Gå til innhold

IKM uke 49 - skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betaler 350. Men det er bare akupunktur da. tar vel sånn ca 40 minutter tror jeg.

Hva gjør fotsoneterapien? Er det samme opplegg som akupunktur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jentene;)

Lørdag 6. desember er IKM for meg tror jeg. 30 dagers sykluser ca. Mensen over snart;)

Håper så veldig nå. Er i 5. pp og skal til gyn til torsdag. Tror jeg har hormonelle problemer. hehe. Ikke stabil syklus med andre ord. Alt fra 24-32 dagers de siste 4 mnd.

Masse lykke til alle sammen;) Håper masse for dere.

KLEM

Skrevet

Jeg jeg først massert litt i rygg og nakke for å slappe av, så kommer nålene. Mens jeg ligger med nålene i er det fotsoneterapi. Det går på immunforsvaret og skal gjøre det sterkere, ordne hormonene så syklusen skal bli riktig, og gjøre så jeg lettere skal bli gravid og at et eventuelt egg skal bli bedre tatt imot/vare på og feste seg bedre.

Nå har jeg bare gått dit to ganger enda, skal dit igjen neste uke. Har skikkelig vondt i føttene etterpå, veldig øm. For det gjøre ganske vondt. Men satser på at det er verdt det. Hun har drevet masse med barnløse så regner med hun kan det hun driver med. Og hvis man ikke merker forbedring når det er gått tre ganger så vil hun ikke fortsette å behandle. Og det er jo bra, for da vet man at hun ikke gjør det kun for pengene, men for å hjelpe folk :)

Skrevet

Høres veldig spennende ut! vil gjerne høre hvordan det går ;o)

Er forøvrig også veldig fornøyd med akupunktøren jeg går til da. HUn setter også nåler for stress og immunforsvar, og det synes jeg faktisk hjelper veldig. og masse masse bilder av nyfødte babyer på kontoret hennes.

har dere prøvd lenge?

Skrevet

Jeg merker at jeg har mye mer energi dagene etter jeg har vært der, så om vi ikke blir gravid fortere så hjelper det ihvertfall på noe :)

Nei, vi har nettopp begynt. Er i 2pp nå. Har en på 5 år fra før, som omtrent maser hver dag nå. Har du baby i magen idag mamma? Jeg ønsker meg en lillesøster eller lillebror, hehe. Det er jo søtt da, vi gleder oss like mye alle tre :)

Vi får holde hverandre oppdatert, vi har jo kommet ca like langt i prøvinga.

Idiotisk med dette syklustullet da. Men håper at ting klaffer fort for oss begge :)

Selvom jeg har en fra før så saumfarer jeg nettet hver eneste dag for all mulig info om hva jeg kan gjøre for å få fortgang i ting, hehe

Skrevet

Får håpe akupunkturen gjør det den skal for oss begge da - og at vi snart kan hoppe inn i 1.tri.

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke stresse, men merker at jeg jo stadig vekk tenker på baby-ting.. ;o) Er også veldig redd for å miste, har hatt en SA og en Exu, så jeg vil nok ikke føle meg så veldig sikker selv om jeg skulle være så heldig å bli fort gravid igjen...

MEN - det må jo være lov å håpe da!!! Har liksom troen på at det hjelper å være litt optimistisk ;o)

Skrevet

Hei,

Melder meg inn i klubben her. IKM torsdag 4 eller fredag 5 des. Tr snart ferdig i disse dager. Gleder meg til å komme i gang med neste pp. Mye bedre å være "aktiv" i jakten på en spire istedet for bare å veeeeeente. Jeg har også begynt hos akupunktør denne måneden, så det blir jo ekstra spennende å se om det kan hjelpe. Det hjalp meg forrige gang jeg var gravid :)

Lykke til jenter!

Skrevet

Jeg prøver å ikke stresse jeg også, men er ikke så lett å la være. Jeg har jo babytanker oppi hodet mitt hele tiden. Selvom samboern min gleder seg veldig begynner han nok å bli litt lei babysnakket mitt for tiden, hehe.

Ja skjønner godt du er redd for å miste. Jeg har hatt en SA, men det er flere år siden nå. Hun som setter akupunktur på meg sider at det hun gjør minsker sjansene for SA, fordi egget blir bedre tatt imot. Det er jo også noe positivt du kan ta med deg da :)

Jeg tror at troen og optimismen har mye å si. Og det å ikke stresse for mye med det hjelper sikkert enda mer. Og så det å ikke miste kosen under sex, syns jeg ser så mange som det blir kun "vi prøver å lage baby sex". Det er viktig å ha det av samme grunn som man alltid har hatt det, at man ikke blir oppslukt i prøvingen og mister lysten av det.

Skrevet

neeei nå ramler jeg vekk fra denne "skravle IKM uken" arg...Dag 33 og ingen tegn til mensen enda..så da blir d vel uke 50 for min del! Tok negativ tester fred og lørdag! Uansett masse lykke til til dere andre : ) Kjør på denne pp!!! ; ) augustbarn er jo flott det og !!

Skrevet

Jepp. Satser på akupunktur og optimisme.. ;o)

Og du har et veldig godt poeng med dette med "bare-for-å-prøve-sengekos". Jeg føler nok at jeg har havnet litt i den kategorien nå, og det er jo ganske så kjedelig. Må prøve å gjøre noe for å komme meg ut av det sporet tror jeg! er jo så mye man skal tenke på liksom... Men godt tips!!!

ha en fin dag jenter! og lykke til til deg tjorven. Aldri morsomt å gå og vente!!

Skrevet

takk for det....vanvittig kjipt å gå å vente på denne måten....og ekstra lenge til vi kan prøve på nytt ....men med godt mot enda da!!

Skrevet

Hmmm.

Jeg begynner å bli utålmodig allerede. Og jeg her EL først om 9-10 dager. Dette kommer til å bli noen lange dager......

Skrevet

Hei igjen alle sammen. Nå er det akkurat 1 uke til jeg har El, og er veldig spent. Er jo min første pp. Men er redd jeg blir skuffa:(

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Heisann jenter..

jeg vil gjerne høre til her hos dere..

Syklusene mine er et evig rot så jeg håper hver mnd på en "normal" 28 dagers syklus..

Så hvis syklusen min er normal denne pp, så skal ikm være 4.des..

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hopper inn på denne tråden. Inn i 4. pp nå. Ikm lørdag 6. Kan bli fin julegave på oss:-)

Skrevet

Jepp. Dersom man er heldig kan man jo fortelle det til den nærmeste familien på julaften ;-)

Skrevet

God ide å fortelle på julafen!

Og så får vi tenke slik at hvis spiren ikke sitter denne måneden, så slipper vi mange problemer med å svare på alkoholspørsmål i julebordtiden ;o)

Skrevet

Julebord ja. Skal på lønningspils på fredag jeg. Er litt sånn tenk at hvis om jeg tilfeldigvis skulle få EL en uke for tidlig å bli gravid sånn plutselig.....og da har jeg jo drukket og tenk om at.....åhhh....herregud. Må slutte å analysere sånn. Vet jo det at det går bra selvom man har tatt et par øl den første uka, men lett å bekymre seg unødig da. Det er vi flinke til jenter

Skrevet

Så koselig det hadde vært å komme med en slik nyhet på juleaften ja:-) Denne mensen her er den første normale mensen jeg har hatt siden ma i juli. Har blødd så voldsomt de tre forrige gangene, denne gangen var alt tilbake ved det normale. Det håper jeg er et godt tegn på at kroppen er klar for en ny graviditet;-)

Jepp, vi er flinke til å bekymre oss. Lett å si at man skal leve som normalt, ikke så lett å gjøre det likevel....ler. Vel, krysser fingrer igjen for oss alle!

Skrevet

Hei hei jenter :o)

Ja da har vi akkurat kommet inn i 11 pp...Har vært til utredning og de finner ikke noe galt med meg... No venter vi svar fra sædprøven..*skummelt*

har ikm den 7 des...

masse lykke til jenter:o)

Klem fra meg

Skrevet

Velkommen hit **Vilja** 11pp ja, skjønner at dere begynner å bli utålmodige. Og skummelt å vente på svar på prøven til mannen din...

Her i huset blir det utredning over nyttår hvis det ikke skjer noe før det. Legen min var bastant på at det er HELT greit å prøve et år før utredning, og egentlig har jeg slått meg til ro med det. Men etter det er det ingen bønn kjenner jeg. Hehe!

Kjenner jeg begynner å bli nokså utålmodig her nå, skal begynne å teste for EL i kveld tror jeg - sånn at jeg er sikker på at vi ikke går glipp av den, selv om jeg syklusmessig vel ikke skal ha EL før til mandag igjen... Hehe! Testoman også kan man si ;)

Ha en god onsdag alle sammen, nå er det en tur på jobb på meg her.

Skrevet

Er det virkelig vanlig å vente et helt år før man får utredning?? D syntes jeg hørtes leeeenge ut...

Jeg begynner velå teste etter el i disse dager jeg også... Blir spennende dette.. Håper vi alle sammen rykker inn i 1.tri. :)

Vi har startet med sex annen hver dag nå.. Noe sambo synes er flotters, og jeg synes vel ikke det er så dumt jeg heller... he he... :) Tar ingen sjanser... :)

Tenk om man kunne si det til den nærmeste familien på julaften, sukk.... Det hadde vært litt av en julegave... ¤drømme¤

Nå skal jeg også på jobb, håper det er mye å gjøre så tankene kan vandre litt bort fra det å bli gravid.. :)

Ha en strålende dag folkens :)

Skrevet

Idag skal jeg til akupunktur og fotsoneterapi igjen. Har fortsatt vondt i føttene etter sist uke :P hehe, så det kommer sikkert til å bli skikkelig vondt. Men om det hjelpler så spiller det ingen rolle :)

Har så lyst å fortelle hele verden at vi prøver jeg, for jeg gleder meg sånn. Men har ikke tenkt å fortelle noe før den sitter. Eneste som vet om det er besteveninna mi, og sambo seff.

Ha en fin dag jenter :D

Skrevet

Hei igjen :o)

anngående venting 1 år på utredning:

tror dette er veldig forskjellig...Jeg har følt at det har vært noe med meg ganske tidlig...Ble tatt på alvor med en gang..Syykt lang ventetid om man skal gjøre det offentlig...Jeg ventet 3 mnd på min første gu time...Etter det så begynte jeg å gå på volvat..Og det kommer du til uken etter, gjerne før...

Vi har vært prøvere i snart 11 mnd no og jeg er helt ferdig utredet..Har vært en lang prosess..Venter kun på svar fra sædprøven...

Jeg tenker verfall det at om man er utolmodig no så er det jo ganske bale å vente. Og når man endelig har bestemt seg for å gjøre det så må dere vente i evigheter igjen..

Men dette er jo bare slik jeg føler det...Masse lykke til..********************************Babystøv fra meg

Skrevet

ja, vi må sende masse babystøv til hverandre alle sammen!!!

Den neste uken blir det vel bare hekking og ikke tid til noe bim-chat heheeh. Har vært hos akupunktør i dag - hun sa at det bare var å sette i gang og holde på fra nå og til neste uke... da er det jo bare å håpe på at en liten spire klamrer seg fast!!!

Vi får alle ha mål om at det blir mange familier som får en koselig beskjed på julaften!!! Det hadde jo vært fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...