Duddlidu Skrevet 4. november 2008 #151 Skrevet 4. november 2008 Jeg har også syndet. testet idag, en dag før ikm, og den var negativ som vanlig. Æsj. Men men, alt håp er vel ikke ute enda. Istedet har jeg fått gleden av å bli skikkelig sjuk. Feber, tett nese, hodepine og trøtthet. Hurra... Blæh, synes skikkelig synd på meg selv, så en negativ test føyde seg bare inn i rekka over synes-synd-på-megselv-ting. Håper jeg blir frisk igjen snart iallefall, så vi kan fortsette prøvinga om det ikke har funka denne gangen. Krysser fingrene for alle uke 45'ere
Duddlidu Skrevet 4. november 2008 #152 Skrevet 4. november 2008 Dessuten testet jeg med quick-respons.. har hørt mye rart om den, så lever i trua enda. Haha, alltid gravid inntil det motsatte er bevist.. ellerno.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #153 Skrevet 5. november 2008 Hei; Testet neg i dag jeg og. 11 dpo. Kjennes ut som om mensen kommer. Da går jeg over i 5pp snart..ikke heeeelt sikkert, men ganske..hehe! Ønsker alle lykke til;) Håper hver og èn av dere er gravide!!
tjorven- nr 3 Skrevet 5. november 2008 #154 Skrevet 5. november 2008 håpet er ikke ute før mensen er der da!!! Og var det ikke litt tidlig å teste?? Jeg tester ikke før lørdag...men hatt mensmurringer i flere dager nå, så blir nok negativ test her og..... livredd for å teste for tidlig!!
Gjest Skrevet 5. november 2008 #155 Skrevet 5. november 2008 Jo.. er litt tidlig.. men jeg pleier å få mensen 12 dager etter el. Så tester alltid på dag 11. Uansett litt tidlig..spesielt om egget festet seg sent og hcg ikke har fått stige så mye;) Bittelitt håp er det jo;) Mensenmurringer er jo tegn på både mensen og graviditet da:) Umulig å skille. Hater egentlig å teste jeg og. Hehe!
tjorven- nr 3 Skrevet 5. november 2008 #156 Skrevet 5. november 2008 så du regner med mensen i morgen da? Min syklus har ikke vært helt rett etter SA i juli så IKM mellom i dag og fredag...tror jeg...har vært oppi 33 dager og, så derfor greit å drøye med den testen....kjedelig med negativ..spesielt om man står i fare for å ha testet altfor tidlig ; ) nei må ikke ta sorgene på forkudd!! : D Er så forferdelig spennende dette.....Krysser alt jeg kan!!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 5. november 2008 #157 Skrevet 5. november 2008 Hei på dere! Man kan jo bli gal av mindre....ler. Det er spennende om dagen!! Har ikm på lørdag, har sååå lyst til å teste:-/ Men skal klare å holde meg. Ellers blir det så lang venting på at mensen skal komme, bli over og så på el. Her vil vi ha spenningen så lenge som mulig;-) Ingen tegn denne pp. Sist pp hadde jeg mensmurringer fra el til mens, så kansje det er et tegn at det ikke er tegn i det hele tatt denne pp?? Håpe håpe!!!! :-) Er så spennede å følge med her inne! Lykke til alle sammen.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. november 2008 #158 Skrevet 5. november 2008 mensmurringene ga seg her for øyeblikket, og tr lar vente på seg. Så lever i håpet her jeg også! Bare en kjempe oppblåst mage og masse luft! Tror ikke det blir noe besøk på oss idag! he he Hvis ikke tante rød har dukket opp innen lørdag, blir det en test på meg..
Mikkemafian Skrevet 5. november 2008 #159 Skrevet 5. november 2008 Nå vil jeg gjerne ha litt skryt, jenter. Har ikm i morgen og har ikke testet ennå!! Det må være ny rekord for meg. I morges låste mannen testen inn i medisinskapet, ellers hadde jeg vel syndet jeg også!! I morgen er den store dagen. Jeg er kvalm, men det er sikkert bare p.g.a. forventning... Har lyst å legge meg nå, så blir ventetiden kortere:)
Jolina<3 Skrevet 5. november 2008 #160 Skrevet 5. november 2008 Hehe fornuftig mann du har.. skulle ønske sambo gjorde det samme før jeg syndet... men nå SKAL jeg være like flink som deg trilletralle.... Skal heller teste til lørdag om jeg ikke får mens til fredag:P *spent*
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. november 2008 #161 Skrevet 5. november 2008 å så spennende! Godt mannen din tok grep, he he. Bare han ikke glemmer hvor han har nøkkelen! Tar testen imorgen tidlig du da? Her er det bare 3 dager igjen til lørdag, så gleder/gruer meg til det. Har lyst til å ta med meg mannen ned på badet og ta testen ilag! Lykke, lykke til imorgen! krysser (nesten) alt eg har! :-)
superspent75gravid Skrevet 5. november 2008 #162 Skrevet 5. november 2008 I dag føler jeg meg faktisk veldig gravid... Jeg ble skikkelig kvalm på tur hjem fra jobb, pluss at jeg har blitt hard i magen;)) Håper at det er nå jeg skal få julegava mi;)) Ja ja, sånn satt jeg vel sist mnd også, så jeg får vel bare vente til søndag.. Vaskedama, hard og oppblåst mage var det første symptomet jeg fikk under sist svangerskap;)) Kanskje det er noe på gang hos deg?? Lykke til...
Mikkemafian Skrevet 5. november 2008 #163 Skrevet 5. november 2008 Ja det er ikke så lenge til lørdag!! På den annen side er det kjempelenge til i morgen, så denne tiden er ikke helt konstant!! Takk for krysninger! Skal nok krysse tilbake igjen...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 5. november 2008 #164 Skrevet 5. november 2008 JEG BRØT SAMMEN I KVELD! Har ikke hatt noen symptomer, eller... jeg har ikke kjent etter, har hatt det så travelt. Men altså... jeg hadde akkurat skrevet en melding om at jeg ikke hadde troen, siden jeg ikke hadde hatt noen symptomer, og så plutselig ble jeg kvalm, fikk vondt i puppene og murringer i magen. Da klarte jeg bare ikke å motstå en aldri så liten billigstrimmel....:-D El-testen ble nesten positiv (har selvfølgelig testet med el-tester før, og de blir alltid veldig svake før IKM) og gravi-testen ble negativ... Så en LIIIITEEEEN skyggestrek, når jeg så fra en spesiell vinkel med et spesielt lys, men det teller nok ikke... Regner den for negativ... Jeg som har vært så flink denne pp'en. Lite bim'ing, mye andre ting og ikke tenkt så mye på baby. Kjenner kjemien i hodet mitt er på vei til å endre seg igjen...:-D Klem
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. november 2008 #165 Skrevet 5. november 2008 Jaja, er jo litt tidlig ennå, kanskje det var en liiiten strek? Vente noen dager til du også, så kanskje du får noe tydeligere? Har ikm på søndag du også? Du får teste på lørdag du også! :-)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 6. november 2008 #166 Skrevet 6. november 2008 Trilletralle!!!!! Hvordan har det gått med testingen i dag? Er så spent jeg nå:-)
Mikkemafian Skrevet 6. november 2008 #167 Skrevet 6. november 2008 Pokkers drittdag!!! Jeg har grått siden klokken 6 i morges da den drittesten fortalte meg at jeg ikke var gravid!!! Så da er det bare å samle krefter og starte på nytt!!
Duddlidu Skrevet 6. november 2008 #168 Skrevet 6. november 2008 Æsj, så dumt trilletralle!! det er helt pyton å få negative tester, iallefall etter så lang tid kan jeg tenke meg. Sender en trøsteklem over forumet til deg. (testet negativt jeg og, krysser fingrene for oss neste gang!)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 6. november 2008 #169 Skrevet 6. november 2008 Æsj så dumt med dere begge. Negative tester kan ta motet fra en:-( Men som du sier, bare å samle seg og på`n igjen! Baby skal det bli! Jeg tør ikke teste jeg, er så redd for den negative testen:-(
Gjest Skrevet 6. november 2008 #170 Skrevet 6. november 2008 Her er det skikkelig berg og dalbane!! I går da jeg tørka meg fikk jeg bittelitt spotting på papiret. Og i morges også litt, men så stoppet det opp.. Kjenner liksom at mensen kommer, men når det bare stopper opp blir jeg forvirra. Hater de timene hvor jeg venter på at mensen skal komme. Får det alltid på dag 12 etter el. Og det er i dag. Krysser bare fingrene for alle dere andre;)
tjorven- nr 3 Skrevet 6. november 2008 #171 Skrevet 6. november 2008 herreguuuuuuuuuuu....dette er pyton...så kjipt å høre om alle negative testene!!!!! Dag 29 på meg i dag...og enda 2 dager til jeg tester...lite symptomer...så i det negative hjørnet nå...sukk !!! Kan jo bli gal av mindre ; ))
Duddlidu Skrevet 6. november 2008 #172 Skrevet 6. november 2008 Vi får prøve å tro på det positive, intill det motsatte er bevist Ingen tr her iallefall. Da kaaaan det jo fortsatt hende... For min del er jeg ikke helt sikker på når el, var helt nøyaktig, så kan jo hende flere her har hatt en sen el?
tjorven- nr 3 Skrevet 6. november 2008 #173 Skrevet 6. november 2008 det har du rett i : ) Må prøve å være litt optimist her.....men ikke så lett..! Tror jeg hadde el 16 dager etter forrige mens. dvs 13 dager siden...så om alt er som det skal er IKM i morgen...så da håper jeg så klart at mensen ikke kommer og at testen slår positivt ut på lørdag!! : )
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. november 2008 #174 Skrevet 6. november 2008 superspent75: det hadde bare vært supert å fått det som julegave! Har også supervonde bryster, men er et vanlig symptom det før tr dessverre.. har ikm på søndag du også? lurte på om jeg skulle testet imorgen, har en cb digital som ligger og venter på meg i skapet! :-) Den skal jo kunne vise resultater fire dager før, så er ihvertfall under det imorgen da!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. november 2008 #175 Skrevet 6. november 2008 uff da trilletralle, jeg hadde virkelig håpet at du skulle få en positiv test.. Vi kan vel alle gi deg en gedigen gruppetrøsteklem.. *suss på kinnet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå