Gå til innhold

Ny tråd for oss skravlesjuke med lurekropper

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG aube =)) lurte på hvor du ble av!!!!

Jeg skjøner godt du har mistet piffen litt...men den kommer nok tilbake..samtidig litt godt å få litt avstand fra disse sidene..tenke på noe annet innimellom....jeg må inn å lese å se etter dere!! Skikkelig avhengig!!! Eneste positive med deg er at du vet du kan bli gravid...og når du blir gravid igjen går du tidlig til legen .skal ha god oppfølging etter alt du har vært gjennom. ingen skal gå gjennom noe sånt så mange ganger!!!!!

Ingen tegn hos meg heller!! ikke merket el,dag 29(snart 30) i syklusen...hatt mensmurringer...så kanskje ikke mensen blir 2,5 uke forsinket denne gangen...tror ikke jeg er gravid iallefall!! ingen tru på denne pp!!drakk til og med litt alkohol forrige lørdag!! skulle ha sex annenhver dag var planen...men vært så trett om kveldene..styrer så mye til jul om kveldene..utslitt...så lite sex...og om el er nå...blir det iallefall ingen barn...men enda en lang syklus... SKAL teste på julaften uansett har jeg tenkt!! men sier ingenting til mannen...kun om jeg får positiv...men ingentro som sakt!! LITT motløs her og ser du.....sukk!!! huff...rotete skrevet..øynene går i kryss ; ) må komme meg i dusjen og i senga...ellers hører jeg vel ikke vekkeklokken i morgen : S

klemmer fra meg : ) OPP MED HUMØRET!!! : ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter!

Huff, her skjer det ikke så mye for tiden!

Har ikke hatt tid til å lese de siste innleggene, er på vei ut døren. Nå er jeg ihvertfall kommet hjem fra England. Har hatt noen supre dager med mye shopping, spa osv... Har vært deilig å komme vekk litt ja. Har selvfølgelig tenkt litt, men rekker ikke å skrive mer nå. Skal prøve å få skrevet litt mer senere i dag. Hvem er her fortsatt forresten? Hehe, regner med dere alle har det travelt nå ja...:-D

Klem

Skrevet

Da var jeg her igjen.

Har dessverre ikke så mye tid til å skrive nå heller, er på vei i seng. Har bare ett problem... Dette er den første pp'en å lenge jeg hverken har testet etter el eller tempet. Jeg skulle hatt el på lørdag eller søndag, men ingen klare tegn.... Hadde el-slim ons. tors. og fre, og i går hadde jeg utflod med litt blod i (en stripe). Trodde jeg kanskje hadde begynt å spotte, altfor tidlig, men det kom ikke noe mer. Merkelig... Svidde av min siste el-test i sted, men den var negativ. Hmmm... Mon tro om jeg har hatt el eller ikke... Huff, dette er sykt, jeg skulle jo slutte å lete, men klarer det ikke. Tenker at så lenge jeg har el, så er det ihvertfall et lite håp, men hvis el ikke kommer, da er det ikke håp i det hele tatt....:-/

Klem

Skrevet

Oj, jeg kom borti anonymknappen... Sorry... :)

Skrevet

jeg hadde skrevet brev til deg her a 73..men det ble ikke lagret...og hadde ikke tid å skrive på nytt den dagen!! Men uansett: Godt å se deg her igjen =)) Så flott at du hadde så fin Englandstur før jul!!! Fortjente du virkelig!!! Med dine el smerter så er det rart om du ikke har el?? Jeg kjenner jo ingenting...så er litt "skummelt" Tror fortsatt jeg skal prøve el tester neste pp...ingen mensen enda og negativ test på julaften...livredd for å få like lang syklus som forrige mnd...2,5 uke over tiden da!! Er så kjedelig!! sukk...men ellers har vi hatt ei flott jul til nå =) savner julesnøen eneste...den er tint bort : ( så mørkt og trist ute!!!

Skrevet

Heisan!

Henger fortsatt litt med jeg også. Men har vært lite og ingen bim siste uker. Har lagt med den ufyselige influensa heile familien. No begynner vi komme oss på bena igjen. Vi hadde prosjekt babylanging no tett opp i julaften. Vi greide no noen omganger, men feber og dårlig form satte en stopper for hele prosjektet. Blir veldig forundra om vi har greid det denne mnd.

Enig med tjorven. Savner julesnø. Ikke mye til stemning av jul ute. Gutta har lysst å prøve nye slalomski. Min minste springer rundt inne i stua men hjelm og briller på. Aldri så liten en skøyer...

Skrevet

så bra du ikke har flyttet helt ut fra BIM anki =)) influensa i prøvetiden vil vi jo ikke ha nei!!! ting tar tid ...selv uten sykdom : (

Her er det endelig kommet litt snø igjen =) Så flott!! Så nå kan vi vre ute igjen =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...