MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 24. november 2008 #126 Skrevet 24. november 2008 Jeg kan love deg jeg har notater og statistikker så det holder...haha!!! Tok en El test til nå(kl. 12:15) og den var knall positiv. Blir bare mer og mer positiv. På Lørdag var teststreken litt sterkere enn kontrollstreken, på søndag morgen var den enda mer sterkere, på søndag kveld var den flere ganger så sterk, og idag er den så sterk at det nesten ikke er noe mer farge igjen til kontrollstreken...hehe! Håper virkelig den er negativ i kveld igjen, for nå vil jeg virkelig at EL en skal bli ferdig, og testinga for graviditet kan begynne...hehe;) Det værste er jo at når man blir gravid går jo bekymringene over på SA/MA, hvor stor magen er, symptomer eller ikke...+++ Vi er litt småtragiske, spesielt jeg!! hahah! Sex har det blitt nok av da. 1 gang på lørdag, 2 i går og skal nok lure til meg litt kos ikveld og imorgen kveld:-D (kommer nok til å være GANSKE sliten, for skal jobbe fra 08-20 idag:S, men sex må man ha!!! hehe)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 24. november 2008 #127 Skrevet 24. november 2008 Du har ihvertfall funnet EL din da. Det er jo bra. Og du har jo hatt sex på de rette stedene. Så vi krysser fingrene for at du får det til. Jeg føler meg litt mindre gravid idag. Har jo tatt tester de tre sisste dagene som er negative. Håpet minsker litt for hver negative test selvom jeg vet at det er for tidlig å teste. Aner jo ikke når IKM min er engang. Siden jeg fikk EL en uke før de andre her i tråden og før jeg egentlig trodde jeg kunne få den. Er 12 dager etter EL nå. Veldig øm livmor, på grensen til vondt. Mister MASSE hår. Ømme pupper/brystvorter.
Lillemor + bittelillemor Skrevet 24. november 2008 #128 Skrevet 24. november 2008 Ja, Skrulla, det er jo kjempebra at du har så tydelig EL da. jeg har aldri klart å få sånn veldig tydelig strek på el-tester jeg! men har visst sånn halvveis da. Så når streken er sånn passe tydelig har jeg hoppet i høyet i ett sett, og det har jo gått inn to ganger da... så jeg får håpe det gjør det igjen nå veldig veldig snart!! Spennende med deg også tuninna! Men kjipt å ikke vite når IKM er... hvor mange dager er du i syklusen din nå?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 24. november 2008 #129 Skrevet 24. november 2008 Jeg er på dag 22 i syklusen. Forrige syklus var på 21 dager. Jeg tok utgangspunkt i en 28 dagers denne mnd fordi jeg ikke skulle teste for tidlig og bli skuffa. Men siden EL kom på dag 10 så hadde det jo vært merkelig om IKM er på dag 28. Men jeg har jo ikke kalrt å holde meg unne testinga så. Ulempen med kort syklus er jo at egget kansje ikke får tid å feste seg, da er det jo egentlig bedre med lang...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. november 2008 #130 Skrevet 24. november 2008 Å..el er ikke kommet enda..og i følge mine beregninger skulle den komme i dag!! Jeg som har hatt stabile sykluser hele tiden.... Jeg tester ikke etter el, men pleier alltid å ha el-smerter/ubehag. Men, kjenner ingen tegn til det enda...
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 24. november 2008 #131 Skrevet 24. november 2008 Huff da pfeew, kjedleig å vente på EL!! Det vet iallefall jeg som er 1 uke over:-) Håper EL kommer til deg snart! Har nå fått positive tester 3 dager på rad(fikk også en nå nettop), men den så svakere ut enn det de andre har vært. Imorgen tidlig skal jeg teste igjen med CB EL test, håper den er negativ!! Når blir IKM hvis testen er negativ imorgen tidlig og lutealfase på 14 dager? Etter uke 49 kanskje?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. november 2008 #132 Skrevet 24. november 2008 Ja, er dritt å vente på el.. I hvert fall når jeg ikke kjenner antydning en gang..og det pleier jeg å gjøre ett par dager før det braker løs. Hvis du får negativ i morgen ville jeg telt fra i morgen..altså 14 dager fra i morgen.. Bare for å være sikker..
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 25. november 2008 #133 Skrevet 25. november 2008 Jeg fikk negativ idag:-) !! Joho;) Da regner jeg EL idag. Og IKM tidlig i uke 50. Men hvis det er greit kommer jeg nok til å fortsette å skravle litt med dere uke 49ere;) Det som er dødskjipt er at samboern min har skadet kneet. Han må være hjemme fra jobb og har DRIT vondt i kneet(klarer nesten ikke å gå). Hvis vi skal ha sex kun en gang nå 2 dager fremover, hva er best iforhold til EL? Idag eller imorgen? Vil ikke plage kneet til samboern for mye;) Vte ikke engang om han klarer å ha sex, men får håpe!! Typisk at sånn skal skje når jeg endelig har EL!!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 25. november 2008 #134 Skrevet 25. november 2008 Hei hei jenter. slenger meg inn her med dere.Hadde positiv cbd eltest og qr i går.negativ digital i dag så nå er min el over. disse dagene er grusome.Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig av hele prøvingen.denne pp må det bare klaffe;-)) lykke til jenter.
Lillemor + bittelillemor Skrevet 25. november 2008 #135 Skrevet 25. november 2008 Skrulla - Kjipt at mannen din har skadet seg!!! Men dere får prøve en posisjon som ikke er belastende for kneet hans da.. ;o) Lykke til! jeg har akkurat vært hos gyn. og jeg er veldig lettet, for han sa at alt så veldig bra ut etter exu. han sa det var masse egg som lå og ventet, og bra slimhinner og alt sammen. og han sa faktisk at slimhinnene så ut som at kunne tyde på en befruktning (!!!!) Men det kunne han selvfølgeilg ikke si med sikkerhet. og det kan jo være en befruktning som eventuelt ikke fester seg også. Så det er absolutt ingen garanti. Men tror jo aldri han ville sagt det hvis han ikke mente det. Man kan visst ikke se noe sånt på UL før tidligst etter IKM. uansett... litt spennende da. Håper har iallefall ikke forsvunnet... ;o) Ha en fin dag da jenter!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. november 2008 #136 Skrevet 25. november 2008 Skrulla - hvis du fikk negativ i dag, så har egget sluppet... Men, dere kan jo ta en runde i dag for sikkerhets skyld likevel da..
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 25. november 2008 #137 Skrevet 25. november 2008 Nå fikk jeg positiv test igjen da!! Haha... det her er tragisk!!!! Skal ta en med CB strax(stoler mer på denn enn billigtester) Er det her vanlig? Fikk meg en runde meg samboern idag, selv om han hadde vondt stakar... Han har muligens fått en splint i kneet eller noe, så må kanskje opereres:( Men legen håper at det bare er en bettennelse, så går på bettennelsesdempende først for å se om det hjelper. Stakar gubben!! Har du fått noen positive El tester ennå du da pfeew?
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 25. november 2008 #138 Skrevet 25. november 2008 OK. Tror jeg stoler på CB jeg. CB dig var positiv igår kveld og neg 2 ganger idag. (selv om jeg fikk pos billigtest da)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. november 2008 #139 Skrevet 25. november 2008 Hmm..merkelig.. Jeg har bare gode erfaringer med billigtester.. Men, tester ikke nå lenger fordi jeg hver måned har veldig ømhet og stikking i forbindelse med el..så har bare testet før for å sjekke når el var i forbindelse med ubehaget.. Men, nå vet jeg ikke hva som skjer.. Har jo hele tiden hatt regelmessige sykluser. Men, forrige pp var jo veldig rar..så kan være sykluskrøll på gang.. :-S
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 25. november 2008 #140 Skrevet 25. november 2008 Ja, syns det er merkelig jeg å, skjønner ingenting:( Huff, denne sykluskrøllen er noe dritt!!!! Det er en tålmodighetsprøve nok å prøve å bli gravid, også driver denne syklusen å tuller også...huffameg:/ Håper det ordner seg for oss snart! Du har ingen stikking nå eller?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. november 2008 #141 Skrevet 25. november 2008 Ja, synes virkelig vi fortjener spire i magen nå!! Jeg har så lyst til å prøve akupunktur, men det blir vel ikke før i januar.. Har ingen antydning til el. Pleier å bli øm i livmor et par dager før selve el-stikkingen starter.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 25. november 2008 #142 Skrevet 25. november 2008 Hmm....den EL`en er ikke noe snill med oss denne måneden!!!! :/ Skjønner at du vil prøve akupunktur, ser at du har prøvd en stund:( Håper virkelig det klaffer for deg!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. november 2008 #143 Skrevet 25. november 2008 Tusen takk for det! Håper det ikke tar så lang tid før det klaffer for deg Nå er det natta for meg.. Slitsomt å være valpemor.. God natta!
Lillemor + bittelillemor Skrevet 26. november 2008 #145 Skrevet 26. november 2008 Hvordan går det i dag? Noen flere EL? Og de andre - noen flere symptomer? jeg har plutselig fått ganske ømme pupper. Kjente det plutselig i dag da jeg satt i et kjeeeeedelig møte... Plutselig ble jeg litt bedre humør. Hi hi. Det kan selvfølgelig være pms da. Men pleier ikke å få ømme pupper da tror jeg. Fortsatt håpefull for denne pp! ;o)
Sivalur Skrevet 26. november 2008 #146 Skrevet 26. november 2008 Tror jeg hadde EL i helgen. Hadde positiv el-test (quick respons) både lørdag og søndag, og til og med mandag egentlig... men da var streken litt utydelig. Ikke lett å tolke det her! For sikkerhets skyld ble det sex både lørdag, søndag og tirsdag kveld, så håper virkelig det sitter!! Har veldig håp om klaff denne måneden, så sitter her og kjenner etter symptomer, ekstra trøtt, ekstra sugen på sjokolade, er det ikke mer luft i magen enn vanlig tro, osv, osv... "glemmer" helt at forrige gang merket jeg ingenting før jeg var 6-7 uker på vei, hehe.... Nei, får bare vente til neste helg og se, prøver å drøye testinga til onsdag 10. Sånn i tilfelle tr er forsinket, hender titt og ofte det nemlig. To lange uker igjen! Hadde egentlig IKM neste fredag, men nå er vel den forskjøvet til søndag i det minste, kanskje jeg egentlig er over på uke 50 med ikm neste mandag? Hmmm.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. november 2008 #147 Skrevet 26. november 2008 Jeg tror jeg har funnet el-slim i dag Så da kanskje el kommer i løpet av få dager... Jippi!!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 26. november 2008 #148 Skrevet 26. november 2008 Hei igjen jenter. Da fikk jeg negativ test idag også, så EL må ha vært i går eller mandag kveld:-) Så endelig kan jeg telle DPO dager:-) !!! Pfeew: Heia slim!!! hehe;) Bra for deg, håper EL kommer snart og at det klaffer for dere denne måneden!
Musemor med tre søte små Skrevet 26. november 2008 #149 Skrevet 26. november 2008 Hei Nå begynner vår uke om 4 dager. Er det andre som begynner å få ekte/innbilte symptomer? Jeg er trøtt som f**n, vondt i magen, svimmel og kvalm. Krysser fingrene for at det er spire og ikke influensa.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. november 2008 #150 Skrevet 26. november 2008 Takk, det håper jeg også Akkurat nå føles det som om jeg skal få mensen..men, siden jeg har el-slim (ligner i hvert fall veldig), så er det nok el som er i anmarsj Jippi!! Krysser fingrene for dere også Skrulla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå