Veumjenta ツ Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jaja, da er TR straks ferdig. På tide å begynne på ny frisk, ny prøving og nye uker å vente på neste IKM... Derfor lager jeg en liten skravletråd til oss med IKM uke 49 jeg, det er jo så utrolig lenge til enda... Noen som har en slagplan for denne PP? Her i huset skal vi prøve tipset om sex annenhver dag fra dag 10 tror jeg, så får vi se hva som skjer. Begynner å bli en smule utålmodig her nå kjenner jeg! (og jeg skal vel strengt tatt ikke klage så ille, er bare i 7 PP enda).
cec26 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hei hei;) jeg har ikm mandag i uke 49...nå er vi bare i første pp da, så har ingen slagplan egentlig... men rundt fullmåne som er 12,13,14 nov så er det jo større sjanse for å bli gravide...hehe så vi får vel prøve litt de dagene da... men vi tar det veldig som det kommer... Men lykke til da;)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Titt tei, jeg er også i uke 49 nå. Begynte å spotte i går og venter mensen søndag. Har 24-25 dagers sykluser så min nye ikm blir vel ons. 3. desember. Er i 5. eller 6. pp. Har kommet litt ut av tellingen, vet bare at jeg begynner å bli lei. Er redd jeg er blitt for gammel... 35 år... Gammel kjerring... Klem
Nanamor Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jeg tror kanskje jeg har ikm uke 49. Har nettopp hatt en sa og ikke helt sikker på hvilke dag jeg skal regne utifra... Vi er hvertfall klar for å prøve igjen med en gang....
mossik en av hver pluss en til Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hei hei. Jeg har også ikm den uken tror jeg, men syklusen har plutselig begynnt å være skikkelig på tur pluss atjeg hadde en veldig tidlig sa denne uken... Vi prøver friskt på nytt og satser på augustbarn. vil så gjerne ha en til.......
¤mitzi¤ Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Hallo girlsa Henger meg med jeg også... Har IKM søndag i uke 49... Spennende tider... Vår slagplan er heftig adventskos, og sex annenhver dag fra dag 10 Da krysser jeg fingrene for at vi alle får nydelige augustbarn
floga har endelig fått spire Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Hei jenter! Henger meg på her selv om syklusen er jojooooooo.... Men var til akupunktør på mandag og fikk TR tirsdag så jeg har trua på at det også skal stabilisere syklusen:D Slagplan er å ha sex hver dag, det er iallefall sambo veldig enig i...hehe:)
¤mitzi¤ Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Hi hi... D var litt av en slagplan... Så bra med akupunktur da... Jeg hadde det under fødselen med lille snupp, og ejg syntes at det virket veldig. Hadde det etterpå også for å få igang melkeproduksjon og få opp jern prosenten, og det virket på meg. Så jeg har stooor tro på akupunktur....
Musemor med tre søte små Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Hei. Jeg hører vist til her inne jeg. Har ingen annen slag plan enn sex, jeg. Under de 2 første EL i prøvingen klarte jeg å bli syk. Denne gang skal jeg prøve å holde meg frisk. Tror det øker sjansen endel.
Veumjenta ツ Skrevet 8. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2008 cec26: er det lettere å bli gravid rundt fullmåne altså? Vi ligger vel an til å skulle ha EL rundt de dager begge to, med tanke på IKM helt i begynnelsen av desember. Hehe! Spennende uansett, si ifra hvis du har lyst til å spå meg (jeg 051282 han 210579) eller noen av de andre her inne på IKM uke 49. Du har spådd ei venninne av meg, og lurer på om det ligger noe i gjære der, for å si det sånn! Hehe! Uansett jenter, vi får pu** på, for å si det på vulgært norsk. Jeg var ferdig med TR i går, så nå går det vel slag i slag fram til begynnelsen av desember. Hehe! Jeg hadde satt pris på en positiv CB i bursdagspresang - for å si det sånn. Har bursdag 5.12. NÅ er det noe helt annet enn sex som står på programmet her i huset, sambo er på jobb - så jeg skal vaske kåken. Juhuuu...! Ha en fortreffelig lørdagsformiddag alle sammen
cec26 Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Ja, det skjer flere unnfangelser ved fullmåne, også flere fødseler... også sies det at hvis du ønsker en gutt så skal du har sex på partallsdato og omvendt på jente... hehe... jeg prøver alt jeg... tihi... Jeg tror det faktisk blir mange gravide her inne før jul og rett etter jul... så august og september blir nok babybom ja...hehe... Og du Veumjenta, d uer nok en av de som blir gravide snart ja;) lykke til...
Veumjenta ツ Skrevet 8. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2008 Det med partall og oddetall hadde jeg faktisk hørt før et eller annet sted, men helt ærlig så spiller det ingen rolle om det blir utover eller innovertiss, for å si det sånn. Det er den første, så vi er bare glade hvis vi får en etter hvert vi nå Ser du graviditet snart altså? Spennende! Du får jo helt sikkert beskjed om du treffer eller ikke Hehe! Jeg kommer jo til å henge her inne fram til IKM jeg, så... Men NÅ blir det husvask på meg - får bimme mer i ettermiddag. (tror nesten det er en sykdom å bimme jeg, den henger i hvert fall jammen godt i når den først får taket) Hehe!
cec26 Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 en liten skrivefeil her ser jeg...hehe...gutt = oddetall og jente= partall
tjorven- nr 3 Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 etter negativ test i dag så må nok jeg og inn her desverre....men ingen mensen enda jeg er på dag 31 i syklusen...vet derfor ikke når neste IKM blir ....kjedelig! men løpet er nok kjørt....hva kommer småkvalmen og uvi følelsen av da??? Noen som vet??
Veumjenta ツ Skrevet 8. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2008 Hmm, tjorven-nr 3, kanskje du rett og slett har UVI? KAN jo bli småuggen av det også Pleier du å ha stabile sykluser da? Eller, når pleier du å få TR er vel rette spm. kanskje? Personlig tror jeg kroppen skjønner når vi ønsker å bli gravide, og derfor gjør opprør mot oss! Hehe
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Hei, hei Tjorven (og dere andre). Vi er nok to som sitter og venter på mensen. DRITT altså... Kan ikke skjønne hvorfor disse kroppene våre skal drive og lure oss hele tiden! Jeg vil jo bare ha mensen og få begynt på ny pp igjen. Har fortsatt høy temp, men regner med en skikkelig dipp i morgen og mensen på mandag. AAAAARRRRRRGH, hvorfor skal dette være så vanskelig??? Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 veumjenta - jeg var å sjekket om det var uvi i går på legekontoret, men var helt fin!! så derfor skjønner jeg ikke den mage følelsen... a 73 - nå synes jeg at vi begge har lurekropper....arg!!! irrterende å få enda lengre syklus !!! skikkelig utålmodig her kan man si.... gode klemmer... på mandag får vi se om humøret er kommet seg ; )) Ble litt motløs faktisk...
Lillemor + bittelillemor Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 Hei jenter! Melder meg inn her jeg også. Har også IKM i starten av uke 49. Går til akupunktur, så jeg håper og regner med at syklusen blir regelmessig. Fikk ihvertfall EL en dag etter at jeg hadde vært til akupunktur for 2 uker siden! Har hatt en exu for halvannen måned siden. Ble rådet til å vente til TR kom tilbake, og det har den nå gjort. så da er det bare å sette igang igjen. Satser på en liten augustbaby ;o) for meg og for alle dere andre!!!
☆chiquita☆ Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 Jeg henger meg også på her inne. Og satser VELDIG på en august-baby. Har vært gravid tre ganger, og alle har klaffet på første forsøk, men 2 har endt opp i MA og SA. Så nå er jeg utrolig klar for en spire som sitter i 9mnd!!! Slagplan: Sex annehver dag, noe mannen er kjempe HAPPY for Prøve å tenke lite på graviditet og symptomer, og heller mer på jula som nærmer seg. Tror det kan være smart! Lykke til alle dere andre:)
Staffemamma86 Skrevet 9. november 2008 #20 Skrevet 9. november 2008 Heihei allesammen. Dette er min første pp så jeg er utrolig spent:-) Jeg trodde jeg først tilhørte 48 klubben, men etter nærmere beregninger er det nok her jeg hører til;) Det som er UTROLIG kjipt er at vi nok bare får hatt sex 1 gang denne pp, og det blir dagen før EL. For jeg skal bort på kurs 12-15(sent på kvelden, og på et annet kurs 17(tidlig på morgenen)-21nov. EL er antageligvis 17 nov. Kan jo se om vi orker å ha sex 2 ganger den 16. da, hehehe;) Jeg får bare håpe på at en gang er nok, har jo vært det med mange andre før;) Tenkte jeg skulle prøve ut noen nye graviditetstester jeg har kjøpt rundt IKM. De er følsomme på 10, jeg trodde de mest følsomme testene var på 25. Har noen her prøvd disse supersensitive testene? Ha en fin søndag alle sammen da!!
LilleMy- Skrevet 9. november 2008 #21 Skrevet 9. november 2008 heihei jenter! Her vil jeg ogsaa vaere med! Har IKM ca 5. des og haaper paa den fineste julegaven, som dere andre:) "Lilleknott" spaadde meg til aa bli gravid i 2009, men maa jo selfolgelig prove aa faa positivt resultat for det. saa naa er det vel bare aa krysse alt vi har jo jobbe iherdig med saken. Jeg er saa heldig aa ha samboer hjemme ved el ogsaa denne mnd, (tror han er borte ved neste) saa her ska det jobbes:) tihi
tuninna ♥ 2pp Skrevet 9. november 2008 #22 Skrevet 9. november 2008 Melder meg inn her jeg og. IKM 1 desember hvis ting er i orden nå. Har nettopp begynt til akupunktur og fotsoneterapi for å få orden på skylusene mine. Så håper ting blir litt lettere å beregne....
Duddlidu Skrevet 9. november 2008 #23 Skrevet 9. november 2008 Jeg har ikke fått tr enda, men regner med at uke 45 toget har gått gitt. Jeg sitter bare fast i ingenmannsland som vanlig. Aner ikke hvilken ikm-uke jeg kan tilhøre denne gangen, men liker dere så godt. Så velger å følge dere frem til uke 49 og håper det stemmer for meg også. hehe. Her lurer jeg på å bestille billigtester el-tester denne gangen. Bare for å gjøre det mindre stressende for meg selv rundt el. Aner jo ikke helt når den er.
Lillemor + bittelillemor Skrevet 9. november 2008 #24 Skrevet 9. november 2008 Min slagplan er akupunktur, EL-tester og litt ekstra kosing rundt EL. passer jo fint at vi skal på ferie neste helg akkurat da jeg regner med EL - romantisk langweekend. Tenk så kos hvis det faktisk hadde funket!! Til alle som har rare sykluser: jeg har veldig tro på akupunktur altså. Kan virkelig anbefales! Jeg går 1 gang i uken, så det er jo ikke noe særlig pes heller! Koster jo litt da, men det føler jeg er verdt det! (men vet jo ikke om det funker for å bli gravid da, men ihvertflal for å få orden på syklusen)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 9. november 2008 #25 Skrevet 9. november 2008 Hvor mye betaler du hver gang Lillemor? Jeg betaler 400kr pr gang, det er både akupunktur og fotsoneterapi 45 minutter til sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå