Gå til innhold

*****SKRAVLETRÅD IKM uke 45*****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott at alt så bra ut! Hvor lang tid å tine de eggene? Samme dagen eller? Er jo ikke store greiene, men de må vel se om det er liv i de.. Trenger vel ikke så lang tid for å se det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du med støl kråke og alle andre som får snittet på sexlivet til en gjennomsnittelig nordmann til å fyke i været!! Hehe ;o) Er selv i 7 pp og begynner å bli frusteret!! Jeg vet at det ikke går like lett for alle, men førstmann fikk vi bare ved at jeg var syk en uke og kastet opp pilla.. så da forventer man jo litt at det går kjapt andre gang også!

Ang hva vi skal gjøre for å få klaff denne gangen; gode råd en seeeen og fuktig lørdagskveld fra ei venninne som vet hva hun snakker om. Stikkordet er Doggy Style!! I tillegg må du la gubben være inni deg en stund etter så du får med deg alle svømmerne. Andre gode råd er å legge en pute under rumpa (tungdekraft!) og ligg rolig i 20min. Det har vi prøvd denne siste pp, så da håper jeg det slår til!

Lykke til!

Skrevet

*LER* doggy style : D jaja...mange gode tips her inne ! Har prvød alle stillinger tror jeg. Og sex stortsett hver dag...tester ikke el og tar ikke tempraturen...så håper på litt flaks!! Har ingen tegn til el enda...dag 14 etter mensen i dag, så må jo være i disse dager. Bare å fortsette frem mot IKM .....

* KRYSSER FINGRER OG TÆR* ; )

Skrevet

Bare dytter litt på denne skravletråden jeg;)) Kan ikke ha noe av at den ligger så langt nede, nå som de aller fleste driver midt oppi EL og seriøs hekking som medfører støle kråker i doggy style osv;))!!!!!!!!!!! Mye morsomt lesestoff her ja....;)) Selv forventer jeg EL fredag eller lørdag, og det passer jo litt dårlig da vi skal på overnattingstur hos min kjære mor!!!!! Men skal det prøves, så SKAL det prøves........ Tror kanskje ikke det blir den mest romantiske pp da;))

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!

Skrevet

Hahahaha:) Måtte le da jeg leste innleggene her. Støl kråke og doggy style! God kombinasjon.

Merker jo at kråka får kjørt seg nå. Skulle hatt el, men den har ikke kommet(fortsatt lav temp) tross for positiv el-test for 3 dager siden. ARGGGG. I går orka jeg ikke hekke så lenge, så jeg tok meg av pissen til mannen min en god stund før vi kjørte på. Og da han stakk staka inn gjorde det vondt, noe som tyder på el?? Har alltid vondt i tappen ved el, så nå krysser jeg fingrene slik at jeg slipper sykuskrøll denne pp`en også! Håper tempen har steget i morgen.

Hekk i vei alle sammen!!!

A1973: Sååå deilig med sydentur da. Ble ikke jula? Kommer til å kose dere masse. Litt misunnelig ja!!:) Har ekm samme uke igjen snuppa. Hvertfall nå som el er forskjøvet hos meg igjen.

Klem

Skrevet

Nå starter snart den kjedelige biten av dette...14 dagers venting til IKM....Rastløs, utålmodig og symptomjakt er vel stikkordene...Men må bare fortsette med hekkesesongen og håpe at egg løsningen går som normalt . Og at sædleveransen kommer seg dit den skal!!!!

Skrevet

hei hei.. jeg meller meg inn hær:) fikk positiv el test i dag tilig så har vel ikm en gang mellom 5-7 nov.. så nå er det bare å hoppe i høyet og håpe på det beste:):)

Skrevet

Trilletralle: Har du vært på klinikken og fått satt inn egg eller? Dårlig periode for meg her.. ingen mann i nærheten, når jeg først prøver! he he Skikkelig tørkeperiode. Men kan kanskje hive meg med han i helgen på jobben, har egen lugar, så det går jo bra! :-) Bare ikke sjøsjuken tar meg i stormen! :-)

Skrevet

Positiv EL-test på mandag, så nå har vi gjort det vi kan:) Har gjort et hederlig forsøk og endelig kan slippe hostesaft og te;) Nå er det bare den kjedelige ventingen igjen...... Ikke noe moro... Det går jo så treigt..... En venninne ringte og fortalte at hun hadde drømt at jeg var gravid og at det var en liten gutt:) Hun har sanndrømt før, så jeg tar til meg alt;) Alt som gir mer håp er bra:) ikke sant?:)

Så får vi håpe at alle blir kvalme og får vonde bryster i nærmeste fremtid:) Noe trøtthet hadde heller ikke vært å forakte:) hehe

La spirene gro:):)

Skrevet

2 små søsken er plantet, så nå skal mor bare gjøre alt mulig for å få dem til å bli der.... Alt gikk uten problemer i dag:) Har en god følelse nå når jeg vet at det er 2 befruktede egg som svirrer rundt der inne... Lykke til med båttur::))

Skrevet

Gratulere så masse trilletralle : )) Nå må du ta livet med ro så de holder seg der de skal!!!

Skrevet

Trilletralle: så du hadde flyttet i fra uka vår, håper at spiren setter seg fast!

Skrevet

Trilletralle: Nå er det bare å veeenteeeeee... Skal bli spennende å følge med deg!

Klem

Skrevet

Har ikke skiftet uke:) Bare flyttet frem en dag::)) Så jeg er stadig til stede på den beste uketråden!! Takk for heiarop, jenter. Det faktisk ganske oppmuntrende. Det er liksom ikke så naturlig å prate med venninner om. Jeg snakker med bestisen min, men ellers er det bare som vanlig. Så det er godt å få lesse ut alle detaljer her:) Håper dere treffer eggløsning alle sammen... Jeg er foreløpig veldig optimist. Alt gikk knirkefritt, liksom. Så nå er jeg gravid inntil det motsatte er bevist!!!

Skrevet

Positiv el test i kveld:-))))))))))) Da hopper jeg i høyet;-) Blir spennende fremover nå! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Trille tralle: Masse lykke til! Krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

Positiv el- test i dag;);) JIPPI! På dag 16. Hadde ikke el før dag 21 forrige pp. SÅ glad nå. Vi har hatt masse sex i 7 dager nå. Skal slite ut kråka i dag og. Her blir det pulings jenter! Kos dere i kveld:)

Skrevet

Her i huset er det ikke el før om noen dager, men vi har begynt oppladningen... Blir nok mye pulings i helgen her også! :-D Har bestemt meg for at det *skal* klaffe denne pp'en. Er dritt lei av negative tester nå... STÅ PÅ JENTER, PUL SOM OM DET VAR DERES SISTE UKE! :-D

Klem

Skrevet

var dag 16 på meg også i går....hadde stikkinger i magen, små murringer og litt små kvalm...hva tror dere?? Høres det ut som EL?? Hadde en skikkelig runde iallefall og slapp han ikke ut med det første...livredd for å miste noen edle dråper ; )) Her skal det pules i kveld og i morgen og....så vet vi at vi har gjort vårt iallefall!!! : D

grøss og gru det er lenge å vente til IKM nå......sukk...

enjoy!!

Skrevet

Slang meg på her jeg:) Trodde jeg hadde IKM uke 46, men tok feil av uka i forhold til dato:P IKM ca 7 nov. Hatt mens liknende smerter i magen helt siden mandag, så har vært mye senge-action denne uka ja;) 2uker til mens... KJEDELIG :o

Skrevet

Slenger meg også på her.. Har ikm 5-6 nov. Hadde el i går eller i dag tror jeg.. I dag river det skikkelig i venstre eggstokk.. Pleier å være sånn etter el..

Skrevet

Nå er vel alle ferdige med EL snart her inne...så nå gjelder det å se jenter : D Så utrolig spennende da!!! Hater denne ventetiden vi går i møte....

Skrevet

bare å skrike ut(skriver her) om noen kjenner symtomene snike seg på etterhvert.. spent*

Skrevet

Fortsatt neg. el-test her, så da blir vel ikm'en min i uke 46 da! Grrrr.... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...