Gå til innhold

* ~ * Tråden nr. 1 * ~ *


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse med 2 år til vesleprutta mi:) Selv om det er nesten et døgn til du faktisk ble født for to år siden.

Har vært en glede og langt lettere enn jeg hadde forestilit meg, har enda ikke opplevd en våkennatt;)

 

Jammen er vi ikke på småtroll 2-3 år allerede:) Skal bli godt å få plaget noen her inne med disse eviglange tråden også!!

 

Link til forrige tråd:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/138275348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen til veslesnuppa:D

tenk at hun også har blitt 2 år!

 

 

Hoho, ikke en eneste våkenatt Cat? Seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 2-årsdagen, Linea!

 

Håper babyen kommer snart, herk!

 

LH var på kontroll på mandag, 89 cm og 12,6 kg. Nesten identisk med G, jo! 10 uker går fort, mtg. Bittelitt misunnelig....

 

Jeg er forkjøla:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt seriøst. Lengste hun har holdt meg våken har vel verdt under to timer i såfåll. Og det har heller ikke skjedd mange ganger. Deilig:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Linea!

 

Ja tenkt at spaden er 2 år:) Stor jente som går og har egne meninger Det er så hyggelig det:)

 

 

Fin størrelse på gutta deres simba og mtg ikke noe å bekymre seg for nå mtg.

Kjedelig med hjertet, men som du sier det er sikkert ikke noe, men godt du får oppfølging.

 

 

Gudameien er det bare 10 uker til termin mtg. Så kult

 

God bedring simba.

 

 

Sitter her å prøver å gjøre noe fornuftig, men har vist avslutningsvegring

 

Noe jeg ofte lider av Det betyr at jeg ikke trykker på send på en bestilling, eller skriver slutten på en stil, eller rydder helt ferdig når jeg begynner på noe. En forferdelig "sykdom"

 

Skal bestille bhg bilde av O, men må bestemme størrelse, holder det med ca halvt A4 eller bør jeg gå for Nesten hel A4 i portrett?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiring i parken er gjennomført og det hadde gått så bra:) Men var tygligvis slitsomt, for bursdagsbarnet sovet PRONTO i sengen sin når vi kom hjem:)

 

Tja, hvor tenker du å ha bildet da Herk? Skal du henge det opp hadde valgt den nesten A4 str. men skal du ha det i en ramme stående på en kommode eller hylle eller noe sånt så hadde jeg valgt den halve str. av det igjen.

 

Vi var på 2 års kontroll på mandag vi (er vi de eneste som har vært på kontroll før faktsik fyllte 2 år?). Nuvel. Spaden var 12 kilo og 82 cm. Aner ikke om det er mye eller lite, men synes nå hun ser helt perfekt ut jeg da:)

Men vi får en ekstrakontroll om et halvt år vi da, for egentlig så er det jo ikke noen kontroll før 3 årskontrollen nå da. Men siden spaden snakket så dårlig så tok de ikke den språktesten, det var visst ikke noen vits fikk jeg høre, så da måtte hun komme tilbake.

 

Og det er greit nok det altså, men jeg kjenner jeg blir litt hissig når noen skal fortelle meg at vi liksom må prate mer med ungen vår da. Gjenta navnet på ting igjen og igjen og bla bla bla bla.... HALLOOOOOO, hva pokker tror du vi gjør da?

Tro meg, det er INGEN som har gjentatt noen ord så mye som det jeg har gjordt det siste året. Men jenta har jo rett og slett ikke ville snakke!!!!!

Fikk liksom følelsen av at det var vår skyld og at vi ikke snakket til henne eller oppmuntret henne. Piss meg i øret. Hvis noen har gjentatt ordet "mamma" flere ganger enn meg i det siste så blir jeg imponert!!!

 

Sånn dagens utblåsning fra meg. Er jo flere dager siden vi har vært da, men kjente i grunn ikke hvor irritert jeg var før jeg begynte å skrive om det her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grrrrrrrrratulerer med dagen søte spaden:)

 

Har hatt en dritt dag, venter på fler i dagene som kommer:( skikkelig gørr og kjenner jeg ble veldig irritert på helsesøstra jeg også Cat!!! Dritt kjærringer!

 

Jeg har fått dårlig karakter på ny-norsken...4/3... første under 4 i år.... jaggu bra jeg har den 6 fra andre norsken..... blæ:( Skal snakke med norsklæreren omn det på mandag.

 

Masse lekser til i morra pluss at dattera skal til pappan i helga:(

 

Klem ønskes! pronto:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen til Linea- det går jo framover med henne nå-sakte,men sikkert:) Og ja-de på HS er duste når de hinter fram at dere ikke lærer henne å snakke.

 

Jeg har 14 uker igjen til termin jeg:) Og var til legen nå onsdag-blodtrykket er fint nå-noe som betyr en ting i midt tilfelle: vann i kroppen! jaujau. Vekta mi ligger fortsatt på 10 kg +-ikke økt mer heldigvis;) Er 50% sykemeldt.

 

Mamma er på besøk:)

 

Føde nå Herk;)

 

Og MTG- er bra de tar hjerteting alvorlig,men nok ingenting å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer L! Hurra hurra og blåsemenner i fleng :-D

 

Språktest? Gutta ble ikke språktestet, og ingen lege lyttet på hjertet heller (uff, da, håper det er ikkeno mtg), dvs ingen legekontroll. Og de var 1 mnd før fylte 2 år. 11 kgognoe og 12kgognoe og 83 og 85 cm. Har vel vokst litt siden da tror jeg, merker det på klærne. 80 begynner å bli for smått i bukser. Hs er merkelig og jeg bryr meg ikke om de.

 

14 uker er jo ingenting Ama. Kos med mor på besøk.

 

Herk, jeg er fortsatt spent jeg assa. Tenk så spennende med baby :)

 

Julegaver, hva er det? Bryllupsplanlegging, hva er det? 30-årsdag, hva er det? huff.

 

Synes det er rart at så mange skal bli mamma igjen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på den jeg svana..... enn at det kommer en hel gjen til med unger fra denne gjengen..... klarer ikke helt å skjønne jeg som er så langt unna........ Jeg ha nok med ungen i meg selv enda ei stund fremover.... (ja da tenker jeg på barnslige 1D og ikke en unge som skal fødes etterhvert..sånn i tilfelle folk lurte)

 

Jeg er hjemme alene til søndag....sa nettopp ha det til dattera.......... BLÆ! Hvorfor må hun reisebort igjen?? Hmmmmm også er Lillingen også borte for ikke å snakke om storingen........ Og jeg har særriøst ingentin å finne på hele helga annet enn lekser (og selv om jeg har myyyyyyye som jeg måååå gjøre tar det ikke 72 timer...) Noen komme oppover på besøk??? hahaha

 

Klemmer har jeg kjent lite til.......hmmmm, er jeg ikke stilt inn riktig kanskje? Prøver igjen:)

 

Også trenger jeg jobbforslag......... (ta noe som dere tror passer meg, for ser ikke for meg at flyver og sirkusartist er det rette for meg på akkurat nå) Jeg må begynne se på hva jeg skal søke på på våren.... Gjerne noe som tar mindre tid enn legestudiet og som ikke krever.....hmmm ett eller annet kjedelig........

 

sip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo si noe mer

 

For det første, HS og ( noen bhgtanter ) kan noen ganger virkelig få det til å føles som det er du som gjør noe galt ja. Blås Selvfølgelig så prater dere med henne.

 

Språktestet ikke her heller svana, må være noe de gjør på landet:)

Nei men seriøst hvordan test er det????

 

Hos oss så lyttet de heller ikke på hjertet for det var ikke noen legekontroll kun hs.

 

Var en dillekontroll egentlig.

O var jo endel større enn alle deres, men det er jo ikke noe nytt. Av nysgjerighet fant jeg noen sånne høyde/vekt skjemaer på nett og der ser jeg at han er høy og tung, men helt midels på høyde i forhold til vekt.

 

Hva skal 1d bli når hun blir stor, ja hva liker du da-?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo har ikke vært på 2 års kontroll enda-er visst ikke vanlig før de er 2 år og 3 mnd så da blir det vel i desember. Hun er nok en god del større enn flesteparten her hun og. Str 92 er for lite-så regner med hun er rundt 94 cm høy,kanskje 15 kg-muligens 16? Stor jente, men perfekt fordelt;)

 

Jeg har halsbrann...urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på barnehagebilder. Katastrofe. Får bestille et gruppebilde. Er det virkelig fotografer som tar slike dårlige bilder?

 

Spist peanutter.. urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare min som har hatt legekontroll?

Tror jeg må ringe noen en dag. Sykehuset? Fastlegen? for å finne ut av litt. Jeg vil veldig gjerne at de sjekker ut de hjertegreiene før han skal legge inn dren og fjerne falske mandler. Da må han jo i narkose og jeg vet ikke om det er så lurt før alt er sjekket ut? Legen på hs sa at han skulle inn på ahus innen 3 mnd, men det er bare 1 mnd til han skal gjøre det andre. Hvem skal jeg ringe å høre med?

 

Du får kose deg med nett, tv, og godis i helgen du 1D:) Det hørtes digg ut! Hva har du lyst til bli når du blir stor da? Sender stoooor KLEM jeg;)

 

Ble ikke barnehagebildene bra? Hva var galt med dem?

G sitt bilde ble helt fantastisk. Kunne ikke blitt bedre. Trodde ikke det var mulig jeg. Og så moro at de begunner å vokse ut av 80-bukser. G sine i 92 begynner å bli litt trange:) Og det er ikke lenge siden jeg måtte knyte dem på han fordi de datt av.

 

Herk! Nå må du føde! Jeg er så spent på om det er en gutt. Jeg prata med en venninne i tlf i sta og vi kjente tilsammen 8 stk som er gravide. 6 av dem venter gutt, de to andre vet vi ikke. Ingen jenter! Merkelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crappy Halloween! :P Møkka dag. Skal henge ut lapp etterpå om at de ikke skal ringe på. Tror jeg henger den ut ganske tidlig, for jeg orker ikke løpe opp og ned med unger for å åpne og Linea som sikkert blir redd og i det hele tatt... Det som er dritt er at jeg når de går til døra vår så går de forbi tv-stua, jeg kommer jo til å bli vettskremt! Kanskje jeg får henge lapp ved postkassa i stedet.... eller sette meg oppe på loftstua.... Dritt altså! Var heldigvis ikke noe særlig med folk her i fjor, om det var noen i det hele tatt. Ikke vet jeg om jeg får skrudd av utelys heller. I så fall så er det jo mange lys som må av. Argh!

 

Herregud, tåka!!! Var jo inne her og leste i går, men glemte å skrive. Skulle jo gratulere L!

Hipp Hipp Hurra for frøkna. Jeg er helt sikker på at hun er akkurat sånn som hun skal være, helt perfekt altså!

Hs er teite! Jeg liker ikke gå til hs egentlig, for det er så mye "tenke og føle" at jeg får helt krupp. Hadde 12 mnd og 15 mnd kontroll hos mor til en venninne og det var mye hyggeligere. Nå er jeg inne hos hs så kort som mulig. Synes jeg får bedre råd og tips på dib når det er noe jeg lurer på.

 

Klemmer på 1D. Hvis du kjenner følelsen av noen litt slappe ammepupper mot brystet så er det klemmen fra meg. Jeg synes du skal bli rik når du blir stor!

 

Har vært litt stressa, for Linus, som til nå har sovet så greit på kveld og natt, våkna plutselig masse og skulle spise. Hadde ikke noe melk når han våknet så la han til OFTE på dagen og nå ser det ut til at det snur litt. Har til og med hatt litt spreng. Sjelden har spreng føltes så digg!

 

Ish med hjertet, MtG! Jeg ville tatt kontakt med fastlegen så ordner sikkert han resten i forhold til sykehuset og sånn.

 

Barnehagebildet til Linea var ikke spes fint. Hun var rød i øya etter grinings i forkant og på et av bildene hadde hun snørrdråpe under nesa. Hvorfor sende oss det liksom?? Har beholdt et farge bilde og et svarthvitt i a5 str. Synes a4 blir litt voldsomt. Skal ha det ene på veggen på soverommet vårt tenker jeg. Har tenkt å lage en vegg full av barnebilder der etterhvert. Sendte deres fotografer hundre forskjellige bilder og str og kalendere og gudene veit? Sendte tilbake så og si alt, og var pottesur fordi jeg syntes de prøvde prakke alt på oss. Foreldre er jo suckers når det kommer til bilder av barna sine så det er kanskje ikke så rart de spekulerer litt i det.

 

Husker ikke om Linea var hos legen på 2 års kontroll, jeg. Var litt hektisk med to unger og tur på storsenteret før og foreldrekafé etterpå... Linea hadde nettopp vært syk og jeg var på kontroll med Linus uka før og da var også Linea med. Husker jeg var hos legen da i hvertfall, men tror faktisk ikke jeg var det med henne altså.

 

I dag er det planleggingsdag, så nå har jeg satt i gang robotstøvsugeren for å ta fredagsvasken og straks drar vi på butikken for å ta ukeshandel. Så kommer kjæresten til Linea og foreldrene hans på lunsj. Blir herlig. Digg å ikke være alene med aktivisering av to unger liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gårsdagen spaden!!! (her var ikke nett og ikke batteri på telefon, så da ble det ingen gratulasjon på dagen)

Vi kommer gjerne og spiser kake en dag om du inviterer til restelag :)

 

Vi skal på 2 årskontroll den 11.11, og er kjempespent på om de fortsatt ber oss om å veie henne mer (noe jeg ikke har gjort) fordi de synes hun er litt tynn, men som alle andre er hun helt perfekt :) Hvorfor mase når jentungen er blid, spiser ok, sover masse og er superaktiv??? dumme hs, skulle vært skuddpremie på de.....

Den språktesten som de skal ta (fikk den i posten, det skjemat med ord de kanskje kan) bare la jeg bort... Tiril er ganske god språklig, så jeg synes den var teit...

 

Jeg har 18 uker igjen til termin og godt er det... Vi skal jo rekke å pusse opp et barnerom og soverom til oss i kjelleren først. og da må vi bygge en trapp utvendig aller først... Og snekkere er en sein rase...

 

Tiril er superflink og er nesten helt tørr nå :) Går masse uten bleie og har minimalt med uhell... Er så stolt av det lille prinsessetrollet som sjarmerer mamman sin i senk :) "mamma!!! nå kommer tissen.. vi må løpe! skyndte deg da mamma"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye og ammetåka tar det meste, men svare litt da

 

O er god språklig og det sa hs også, for de stiller jo sp om ting og tang og har en dialog, men tester ikke med skjema og sånn,

Hvordan gjør de et da?????????????

T blir ganske mange mndr over 2 år på kontroll da:)

 

når hs blir så opptatt av maler så blir det feil.

 

Mtg ring fastlegen og hs og få fortgang på det hele, ring gjerne ahus og så å forklar at det haster litt.

 

 

Halloween ja , vi kan skru av ringeklokka vi praktisk med hund og barn det..

 

Vi bor innerst i blindevei så det er bare de som bor her osm kommer til oss, i fjor var det 2 ganger

 

Gir noe fra skapet, ikke alltid like spennende, men men

 

Planleggingsdag men vi koser oss hjemme

 

Bilder:

 

Nei jeg må si jeg er fornøyd med bildene og ikke minst ikke-kjøpe-presset

 

Vi fikk 8 ulike passbilder vi og så fikk vi et skjema hvor vi krysser av hvor mange og størrelse.

kan velge passbilder til kr 10 pr stk - det syns jeg var bra for da kan alle som vil få et til lommeboka dvs ca 8 passbilder.

 

 

Så vi bestiller det besteforeldrene og vi ønsker oss bare.

 

(sånn sende tilbake opplegg gir jo veldig lett penger i kassa for da kjøper man ofte bare.)

 

Hah a

 

Ringte til COOP medlemsservice i sted og sa jeg ikke hadde medlemskortet mitt, og derfor ikke medlemsnr og ba om nytt kort og lurte på om jeg kunne søke om kredittkort (gir billigere bensin)

 

Da må du søke på nett sa damen,

ja og da må man ha medlemnummeret sa jeg

Ja sa hun

 

Så når jeg ikke har medlemsnr så kan jeg bare glemme det sa jeg

 

Ja sa damen

Ja så da kan jeg bare drite i hele greia så jeg i gjen for du kan ikke hjelpe meg

 

enig nok en gang

 

Du er dum du sa jeg, for jeg mener nå at man på en eller annen måte må kunne få hjelp - hu vikra helt blåst så jeg klarte ikke la vær å kalle henne dum altså!!!

 

Fikk jeg blåst ut litt jeg også

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtg: Jeg vill kontaktet fastlegen og gjordt som Herk ville gjordt. Skjønner godt at du vil få sjekket ut en bilyd på hjerte før narkose og alt sånt! Stå på krava!

 

Hoho Herk, nå lo jeg godt av deg og coop-damen! Kult å kalle henne dum da;)

 

Hadde tenkt å kanskje ha et lite restelag i helgen selv om ikke mols er hjemme. Bløtkaker holder seg nemlig ikke så godt i kjøleskapet en ukes tid synes jeg. Meeeeeen nå ser det ut til at jeg kanskje har fått meg jobb.

Vil ikke slippe jubelen løs helt enda, før jeg vet ikke helt med sikkerhet hvor stor den stillingen er enda.

Den er et sted mellom 45-55 % og er den under 50% så takker jeg nei. Gidder ikke ha en fast stilling som ikke sikrer T pappaperm om det skulle bli fler barn etterhvert.

Har sagt at jeg vil ha mellom 50-60% så da får vi se. Jeg har som sagt blitt tilbudt stillingen, men avventer å svare helt sikkert før jeg får vite prosentstillingen helt sikkert.

Men det jeg skulle frem til da er at jeg begynner opplæringsvaktene allerede denne helgen (takker jeg nei til den stillingene så vil jeg fortsatt jobbe der som ringehjelp og sånn da, derfor opplæringesvakter uansett).

Så da rekker vi nok ikke noe restelag uansett. Men skal nok få til en trådbursdag uansett, men da skal dere få nye kaker:)

 

Så flink Tiril er da!! Her kan vi nok bare drømme om å begynne med pottetrening enda... Nå tenker vi enda litt mer fokus på språk og sånn, også får vi ta bleieslutt litt senere. Men har som mål å få henne tørr i løpet av neste vår/sommer da. Det får holde. Er vel ikke så unormalt å bruke bleie frem til man er 2,5 år??

 

Ja, den språktesten var et sånt skjema vi fikk i posten. Kunne jo krysse av noen ord, men ikke så mange. Men bare siden mandag så har jo spaden lært seg to nye ord da og det er kos og kake. Sier det jo ikke sånn at andre kanskje forstår det, men jeg skjønner det i hvertfall og hun prøver da om ikke noe annet!

 

Hihi og plutselig inne på posten i sta så så hun en postman pat cd. Og plutselig begynte hun å nynne på postman pat sangen i helt riktig tonefall og greier;) Hva gir du meg a! Hun er nok et lite geni;)

Nei, men jeg har aldri hørt henne synge eller nynne på en låt og aldri hørt henne si postman pat eller noe som overhodet ligner og når hun plutselig begynner å nynne "pæ pæ pæ, pæ pæ pæ" i postman pat tonen, så synes jeg det var kjempekult!

 

Og så flink som du er på skolen da 1D! Imponerende! Er glad for at jeg ikke skal tilbake på skolebenken riktig enda!! Hadde bestemt meg for aldri mer skole, men jammen ser det ikke ut til at jeg kunne tenke meg å utdanne meg pittelitt om noen år;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å ikke levere det skjemaet jeg altså, men det er fordi jeg synes det er feil å måle en 2 åring på språk. noen er treige, noen er raske... Det er værre om en 5 åring ikke snakker altså...

 

Jeg kan stort sett hele tiden jeg altså, så om det settes opp dagtreff så kommer vel ihvertfall jeg, ama og mtg :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja igrun enig med deg Tiny Det blir så kategorisk og muligens ikke så informativt.

 

Jeg har en venninne som har en datter på snart 4 og hun er SÅÅÅ bekymret for at hun ikke sier R, men er vel ikke helt uvanlig det eller hva Tiny? Kjenner kun barn som ikke sier R jeg altså.

 

Ser på Nytt på nytt jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de har oppperert med det skjemaet her også, men jeg har ikke fått det, vet jo ikke når vi skal på time engang jeg.... er vel en gang før jul kanksje??? Får man timen lenge før???

 

Jeg er sikker på at det å være rik kan falle meg ganske naturlig når den tid kommer:D Jeg er bare litt redd for at man må gå endel skole for å få en jobb som gir så mange penger.........(jeg er flink å bruke pengene jeg får inn...det blir man ikke rik av!)

 

Hva har du lyst til å skolere deg i du da Cat? Jeg er fortsatt spent på hva jeg skal bli:) Kanskje skal jeg ringe en spåkone???

 

Fredag, film, fråtsing og furting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bekymrer seg ikke på r før man begynner på skolen tror jeg. Da får man logoped og språktrening i de bokastavene man skulle mangle.

Og det er ikke rett å sette barn i en bås... Alle barn er unike og ulike og en mestringsstige vil variere med store svingninger!!! (kjenner jeg blir en smule irritert over alt de skal teste ungene på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig med deg Tiny, det er tidlig å sette barn i bås. Stakkars lille min da som aldri har vært "bra" nok til noen ting så lenge hun har levd. Vært langt utenfor normalen på omtrent alle ting. Fikk til og med "kjeft" fordi hun ikke spiste selv bra nok (altså hun fikk ikke kjeft altså, men jeg fikk "tilsnakk").

Godt vesla mi tar det igjen med å være blid og fornøyd da om ikke noe annet:) For hun er en glad unge, det kan ingen ta fra henne!

 

1D: Jeg fikk timen ca 3 uker i forveien. Utdanning ja.. er ikke helt sikker, men blir nok noe innen helsefag ja.

 

Skal du rekke oktoberbarn Herk så må du jammen meg forte deg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har kapitulert,

Igrunn ikke lyst på 31. så det er greit.

Nå er alt greit, var mye mer spent for flere uker siden enn nå (bortsett fra i går for det var termin)

 

Vil jo gjerne ha babyen ut da, men nå har jeg ikke den spenningen i kroppen hele tiden

 

Ja stakkar lille snuppa, eller deg egentlig som får påpakk på alt som du sier. Ikke bry deg om det. Du ser jo fremskritt det er jo det som er viktig. At hun faktisk ønsker å lære og at ting går fremover.

Kjempe viktig at hun er fornøyd og blid Harmoniske barn har det jo bra,

 

Kult med Postmann Pat da. Det er så rørende når de overasker med sine ferdigheter.

 

I barnehagen så sa de at det er mange barn som ikke snakker så mye som ikke bruker språket, men de har god forståelse av språket- De bare bruker det ikke.

Det var en forklaring på hvorfor O henvendte seg så mye til de voksne - Der får han svar når han har noe på hjertet. De andre gutta er ikke så pratsomme, men han har funnet seg to jenter å herje med.

 

 

 

Vi fikk egentlig HS time på 1,5 års kontrollen Da sa de at vi fikk dato men ikke kl. slett fordi de ikke viste hvilken dame som kom til å jobbe når den tid kom, pga permisjoner ol

 

Når dagen nærmet seg begynte jeg å ringe, men det var så mye sommerstengt ol. når jeg kom frem fikk jeg beskjed om at de hadde stengt den dagen vi hadde time?!?!? Så ja så mye for den timen. Fikk en annen dag da.....

 

Jeg har lyst til å lære mer matte jeg, men hva skal jeg med det liksom?

 

O er veldig opptatt av bokstaver og litt tall nå. Han har aldri likt at vi har lest bøker, altså lest historiene, men veldig opptatt av å lese bok da.

Nå er han plutselig så opptatt av bokstavene at han ikke følger med på bildene

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...