Gå til innhold

*****SKRAVLETRÅD IKM uke 45*****

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja trøsteklemmer herfra også!! Dere som får mensen får lage en ny skravletråd uke 49...til sikkert flere av oss kommer etter...desverre!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, søte, snille dere.. Jeg har vært helt i kjelleren i dag!! Men har kommet meg krabbende opp opp i gangen igjen. Vi har jo fremdeles 5 egg igjen, og det er vel rart om ikke et av dem sitter!! Ringte klinikken og fikk beskjed om å fortsette på medisiner til søndag og teste på nytt da... Så får vi se om det bli rød invasjon før den tid...

Skrevet

ARGH, dritt... Spotting i dag... Dvs. mensen om 3-4 dager. F*** jeg vil bare banne og steike... Og så jeg som har vært så rolig denne pp'en. Trodde jeg skulle takle å få mensen da, men neida, rett ned i kjelleren. Er dritt lei kjenner jeg. Griner, banner og steiker... Sorry... Må bare få det ut...:-D

Klem

Skrevet

PS. Glemte å si LYKKE til til dere andre! :-D

Klem

Skrevet

Uggg:-( Negativ test her også. Da bærer det over i 4.pp. Masse lykke til til dere andre! Må likevel si det er godt å ha noen å følge her, fin gjeng:-)

Skrevet

Vaskedama..

Jeg har også ikm på søn ja;)) Håper vi tester positivt da:)) Jeg har enda ingen antydning til mens, og det bruker jeg å ha så nær... Håper det er et bra tegn;)) Magen min svinger med å være løs en dag, til å være skikkelig hard neste. Så er jeg skikkelig oppblåst!

Skikkelig dumt med alle de negative testene her inne. Håper det klaffer for dere alle i neste pp, og hvis jeg følger etter, at dere lager en ny skravletråd. Dette har vært en morsom og koselig gruppe å følge;))

Skrevet

Prøvde å teste i dag 2 dager før ikm. Den var negativ, men håper ennå! :D

Skrevet

Her måtte jeg teste en dag tidligere, pga litt vanskeligere å teste på båt med masse folk rett i nærheten! Og den var den deiligste testen jeg har tatt! :-)

Er min første, så måtte stirre uavbrutt på den sikkert i 5 minutter.. GRAVID!! Må si jeg måtte felle en liten gledeståre.. Durte rett opp til gubben for å vise testen, var litt trøtt stakkar! he he

Så nå er det endelig min tur til å bli mamma! :-)

Drysser babystøv over alle her!

superspent75: kan hende du rusler etter til 1 tri? Lykke til!

Skrevet

Gratulerer!!! Så utrolig bra, og du som nesten ikke rakk noe kos? Det er bra timing i hvert fall. Kos deg med spiren. Satser på at vi andre kommer etter før du har forlatt 1. tri:)

Skrevet

Ååååh, gratulerer vaskedama! Lykke til videre! Som Tjorven sa, gotdt å se at testene virker...:-D

Klem

Skrevet

Hiver meg på denne tråden! :-)

2pp, IKM i nå til søndag. Kjøpte CB digital graviditetstest i dag, tenker å teste i morgen! Er SÅÅÅ spent! Ikke merket noe som skulle tilsi hverken TR eller graviditet enda, så håper veldig nå!!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

neeeeeeeeeiiiiiiiiii...negativ test!!!! dag 31 og ingen mensen...frustrert!!!

Skrevet

Huff da Tjorven... Det var leit. Det er faktisk ingenting som er så frustrerende som å henge fast i ingenmannsland. Jeg er litt der for tiden jeg også. Ikke tegn til mensen, men her kan det jo selvfølgelig være medisinene sin skyld. Jeg skal teste igjen i morgen, og hvis ikke den er positiv, så slutter jeg på medisinene, og da kommer min sikkert. En liten trøst: Jeg testet ikke positivt før 1 uke over ikm forrige gang jeg var gravid:) Så vi satser på at det er tingen med deg også... Slow starter!! xxxxxxx krysser fingrene for at jeg har rett!!

Skrevet

har mistet håpet her...men enda ingen mens....har aldri prøvd å teste så tidlig på de andre, så ja....kan være....får avvente litt til for å se.....småkvalm og press nedi magen som jeg ikke har forklaring på.... : / kjedelig å være i ingenmannsland ja!!!

god helg alle sammen : )

Skrevet

UFF, frustrert nå:( Hadde IKM i går, men negativ g-test..mens har joikke kommet enda. Pleier aldri ha forsinket mens jeg da:( Tok testen på morgen i dag.. dette her er tortur az.. hehe..

Gjest nanny carrie
Skrevet

Jeg er så heldig at, siden jeg har tatt pergo, og har hatt EL, så MÅ mensen komme imorgen eller mandag! hehe! Negativ CB DIGI idag så tror ikke det ble noe baby denne pp'nheller!

Skrevet

Det var det siste lille håpet jeg har klamret meg til i noen dager også ute... Negativ test i dag også, så nå slutter jeg på medisiner og håper at mensen kommer snart. Lurer på når vi kan prøve igjen... Gratulerer til dere heldige gravide, og resten av oss får bare samle krefter, til neste forsøk:)

Skrevet

Uff, det er helt forferdelig pyton og være sånn i ingenmannsland og vente på mensen. Har gjort det noen ganger og det er frustrerende. Krysse fingrene for at den dukker opp hos deg snart så du kan prøve på nytt :)

Skrevet

Har ikke tatt medisiner i dag, og der kom jammen blodet gitt... Så er nå i hert fall det bra!! Lykke til BareInnbildning. Håper du får en positiv test, jeg... Ellers så må mensen komme i morgen..

Skrevet

Tusen takk for fine lykkeønskninger! Klarte tydeligvis å treffe el den gangen jeg besøkte gubben på jobben!

Her har jeg vært på fest igår og drukket alkohol fri vin! Den røde hadde jeg bare lyst til å spy av! he he

Tror jeg lurte folk ihvertfall, var mange som studerte meg med argusøyne, så jeg tror jeg passerte testen! :-) Akkurat nå er en vanskelig tid med masse julebord..

Lykke til videre med neste ikm alle sammen!

Klems fra vaskedama!

Skrevet

Omtrent blendahvit, skyggestrek...

Hva blir det neste?! :D Håper håper!!

Jeg testet fredag 2 dager før IKM. Ganske hvitt resultat. Tok test i dag. Svak skyggestrek...!?! Jeg er så spent på hva det neste blir...!! :D Hvis mensen ikke kommer i morgen skal jeg teste med digitaltest på tirsdag! Tok billigtester disse to gangene. SPENNENDE!!! :D

Skrevet

oj : D Da har du et godt håp ja : ))

Her er ingen mensen kommet...på dag 32 i dag....og tatt 2 negative tester...fredag og lørdag... sikker på at mensen er på tur....men NÅÅÅR???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...