Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. november 2008 #101 Skrevet 23. november 2008 Vi har en dansk-svensk gårdshund En liten ramp! Men, i dag er han trøtt og sover mye..
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 23. november 2008 #102 Skrevet 23. november 2008 Å, lurer på om du kanskje har sagt det før? ... De er iallefall nydelige:-) Deilig med en trøtt valp da! hehe... Har en her hjemme som ikke er så trøtt nå, har pipet siden kl. 08 i dag morres(vi står jo vanligvis ikke opp før 12 tiden..hehe:P)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. november 2008 #103 Skrevet 23. november 2008 Ja, vi har skrevet om det en gang tidligere Hehe, hunder er morgenfugler.. Valpen vår var oppe i fem tiden i natt for å tisse..så opp i 8 tiden..så sovnet vi cirka halv ti på sofaen sammen..deilig
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 23. november 2008 #104 Skrevet 23. november 2008 Så snill valp du har da:-) Husker jeg måtte stå opp kl. 2, 5 og 8 hver natt til gutten vår var 3-4 måneder.... Men over på prøving så kjenner jeg EL er her, murrer og stikker i magen, joho:-) Sjeldent jeg blir glad for vondt i magen:P hehe...
Lillemor + bittelillemor Skrevet 23. november 2008 #105 Skrevet 23. november 2008 Såå koselig med valp da. Blir jo nesten som å øve seg litt på baby... ;o) Jeg har kjempelyst på hund, men mannen min synes barn burde komme først. Og det blir jo forhåpentligvis ikke så lenge til... ;o) Jeg aner faktisk ikke hvor lang lutealfase jeg har. hvordan finner man ut det? Jeg har fortsatt murringer i magen jeg!! idag tidlig hadde jeg litt stiknigner også. tror virkelig ikke det bare er innbilning! Men det trenger jo ikke bety at jeg er gravid da. kan jo være TR kommer for tidlig eller noe sånt også...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. november 2008 #106 Skrevet 23. november 2008 Ja, han er en engel valpen min Mors lille prins Nesten som en baby til tider..og noen ganger som en trassig to åring..hehe.. Vanligvis følger han etter meg overalt i leiligheten, men nå må han være kjempetrøtt, for han bare sover og sover.. Jeg synes dere skal få dere en hund jeg Lillemor Noe å trøste seg med i prøvetiden. Og jeg er veldig glad for at vi ikke har barn nå med en liten valp. Da tror jeg det hadde blitt enda mer travelt her. Og mindre søvn. Lutealfasen min pleier å være på 12 dager. Det er dagene fra man har el til mensen kommer. Jeg har ikke tegn til el enda..begynner å bli litt utålmodig.. Pleier jo å kjenne at el er på vei 2-3 dager før den kommer..
Lillemor + bittelillemor Skrevet 23. november 2008 #107 Skrevet 23. november 2008 SÅ koselig ;o) En dag i fremtiden skal vi ihvertfall ha hund! (barn eller ikke, hund vil jeg ha. hihi) EL er over for meg. nå venter jeg bare veldig spent på ikm.... en uke igjen nå!! Heldigvis mye å gjøre på jobben osv, så tiden går fort. Det er jo gankse bra, for hvis ikke hadde jeg sikkert sittet og tenkt på det hele tiden. Men det hadde jo vært utrolig koselig med en liten spire i julegave da!!!! Får håpe el kommer snart da, pfeew!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. november 2008 #108 Skrevet 23. november 2008 Å, heldig som bare har en uke til EL! Tvi tvi
Lillemor + bittelillemor Skrevet 23. november 2008 #109 Skrevet 23. november 2008 Ja wohoo...;o) har du barn fra før pfeew? det har ikke jeg.. men er håpefull at det snart skal funke for alle her inne!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. november 2008 #110 Skrevet 23. november 2008 Nei, jeg har ingen barn..så dette er en skikkelig tålmodighetsprøve! For jeg har ønsket meg barn så innmari lenge!
Musemor med tre søte små Skrevet 23. november 2008 #111 Skrevet 23. november 2008 Hei jenter Nå er det snart bare en uke til uken vår. Bli spendende å se hvem som er gravide og hvem som blir igjen her. Lykke til alle sammen ;-)
snuppa86 Skrevet 23. november 2008 #112 Skrevet 23. november 2008 tror jrg hører til her =) var med på ikm uke 50, men fikk el-slim i dag så da hører jeg vell til her =) el 6 dager før, klager ikke jeg =) (har nylig sluttet på pillen, så syklusen er nok litt ustabil) håper den sitter for oss nå..det blir en fin jul =)
Musemor med tre søte små Skrevet 23. november 2008 #113 Skrevet 23. november 2008 Hei Med EL-slim idag har du vel IKM slutten av 49/begynnelsen av 50. Kan jo holde til på begge steder? Velkommen skal du være ;-)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 23. november 2008 #114 Skrevet 23. november 2008 Er det noen som kjenner noe her eller? Jeg tror egentlig jeg burde hørt til uke 48 men pga ustabile sykluser vet jeg jo ikke helt hvor jeg hører til. Mensen var 3 nov. Men EL 12 nov. Føler meg skikkelig gravid jeg da, har hatt murringer helt siden EL dagen og nå er det gått over til å være veldig øm i livmora. Drømt at jeg er gravid 3 netter på rad. Har lyst på noe hele tiden, men når jeg først skal spise noe byr det meg imot på en måte. Har begynt å miste masse hår de siste dagene, det pleier jeg aldri.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 23. november 2008 #115 Skrevet 23. november 2008 Hmm...skjønner ikkeno jeg.... Hadde knall positiv EL test igår(CD 20) kl. 19:30. Og akkurat nå(CD21) tok jeg en til(kl. 20:45) og den er om det går ann enda mere positiv. Går det ann da? Hvis man kan få positiv EL test 12-36 timer før EL blir jo det feil... (for fredag19:30 +36 timer betyr jo EL innen kl. 06:30 søndag. Mens lørdag 20:45 + 12 timer er jo EL tidligst 08:45 søndag morgen).... Eller tenker jeg HELT feil?? Hmmm.... Noen som har peil på dette?
Veumjenta ツ Skrevet 23. november 2008 Forfatter #116 Skrevet 23. november 2008 Tror egentlig ikke jeg kjenner noe som helst jeg... Hehe! Blir helt gal i hodet av alle disse symptomene kjenner jeg. Har hatt litt småmurring i livmor/eggstokk hø. side de siste dagene, og er småkvalm i perioder. MEN det har jeg også vært før IKM i andre pp'er, så tar alt med en klype salt. Om litt over ei uke så får vi se hva som er innbilning og hva som kan eller ikke kan være noe. Har så utrolig lyst på en spire i magen!! Sukk... *sytelåteklage*
tuninna ♥ 2pp Skrevet 23. november 2008 #117 Skrevet 23. november 2008 Jeg har allerede testet idag og igår, neg selvfølgelig. Regna jo ikke med noe annet. Men siden jeg kjenner så mye rart lurer jeg jo da. I dusjen istad fikk jeg skikkelig vondt når vannstrålen traff brystvortene. Sånn har jeg aldri opplevd noengang. Mye rart som skjer. Syns at det er merkelig om det ikke skulle være noe der siden jeg har så mange symptomer. Men når man tenker på det så kjenner man jo bedre etter også, og ting som kansje er der til vanlig men man ikke tenker over legger man plutselig merke til
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 23. november 2008 #118 Skrevet 23. november 2008 Krysser fingrene for at du tester positivt snart da!! :-D
Lillemor + bittelillemor Skrevet 23. november 2008 #119 Skrevet 23. november 2008 Skrulla: tror jeg bare ville kjørt på nå og et par dager fremover jeg.. Det er sikkert det beste - da er du ihvertfall helgardert ;o) Veumjenta: helt enig med deg - har SÅ lyst på en spire i magen!!! håpe håpe!!! Nå er det bare en uke igjen for min del! IKM mandag tror jeg (eller søndag, er ikke helt sikker. Kan også gå et par dager over, det hender at det ikke er akkurat 28 dager..). Er jo ikke noen vits i å ta noen tester før det regner jeg med (har aldri trodd jeg var gravid før lenge etter IKM før, men det gjør jeg liksom nå...) murringene mine fortsetter. litt av og på, men de er der helt definitivt. Håper selvfølgelig det er et symptom. Igår ble jeg litt kvalm også, men akkurat det kan det jo være en million årsaker. Er også trøtt, men det det tror jeg nok skyldes vanlig november-sløvhet.. ;o) Ja ja. ikke så lenge igjen til vi kan begynne å håpe på ordentlig da... ;o)
Allegra -med gullspira- Skrevet 23. november 2008 #120 Skrevet 23. november 2008 Sååååååååååå spent!!! Tida går for sakte...
Veumjenta ツ Skrevet 24. november 2008 Forfatter #121 Skrevet 24. november 2008 Tida går altfor sakte, ei hel uke til uka vår folkens... Jeg håper virkelig at NOEN av oss her inne får en + i førjulspresang Selv er jeg alltid pessimist, blir så sinnsykt skuffet hver gang testen er blendahvit... Hehe! God mandag til dere alle!
Allegra -med gullspira- Skrevet 24. november 2008 #122 Skrevet 24. november 2008 Det håper jammen jeg og. EL er vel over for enstund siden, men fortsetter "opplegget" alikevel..i tilfelle:) Hvilke tester bruker dere mest av? Jeg kjøpte billig tester en gang, men ble til at jeg gikk å testa etter både EL og en evt graviditet hele tida hehe, ble smårar. Og nå har jeg ikke en test i hus, kjøper inn en topakk med test på apoteket IKM dagen ca..tar en først og en om ikm ikke kommer da jeg tror den skal. hmmm...Quick Respons tror jeg den heter, billigste på vårt apotek:)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 24. november 2008 #123 Skrevet 24. november 2008 jeg har prøvd el-tester, både de jeg kjøper på apotek og billigtester, får egentlig ingen til å funke så veldig bra.... graviditetstest har jeg bare brukt sånne man kjøper på apotek, de billigste der.. har prøvd de som er en del dyrer, hvor det står "gravid", men den var negativ, og da ble jeg så skuffet, så da gadd jeg ikke prøve den en gang til liksom.. hehehe. Murringene er fortsatt på plass i magen min. Lurer nesten på om det er pms jeg.. men har jo ikke ikm før om en uke, så jeg håper jo ikke det... har litt ømme pupper også... og sånn innerst inne har jeg egentlig litt følelsen av at jeg har en positiv overraskelse i vente neste uke - men det kan jo være bare fordi jeg ønsker det da... man kan jo tross alt ikke alltid stole på magefølelsen. Men har liksom ikke hatt en sånn følelse før... Ja ja. Ny uke. bare en uke igjen til "vår" uke. Håper det er mange av oss som får et PLUSS på testen denne måneden altså!!!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 24. november 2008 #124 Skrevet 24. november 2008 Jau da er det EL masa igjen;) Fikk positiv EL test i dag morres også, skal ta en til nå om en time. Hvor lenge kan man få positiv da? Aldri fått SÅ positive tester før, så denne gangen må det jo klaffe:-) Jeg høres sikkert helt stressa ut, men må jo si at jeg er en fullkommen perfeksjonist. Må ha alt skrevet ned og i orden, og helst forståelse for alt også. Derfor sliter jeg litt med denne prøvinga, for ting går jo ikke som planlagt(sykluskrøll til tuuuuusen...hehe)
Allegra -med gullspira- Skrevet 24. november 2008 #125 Skrevet 24. november 2008 hehe syns jeg ser deg med notisblokka di Skrulla86:) Men skikkelig positiv el test er jo ikke å forakte nei, får håpe det klaffer denne pp da.. Stresser mye her og... positiv og negativ om hverandre..skal bli veldig fint når man kan hoppe over på 1 tri og slappe litt mer av...littebitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå