trallatausa Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Vi går inn i vår siste pergoforsøk nå før vi skal søke ivf. Har el på nyttårsaften tror jeg, rundt der vertfall.. Mistet på forrige forsøk så jeg er veldig nervøs for dette forsøket..Det er så mye press.. Det MÅ klaffe nå.. Jeg drømte inatt at jeg var å fikk satt inn et befruktet egg og det var vetrinæren til kattene våres som satte inn.. sprøtt..
Lillemy-77 Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Heia:) Jeg har ikm ca 10 januar tror jeg... Har så innmari lyst til at det skal klaffe for oss denne gangen. Har ikke prøvd lenge, men likevel... Tester etter el og begynner å bli litt utålmodig kjenner jeg, vet ikke helt hvilken dag jeg kan forvente at den kommer. Krysser fingrene for at (noe) av drømmen går i oppfyllelse, hehe... Håper at vi begge snart har en spire i magen!! Klem
Lillemor + bittelillemor Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Hei. jeg har ikm ca 7. januar. Hadde EL sånn rundt julaften. så da ble det jo litt ekstra koselig jul hvis det faktisk skulle klaffe nå, kan vi si at den lille ble laget på julaften. hehehehe. håper spiren sitter denne pp. hadde egentlig tenkt at jeg skulle ha stooor mage eller eventuelt en bitteliten baby denne julen. men den gang ei... Ting går ikke akkurat etter planen. men vi får håpe det går bra denne måneden. har prøvdt sånn digital EL-test, og den funket veldig bra! Har liksom aldri helt klart å få veldig tydelig positivt tester på de andre...
ønsker spire 87 Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 jeg venter el rundt om i disse dager så vet ikke enda akkurat hvilken dag ikm bli.. men har bursdag 12. januar å det hadde vert så utrolig kjekt med en positiv test i bursdags presang... verden beste bursdags presang:) har prøvt i 7 mnd nå...
vill ha en 3a Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Jag har också IKM uke 2, fredag den 9e. Jag har ingen følelse før om det har klaffat. Vi har stått på litt så det finns væl en sportslig. Det stora ær att jag fann EL med eltest så jag vet att vi inte missat den som førra pp. Jag har 2 barn sen førr (1 å 3) men ammar fortfarande den minsta. Sliter lite med influensa just nu och ørevont. Jag vill inte ta så mycket mediciner och helst inte penicillin viss jag ær gravid. Må nog till legen på måndag om det inte ger sig. Bara må ta litt neseapray og håper att det inte ska påvirke. Spænnande uker framfør oss! Hoppas att det klaffar før oss alla!
Lotta2010x2012 Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har el nå, så skal nok ha ikm rundt den 13. januar. Bil så spennende:D Lykke til alle sammen:)
maaneskinn Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Hei. Jeg har IKM 09.01. Dette er 7. pp. Håper det skjer noe denne gang. Jeg vil, jeg vil. Lykke til.
Lillemy-77 Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Hei, hvordan går det med dere? Er dere ferdig med el og prøving? Det er jeg. Nå er det bare å krysse fingrene å håååpe og lete etter symptomer...hehehe...huff, nervepirrende tid egentlig... Har ingen følelse heller, kan gå begge veier. Lykkeklemmer )
Thomine Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har IKM 8. januar, og tror selvsagt jeg er kjempegravid allerede ;o) Men det gjenstår å se virkeligheten i øynene om 9 dager. Jeg har 2 gutter fra før som satt hhv på 1. og 2.forsøk så jeg tror jo på dette. Jeg har riktignok byttet ut mannen siden forrige gang og er 37 så jeg vet jo at det nødvendigvis ikke klaffer med en gang. Men i natt hadde jeg et skikkelig gravidmareritt etter å ha sovnet på sofaen kl 2130 så jeg at aner symptomene trenger seg på. Håper jeg! Kan i alle fall si at jeg er skikkelig spent!
Lillemy-77 Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Jeg også synes jeg har kjent litt sånn små-stikkinger/vondt idag, og innbiller meg at det betyr noe, men det er jo veldig tidlig til at det skal være festesmerter...hmm..rare greier. Men vi får se, nå er det nyttår først, og dagene kommer til å gå fort. Men gleder meg masse til testing. Når skal du teste tror du? )
Frk Marge Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 sitter og irritert prøver å overse stikkingen og kløingen i brystene jeg... gremm... er sikkert bare fake symptomer allikevel og derfor er det dobbelt irriterende
Lotta2010x2012 Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 hvor lang tid sann ca. vil det evt. ta før en festeblødning. hadde så idt det var litt blod på papire i dag, lurer så på hva det kom av..
propella Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 Jeg fikk positiv el.test 3 juledag og ikm er ca 11. januar. Vi har prøvd siden juli, men har ikke begynt med el.test før nå. Spennende!!! Sist gang var jeg helt sikker på at jeg var gravid, mensen var til og med forsinket...
MaMia♡ Skrevet 30. desember 2008 #15 Skrevet 30. desember 2008 Ikm 7.jan her, men det er igrunn ikke noe spennende denne perioden, da jeg vet vi ikke har truffet på el.. Hadde el julaften og vi feiret jul hos min pappa og hans familie og blir ikke mye tid til sånn hygge når man sover over der.. Så får heller krysse fingrene for neste pp..
Lillemy-77 Skrevet 31. desember 2008 #16 Skrevet 31. desember 2008 Hei Lotta87:) Er ikke sikker men tror festeblødning kan komme ca en uke etter el. Husker ikke når jeg hadde det sist gang jeg var gravid. Jeg hadde el ca 25-26 nå, og 28 hadde jeg bittelitt blod. Tror ikke det var festeblødning for å si det sånn, hehe, men lurer jo veldig på hva det var... Bare en teskje blodslim liksom....hmmm. Blir en spennende uke fremfor oss nå ja... Masse lykkeklemmer til oss alle )
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 31. desember 2008 #17 Skrevet 31. desember 2008 Testet positivt på EL-test på mandag, men jeg hadde MA og utskrapning 19 desember, så jeg klarer ikke helt å tro at jeg kan ha el allerede.. EL-testen var veldig sterk og klar, men jeg tok en hcg test på samme urin, og den slo veldig svakt ut etter 10 minutter.. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Men hvis det stemmer, så venter jeg tr rundt den 12 januar. Håper ikke hun dukker opp...
Thomine Skrevet 31. desember 2008 #18 Skrevet 31. desember 2008 Jeg hadde kjempelyst til å teste i dag, men så skal jeg spare den testen jeg har liggende til "riktig" dag - altså den 8., men jeg bestilte noen billigtester som jeg hadde håpet kom i dag, men det gjorde de ikke. Så da blir det vel en sniktest på lørdag dersom de ligger i postkassen på fredag? Jeg er ikke av den tålmodige typen så hvis vi må prøve lenge tror jeg at jeg blir mannevond. Men med alder og ny mann tatt i betraktning kan man jo ikke være sikker på at det går like fort med denne som med de 2 første. Lykke til - når skal du teste? Snikteste før eller klarer du å vente?
Thomine Skrevet 31. desember 2008 #19 Skrevet 31. desember 2008 Jeg er forresten helt sikker på at jeg er øm i brystene - det var jeg skikkelig med 1. mann og ikke i det hele tatt med andre, så dette er litt midt i mellom. Pleier ikke å være det før mens - så jeg HÅPER!!!
mammaigjen!! Skrevet 31. desember 2008 #20 Skrevet 31. desember 2008 positiv el test 23 des og ikm 6 jan. Så var det disse symtomene da - så er så lette å innbille seg...men jeg har faktisk ekstrem luktesans. Står å lager mat med ingredienser som har heftig lukt; parmasan, kvitløk,oliven og føler meg rett å slett dårlig. Har hatt murringer langt nede i magen den siste uka også. Innbildning? kan godt hende, får vente å se:) Kjenner dere noe? speeeent
Frk Marge Skrevet 31. desember 2008 #21 Skrevet 31. desember 2008 og i dag er jeg småstøl inni magen liksom...og fortsatt bryster som klør... men sier til meg selv at det er psyken min som kødder med meg... IGJEN...
Thomine Skrevet 1. januar 2009 #22 Skrevet 1. januar 2009 Jeg klarte ikke å dy meg! Var på nyttårsfeiring i går og mannen min drakk øl og jeg syns han luktet fyllik etter en slurk. Da cognacen kom på bordet ble nesen overfølsom og det er et sikkert tegn for meg. Så i morges måtte jeg bare stå opp og ta en test. Kom ingenting de første 30 sekundene, men så! En svak strek - og jeg har jo selv overbevist en annen for 2 dager siden at strek er strek så da er det vel det for meg også. Men måtte inn og vekke min kjære og dra han opp så han kunne se i dagslys og joda - det er en strek! Så vi er nok gravide gitt! Men det er jo en uke før IKM så ting kan jo fort skje, men jeg lar meg selv være glad og gleder meg over at i september sitter vi forhåpentligvis her med et lite nurk!
mammaigjen!! Skrevet 1. januar 2009 #23 Skrevet 1. januar 2009 Så gøy da Thomine! Det med luktesansen er jo e typisk tegn også. Jeg tror jeg venter med å teste til ikm eller noen dager etter viss ikke tr kommer. Blir så skuffa viss det bare skulle være en kjemisk graviditet. Ska se spira sitter hos deg denne gangen!
Lotta2010x2012 Skrevet 1. januar 2009 #24 Skrevet 1. januar 2009 Hei Lillemy 77:) Tror nok ikke det var en festeblødning her heller, for det var jo bare 2-3 dager etter el testen slo ut.. Har faktisk fått urinveisinfeksjon, så kan jo være derfor. Satt på legevakten i 3 timer på nyttårsaften for å få penselig, det var gørrr det... Men så sa jeg at vi har begynt å prøve og lurte på hvordan det var med penselin hvis jeg skulle være gravid, så jeg fikk en som gravide kunne bruke da, for å være på den sikre siden. De tok også en graviditetstest mens jeg var der, og den var negativ.. men det var jo bare ca. 4 dager etter el, så er jo fortsatt håp:D Spurte også om hvor lang tid det tar sånn ca. for dem å se det på de prøvene de tar, og han sa at det tok nok hvertfall en 10 dager hos dem også.. lykke til alle sammen, og skriv her så fort dere har testa, er så spennende å høre:) Krysse fingrene for deg Thomine;)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. januar 2009 #25 Skrevet 1. januar 2009 Henger meg på denne jeg, har IKM rundt 10.januar eller 8.januar, hadde ihvertfall veldig vondt på kvelden på julaften, slik som jeg pleier å ha ved EL, men denne gangen var det mer vondt synes jeg, mulig jeg synes det fordi dette var på kvelden og jeg var sliten etter en julefeiring. Så gøy med deg "Tomine" testet pos allerede !!!! Aner du hvilken dag du hadde EL på? Tidligste jeg har fått pos test var 9 dager etter pos EL test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå