Gå til innhold

*****SKRAVLETRÅD IKM uke 45*****

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer til å bli en laaaang skravletråd dette : D Enda 1 uke igjen ...Håper virkelig mange av oss ( helst alle da) er gravid!!

Er begynt å kjenne etter om jeg har ømme pupper ; )) hihi...aaaaaltfor tidlig så klart...åh....

nei god natt jenter : )

Skrevet

Så smart det med vinflaskene! Det trikset skal jeg garantert bruke hvis jeg forhåpentlig skal få bruk får det!

Igår kveld da jeg la meg, hadde jeg masse halsbrann!!!! Håpe det kan være et godt tegn! Det slet jeg nemlig masse med i forrige svangerskap, men ikke før ikm...

Håpe håpe håpe..... (Off, komme nok t å bli skuffa på mandag...)

Skrevet

Når skal dere teste? Min plan er neste lørdag...ikm fredag så....enda 9 dager til.................blir en lang uke -neste uke!!!

Skrevet

Tenkte å teste på lørdag eller søndag! Klarer ikke å vente til mandag! ;)

Kjenne jeg meg selv rett, så blir det testing på lørdag! hihi

Skrevet

Jeg har en test liggende...så den kommer til å friste noe fryktelig de siste dagene...men jeg SKAL stå i mot presset ja ; ))

Skrevet

hm, har begynt å få ømme bryster som jeg alltid får en uke før tr.. huff, liker ikke sånne ting..

Skrevet

hmmm...jeg har ømme bryst når jeg er gravid...så kan jo være et sånt tegn for deg og : )) Når er IKMèn din? man kan jo bli gal av denne vente tiden!!

Skrevet

ja, men tør ikke å tro på at det er et tegn når det er sånn kroppen min pleier å være.. :-( IKM er på søndag, så er kjempelang tid til! Men skal teste lørdagen da jeg skal på fest!

Skrevet

Jeg har så lyst å teste... men skal ikke.. aaalt for tidlig.. i morra er det bare en uke igjen til ikm da.. joa "bare" noen som har testet allerede??

Skrevet

kanskje noen som har ikm mandag tester snat : D er så spennende å se hvordan det går med oss her....

jeg er skikkelig skravlesyk og rastløs kjenner jeg....

Kanskje det bare er å legge seg ; ) så går tiden litt fortere : D

nattaklemmer!!

Skrevet

Hei! Kan jeg være med å skravle? :) Har ikm til onsdag, ingen symptomer, men håper jo likevel! Er min 3 pp, og har en aktiv gutt på 2 år fra før. Ikke så mye jeg får vært å skravla på forumet, full jobb og barn, men litt får jeg jo med meg. Spennende å følge med på så mange andre også!

Skrevet

Tror jeg har IKM på mandag, men etter tre mnd med ustabil syklus er det jammen ikke lett å si. Tok en test i dag. Negativ, men det var en svak antydning til pluss, og jeg forbanner meg selv for at jeg ikke holdt testen lengre i strålen... jeg bare så den ble rosa og tok den fram :(

Skal på årets fest i kveld og vet ikke om jeg tør drikke. Liten sjans for graviditet, så lite som vi har hatt oss, men det hadde vært kos da :D

Skrevet

oj..hvis det var en svak antydning, så kan jo det bety positiv? Ta en til test i morgen tidlig ; )) kjempe spent her : ) Enda 8 dager til jeg skal teste....Dag 23 i syklusen min i dag...

Skrevet

Hei hei. Hiver meg inn her.. Er egnetlig ikke på prøver'n da jeg fødte for 2,5 mnd. siden. Har vært kvalm i over en uke nå, så mistenker ugler i mosen... Skal ha IKM på søndag, så tenker jeg tester på mandag. Sitter litt med "dæven steike" følelsen nå, hehe..

Skrevet

Nå begynner dette å bli nervepirrende. 6 dager til jeg skal teste, og jeg kjenner all verdens symptomer.. (som vanlig) dessverre kan dette være en bivirkning av medisinene, så denne gangen er det kanskje reelle symptomer i det minste.... Neste uke kommer til å bli laaang. Jeg er forresten betraktelig mer skeptisk nå. Det har vært verdens travleste uke privat og på jobb. Rekker ikke å sette meg ned for å spise lunsj en gang. Så hvis stress påvirker mulighetene, så er mine betraktelig redusert.. Aarghh

Skrevet

heisann, en stund siden jeg har sett deg ja. Ikm midt i uka? tror jeg ikke hadde greid å vente lenger enn til mandag eller tirsdag med å teste jeg da! jeg har bestemt meg for å teste lørdagen, og det er jo en evighet til! Har ikke hatt altfor mange anledninger til sengekos, men håper jo det lille som var har gjort sitt! *krysse fingrene*

Skrevet

Har ikm på torsdag, så da får jeg prøve å holde meg til torsdag, tror jeg... Går jo på medisiner, så det er ikke nødvendigvis noen blødning å forholde seg til... Krysser både fingre, armer og bein (det er ikke så mye aktivitet på det området for tiden...) for at det klaffer for oss begge to og alle andre på denne tråden!!!

Skrevet

hmmmmmmmmmmmmm...ingen skravlesyke her i dag??? : D

Noen symptomer ute å går????

Skrevet

Jeg tror jeg har IKM på søndag neste uke, men kan ha det litt tideligere også, men er ikke helt sikker. Har hatt litt ujevn syklus og EL kom seinere enn forventet. Men jeg tror jeg skal prøve å teste fredag i førsteomgang. :) Håper håper!

Jeg vet ikke om jeg har noen symptomer ennå eller ikke, man kjenner ofte litt av hvert, men jeg tørr ikke å stole på det. Venter til jeg får en positiv test! :D

Skrevet

jeg tester på lørdag : ) ikm fredag ( eller egentlig onsdag) litt tull på syklusen. Så gidder ikke teste før, men det frister jaaaa...

lurer på om puppene er ørlite øm...og så er jeg trøtt for tiden....men nei tør ikke håpe så mye her og....

Skrevet

God kveld i stuen jenter!

Jeg har ikm allerede på lørdag jeg, iflg. fertilityfriend, og jeg tror nok det stemmer ja...:-) Så da er der bare å vente... Tror ikke jeg kommer til å teste før, men man skal aldri si aldri... Prøver avvenning fra testomaniet...:-D

Klem

Skrevet

Jeg har nettopp regnet ut på terminkalkulatoren at hvis jeg er gravid nå, så har jeg termin 20. juli. Det er i så fall nøyaktig 6 mnd etter at den jeg mistet skulle blitt født. Dette velger jeg å se som et tegn på at det kommer til å gå bra!! Er desperat på jakt etter sånne tegn nå!! I tillegg til å leite febrilsk etter symptomer selvfølgelig. Kvalme, stikninger i magen og vondt i puppene. Klarer faktisk ikke å ligge på magen for tiden. Høres lovende ut, men så er jo dette også bivirkninger av medisinene...

Åhh at det skal være så lenge til!!

Skrevet

her er det og symptomjakt på gang ; ) tør ikke tro på noen av de!!! Prøvde å regne ut termin her på denne siden, men fant ut at den ikke stemmer...Fikk 18.7.09....men jeg har lært at man tar 1. dag i siste mens, plusser på 7 dager og trekker fra 3 mnd. og det er terminen...og da får jeg 15.7.08.....men spiller sånn sett ingen rolle 3 dager forskjell.......har fått begge mine før termin uansett : ))

Enda ingen som har startet testingen?? Og A 73 er på avvenning, så du får ikke teste på noen dager enda hihihihi.....

Skrevet

her i stua prøver jeg å bortforklare ting med at det kan skyldes alt mulig annet enn det jeg håper! Kanskje for at jeg ikke skal bli skuffet hvis testen viser negativt. Har sykt vondt i puppene ihvertfall, og det pleier å være et tegn på tr er på vei. Får alltid det en uke før tanta. :-(

Skal uansett teste på lørdag, tenkte gubben kunne få være med også, blir litt mer følelse av at dette gjør vi sammen for det! Han er ihvertfall kjempegira på å få en liten arving no, førstemann for begge oss!

trilletralle: har du barn fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...