tjorven- nr 3 Skrevet 26. oktober 2008 #76 Skrevet 26. oktober 2008 den der lurekroppen din da A73...... : / Ikke greit å vite hva den holder på med nei!! murringer i magen her....enda el tegn eller?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 26. oktober 2008 #77 Skrevet 26. oktober 2008 da har jeg fått besøkt min kjære i stormen i helgen, håper det blir en spire ut av det! 3 dager med sengekos ble det på oss denne pp, så vi får håpe de få velvalgte dråpene finner veien! Hvis det blir positiv test så får vi vel kalle ungen storm! he he
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 26. oktober 2008 #78 Skrevet 26. oktober 2008 Uff denne ventetiden er døden! Har egentlig en ganske dårlig følelse denne måneden.. Vi hadde nemelig ikke sex på selve eggløsningdagen, men hadde de to dagene før og dagen etter.. Jaja, er bare å krysse fingrene og håpe at det gikk.
superspent75gravid Skrevet 26. oktober 2008 #79 Skrevet 26. oktober 2008 EL i dag på meg;)) Nå har vi hekka i hytt å pine, så jeg har slitt ut samboeren min. Stakkars han, for nå må han til pers igjen en siste gang denne pp;)) Håper nesesprayen virker, og at spira sitter denne mnd!!!!!!!!!!!!! Massevis med lykke til alle sammen. Nå skal vi bli gravide hele gjengen!!! Viktig å tenke positivt, så nå er jeg gravid til det motsatte er bevist;))
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #80 Skrevet 27. oktober 2008 Me too;) I dag er det 3dpo;) Bare 10 dager til jeg tester.. men begynner vel om en uke..haha!! Ikke god for 5 øre. Hatt stikninger i egglederne i dag, men er altfor tidlig..er ikke på symptomjakt før om 3 dager:) ha en flott uke jenter. Snart er det vår uke igjen. Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 27. oktober 2008 #81 Skrevet 27. oktober 2008 åh denne ventingen....Har bestemt meg for å IKKE teste før 8.11 !!! Det blir dag 31 for min del...har ikke helt stabil syklus. Men regner med mensen kommer 6 eller 7.11..... spennende...men leeeeenge å vente ja!! Når skal vi på symptomjakt da??? ; )) klemmer
Musemor med tre søte små Skrevet 27. oktober 2008 #82 Skrevet 27. oktober 2008 Har allerede begynt å lete etter symptomer. Er sykemeldt for tiden med alt for lite å gjøre. Er de ømme eggstokkene og den ømme livmoren et tegn på at egget fester seg??? Kan jeg ta en G-test snart som ikke blir blendahvit??? Kanskje jeg skal bestille flere, har bare 2 igjen Osv, osv................
superspent75gravid Skrevet 27. oktober 2008 #83 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har nå funnet ut at jeg får metallsmak i munnen når jeg har EL. Trodde det skulle være et gravidtegn, så jeg ble lurt trill rundt sist mnd. Har jo alle sympt som jeg hadde når jeg var gravid. Da slipper jeg å bli lurt denne mnd da, nå som jeg vet det bare er EL som herjer i kroppen;)) Min EL kom litt sent, så det kan vel hende at min ikm blir flyttet til mandag uke 46. Jeg holder meg på denne skravletråden alikevel, for her blir det spennende fremover. Jeg har testfobi, så det blir nok ikke noe problem å vente med testinga for min del. Jeg blir så forferdelig skuffet når det lyser negativt mot meg, så jeg utsetter det i det lengste. Sist rakk jeg ikke å teste en gang før TR kom. Jeg har jo vært ganske punktlig på den i det siste, så derfor lurer jeg på om det bestandig må være 14 dager fra EL til TR? noen som vet noe om det på denne trådet?? Tror egentlig at symptomjakta mi har starta alt jeg, for på det området er jeg helt skrullete;);P
BabyMe Skrevet 27. oktober 2008 #84 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skulle hatt EL i denne uka, men jeg fant / kjent den liksom ikke... :/ Muligens jeg hadde den på torsdag eller fredag for sekretet var litt mer klissette da en av de dagene (husker ikke helt hvilken dag det var), men jeg tok test tidligere på dagen og på kvelden, men ingen poitiv EL test?! Skjønner ingenting jeg.... Vi koste oss kun man, tirs, ons og lør denne uken da det ikke passet tors og fre (typisk). Så jeg får bare håpe at det kan gå likevel...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 27. oktober 2008 #85 Skrevet 27. oktober 2008 Argh, jeg ventet el i går, men den kom ikke. I dag var jeg sikker på at jeg hadde el, fikk pos. el-billigtest, vondt i magen og kvalm og guffen. Altså alle de kjente tegnene. MEN da jeg tok en digital el-test i 18-tiden, var den negativ! Hmmmm... Merkelig... Får ta en ny el-test i kveld... Er glad jeg temper, for da vil tempen stige om jeg har hatt el! Hvis jeg har hatt el i dag får jeg fortsatt IKM i uke 45, siden jeg bare har 11-12 dager lutealfase. Klem
BabyMe Skrevet 27. oktober 2008 #86 Skrevet 27. oktober 2008 Viss jeg ikke blir gravid denne mnd heller så lurer jeg på om jeg skalteste det med å ta tempen jeg også. Men selvfølgelig håper jeg at jeg slipper det! ;D
Jolina<3 Skrevet 27. oktober 2008 #87 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har så vondt i magen:( Eller er stikninger da. Klarer ikke finne ut av om det er noe jeg har til vanlig eller om det kan være et symptom... så vil jeg jo ikke drive å innbilde meg symptomer heller, noe jeg heeelt sikkert kommer til å gjøre.. haha! Til onsdag blir det en uke siden El.. kanskje det kommer frem noe symptomer da????
BabyMe Skrevet 27. oktober 2008 #88 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har visst fått EL i dag jeg...!?! Jeg har følt at magen har vært litt rar i dag og litt fram og tilbake med stikkinger og øm.... Så jeg tok en EL test og den var POSITIV! Så jeg ringte min kjære (som jobber overtid) at jeg tror jeg har EL så i kveld blir det å hoppe i høyet! Spørs om syklusen min ikke er helt som den skal. Hmmm..! Håper at vi virkelig får det til nå assa!
tjorven- nr 3 Skrevet 27. oktober 2008 #89 Skrevet 27. oktober 2008 åååååhh...blir så utrolig spennende å følge med dere alle : )) Jeg har ingen tegn på verken det ene eller andre...kjedeli...og dagene går så altfor sent selv om jeg har nok å gjøre!!! SUKKKKKKK.....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 27. oktober 2008 #90 Skrevet 27. oktober 2008 Lite egg på den dig. el-testen nå! Jammen bra vi har gjort vårt før i dag, for jeg tror ikke jeg orker mer nå....:-D Klem
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #91 Skrevet 28. oktober 2008 Så bra;) Er 3dpo jeg nå. Venter over helga før jeg tester! Tror jeg...Kanskje..FAEN!
tjorven- nr 3 Skrevet 29. oktober 2008 #92 Skrevet 29. oktober 2008 dytt dytt...vi lå på side 2 plutselig....ingen som er skravlesyke eller ; ) ?? snart vår uke jenter...kjenner nervene...
Musemor med tre søte små Skrevet 29. oktober 2008 #93 Skrevet 29. oktober 2008 Kjenner at det er sånn kribleri, som sprer seg i fra magen Sku' tro vi hadde pult igjen Nå skal drømmene få slippe fri, for idag er selve dagen Og testene går med nervene i spenn Vel. IKM på tirsdag. Hvor lenge klarer jeg å holde meg unna de to siste testene i skuffen.............
petra :) Skrevet 29. oktober 2008 #94 Skrevet 29. oktober 2008 Slenger meg på denne jeg også! IKM på mandag! Klarer nok ikke å vente med testinga til da, men skal prøve å vente t helga iallefall! Har ingen symptomer, men håper!
tjorven- nr 3 Skrevet 29. oktober 2008 #95 Skrevet 29. oktober 2008 flott sang morfarogenlitenmedtut ; )) og ligg unna testene noen dager til!! Bortkastet penger å teste før det er mulig å få riktig svar ; )) Hilsen en ikke testoman! Ingen symptomer her heller...sukk...
Musemor med tre søte små Skrevet 29. oktober 2008 #96 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, ja, jeg vet det. Går hjemme sykemeldt for tiden og blir fortere fristet da. Skal tilbake på jobb i morgen, så da får jeg ikke tid til å dibbe, og fristelsen forsvinner.
Jolina<3 Skrevet 29. oktober 2008 #97 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kasta opp i går kveld:O Jeg pleier ALDRI kaste opp, med mindre jeg er matforgiftet.. noe jeg TVILER på at jeg er nå... Men jeg skjønner ikke, det er jo enda for tidlig med slike symptomer? Har ikke vært så kvalm i dag heller, men så sitter jeg å prøve kjenner etter.. føler jeg har en klump i brystet.. men ikke kjempe kvalm.. men kanskje det er noe jeg inbilder meg bare:S Typisk meg å lete etter symptomer hehe.. Vil ikke håpe får mye, så ende opp med å bli skuffa.. Off ventetia til IKM er SUPER kjedelig:(
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 29. oktober 2008 #98 Skrevet 29. oktober 2008 huff, jeg synes det er kjempelang tid til, har ikm søndag uke 45. Må ta test på lørdag morgen da, skal på byen på lørdag, så vil gjerne vite om jeg kan ta meg en øl eller ikke! Spørsmålet er hva gjør jeg for å holde unna mistanker hos venner ved en eventuelt positiv test? Har nettopp giftet meg, så folk er litt ute etter å "ta meg" i å være gravid...
BabyMe Skrevet 29. oktober 2008 #99 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal muligens på en fest nå på fredag. Men sambo sa at jeg feks kunne kjøpe en akoholfri vin og bytte etikett med en med alkohol. Skal hvertfall prøve det. Viss man bruker varmt vann så kommer kanskje labelen lettere av. ;D
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 29. oktober 2008 #100 Skrevet 29. oktober 2008 har kjøpt inn alkoholfri vin og vanlig vin, begge to med skrukork.. prøve å helle alkoholfri på den vanlige flaska da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå