Gå til innhold

*****SKRAVLETRÅD IKM uke 45*****

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt når jeg har el jeg.. Gjetter at det er sånn ca midt imellom menstruasjonene? Her er jeg litt gressenke, så må ta imot sengekos når eg kan, nytter ikke å vente på noe el her igården..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan,

jeg tror min EL er sånn ca 24 okt. Har kjøpt meg et lass med billige ELtester og leste at jeg skulle begynne å teste meg 23 okt når jeg har syklus på 30 dager. Da får jeg bare krysse fingrene for at jeg finner igjen EL, for det gjorde jeg ikke sist gang jeg ble gravid. Da ga vi opp alt og skulle egentlig ha prøverør, og vips, så satt spira der;))!!! Får se hvordan det går nå.

Lykke til med innsettingen din Trilltralle;)), og til alle dere andre prøvere der ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk for det, dere:) Jeg er så grette om dagen... Tror det er medisinene. Har liksom aldri vært noen surpomp tidligere, men nå er jeg ikke meg selv. Det er skikkelig ekkelt!! Men nå er det ikke lenge igjen til eventyret starter.... Lykke til dere andre også. Det kommer til å lykkes for oss en gang, alle sammen!!

Skrevet

helt normalt med humør forandringer når du går på de hormonene trilletralle. Bare hold ut, for dere vet jo hvorfor du blir sånn!! : )) utrolig spennende å følge med deg da!! : )

Og alle dere andre,....stå på : D jeg er sååå klar for en til nå, så håper virkelig det ikke drøyer for lenge!!

Helge klemmer til dere alle!!

Skrevet

Hei alle sammen. Ønsker dere masse lykke til;) Nå skal vi klare det, alle som èn;)

Skrevet

slenger meg på her jeg og:) Er usikker på om ikm er i uke 44 eller 45, litt ustabil syklus om dagen:S venter fortsatt på eggløsning, 3 dager forsinka nå, sist var den 6 dager forsinka:S Er 2. pp vår, ble gravid sist men mista dagen etter positiv test, så da er det tilbake til prøvinga:/

Skrevet

Er litt lei for at gubben ikke kan komme hjem på "helgeperm" denne helgen.. har liksom denne og neste helg å gjøre ting på.. Er vel mest sannsynlig at det er neste helg jeg har som er nærmest eggløsning.. Her får vi no bare gjøre det beste ut av forholdene.. Er litt kjedelig, for nå var det endelig bestemt at vi skulle prøve! Føler meg overmoden nå, blir jo ikke akkurat yngre med årene, bare ikke hele pp går til helsike nå.. Snufts! føler meg litt motløs no...

Skrevet

Da her jeg EL, noen flere?

Håper det går denne gang

Skrevet

Jeg har også el. Om tempen holder seg oppe, så hadde jeg el i går. På dag 10 i syklusen. Godt vi har hatt oss 3 ganger;) Hehe:)

Skrevet

hm, håper jeg har el neste helg, for her er ingen mann til å stå for noe befruktning før neste helg!! Typisk altså.. :-(

Skrevet

Trilletralle: Da er det din tur til å dra på fertillitetsklinikken imorgen? Ønsker deg masse lykke til der inne, håper at du er klar for å sette inn befruktede egg!

Skrevet

Ååååhhh jeg vet det... Er nesten litt nervevrak her jeg sitter og bare venter på at dagen skal gå og morgendagen komme susende... Har ikke vært til å være i hus med den siste uken, og jeg håper vi slipper flere sånne medisinperioder!! Er generelt sur og lei meg, hele tiden. Blir gal, for jeg vet jo at jeg ikke har noe å klage over... Dessuten så spiser jeg hele tiden. Tror jeg har lagt på meg 5 kg på en uke, det føles i hvert fall sånn.... Men hvis det blir et lite nurk i magen av det, så er det verdt alt sammen!! Så kjekt å bli husket på::))

Skrevet

Uff da, skal krysse fingre for at du har EL først neste helg. Hvilken pp er du i?

Skrevet

er i min aller, aller første da.. Men har jo gledet meg så veldig til at endelig skulle det bli min tur! Og så sitter jeg her og er gressenke.. kanskje jeg skal ta en ekspress båt? eller han kan sende en ekspressforsendelse? he he

Skrevet

Må bare si at jeg har en skikkelig god følelse for denne perioden:-) Viktig å ha troen;-) Blir spennende å se hvor mange det klaffer for! Ser at noen har el allerede, jeg har ikke før i slutten av uken. Men jeg mistenker at jeg har tidlig el, så her skal vi kaste oss rundt for nå drar tanta!!

Skrevet

Når har du IKM made in bed? Jeg har ca 5-7 nov. Dag 11 i dag etter mensen...så regner med el er til uken...men jeg tester ikke da......spennende tid dette : )

Skrevet

Trilletralle: he he, det høres ikke helt lett ut i hus hos dere for tiden! Men de vet vel alle i hus hva som er i gjære, og at det ikke er lett for deg! Du får begynne å spise stangselleri, er jo negative kalorier! ;-)

Uansett, lykke til!

Skrevet

Hei, er kanskje muligens i 1 pp (skrev et innlegg her i stad) og har da IKM en gang i uke 45. Er såååå spent!

Skrevet

Hei:) Hadde ikke el den dagen likevel. Har el i dag tipper jeg. Positiv test i går og tempen steg ikke i dag, den var like lav som før. Om den har steget i morgen, betyr det at jeg har el i dag. På dag 12. Da har jeg IKM mellom 1. og 3. nov. Kommer an på om det går 12 eller 14 dager etter el:) Skal teste den 1. om jeg klarer å vente så lenge. Hehe!

Har dere mye sex nå? Vi har prøvd en annen vri denne pp. Sex minst 1 gang om dagen. Har prøvd annenhver dag før, og det skal jo være det beste, men jeg liker å føle at jeg gjør noe for å bli gravid..hehe:) Hadde oss 3 ganger i går!!! SYKT. Kråka mi er støl!

Skrevet

Tok en LH test i dag, den var negativ så det holdt, ikke en skyggestrek en gang. Har to tester til liggende, vet ikke helt når jeg skal teste neste gang, men tenkte om 2 dager igjen? Er på dag 11 i syklusen og har hatt el på dag 14 og dag 17 før.

Skrevet

dag 12 i min syklus...så nå nærmer kanskje EL seg....ingen tegn enda da men...Tror dere det holder å ha sex annen hver dag fremover?

Skrevet

Hallo du med støl kråke, og alle dere andre :-D.

Jeg lo HØYT da jeg leste om kråka di Made in bed! Jeg kommer nok til å være på samme stadiet selv også, om noen dager. Har valgt samme strategien som deg denne pp'en. Hekke i vei som F! :-D

Vi har bestemt oss for at det *skal* klaffe denne pp'en. Har nettopp bestilt tur til syden og reiser 3. januar. HVIS det bare klaffer denne pp'en, så vil jeg være nesten over i 2. tri. når vi reiser. Dvs. at en ev. kvalme kanskje roer seg litt på den tiden... :-)

Klem

Skrevet

Da har jeg vært på klinikken og tatt innvendig ultralyd. Alt ser greit ut, så det blir innsetting på torsdag!! Åååh dette er spennende dager, altså. Hvis ett egg overlever tiningen, settes det inn, og hvis 2 egg overlever, så setter de inn begge 2... Så da håper vi at minst ett egg overlever!!

Skrevet

Jeg har omtrent på samme tid som deg! :D

Det tror jeg vi hadde forrige mend også. Vi får håpe det går denne gangen! :D STOR OPTIMISME! :D

Skrevet

Jeg henger meg på den jeg også! :D Vi må jo være opyimistisk! :D Har STOR trua denne gangen! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...