Gå til innhold

Ny tråd for oss skravlesjuke med lurekropper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, 3 eller 4 orgasmer!!!! Det vil jeg si var vellykket hihihi ;-)

Jeg forhørte meg med homeopaten, og hun mente vi skulle prøve noen mnd til uten hormoner, for hormonene kan ødelegge alt det hun har fått til med syklusen etc. Derfor har jeg bestemt meg for å høre på henne og gi det litt mer tid. Det beste hadde jo vært å få det til med helt naturlige metoder! Me får sjå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flink mann ; )) hihihi...

Ja sikkert lurt å prøve en ting om gangen!!! Kjempespennende nå når mannen din og får litt behandling!!

Skrevet

Ja, da kan han sakene sine virker det som!!! Ikke rart du ikke blir lei av sex selv om dere har holdt sammen siden tidenes morgen! Jeg har forøvrig en sex-date med mannen i kveld - ingen barn og huset for oss selv :-) Han er dessuten veldig spent på om det er blitt noe forskjell på spruten etter homeopatbehandlingen hihi :-) Det må jo testes, må vite!

Er litt spent på om hun synes at han var en flink pasient....hihi :-)

Hun skrøt så veldig av meg til mannen min, og mente jeg var en mønsterpasient - alltid litt morsomt å få skryt!

Skrevet

3-4 orgasmer, det må jeg si! :-D Håper svømmerne er blitt dyttet godt oppi... Usj, for et snakk! :-D

Hehe, jeg har fått det for meg at vi ikke skal ha sex så lenge jeg ikke spotter. Av en eller annen grunn så er jeg redd for at vi skal ødelegge noe hvis vi har sex nå...:) Og nei, fortsatt ikke noe spotting her! Hehe, for hver gang jeg går på do og ser at jeg ikke har spottet, får jeg bittelitt håp. Og det verste er at jeg har vondt i magen og er småuggen. NEI, NEI, NEI.... sikkert noe som går... jada... sikkert noe som går... eh... nå føler jeg meg litt gal her...:-D

Blir spennende å se om noen av dere merker forskjell da ØA, forventer full rapport! :-D

Skrevet

Hihihi full rapport skal bli ;-)

Tester du imorgen da, A1973?

Skrevet

Hoho, hver gang jeg er på do hører jeg at testene rooooooper etter meg! :-D Har innmari lyst til å teste i dag, men tror jeg skal klare å holde meg til i mogen... :-D

Skrevet

Vent til morgen med morgenurinen hvis du klarer! gleder meg til å logge på i morgen tidlig :-) :-) :-)

Skrevet

ÆSJ......TR er her gitt!!!

Moro å være etterlyst da.

Er i sååå dårlig form og mye å gjøre på jobb fordi vi ikke får nok folk så denne dagen har vært laaaaang!

Positivt med regelmessig syklus da. Bare å gå på neste pp med ny optimisme. Er bare så utålmodig.

Neste ikm blir nyttårsaften så det er jo gøy da.

Spennende med neste test ut nå da!!! :)

Skrevet

Nei og nei... Jeg klarte ikke å la være... :-/ Tenkte først at jeg kunne prøve den siste el-testen... og i min desperasjon gikk det visst med en gravi-test også... Selvfølgelig neg. el-test og blendahvis gravi-test. Jaja, da er det bare å hoppe inn i neste pp... Like greit, så slipper jeg å bli altfor skuffet når mensen kommer. Jeg visste det jo egentlig... Er ikke så veldig lei meg for innerst inne skjønte jeg at det ikke kunne gå denne pp'en...:)

Mizzi, så dritt med mensen da! God å se at du er ved godt mot og til neste pp. Da er det bare å stå på i neste pp!

Klem

Skrevet

Hei og hå! Herre-min-hatt her er det mye skravling å oppdatere seg på, gitt! Kjempekoselig:)

Æsj, Mizzi, mensen er noe dritt men som du sier så får man være glad den er stabil ihvertfall. Det prøver jeg å tenke også. Her er TR over for denne gang, så ikveld begynner moroa igjen!! ",) Har bestemt meg for å ikke stresse med juleting men prioritere riktige aktiviteter nå framover..

Tjorven, denne gangen følges vi visst ad, tenk så morsomt med positiv test på juleaften!!

A1973, heier for gullegget nå, og ØA også!

Ha en flott kveld!

Skrevet

God morgen,

Haha, siden jeg testet i går, ble det nok ingen test i dag...:) Hvis jeg IKKE har begynt å spotte til morgen, blir det nok en ny test i morgen tidlig, men har ikke særlig troen nå nei...:-/ Godt dere har troen på at det finnet et gullegg innimellom de råtne! :-D

Nå er det helg igjen, noen planer for helgen jenter?

Jeg skal på jobb på lørdag og muligens på søndag. Greit nok, siden jeg har hatt en del fri nå i uken...:) Skal også ha fri på mandag. Hehe, ser visst ut som at jeg forskyver helgen min litt. Skal jobbe hele lørdag og søndag neste helg også.

Nå skal jeg tasse bort på jobben. Skal være til 18.00, så dere får skravle i vei uten meg i dag! :-D

Klem

Skrevet

nei og nei....2 med negative tester igjen!!!! Men a 73...du skulle IKKE teste i går!! vent til IKM dagen å se !!!!!! som dere pleier å si til meg : håpet er enda ikke ute : D !! Altfor tidlig og til og med med ettermiddags urin! Er du begynt å spotte nå da?

Spent å høre om "spruten" ØA ; )) hihihi...gikk daten bra??

Her er det kun annen hver dag med sex, men det skjønner ikke mannen...sier ingenting. Må bare prøve å ikke legge meg før han er sovnet de dagene vi kanskje ikke bør ha...ellers så prøver han bare å få seg noe hver kveld!! ; ) Og ja, veldig fornøyd med den delen også : D !

Så morsomt at vi tar følge denne pp Hillbillie : )) Hvis min syklus stemme sånn noenlunde da.. : / Vet jo aldri med meg lengre..Dag 13 i dag, så hvis jeg regner med 32 dagers syklus så blir det julaften : ) og da er el ca mandag- fredag ? så håper julaften blir ekstra sta i år ja : ))

Skrevet

Testingen i morgen er avlyst! :) Er usikker på om det er beg. på mensen eller om det er spotting jeg så isted da jeg var på do. Må vel bare vente og se....

Ja, ØA. jeg er også spent på hvordan det gikk i går! :-D

Da løper jeg av gårde.

Klem

Skrevet

Hihihi daten gikk supert! Begynte ettermiddagen hos homeopaten - alltid kos! Hun kunne selvfølgelig ikke si om jeg var gravid eller ikke ennå, men hun mente jeg måtte senke skuldrene litt, for nå ligger alt til rette for at jeg skal bli gravid. Jeg må bare stole på at det skal gå! Etter behandlingen gikk vi ut å spiste, mmmmm sushi! Deretter tok vi "desserten" hjeme ;-) Litt vanskelig å si hvordan spruten var, for den så jeg jo ikke så mye til hihihi ;-) Tror vi får prøve en sprut utenfor en dag for å se om det er masse futt i den nå!!!

Kjipt med mensen Mizzi, men bra humøret er på topp!

A1973, du skulle jo vente til morgenurinen! En gang testoman alltid testoman! Du får vente til mandag nå da.....;-)

Tjorven og Hillbillie - tenk dere den julegaven det kan bli da!!!!

Skrevet

hihihihi...nei må ikke sløse med dråpene for tiden ; ) man vet jo aldri med den el !! Deilig med en barnefri kveld da!!

ja tenker på at det hadde vært en fantastisk julegave : )) men er mest sansynlig litt for tidlig for min del å teste ...så stoler ikke på svaret på testen den dagen ; ) men om den er positiv, så skal den i strømpen til mannen hihiih...Fra mandag blir det iallefall ekstra *uling her...og frem til fredag...så gjør vi iallefall vårt til at det skal klaffe ; )

Ikke sååå lenge til du kan teste nå da : ))

Skrevet

går faktisk overraskende fort! Har ikm 12.12., men jeg skal ikke teste!!!!

Tror du mannen din får prestasjonsangst hvis du sier at det er midt i el-tida? Mannen min blir ekstra ivrig han da :-) Han er helt inne i når el-tid er og vi legger strategier for hvordan vi skal ta hver pp fatt hihihi :-) Han lurte allikevel på om jeg ikke skulle bli liggende litt ekstra i går, så jeg vet ikke hvor mye de skjønner av sykluser ol, jeg! Menn er menn, bare de får masse sex de, så er de strålende fornøyde :-)

Skrevet

Ja denne pp går nok fort...så mye som skjer i førjuls tiden at man har 1000 tanker i hodet : ) Deilig!! Ikke test før!!! : D

Nei tror kanskje ikke han får det, men er litt redd for d ; ) så prøver å ikke si så mye...han er helt med på å prøve så da vet han hva som må til : ) de er fornøyd med masse sex uansett :D Kjenner jeg er litt utålmodig uansett om dagene går fort ...men har jo ventet leeeeenge nå da...2,5 uke ekstra....så ekstrem lang pp....sukk...

men nå er det iallefall helg og det blir kos=)

klem

Skrevet

Ja, deilig med førjulstid!

Moro med babylaging da! Skjønner veldig godt at det er kjipt med den laaaange syklusen din! Funker det ikke, så vil man jo bare igang med neste pp så fort som mulig. Håper det klaffer snart - for både deg og meg og de andre flotte damene her inne!

Skrevet

Ah-endelig helg! Deilig å dale ned her litt før jeg skal lage en kakedeig. Blir bake-dag imorra, pleier bestandig å bake sammen med moren min og så deler vi. Koseligere og raskere enn å drive aleine. Regner med at el er snart så *ulings er prioritert i helga;-)

Ha en fin helg alle sammen!

Skrevet

God kveld.

Er på vei ut igjen, men måtte bare rett innom. :)

Hehe, dere som snart har hekkesesong får kose dere! Her begynte jeg med spotting i dag. Ble litt i tvil, for vansligvis er det ikke friskt blod jeg spotter, men i dag har det vært litt friskt blod i morges og ingenting nå i kveld. Jaja, ser ikke ut for at funn av "unormaliteter" har noe å si lenger heller...:-D Så jeg regner med det blir ny pp her ja. NesteKVINNE ut er vel ØA?

ARGH, skulle ønske at mensen bare kom nå... men neida, her skal i huset skal vi vel sponse Libresse i mange dager fremover... GRRRR...

Ha en finfin helg jenter!

Klem

Skrevet

ARG...den ene etter den andre får mensen...er sååå kjipt!!!

Men uansett: prøv å kos dere i helgen!!!! DET skal jeg : )

klemmer

Skrevet

Åååååh, spott, spott, spott... Er drittlei av å spotte nå. Lurer på når mensen kommer nå... Blææææææææææh.... :)

Klem

Skrevet

ingen orntlig mensen a 73????? er det enda et lite håp da tror du??? Burde få ordnet med den spottingen...må da finnes et eller annet som gjør at mensen blir ordentlig??

Blir min like sen som sist denne gang så drar jeg til legen i januar!! Gidder ikke bruke masse tid på sånne ting midt oppi prøvingen!

Vært å handlet inn enda flere julegaver i dag....kontoen har ikke godt av dette nei ; ))

Kos dere!!

Skrevet

Mizzi 42 år , 4 barn, IKM 4.desember.

A1973, 35 år, 1 gutt på 13,5, IKM 8. des

ønsker attpåklatt, 39 år, 1 barn + 1 stebarn, 8.pp, IKM 12. des

tjorven-nr3 m ustabil syklus, ca 24.desember

Hillbillie

nå får vi se om noe positivt skjer her snart!!!!

A 73 og ØA er neste : ) den spottingen regner jeg ikke med !!!!

så er det full hekkesesong på meg snart ; ))

Skrevet

Mizzi 42 år , 4 barn, IKM 4.desember.

A1973, 35 år, 1 gutt på 13,5, IKM 8. des

ønsker attpåklatt, 39 år, 1 barn + 1 stebarn, 8.pp, IKM 12. des

tjorven-nr3 m ustabil syklus, ca 24.desember

Hillbillie

aube 37 år, IKM alt fra 23.12 til 6.1

Håper så inderlig at syklusen min blir litt kortere denne perioden. Sist var den på 42 dager!!! Kjente litt pirking i dag (er på dag 12) og måtte selvfølgelig EL-teste selv om jeg hadde bestemt meg for å ikke teste denne perioden (doctor's orders). Den var negativ. Skal prøve å ikke teste igjen. Får heller bare *ule i vei annenhver dag i tre uker. Da kan det jo slå til selv om jeg ikke vet hvor jeg er i syklusen.

Ser ikke ut som om vi får det til i 2008 jenter. Eller kanskje vi klarer det sånn helt på tampen :-). Det hadde vært supert!

Skikkelig god helg til dere hele gjengen! Og stor klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...