Gå til innhold

* ~ * Tråden nr. 1 * ~ *

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Du er buledame:) Men var ment til de to andre buledamer. Til buledame å være vet du faktisk mest om hva jeg driver med tror jeg:)

Hvilken julekalender? På bim/dib? Er her den. Tatt den alt jeg. Leo sin? Du den burde du hatt klar for lenge siden. Den A har overrasket deg med? Nei si det.... Jeg har ingen vaffal. Eller fikk faktisk flax av ei her. Som jeg skal skrape hver morgen til kaffen:)

Har mange blå biler. Hvilken?

Bilen bråker lite fremover. Og bakover. Mer fra fremover til stop.

Fortsetter under...

Om du mener babyverden...ja du det lurer jeg og på!

Hvilke fler er verdt å få med seg????

JULEKALENDERLISTE!!!! Hjelp til da jenter:) Sånn klipp og lim så man får samla dem. Alt gratis er gøy. Og vinne er enda mer gøy:D Tape er kjedelig. Jeg har vunnet en gang. PT og.

Jeg får ikke kommet på tp i dag, mtg. Men det tror jeg at jeg har skrevet over her et sted...

Godt at fiksingen på G gikk bra;)

Hilse mann og si grattis da, molle!

Heisann sveisann.

Er jeg buledame? Og jeg lurer vel ikke på hva du gjør? eller? hahaha

Jeg har fått tilbake nok en matteprøve med bare 2 feil:)

Mer spent på siste historieprøven......og norsken fra i dag...... og nynorsken forrige uke..... og prosjektet til neste uke........ og engelsk tentamen uka etter........ men så er det grei skuring og jul straks.

Ser mørkt ut for jobben til gubben............... føkk.

Har ikke snakket med noen jeg kjenner om det enda, orker ikke tenke på det egentlig. Å overse det hjelper sikkert! (setter en spiss på at jeg skal til london på februar.....og kanskje ikke kan betale overnattinga mi engang..... blæ. Men det ordner seg for snille piker, hepp.

Ser akutten og spiser snop jeg. Også skal jeg sjekke mailene for å se hvem som er jemmelighulevenn:)

Annonse

Barn får nok pakker, så de trenger ikke pakke. Avslør i pakke til mor som åpnes juleaften. Ellers fylles pakken med godis og små hint hvis man klarer det, så mor har noe å kose seg med frem til juleaften.

Ca 200-250 inkludert porto.

Høres det greit ut?

Droppe gave til barn? De får jo nok alikevel. Liten gave til mor som avslører julevenn når den pakkes opp på juleaften. Ellers fylles gaven med godis og snop som mor kan kose seg med frem til jul. Og gjerne noen små hint da, slik at hun kan gjette litt på hvem den hemmelige vennen kan være. Ca 200-250 inkludert porto.

Er dette greit?

Tusen takk for besøk i, Tiny og Herk:) Det var koselig.

Og jeg har holdt bitteliten Herke-jente:) Såååååå søt! Ikke så skummel å holde i heller. Skikkelig god jente, Herk. Heldiggrisen!

Om noen trenger noe tupperware nå så kan det bestilles gjennom meg ut uka.

Jeg har verdens beste lille store gutt jeg. Han har begynt å prate mer nå etter at han fikk dren. Det er moro. Prater i setninger også, men prater ikke perfekt da. Sier for eksempel b i stedet for v inne i ord. Babla(Gabriel) sobe senga:)

Annonse

Hoi, beklager at jeg ikke sa fra mtg, men jeg kunne altså ikke. Hvem kommer til meg på fredag? Bare sånn at jeg vet omtrent. Dørene kan vel åpnes sånn halv fem kanskje. H har bursdag i morgen, 30. Jeg har ikke bakt kake... eller, jeg bakte på fredag, men den er spist. Får bake ny sånn at vi har til fredagen iaf. Jeg har strekk i ryggen, så har jeg sagt det. Og A spydde+tynn bajs i barnehagen, men han virket fin-fin i ettermiddag og spiste masse. Skal han være hjemme i morgen eller ikke? Bra at Gabi er bedre :)

*Gratulerer med gammel mann i morgen da:)

*Nei, jeg regnet ikke med at du kom når du ikke sa at du kom.

*Jeg vet ikke om vi kommer på fredag, men kanskje. Er så tung og dum og sliten i kroppen at jeg ikke orker å planlegge så mye framover.

*Jeg ville nok ha holdt han hjemme, men jeg vet ikke om det trengs. Tenker liksom at det skal gå et døgn fra siste spy jeg.

:)

Som sagt Svana, jeg jobber på fredag. Så jeg får ikke kommet:(

Her er spadens ordforråd:

mamma - mamma/pappa

æssa - Aisha som hun går sammen med i parken

essT - hest

segod - værsågod

akk - takk

boe - bolle

båe - ball

sepå - se, se der, se på

oy - oi, åhh

giggigii - tinkywinky/teletubbies

ikke - mikke mus

kekekke - pepperkake

sove - sove

haje - hade

to, too, tje - 1,2,3

us - lys

bøøø - mø

Også er det noen få ord til som jeg tror hun sier da, men som jeg ikke er helt sikker på enda;)

Men nå skjønner hun i hvertfall mye mer av det jeg sier til henne da. Som å lukke døra eller hvis jeg ber henne om å gå å kaste noe, så løper hun i søpla med det. Skjønner hvis jeg sier mormor, men vil ikke si det selv. Ikke prøve en gang. Og skjønner sånt som å sitte når jeg sier det og hvis jeg sier at vi skal gå ut. Så vi er i gang:)

Også slenger hun verdens søteste slengkyss til meg når jeg har levert henne i parken da:)

Igår var en fin fin dag for rydding og vasking synes jeg... Men det spørs om kroppen/bekkenet mitt var veldig enig med meg etter at jeg var kommet igang altså... Idag er nemlig kroppen heeeeelt ødelagt, men jeg har nå ihvertfall masse boller og et rent hjem :)

Svanine: vi kommer en tur på fredag. Mulig vi kommer sammen med molle?!

Molle: Jeg kan godt plukke opp deg og barn på vei fra barnehagen, men vi får avtale det litt nærmere.. Var det sånn at du ikke hadde bil?

Vi har kaos i kjeller vi.... Har begynt å rive masse for å lage fler rom.. Også har vi en dum og treg nabo som ikke gjør det de skal..

Masse snø ute :)

Så flink spaden har blit, Cat! Her har det virkelig vært fremskritt, så moro.

Jeg er litt dum, svana:)

Jeg lurer på om denna ungen har tenkt seg ut før tida jeg altså. De siste dagen har jeg hatt perioder med nedpress og veldig stikking i livmorhalsen. Spurte på DiB i går om hva det var og fikk til svar at det hørtes ut som modningssmerter og at de kunne vare i flere uker, men jeg synes det er litt skummelt altså..

Ja snø er gøy:)

Spaden har blitt kjempeflink!

Mtg: Jeg har jo alltid sagt at du kommer til å få desemberbaby, så da blir det morsomt å se om feelingen min stemmer;) Men har du menstermin og ul termin samme dag?

Jeg vil ikke ha desemberbaby!!!

Terminen ble ikke flyttet nei:)

Hva må til for å få ul med vektestimering egentlig? Jeg ligger over hele det grønne normalområdet på symfysemålingen og har gjort det hele tiden. Lurer litt på om det er en stor baby inni her. Får kommentarer hele tiden på at jeg ser fødeklar ut. "Hæ? Har du 5 uker igjen?!?!", "Går du her ennå? Skal ikke den ungen ut snart?".

Når i desember kommer han da Cat?

Tenkte forresten på før i dag at jeg egentlig skulle hatt en baby på 5 mnd nå. Det er litt sprøtt.

Ring føden og klag, så får du sikkert ul:) Jeg skal på føden til onsdag jeg, og er ikke gravid en gang. Det gjelder å skaffe seg kontakter vettu;)

Har ikke noen feeling på dato, bare på at det bli desemberbaby og at han kommer i slutten. Har liksom alltid tenkt romjulen når jeg tenker på gravide deg. Helt fra jeg møtte deg på senteret her når du hadde tatt testen på doen der og sa du var gravid og hadde termin i begynnelsen av januar, så har jeg tenkt romjulen, og i hvertfall desember.

Jaja, romjulen ja. Da kan han heller komme nå altså!

Hva skal du på føden da? Jeg har kontakter på føden jeg:) Jordmor som jeg går til jobber der. Også jobber moren til en venninne av meg på barsel. Så jeg håper jeg ser noe til dem når jeg skal føde

Skal til legen den 9. Skal spørre han da om han kan sende meg på ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...