Gå til innhold

IKM uke 49 - skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk pfeew:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååh jeg vil!!! jeg vil jeg vil jeg vil! Jeg vil at testen skal være positiv neste uke!!! Jeg er babysyyyyyk!

LItt utålmodig idag må jeg si!!! Nesten litt hissig. kanskje det er hormoner. hihi..

Bare et lite hjertesukk fra meg!

Skrevet

Aner ikke hva som skjer med kroppen min om dagen jeg... På mandag (altså ei uke etter EL) hadde jeg BITTELITT blodtilblandet utflod. Har noen ganger spottet før TR før, men da har det gjerne vart helt fram til TR også... Ellers har jeg (som vanlig) vondt på ett sted i den ene puppen min (typisk symptom på at TR er på vei), men samtidig stikker/knyter det seg i begge innimellom. I tillegg er jeg übertrøtt, men det kan jo like gjerne være været og årstiden, som noe annet. (må nevne at det ikke er vanlig for meg å legge meg kl 21 når jeg skal opp igjen kl 06!)

Anyway - TROR ikke jeg er gravid nå heller (evig pessimist), men tror jeg skal kjøpe en CB digital i dag i tilfelle jeg sprekker på testing i helga. Har ingen g-tester liggende lenger.

Tror vi har bestemt oss for å "slappe av litt" mer etter neste pp også - høres sikkert helt utrolig merkelig ut - men har ikke så ille lyst på vinterbarn (sier jeg som er desemberbarn selv, ikke sant). TROR vi ikke kommer til å prøve like hardt fram til våren igjen, men kanskje det er det som skal til også?? ;)

Ha en god torsdag jenter, snaart helg!!

Skrevet

Forresten, misforstå meg rett - vi blir UTROLIG glade om den skulle sitte sånn at vi får mini i november eller desember også altså!! Men tror vi trenger noen mnd uten testing, tenke på hva vi spiser, når vi hekker, ikke alkohol osv osv osv.

GAAAAAAL! Hehe

Skrevet

Huff. Er nå mellom 2-4 DPO ett sted og er DRIT kvalm!!!!!!!!!!!! Igår hadde jeg også ømme brystvorter(sånn at jeg måtte passe på at dusjstrålen ikke kom på brystvortene, fordi det gjorde vondt), det har jeg jo aldri!! Men det går vel ikke ann å ha symptomer såå tidlig?

Er vel kanskje på vei til å bli syk:(

Har også skikkelig vondt nederst imagen...hmm. Merkelig!

Hvor tidlig kan man egentlig få symptomer?

Skrevet

Høres jo litt tidlig ut Skrulla86, men man vet vel aldri:D Jeg er så absolutt ingen ekspert;)

Jeg på min side er super pessimist nå.. har hatt EL og vi koste oss masse de dagene, men to dager var sambo syk og orket ikke..og jeg er nå såklart BOMBE sikker på at det da ikke klaffet..Men er på symptomjakt som vanlig *fniser*

Skrevet

He he. nå leste jeg hele tråden - og fant ut at vi nesten høres ut som er vi skikkelig avhengige, litt sånn teste-junkies hele gjengen. hihi. Og det er vi kanskje også.. ;o)

Hva er forresten DPO?

Jeg fant ut at dag 28 faktisk er på lørdag allerede - jeg som trodde det var mandag!!!!!!!! så da kan jeg prøve å teste til helgen allerede.. wohoo!

Vet jo ikke helt hvor lang syklusen er da - for vanligvis har jeg hatt litt lenger sykluser enn 28 dager, men nå har jeg jo vært hos akupunktør, og hun skal jo liksom "sette" syklusen til det.. så .. ikke vet jeg. men kan jo alltids ta en test på søndag eller noe sånt.

hvis ikke den berømte tanten kommer på besøk før det da..

Skrevet

Har nylig lært her inne at dpo er days past ovulation, altså dager etter eggløsning. :)

Håper du får positiv test i helgen da, lykke til!!! :)

Skrevet

Jippi, andre dag med el-slim!! Nå skjer det endelig noe her!! Må få gubben til sengs i dag ;)

Skrevet

Lykke til pfeew!

og god helg til alle sammen!

håper på magne positive tester!

jeg prøvde forresten en el-test idag (som g-test). Den var to tydelig streker, men kontrollstreken var nok tydeligere enn teststreken. aner jo ikke hvordan den skal være når man bruker den som g-test.. akkurat som el-test? noen som vet?

uansett skal jeg jo egentlig ikke teste før imorgen da... men jeg var så nygjerrig.. ;o)

Skrevet

Hei Lillemor,

Så spennende med pos el-test! Jeg har også planer om å teste på søndag. Testet også positivt med el-test i går og i dag. Ble litt stressa over at det kanskje var en forsinket el, men satser istedet på at det er et graviditetstegn :)

Jeg har også vært hos akupunktør denne måneden. Har vanligvis litt lengre sykluser, men satser på at akupunktøren har fått den på rett vei igjen. Hvis det har jeg ikm til mandag/tirsdag.

Har du noen andre symptomer?

Jeg kjenner ikke noe annet, ikke ømme pupper engang så er jo litt pessimistisk i forhold til det da....

Lykke til og god helg!

Skrevet

Hei og hå!

Nærmer seg testuken nå:-) Jeg blir ikke klok på kroppen min. Tør ikke stole på tegn i det hele tatt. Har vært gravid fem ganger tidligere, og alle gangene har vært forskjellige!! Med sønnen min merket jeg ingen ting, ikke ved neste graviditet heller, en gang var jeg veeeldig kvalm, gang fire hadde jeg sinnsykt ømme pupper og gang fem bittelitt ømme pupper bare men vondt i korsryggen. Har mistet noen ganger, så vet ikke om det har gjort at det har vært så forskjellige symptomer. Nå nærmer ikm seg, og jeg har hatt litt svake murringer og stikk i høyre side. Håper håper håper at dette er tegn på augustbaby!!!!!!

Lykke til alle sammen!

Little.miss.sunshine er spent:-))))

Skrevet

Jenner ikke noe spesielt her heller..bortsett fra "vondter" nederst i magen helt siden EL..men har ofte det da så..kan ikke si det er noe symptom heller.

Men lurer på en ting, hvor tidlig kan man egentlig begynne å føle seg trøtt og sliten?

Skrevet

Hmmm, ja, hvor tidlig kan man kjenne symptomer???? 2. pp hadde jeg murringer og litt ømme pupper fra el og helt frem til mensen kom. 3. pp hadde jeg absolutt ingen symptomer i det hele tatt!! Og det jeg har trodd har vært symtomer ved tidligere graviditeter, har også dukket opp når jeg har testet negativt... Så jeg vet ikke jeg :-///// Men ømme pupper var veldig tydelig tegn, ikke bare litt ømme, men veeeeldig ømme. Tror det blå krysse må dukke opp på testen jeg, for det er så individuelt det der med symptomer. Fra person til person, og fra graviditet til graviditet. Men, jeg er nå på symptomjakt likevel.....ler ;-) noe må man jo fylle denne ventetiden med:-)

Little.miss.sunshine:-)

Skrevet

ømme pupper var eneste tegn hos meg sist, komva ved ikm og forble slik en god stund..så var det kvalmen, rundt uke fem-seks.

Men den gang var det ikke planlagt og jeg hadde det ikke i tankene, så jeg vet ikke omjeg ville merket meg noe annet om jeg hadde gått å ventet på det d:)

Men om det er som sist ca, så får jeg ingen symptomer før IKM eller etter dette(om man sklle være så heldig å være gravid da)

Skrevet

Jeg har heller ikke egentlig følt noe symptomer de to forrige gangene jegh ar vært gravid. Men da tenkte jeg forsåvidt heller ikke noe over det. Denne måneden har jeg jo vært på konstant symptom-jakt. heheeh.

Har fortsatt murringer i magen og litt ømme/hovne pupper. Dette kan også være pms-plager, så jeg aner ikke hva det betyr. Men har jo hatt disse murringene i ihvertfall en uke, hvis ikke mer.. og det er faktisk absoltut ikke normalt for mitt vedkommende. i tillegg pleier jeg å spotte en del før mensen kommer, og det ville nok normalt ha begynt for flere dager siden. og nå er det aboslutt ingenting. Men er jo alltid mulig at mensen blir litt forkjøvet da...

Anywya.. vi finner nok snart ut av det hele gjengen. har akkurat vært på apoteket og kjøpt clearblue ;o)

Skrevet

Jeg aner ikke hva som skjer med meg ihvertfall. Trodde jeg hadde EL 12 nov. Har jo følt meg veldig gravid.

Men igår fikk jeg EL slim tror jeg. Så ihvertfall veldig sånn ut, og jeg kunne strekke det sikkert ti ganger, flere cm langt. Så kan vel ikke ha vært noe annet. Var bare litt da, den ene gangen jeg var på do. Pleier å ha det i et par dager....

Men idag har all vondten jeg har hatt i både rygg, bekken og mage forsvunnet. Så mulig jeg har hatt EL smerter i to uker da? At det jeg har trodd var symptomer var EL smerter isteden. Hadde jo selvfølgelig ingen fler EL tester i hus, så fikk ikke sjekket.

Men vi hoppet i høyet for sikkerhets skyld og sov med pute under rompa i hele natt, hehe.

Men det er jo utrolig kjedelig å få EL på dag 25 i syklusen da....

Forrige syklus var jo bare 21 dager. Mens nå skal den plutselig bli 40???

Er det noen her som har fått pos test enda da?

Skrevet

uka nærmer seg...syns tida går saaaaaaaaakte!

Skrevet

Nei, men jeg har fått en blenda hvit en, men da IKM først er på tirsdag så lever håpet fortsatt

Skrevet

Prøvde å teste idag. negativ.. eller, bare en liten skyggestrek. Så da er det vel bare å vente på TR da tenker jeg. Mulig jeg er litt tidlig ute også altså. for jeg trodde som sagt at TR skulle komme mandag eller tirsdag og ikke idag. Men idag var dte liksom 28 dager, så da tenkte jeg at jeg kunne ta en test. Men nå skal jeg uansett vente mange dager til jeg tar en ny en. er jo såå kjipt når det ikke kommer noen strek... og siden den var negativ idag, tenker jeg at da er sikkert løpet kjørt denne måneden.

Positive er at det blir litt mindre pes i julebordssesongen da.. ;o)

Skrevet

Her i huset er kroppen helt på bærtur, IGJEN! Forventer IKM på tirsdag, men i går begynte jeg å spotte bittelitt, nok til at jeg måtte bruke truseinnlegg. Dette ga seg rundt middagstider i går, ikke kommet noe mer i løpet av natta, men nå har jeg menssmerter. Så blir vel å hoppe over i 8. pp i løpet av de nærmeste dagene for min del tror jeg.

Har ikke akkurat tro på at det var festeblødning heller, men får heller ikke sjekket da jeg ikke har en eneste g-test i hus. Får heller bare se når TR kommer tror jeg.

Dagen i dag skal vi bruke på å gå tur, spise middag hos svigers og lete etter ledige sydenturer i januar/februar. Vi har de siste 4 årene dratt til syden på vinteren, men i år har vi ikke bestilt noe, for jeg skulle jo (etter våre planer) vært ganske så gravid allerede!! Hehe! Så feil kan man ta!! Ting blir ikke alltid som man har planlagt ;)

Skrevet

Hei, lurer på om jeg kan "melde" meg inn her jeg! Er helt ny her, så dreiv bare å leste litt på bligravid, og så fant jeg denne koselige tråden. Så kjekt at man kan snakke litt sammen her og dele erfaringer med andre i samme situasjon! Jeg var gravid i vår men mistet, og nå har vi prøvd i tre måneder ca. Spennende tider fram til vi kan ta en graviditetstest da! Hvor tidlig tester dere egentlig, venter dere til forventet mens eller tar dere test noen dager før? Jeg tror min eggløsning var rundt den 21. Og nå har jeg hatt litt vondt i magen og nederst i ryggen i noen dager. Vet ikke om dette er symptomer akkurat, husker jeg hadde det litt sånn forrige gang, men ikke så tidlig!

Skrevet

Mimmi - klart du kan henge deg på tråden vår.. ;o)

Veumjenta - helt enig med deg at det er litt vanskelig å planlegge ting! Vi har reist i julen i flere år, men nå tenkte vi at nå kom jeg sikkert til å ha så stor mage at det ville bare blitt pes... og nå er julen her snart, og magen er fortsatt helt "tom"...

I dag føler jeg at TR er på vei. så det blir nok en ny tråd på meg her inne... mistet håpet helt i går da jeg tok en negativ test. mulig det var litt tidlig, men var jo bare en dag eller to før ikm, så jeg tror nok den hadde slått ut positivt hvis den hadde vært det. Snufs..

Mimmi, det er mange som tester noen dager før ikm (jeg gjorde det igår..) men det kan jo gi feil resultat da.. så fra nå har jeg bestemt at jeg aldri skal teste før ikm.. ;o)

Lykke til til dere!!

Skrevet

Hei dere.

Så hyggelig med en gruppe som dette her inne.

Er selv ikke noen erfaren "prøver". Detter er andre mnd jeg håper på gode nyheter. Føler kanskje det er noe på gang her, men man kan jo innbille seg hva det skulle være hvis man ønsker det nok. Derfor venter jeg spent på å teste i slutten av uke 49.

Skrevet

Da hopper jeg over i IKM uke 52 folkens, TR begynte i går kveld mer eller mindre. Lykke til til alle sammen her inne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...