Gå til innhold

* ~ * Tråden nr. 1 * ~ *


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke lykke til!!! Og jammen har du ikke vært flink på skolen! Må være kjempegøy når det harde arbeidet betaler seg:D

 

Jeg har vært flink i går og i dag jeg også:) I går ble det laget fløtekarameller (ble kjempegode!!) og i dag har jeg laget delfiakake og kransekakestenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være din jemmeligehulevenn catta????? VIL ha karameller (eller jeg vil ha tenner som kan tygge karameller igjen...blir julegaveønsket mitt i år det tror jeg....guts til å komme meg i vei til tannlegen....)

 

Jeg har hodepine, klør i øyene, vondt i nakken, tett i ørene og skikkelig ekkel i kroppen..................... går vel ikke ann å få feber av prestasjonsangst?????

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer til alle som vil ha og tar gjerne MANGE tilbake...

Skikkelig drittdag... jeje..

 

Julegrøt til helga eller neste helg? Amafamilien kunne bare lørdag formiddag og gubbe hadde sett for seg noe drikking men mannfolk etterpå..

 

Så lørdag 13 eller fredag 19????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lørdag formiddag fint da? V skal på julebord på kvelden, men det driter jeg i;) Hehe. Fredag 19. passer dårlig. Da kommer pappa fra dalom:)

 

Sender mange klemmer til Tiny på en drittdag og noen klemmer til andre som måtte ønske.

 

I morgen skal vi mest sannsynlig se på fersk baby:) Den driver og leveres i dette øyeblikk;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 19.12 har jeg ingen planer. Lørdag den 13.12 får vi besøk, men det er litt utpå dagen. Kan få det til hvis det er litt tidlig på lørdagen (les klokken 11 eller noe sånt). T er på julebord nå til lørdag, det er alt jeg vet på hans tidsplan foreløpig. Men jeg og Linea kan julegrøt som sagt, hvis det blir tidlig på dagen.

 

Ellers hadde førstkommende søndag passet bra for julegrøt:)

 

Men bare sett en dag som passer du, så kommer vi hvis vi kan:) Helger kan være ganske vanskelig å få til noe, siden jeg jobber en del helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det onsdag 10. desember.

Du går nå i 37. svangerskapsuke og har 30 dager (4 uker) til termin fredag 9. januar 2009.

 

Din svangerskapsuke: 37

 

Babyen er nå rundt 45 centimeter lang og veier i snitt 2500 gram.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i sv.skaps uke 33 jeg:) Har vært til legen i dag-jeg er 80% sykmeldt-tar kun de faste kundene mine nå som står på lista. Gutten i magen har lagt seg med hodet ned og er klar til dyst-hehe. Og jeg er hoven og finfin;)

 

Vi fant vel ut at vi kunne best lørdag formiddag når det gjelder julegrøt-er middagsgjester og feiring av sambo sin bursdag på kvelden. Søndag er det juletrefest med bhg.

 

Urk-jeg har halsbrann og går i dusjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det onsdag 10. desember ja, helt riktig det og årets verste dag:(

 

Jeg trenger veldig en klem denne dagen :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nei....glemte klemme på deg jeg catta mi.

Hmmmm..ja åra går.

 

Kunne best søndag, men er i grunn ganske fri. StoreT meldte M her da...og mente vi skulle ha julegrøt hos han fredag ettermiddag. Teite mannen som tror han kan blande seg eller har noe som helst han skulle ha sagt;) Slitne unger og kort besøk pga legging. Tosk. ;) Nei men vi kommer lørdag 13 vi. Tar det etter sov a. Vi kommer 15 vi. Liten vist med middag før det lell. Stikker innom med kjele i kveld. Er dere ikke hjemme står den på veranda. M skal til amamannen i ettermiddag/kveld. (så vet du det ama..hehe) (snakker folk sammen tro?)

Tror ikke jeg rekker få julekortene før i morra:( Men jeg veit hvor dere bor:D Noe som trengs hjelp med Tiny? Helt ærlig orker jeg ikke bake noen kake jeg. Men kan sikkert kjøpe en gris eller noe. Om andre baker blir jeg sikkert glad. :)

 

Hvordan gikk det da 1D?? Åffer vil du klemmes på? Klemme jeg:)

 

Skal gutta ut på byn lørdag kveld? Eller er det bare snakk om ST o M? Skakke være med han Mr.Herk el? Hvor er hans små glimt på tråden forresten? Synes han kunne stikke nesa si innom igjen snart:)

 

Blir det det navnet du kunne si nesten helt sikkert el Herk?? Må snart kunne kalle henne noe da:) (for jeg var superkjapp selv liksom-haha)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det grøt i morgen? Vi kommer nok før sov ihvertfall- er sambo sin bursdag og vi skal ha middagsgjester på ettermiddagen+ at mamma er her og.

 

Skal M hit? Hmm- kjekt å vite-hehe.

 

Vi kunne best neste helg og da helst søndagen- men virker som det er mannfolka som har bestemt den helga her- blander seg de gitt;) Men,emn-vi kommer no vi:)

 

Jeg er sulten og sambo er på billig bensin jakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke litt av poenget med julegrøt borte hvis noen må komme så tidlig at de må gå før de andre kommer? Skal ikke blande meg altså, dere får ta det som passer for dere. Som sagt, i morgen passer dårlig, da måtte det ha blitt veldig tidlig for vi får gjester langveisfra klokken ett. Søndag hadde passet mye bedre.

 

Dessuten har jeg akkurat lagt Linea i seng med 40 i feber, så vet ikke hvordan formen hennes er i morgen tidlig. Hun har vært sånn i 2-3 dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 4.barnesykdom er på vei Cat? Leo hadde 40 i feber i 3 dager og så vips var den borte,men ble erstattet av ett herlig utslett;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde barnesykdom? Burde hun ikke hatt de tre andre først? ;)

 

Men seriøst -jo kan det være det da? Hun var syk en uke tidligere her, men ble frisk mandag kveld. Da hadde hun vært super forkjøet, hostet og diverse med litt feber. Var i parken igjen tirsdag og onsdag, men onsdag kveld fikk hun plutselig helt uforklarlig feber og ble helt gåen. Har ikke vært i park hverken i går eller i dag, for hun har ligget pal på sofaen og sutret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvorfor den heter den 4.barn.s. jeg. Leo har kun hatt den av barnesykdommene. Du får se på ho i morgen-hvis feberen er borte så sjekk mage og rygg-det er der utslettet kommer-masse røde prikker. Leo sutret som en gal da ho hadde feber-Molle kan være vitne-hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt med syke barn. Slitsomt med syke voksne også, men jeg tror vi har kommet oss nå etter en pesete uke. Vi kan ikke komme i morgen, skal til Moss og det ble bestemt for tre uker siden. Men neste helg hadde nok passet, om det har noe å si...

 

Har litt vondt bak den ene tanna, er det visdomstann på vei eller bare tull? Var på Lucia i barnehagen, koselig nok, men men. E syntes det var noe tull tror jeg, han ville helst bare få sekken sin og dra hjem.

 

Det ryktes at A er blitt en puslespiller, observert med et puslespill med 25 brikker som han faktisk hadde ganske god koll på. Og her hjemme har vi bare sånn enkle greier *rusle bort til begavet barn*

 

Det er stor Elias-feber her for tiden. Se lias se lias se lias. Og nå har de lært seg navnene på båtene sine. Min hete truse, sier E. Min hete Tråle, sier A. Eller er det superstas å kjøre toget i (tu)nellen. Toget fikk seg en tur i spaghettien i går, da ble mor litt sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, kan det være så enkelt altså, at den "bare" er den fjerde barnesykdommen? Googlet det i sta og passet med alle symptomene!! I såfall vil det si at feberen burde gi seg i morgen da og at hun også burde begynne å føle seg bedre i løpet av dagen i morgen. For hun begynte nemlig onsdag ettermiddag...

 

Hadde hun bare sutret!!! Min har grini og surva helt utav en annen verden. Hun har jo skriki mer disse siste dagene enn hun har gjordt hele livet sitt. Jeg har kjørt på med stikkpiller, men hjalp ikke en dritt på humøret hennes. Vurderte til slutt å kjøre på med stikkpiller på meg selv for å se om det hjalp noe på humøret mitt i stedet...

 

Neida, er jo synd på henne, men jeg er sliten etter å ikke ha rørt meg en meter på 2-3 dager..

 

 

Hihihi... så søte gutter da svana:) Tog i spaghetti er ikke bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med syke barn ja. Kan uheldigvis si at jeg vet akkurat hvordan du har det, cat. Har heldigvis vært rimelig bra her de siste månedene da:) Må ennå en gang minre litt over den tiden jeg trodde folk hadde FRI når de var hjemme med syke barn:)

4. barnesykdom vet jeg ikke om vi har hatt, men jeg tror det. Har ihvertfall hatt den 5. Er ikke det den hvor man blir helt sykt rød og rar i kinna?

 

Vi kommer i morgen hvis det blir grøt, Tiny. Jeg håper det blir, for G gleder seg veldig til å besøke Kikkil:) V blir også med. Tar med alarmen så kan han og StoreT se om de klarer å få den til. Han har ikke programert den ennå eller hva det var han skulle.

Jeg kan bake langpannesjokoladekake om det skulle være ønskelig. Jeg har en god venn i TORO. Er det snakk om nisseklær på barna eller? Nissedrakta er i maskinen nå. G tar nok på den. Så får du si om det blir eller ikke da Tiny-mor.

 

Hvor mye koster egentlig brodder? Jeg trenger brodder!! Bekkenet er helt mongo om dagen og det er ikke godt å gå fram og tilbake til bhg på den holka som er nå om dagen. Ante ikke at man brukte så mye krefter rundt bekkenet for å stabilisere kroppen på glatta altså. Jeg skal bli gammel kone med brodder:)

 

Også var det Lucia. G hadde på seg putetrekket fra i fjor og var supersøt:) Kom inn på avdelingen der vi satt og da så han at beste mor var der! Kasta seg i armene hennes og ville ikke gå mer, men så gikk jeg sammen med han og da var dt greit.

 

Husker dere fjorårets Lucia, Molle og Tiny? Hohoho! Må si det var litt mer fredfyllt i år. Ikke et eneste barn som gråt, men så har de også bare en småbarnsavdeling i bhg her og det var kanskje bare 8-10 barn som var med på lucia. Alle var fornøyde:)

 

Jeg har hørt navn på herkefrøkna!!! Regner med at det er bestemt, for det sto ikke noe om at det ikke var det. Kan jeg fortelle navnet eller?? Var kjempefint, men ble dessverre hverken Oktavia eller Nova... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke julegrøt imorgen...... Selvom kjelen stod i gangen når jeg kom hjem idag...

Har en kranglete kropp og et barn som sover borte inatt, så orker ikke stresse med julegrøt i flere serveringer. Da dør jeg nemlig...

 

Noen som kan neste søndag da??? Ikke noe must at mannfolka skulle drikke fikk jeg beskjed om på øret, men hyggelig om de kom en tur de også... Vet det er nærme jul, men det passer egentlig bedre da.

 

Har sett lillebror i magen idag :) Ligger et bilde på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan neste søndag fra klokken 15 og utover. Vi skal ut i skogen og hogge juletre neste søndag.

Men det er bare "åpent" fra 11-15. Er en bondegård hvor man får kjøre hest og slede ut i skogen og hogge juletre og mann kan kjøpe gløgg og pepperkaker i "kaffehuset".

Tenkte det kunne være en koselig førjulsgreie for å komme i skikkelig julestemning. Men vi kan etter det, hvis det blir på ettermiddagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...