Gå til innhold

*****SKRAVLETRÅD IKM uke 45*****

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Hva skal dere gjøre for at spira skal sitte denne pp??

Jeg skal prøve noen urter. Damiana og Wild Yam. Så får vi se om det funker. Er i 4. pp. Hååååper nå altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satser på slimoppløsende hostesaft.. ;p er ikke så lenge siden jeg sluttet på p-pillene, og har da hørt at det skal hjelpe med slimoppløsende hostesaft for at "svømmerene" lettere skal nå frem. ;p Så får bare håpe at det hjelper!

Er ikke mer enn på 2 pp så venter litt med å begynne med masse annet ekstra utstyr. Tar det etterhvert. :) Hvis det trengs. ;p

Skrevet

Sist ble jeg gravid skjedde det først når jeg stresset ned og slappet at. Tror jeg skal prøve på det denne gang ;-)

Skrevet

Heisan

Slenger meg med her jeg... Har akkurat fått TR og må vel bare smøre meg med tålmodighet til neste EL!!! Mnd som gikk var ingen offisiel pp så jeg begynner på min første nå. Jeg har hørt at det skal være bra å ta nesespray, så jeg har vært på apoteket og kjøpt otrivin i dag. Hvordan skal de urtene du har kjøpt funke?? Åpen for alle forslag, for det tok meg veldig lang tid å bli gravid sist...Det med at man ikke skal stresse er vel helt riktig, men helt umulig for meg. Alt som surrer i hue mitt om dagen er at jeg vil bli gravid;)) Sikkert sånn for de fleste her;))

Skrevet

Er inne i 3 pp nå, var HELT sikker på at spira skulle sitte på 1. forsøk!!! Begynner å bli veldig utålmodig nå kjenner jeg, men satser på at alle gode ting er 3;P

Denne gangen skal mannen begynne med E-vitamin og bio-selen+zink. Jeg skal drikke salvie te og hostesaft under eggløsning. Har bestilt masse eggløsningstester, gleder meg bare til den hersens tanta er dratt så jeg kan begynne med testinga;)) Begynner å bli helt tullerusk, klarer ikke å tenke på noe annet enn graviditet og baby;P Tror mannen begynner å bli lei av å høre på meg, lista opp til han hva han måtte slutte med for at vi skal bli gravid: ikke drikke så mye kaffe, ikke ha mobilen i lomma, ikke ha dataen på fanget, ikke bade, slutte å røyke, også spise de vitaminene som jeg har kjøpt:) Stakkars mann, kan jo skjønne at han synes det blir litt mye mas, hihi:))

Skrevet

melder meg inn her j også. er litt usikker om j har ikm i uke 44 el 45.

tr var forsinke sist, så d er bare å vente å se.

er nettopp ferdig med tr.

er kvalm og vondt i puppa enda.

merkelig.

Skrevet

Slenger meg på jer jeg også ,men vet ikke om jeg har IKm uke 44 eller 45...

Så nå er det bare prøve i vei

Skrevet

Mensen nå, så går i min 3 pp i uke 45!! ingen ideer eller planer annet en masse sex ; ) må jo slå til til slutt d da!!

Skrevet

Vi må visst også belage oss på en ny runde med prøving. TR kom på fredag, som beregnet, så nå er det bare å bli ferdig og sette i gang igjen. Vurderer å kjøpe sink til min kjære, og bestille masse EL-tester. Så får vi bare kose i vei og håpe på det beste denne runden også:) Skal i gang med 5pp, og begynner å bli utålmodig...

Skrevet

Da blir jeg med her jeg også. Jeg begynner på min 2.pp. :) Og vi håper det vil klaffe denne gangen! ;)

Skrevet

heisan,

nå ville jeg bare sende ut litt gode vibber og ønske alle prøvere med ikm 45 lykke til;)) Syntes dette skravlerådet hadde kommet litt langt ned på lista, og trengte et dytt... Veldig greit å skravle med noen som er i samme båt!!!! Kjente jeg begynte å stresse litt istad da jeg fikk vite at naboen var blitt gravid:( Typisk meg, akkurat som om det skulle hjelpe meg noe!! Nå har jeg bestillt meg ELtester, så får vi tro jeg finner igjen noen LHøkning. Da er det vel bare å sette igang med hekkingen;))

Skrevet

El-testene er bestilt. Wild Yam er kjøpt til etter el, og mensen er over. Nå er det bare å sette igang;);) Har trua som vanlig..hehe. Minst 3 av 10 blir gravide her inne hver pp, så noen av oss skal kunne klare det;)

Jeg melder meg frivillig!!!

Skrevet

Alle gode ting er 3..så i dag er mensen ferdig og jeg er på pp nr 3 og prøver på barn nr 3 : ) DET må vel være bra da !!! Nå skal mannen få kjørt seg skikkelig !!!! ; )

Lykke til dere !!

Skrevet

Har egentlig ikke så mye å si idag, men dytter litt likevel.

Skrevet

Heisann!

Første gang eg prøver på orntli her, så er skikkelig spent! Litt rart å ha sex uten prevensjon, så føles litt som å hoppe og ha glemt fallskjermen! :-D

Håper ikke primoluten skjøv for mye på syklusen min, tror egentlig ikke det siden TR var ganske stabil rett etter p-pille slutt tidligere i år.. Vi får se hvordan det går.. Min kjære er på jobb, men har "perm" innimellom, så vi får se om vi får noe til allikevel!

Krysse fingrene for alle oss her inne! :-)

Skrevet

Jeg satser på å sette inn ferdig befruktede egg fra fertilitetsklinikken, som er fra samme årgang som lillesnuppa. Tror det skal settes inn 2 egg, så kanskje det blir tvillinger. Da får jeg litt panikk, tror jeg... Tanken på 3 barn på under 2 år er nesten lammende, men jeg tror kanskje jeg tar sorgene litt på forskudd her. Det er jo slettes ikke sikkert at det lykkes i det hele tatt!! Gikk på første prøverørsforsøk sist, så det hadde jo vært moro om det gikk like bra denne gangen::)) Men siden det skal svirre rundt befruktede egg i systemet, så regner jeg i hvert fall med at sjansen er større enn tidligere uansett. Så her er optimismen stor for øyeblikket...

Skrevet

Krysse fingrene for at de sitter seg fast da! Når skal du inn til klinikken? Blir spennende å følge med da!

Skrevet

Ihvertfall det ene, he he.. ;-)

Skrevet

Skal inn på mandag for å se hvordan tilstanden er, og så blir det mest sannsynlig innsett torsdag eller fredag samme uken... Kjempespennende!! Blir veldig spennende å følge med utover, ja. Man blir jo faktisk ganske engasjert i andre menneskers skjebne, selv om man ikke kjenner hverandre i det hele tatt.. Eller når jeg tenker meg om, så deler jeg mer av mine innerste tanker her inne enn i virkeligheten. Det er godt å få det ut, samtidig som det er godt å ha litt hemmeligheter også....

Skrevet

Ja, skjønner hva du mener! Holder nesten på å blabre det ut for gud og hvermann ellers, litt godt å få pratet med andre om tanker og følelser! Min kjære klarer liksom ikke helt å ta det i den spenningen man har i kroppen om man klarer å bli gravid denne pp. Han har vel kanskje rett i at det hjelper å slappe av litt, men greier liksom ikke å la være allikevel! Du får dele med oss utover hvordan det går med innsettingen da! :-)

Skrevet

Blir spennende å følge med deg trilletralle : ) Håper dere lykkes !! Vi andre får bare fortsette å gjøre det vi kan for å bli gravide : ) Noen som har funnet ut når dere har EL ? Min er vel ca rundt 24 oktober...tror jeg...syklusen er ikke helt stabil enda...

Skrevet

Forrige pp var jeg helt stressa, fikk ikke gjort noe særlig på jobb, eller hjemme. Kjenner jeg er litt roligere nå, enn så lenge..... Jeg har sluttet å røyke, og skal prøve å ikke stresse så fælt med dette her (lettere sagt enn gjort...) Tror jeg har EL rundt den 22.10 Blir spennende å følge med dere alle. LYKKE TIL!

Skrevet

Slenger meg på her. Dette er måneden jenter!!!!! Julibarn mottas med takk:-)))))))))))) Er inne i 3. pp, all denne ventingen gjør meg sprø! Masse lykke til alle sammen.

Skrevet

Vi er inne i 3pp. Tror jeg hadde en SA i 1pp. Jeg hadde en svakt positiv CB 4 dager før mensen kom... Jeg skulle egentlig slappe av og ta det som det kom denne gangen, men det klarte jeg ikke;) Jeg skal ta slimløsend hostesaft og drikke salviete. Mannen min har fått beskjed om å drikke mindre kaffe og ikke ha mobilen i lomma, så en kan vel si at det å "ta det som det kom" er kastet ut av vinduet;)

Håper at vi greier det denne gangen!!!!!:):)

Godt å ha noen i samme situasjon å lufte tankene sine med:)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN:)

Skrevet

Slenger meg på her hos dere jeg :-)

Er i 2 pp etter en SA tidlig i august.

Ettersom jeg også er testoman så driver jeg med el-testing til den store gullmedaljen for tiden også. Litt artig å se at den blir sterkere og sterkere for hver dag som går. Mistenker at jeg har el en gang mellom 17 og 21 okt. Så dette blir jo litt spennende da!!

Masse lykke til jenter! Håper vi får hvert vårt herlige sommerbarn i Juli :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...