Gå til innhold

IKM uke 49 - skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til i neste pp Veumjenta, er vel store sjangser for at vi følger etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikm på torsdag, og er faktisk litt spent, for jeg har vært litt "rar" i det siste..

Forige uke var jheg ekstremt følsom, begynte å gråte for alt og ingenting og alt var bare galt!

Dessuten har jeg vært litt av og på kvalm, ikke kastet opp, men sånn like før flere ganger,

I tillegg syns jeg blodårene på brystene mine er blitt veldig tydelige, t.o.m samboeren min syns det..

vet ikke om dette er symptomer, men jeg er spent, men har ikke helt trua heller..

Og jeg har jo veldig uregelmessige sykluser så blir jo spennende å se om jeg i det hele tatt får mensen...

Skrevet

Da blir det ny pp på meg også. testet blendahvitt idag også. Så da er det bare å vente på TR. Ja ja. Litt skuffet må jeg si. hadde liksom en god følelse denne måneden. men det var altså bare innbilning.. eller rettere sagt, tror kroppen min og syklus og alt har forandret seg en del etter at jeg hadde exu. og da blir det jo vanskelig å "tolke" kroppens signaler.

Håper fortsatt dere andre får gode nyheter!!!!

Skrevet

Uff så leit Lillemor..

Jeg testet også negativt i dag, ble litt påvirka av "testomanien" her inne..:) Men etter nærmere beregninger tror jeg egentlig ikke jeg har ikm før på lørdag eller søndag, så jeg var muligens litt tidlig ute med den testen.

Men er det ikke sånn at noen ikke tester positivt før en stund etter ikm da Lillemor? Sånn at alt håp trenger nødvendigvis ikke være ute enda, så lenge TR ikke kommer? Husker at da jeg mistet testet jeg ikke før jeg var en uke over tiden, og testen ble bare veldig svakt positiv.

Skrevet

Uff så leit Lillemor...

Jeg testet også negativt i dag, ble litt påvirket av "testomanien" her inne...:) Men etter nærmere beregninger tror jeg egentlig ikke jeg har ikm før lørdag eller søndag, så jeg var muligens litt tidlig ute med den testen.

Men er det ikke sånn at noen ikke tester positivt før en stund etter ikm da Lillemor? Sånn at alt håp ikke nødvendigvis trenger å være ute før TR kommer? Husker at da jeg mistet testet jeg ikke før jeg var en uke over tiden, og testen ble bare veldig svakt positivt.. Ønsker deg lykke til i alle fall!

Skrevet

Bestilt tester nå så da kommer de i posten akkurat på IKM dagen om det som står på siden til billig-tester stemmer:)

Veldig greit, da slipper jeg å "sprekke" før IKM :-)

Kjenner det stikker i "livmora" hehe, men det kan være TR som kommer også..blæ. Pessimist-dama.

Skrevet

Hei hei jenter :o)

Vi har søkt om prøverør denne mnd, fordi min kjære har påvist dårlig sædkvalitet....

Denne pp har vi kun hatt sex på el dagen pluss dagen etterpå..Thats it...Så no sitter jeg her å grubler på om vi kansje har klart det av oss selv denne mnd...Føler meg så rar...Sover hele tiden...

Har ikm på søndag...Spennende..

Masse lykke til...

Skrevet

Fikk TO streker idag :o og har sinnsykt ømme pupper..! men er liksom så uvirkelig, tør liksom ikke å tro på det:P tror jeg venter noen dager og tester på nytt, for å få en bekreftelse:P

Håper dere alle får to streker på neste test =)

Skrevet

Grattis Atetop! Så utrolig gøy! Lykke til!!!!

Du får sende esten av oss litt babystøv ;o)

Skrevet

uff, jeg er litt spent jeg..

har ikm imorgen, torsdag 4.des, men jeg kan like gjerne ha ikm om 1 mnd i og med at jeg har veldig ustabile sykluser.

har følt meg litt "rar" i det site, og vært litt av/på kvalm, men kjenner ingen tegn til tr.

pleier alltid å ha sterke smerter i ca 2 dager før tr og ca 2 dager etter tr, men merker ingenting nå. Bare bittelitt stikkninger innimellom.

Tviler på at jeg er gravid, jeg har alltid ufaks, så kan tenke meg at jeg er så heldig.

Og ikke ser det ut som tr er på vei heller. Tror dette kan bli en lang desember mnd..

men skal ta test fredag morgen, bare for sikkerhets skyld, siden jeg skal ut å drikke litt vin på kvelden..

Skrevet

to streker i dag også;) så da forsvinner jeg inn på 1.trimester:)

Sender masse masse babystøv til alle sammen, og håper dere snart kommer etter:)

Skrevet

Jeg følger med deg. 2 streker her også ;-)

Skrevet

Gratulerer til dere med to streker:)

Må innrømme at denne mnd er jeg litt veldig misunnelig på alle de som får 2 streker.. Er et halvt år siden vi begynte å prøve, men er bare i min 3pp.. Lange sykluser, og skulle hatt tr idag, men ingen tegn. tar test i morgen, men regner med den er negativ..

Syns det er maaange som er blitt gravide her inne i det siste, og jeg hadde jo nesten forventa at jeg kom til å bli gravid innen jul, men dette skal tydeligvis ta laang tid..

*Tar til meg litt babystøv jeg*

Skrevet

Grattis til dere med to streker!! :-)

Hvis alle har skrevet i IKM tråden, er det 50% som har testet pos hittil i uke 49..!!

Tror testene mine kommer i morgen...selvom jeg hadde håpa de skulle vært her i dag dah..

Skrevet

Takk, takk. Har skrever i IKM tråden.

Masse baby støv til dere alle, og lykke til ;-)

Skrevet

Æsj, jeg er drittlei av å vente nå......25 DPO og ikke et hint om hva som skjer.

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Har ikke peiling...ikm skulle vært 4 eller 6..men ingen tegn til den heller..neg test.. teste igjen om noen dager om intet skjer.

Skrevet

Her skjer det ikke stort..

hadde ikm torsdag 4.des, men ingen tegn til tr..

Tok test fredag men var negativ, men det kom ikke noe kontrollstrek, så da var det sikkert noe galt med den..

Skal kjøpe ny test imorgen, selv om jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid.

har hatt veldig ustabile sykluser siden pilleslutt så jeg forventa igrunn ikke å få mensen den 4..

Kjedelig å gå å vente hele tida. vil bare få tr, så neste pp kan begynne..

Skrevet

svak pos test her i dag...men usikker alikevel da jeg ikke er sikker på om streken dukket opp før eller etter fem min.. måtte såklart fikse noe i mellomtiden og glemte den litt. Så må vente til i morgen tidlig igjen da..hvis syklusen min er som den skal er dagen i dag to dager over IKM..

Skrevet

Ja, ja... TR kom på lørdag, så da er vi over i 4pp. Har slitt med en mann som har vært på reisejobb hver gang jeg har EL, så nå har jeg "krevd" at han blir hjemme til over jul slik at vi får en reell mulighet til å bli gravide! Så vi er like spent begge to. :-)

Har nettopp funnet ut at vi har et jevngammelt familiemedlem som nå er 1 mnd på vei, og lysten ble ikke akkurat mindre da! :-) Hadde vært kos med to jevngamle babyer.

Men men.. Får bare "kjøre på " for fullt denne mnd.

Lykke til alle dere andre! Og gratuelerer til dere som har fått positive tester dennem mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...