det er viktig å gi seg selv lov til det, men samtidig prøve å ikke bli der nede, i kjelleren. Ikke sikkert kroppen oppfører seg likt ved neste graviditet. Det kan slå forskjellig ut. Så lenge ikke TR dukker opp, så er det håp. Sånn jeg ser det.

Skrevet

Himmel for noen. &%¤¤&¤# for andre. Litt på spissen, men det er jo ofte slik det føles. Hvis man skal finne noe positivt med at TR dukker opp, så er det jo at man har stabile sykluser og slipper tull med det ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...