Gå til innhold

* ~ * Tråden nr. 1 * ~ *


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Ikke alt man forventer å lese på tråd. Man spør da ikke en dame om alder eller hvilken str i truser hun bruker?!

 

Tja..M kanskje? Sånn 36? Kommer jo litt an på trusa da.Er'n veldig stram ala få ekstra valk gratis ved kjøp av trusa så kanskje 38, men vil nok stort sett si 26 ja.

 

 

Du får da holde deg til 09 barn du som alle andre MtG:)

 

haha Jeg har den nye adr di jeg Cat, så går greit. Hadde ikke trengt å sende ny mail. Jeg vet hvor jeg skal sende strømpa;)

 

Herk, om du er inne å leser og kanskje ikke fikk med deg...lurer fortsatt på tips ift øyne og eksem på E. Noen dager nå er han virkelig ille! Kanskje du kunne hørt med C Tiny? Hva hun gjør med gutten når det er ille på øyelokk og under og ja.

 

Hilsa på Tirilpappan i dag jeg:) Vottene til E (eller den ene) var borte. Blæææ "ta å se om Tiril har noen sa jeg. Glemte pappan stod der. Han glisa..hehe

 

Skulle på samtale (LC) kl 9:30 og har lånt bil for anledningen og stressa masse og måtte sroppe ting jeg trengte gjøre før jobb også er dama syk!! Og ikke sende en sms eller ringe nei. Fyfan så irritert jeg ble!!! Tok 5 min i snøen med ei anna (A) Sa jeg ikke trengte mer jeg. Kunne bare vise meg det skjemaet ved en hent eller lever. Djizez savner kjøkkenbordhjemmebarenhagesamtaler jeg!

 

Vært bud jeg da:) Ble ringt i går. Kan du ta en tur? Jeg bare "truru har slått feil internr" men nei da. Alle var opptatt. Så da kjørte jeg storebilen til Porsgrunn. Gikk så bra at. Alle de andre jentene var sånn "at du turte" "jeg hadde sagt nei" Dji..er ut på motorvei...følg den i over 2 timer...ta av mot Porsgrunn og fremme. Litt lang og kjedelig tur alene, men greit med avveksling. Sjåførene synes det er SÅ kult da. Liksom litt en av dem. hehe de er nå søte og da:)

 

Jobbe sent i kveld jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann er ikke hjemme, men jeg skal ikke nekte noen på besøk :) Sjokoladekaka står i ovnen og det lukter sjokkis i hele leiligheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ganske sikker på at jeg kommer i mogen altså

Avenger kun av to ting, om jeg tror går greit .

 

moll;

Glemt å svare deg jeg!

Når jeg har hatt utslett helt inntil øynene har jeg fått lov til å bruke mild kortison.

Har resept på mildoson, tror det er samme styrke som hydrokortison osm man kan kjøpe reseptfritt på apoteket

 

Jeg har fått besked om å være nøye med å ikke få det i øynene, så det er jo litt utsatt for et lite barn.

Smører du på så er det viktig at det blir tynt og og at det blir smurt inn i huden sånn at han ikke føler det er noe der og må gni seg i øynene.

 

Har du noen gode kremer utenom kortison? det er jo et par produkter på markedet som retter seg mot atopisk uten å være på resept, men her er ikke jeg så bevandret

 

Jeg har sett en sint mann i dag, min mann faktisk. Han var så sint at han ble helt hvit i ansiktet og så knuste han talerkner (det er min greie den knusingen) så grein han nesten mens han brølte.

Fy flate jeg blir så sint jeg også når han blir SÅ sint, burde ikke skrevet noe men sitter jo igjen her i stua og skjelver neste jo .....

 

Dust! Det er liksom meg og "min familie" han er rasende på blææææ

 

ÆSJ, det er liksom ekstra hyggelig når man har gledet seg til å komme hjem til en ......

 

Ja så jeg veit ikke hva jeg skulle svare på mer Tok de to tingene som hastet:)

Håper jeg ser noen i morgen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da. Er skummelt når folk blir så sinte. Ihvertfall når de er sinte på deg. Heldigvis har ikke V hatt noen sinnautbrudd, han bare surmuler om det er noe. Synes det er bedre jeg da. Når folk blir å sinte så er det jo nesten umulig å komme på hva man skal si til sitt forsvar.

 

Jeg kommer nok ikke i morgen. Orker ikke rett og slett. Nå er det snart så jeg legger meg ned og dør. Hehe, neida, men er så DRITTLEI denne kroppen nå at dere aner det ikke en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke moro Herk. Også SÅ sint da. Er lov å skrive ut litt skjelv. Brøle har lite for seg. Men hender det skjer..for man er bare så veldig sint. Sånne tilfeller er det godt å gå ut å ta en røyk. Er vel kombo av å forlate åstedet, frisk luft, den tro at røyk i seg selv hjelper å roe ned (som faktisk fysisk har motsatt virkning..men det bryr vi oss ikke om) og klarne litt.

Gå deg en tur. Klemzer og sånn.

 

Har Midison. Og har Locoid. (om det ble skrevet rett) Prøve det. Eller prøver jo det. Stakkarn kan jo ikke bli helt kjøttkake heller. Faktisk ganske fin på resten av kroppen. Bare hendene som jeg må være ekstra ops på. Er jo seff bryst, hake, legger, lår, foteser og men ganske så fin. (ryggen har han faktisk aldri hatt noe på) Bruker den der Karbamid el hva den heter. Veldig bra altså. Såm morgen/kveld smøring.

 

Hvordan er det med deg for tiden? Lite sol ute og...

 

Og du Herk...tenkte på det på vei til jobb da. At du kanskje kom. Men tenkte da for sent. For har jo gaven til Oskar og noe til Oskarina. Men det er hjemme. Og drar rett fra jobb. Vi ses vel igjen:)

 

Tiny skal jeg komme innom med kjelen på søndag? Greit å ha den i hus en ukes tid før bruk ;)

 

Jeg har STOR skumtilhår! Seriøst ikke sett så stor skum før. Lurer på å fikse meg i reisbar utgave..hehe. F..glemte egentlig å be med en spray da. Kan jo stikke innom en dag og. Er jo ikke bare %, men veiledning som er greit:)

 

Jeg har klemma på Nola-bror jeg :D

 

MtG..såå sliten? Uffastakkarsdeg. Hadde vært kos om du ombestemmer deg assa. For bare V pakker deg og barn ut i bil, så tar jo vi oss av G, så du skal bare sitte i sofa og døtte kake t trynet. Hadde jeg dratt fhjemmefra og hjem på kvelden kunne jeg tatt med G.

 

Tiny, jeg har bil:) Når henter du Tiril i bhg?

 

Julegaveønskeliste: Varmt vann+plass på tunet til en bil eller to.

(evt en torpedo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril er ikke i barnehagen idag hun. Ble hjemme fordi hun snufser så fælt.. Våkna inatt og gråt fordi hun hadde så masse snørr i nesa.. Får bare håpe det ikke er feber i anmarsj også..

 

Dumme kropper kan jeg skrive under på... *sukk* Begynner å kjenne flodhestfølelsen allerede og kjenner jeg er "lei" av å ha en gravid kropp som ikke funker som jeg vil.

Også er jeg sykemeldt enda en måned pga bekkenløsning. Skal inn med urinprøve på mandag fordi jeg har så vanvittig med kynnere/knip i magen. Det kunne visst være en uvi...

Jerntabletter har fantastiske bivirkninger må jeg si..... blæææh..

 

Bare å komme med kjelen. Jeg er informert om happeningen :) Må bare lage invitasjoner og sende de ut!

 

Da sees vi om ikke mange timene da, ihvertfall noen av oss :) Og Mtg må jo bare bli med!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moll røyker. Enda røyking er ut. Har prøvd å si det flere ganger jeg. Pyntet meg har jeg og. God vin. Dere sover vel nå tenker jeg. Koselig med besøk i dag! Og godt å kjenne baby på armen igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svana har dårlig mus, men har visst noe noe med kjemi å gjøre.... likre å ha litt flate å bevege meg på...

 

Snuppa er bare helskjønn altså. Også liker hun meg:D Også smiler hun til meg. Om man legger godvilja til;)

 

Røyk er ute...og ute er det kaldt!hb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn som begynner å virke igjen. Har vært så mye sykdom og drit i det siste. Linus har tøysa masse og våkna en del på natten, men i natt var han mye bedre. Måtte smokke litt nå og da på kvelden, men i natt gikk det ganske greit. Håper det vedvarer for vi er keen på å dra på konsert neste helg og da må vi jo ha barnevakt. Litt kjekkere om han sover da liksom.

 

Mann var på julebord i går og skal på et i dag. Jeg gruet meg for legging med begge i går, men det gikk over all forventning så da går det vel i dag også håper jeg. Skal til mamma på juleverksted med ungene i dag. Mann skal få sove og slappe av masse. Flink kone!!

 

Skjønner at det begynner å bli veldig tungt for alle preggiser. Er tungt å gå i snø med stor mage, er tungt å gå med stor mage PUNKTUM! Også hjelper det kanskje ikke så mye at man gjerne har en idé om alt man skal gjøre av koselige juleting... også orker man ikke. Jula var ikke så spennende for oss i fjor for å si det sånn. Og da var jeg jo bare litt småkvalm. Men nå begynner det å nærme seg ny trådfødsel ganske så raskt. Dette går fint, MtG!

 

Jeg har endelig fått litt oversikt over alt som har med jula å gjøre. Så nå begynner jeg å glede meg. Har stresset litt oppi hodet, men det hjelper på når man har fått satt seg ned planlagt shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på nettet jeg så det også. Hadde avisen et års tid, men det koster jo 2000 kr i året (eller var det halvåret?)... så interessante er ikke lokalnyhetene altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har også kutta ut lokalavisa. Leste den bare noen ganger i helgene og da kan vi like gjerne kjøpe den i løssalg. Ble alvorlig mye papirsøppel også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått gutt som PRATER! Blitt tre ord i mange setninger nå, også er han så søt når han setter sammen ord som han mener skulle passe siden ordene er brukt til andre ting før:) (husker seff ikke et eneste ett nå da...) Hahahaha

Først må jeg nevne at han har et favoritt dyr da, som har mange navn utenom de opplagte navnene katt, kattepus og pus:

uuuææææ (litt som et løvebrøl)

uajm (mjau baklengs) som fort ble til

Naumen

bibass (den siste kan ikke vi si, for da rister han på hodet og sier nei, kattapus! hahaha)

 

Også har han begynt å synge igjen, ride ranke, bæ bæ lille og en til som mamman så flott klarer å glemme når det gjelder som mest:) hihihi

 

Svømmer i lekser, husarbeid og vonde føtter....... BLÆ! Hjemme alene til neste helg og er sliten allerede... dritt altså. Håper svigers kan hjelpe meg med misnten noen dager, siden jeg har 2 dagers tentamen i engelsk og heldags fremføring i norsken denne uka.

 

NÅ skal jeg gjøre #&%¤#%¤/#%¤ masse lekser (og spise chessooodels og drikke cola) til jeg stuper.... Hepp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten pt:

Jeg har lokalavisa og den koster meg bare 99,- i mnd som student...

(ok er ikke veldig lokal, dere kjenner kanskje til adressa?)

 

KLEM til alle som vil ha en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha klem, jeg ;-)

(Fikk tilbud om adressa i flere år etter at vi flytta, vi. Skikkelig vits liksom...)

 

Jeg er, som dere skjønner, ikke død. Er vel mer slik mtg var ei stund; innom for å lese hver dag, men fikk aldri somlet seg til å skrive innlegg. Det skjer da litt av hvert her, bl.a. når det gjelder planlegging. Noe av det koster mer enn det andre...;-)

 

LH har hatt en formidabel språkutvikling i det siste, og er en riktig så morsom, liten kar.

 

Som sagt, jeg leser alt dere skriver, og synes det er koselig.

Ta vare på dere selv!

 

(Venter fortsatt på å få høre navnet på lillejenta, jeg...

Og molle: hvorfor i all verden er ikke den naboen deres kasta på huet og ræva ut ennå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare å kaste ut noen av sin egeneide bolig serru....

 

Klemmer ja..hmmm...sikkert greit.

 

Fortsatt fyllesyk. Virkelig! Kos kveld hos svanine på fredag. Ga oss vel 2:30. Litt på småsnurr. Opp halv ni (digg de sov så lenge ass) Videre på "jule"-bowling-bord med jobben. Drakk jevnt fra 16-03. Hva kom jeg opp i tro? 11 øl, hvorav 2 halvlitere, 4 KB, 1 Irish, 5 shots. I grunn nok på lille kroppen det altså. Ble skalla ned på bowlingbabeb og senere av ei venninne på samme sted. Ikke meningen noen av dem såklart, men ser ut som jeg har sløss. Jeg har og klart å suge nissen.(var ikke ekte da dere. Var kostyme liksom) Hadde fotoshuut av ei på billjardbord. En hel del bilder jeg har tatt og blitt tatt som ja...Husker sjefen drakk. Husker sjefen ikke drakk mye.Fikk kyss av mann på over 60. Ekkelt!! (flashback til bimbord) Vant 1800,- da:D hadde med meg bare 500 hjem igjen. Rart man har fylleangst??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho molsa, trenger jeg å si mer;) (annet enn at jeg ler meg ihjel..?)

 

Hei simba:)

 

Godt du har barn som virker igjen sessa:)

 

Ja, hva skal Oskarine hete? Rine? Hihi;)

 

Flink du 1D som går på skole, er husmor og gufler nedpå pottis og cola titt og ofte;)

 

Ja, hva skal man skrive? Ungen sjuk, jeg uggen og gubben lei, for et strålende liv!! (ja ikke lei av oss da;)) Neida, men spaden har ikke vært i parken siden onsdag.

Og jeg skulle liksom ha gjordt så mye disse dagene som ikke har blitt noe av og da blir jeg sliten i hodet mitt. Også har jeg måkt snø og føkka ryggen. Eller i hvertfall ett eller annet i siden. Sikker bare en muskelfaen jeg ikke visste jeg hadde. Men nok om det og meg.

 

Jasså mols, så du vet hvor du skal levere strømpa altså? Er det du som skal levere strømpe til alle sammen i år også??

 

Klart man kan kaste ut naboen av egeneid bolig!!! Hadde det ikke vært for at dere bodde der også, så kunne vi bare brent ned hele faenskapet til jul!!

Hadde du pælmet en gris inn til dusten før vi tente på så kunne vi bare si at han var litt uheldig når juleribba skulle tilberedes..... Hadde gått så fint så. Det er ingen problemer her i verden som er store nok til at de ikke kan løses den ene eller andre veien;)

 

Jeg har vært og handlet på salg. For 500 kroner fikk jeg ny name-it bobledress til vesla og en ny reflex regndress (sånn hel som er fôret). Det kaller man en grei deal:)

Har ikke fått prøvd det i parken enda, men kvaliteten virket veldig bra og jeg gidder IKKE kjøpe reima til ørten ganger den prisen jeg har betalt. Hittil i år har hun brukt en bobledress jeg kjøpte på cubus til 150 kroner i våres og den har vært MER enn god nok til å holde både kulda og det ene og det andre ute!

Men måtte ha en til for å supplere litt under vasking og tørking av nåværende dress. Noen andre som har hatt noen av de dressene og vært fornøyd?

 

Gå å skru i noen lyspærer jeg.

 

Tjallabajs!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et reint skryte innlegg:

 

Jeg VANT klassens mandagmorra quiz som har gått i hele høst:) Jeg er litt stolt av den da:D Han på andre spurte seff hvor mange poeng jeg vant med og det var over 5 poeng! Han ble litt sur og lurte på om hun regnet snitt eller om det var totalen som telte (...hahahaha....han har jo seff vært borte en gang eller 2...) Og klarte vinkle det sånn at han seff hadde vunnet hvis ikke han hadde vært borte en gang da...hahaha

Jeg hever meg over hele diskusjonen og syns det er DIGG med soleklar seier!

 

Var mer spent på muntlig(skriftlig) norsken fra forrige uke, var litt sånn usikker også er det litt viktig siden jeg fikk 6/5 på den første og jeg dermed ville ha minst 5 for å kunne være aktuell til 5er i muntlig dette semesteret.... Ble ikke lite fornøyd med 5+ da skjønner dere:D

Ble litt prikken over ien den etter quizen:D Så nå er jeg spent på om jeg klarere den femern altså:) Har jo fått gode tilbakemeldinger på deltagelsen i timene....men hun læreren er knallhard på karakterer.....

 

For å runde av selvskrytet så fikk jeg også igjen historieprøven......... den trodde jeg ikke hadde gått så greit............la sånn press på meg selv pga at jeg har 4+ og 5+ fra tidligere prøver denne terminen og 6 fra framføringa....og han stryker den dårligste etter 3 prøver.......så jeg villa jo seff ha en god karakter så jeg kunne garantere 5 ihvertfall:)

GLISTE FETT når jeg oppdaga 6- på besvarelsen min altså:D Utrolig herlig dag dette ble! Litt godt når man har slitt med lekser de siste ukene med tunge dager og smerter i føttene....

 

I dag skal jeg sette meg til med tentamensoppgaven........ Tema vi skal forberede er:

 

"English as an international language through the last 4 centuries".................

 

Herregud! Hva faan skal man lese da??? Og hvordan skal man vinkle dette???? Land? forfattere? geografi? historie? HJELP! Logger meg på gmailen nå så send meg gjerne forslag til linker!!!!! Tar i mot all hjelp fra alle som vil komme med forslag!

 

Klem og takk for alle klemmer tilbake:) Hihihi, jeg må innrømme at jeg har lagt meg ut litt på sidene med det sunne kostholdet i høst da....men har startet nedtrappingen på skolen ihvertfall! Ingen brus på skolen så langt (hahah, bare i dag da enda..men det blir)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som gidder skrive etter virkola?

 

Fortsatt engelsktentamen i morra (gikk ikke bort av seg selv mens jeg sov...blæ)

 

Takk for klem på sms, klem tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...