Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2008 #126 Skrevet 2. november 2008 Venter TR på tirsdag, men har vondt i magen på en måte som gjør at jeg tror den kommer i morgen. Tok en test i går som var blenda hvit. Regner med jeg må over på 3. pp, men inntil TR faktisk har kommet, har jeg et ørlite håp. Lykke til jenter
Duddlidu Skrevet 2. november 2008 #127 Skrevet 2. november 2008 Ingen testomane som har testet enda altså??!! I morgen er det uka vår, blir kjempespennende. Har ikke ikm før til onsdag, så har ikke tenkt å teste før det. Egentlig tenkte jeg å teste neste helg, men så har jeg ridetime på onsdag. har ikke lyst til å ta noen sjanser på ridetimen dersom jeg er gravid. Kjøpte test i går, den ligger å roooper på meg i skapet, men foreløbig har jeg klart å be den om å holde kjeft. kjenner ingen symptomer egentlig... litt hodepine i går, men det kan jo komme av hva som helst. Krysser fingrene for oss alle!
Mikkemafian Skrevet 2. november 2008 #128 Skrevet 2. november 2008 Har en liten smurf på 13 mnd... og har vært klar for søsken siden hun ble født!!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. november 2008 #129 Skrevet 2. november 2008 nå er det ihvertfall ikke så lenge til vi vet ihvertfall, torsdag er jo bare 4 dager unna! iiiiik! hehe uken vår har vært så langt borte, så er rart at vi endelig har kommet dit til testing. Er superspent på hvor mange som er gravide! :-)
Duddlidu Skrevet 2. november 2008 #130 Skrevet 2. november 2008 ÅÅÅnei, nå begynner inbildningssymptomene mine å dukke opp. Jeg som var så sikker på at jeg skulle klare å holde hodet kaldt denne pp. Idag har jeg hatt noen skikkelige stikk i magen, perioder med kvalme og noen små anfall av hodepine. Synes det er så pyton med slike små-ting for det øker jo forhåpningene. Æsj, kan hende jeg ikke klarer å holde hendene unna den testen helt til onsdag. Hittils har jeg levd opp til nicket mitt iallefall, stort sett bare fantom symptomer her.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #131 Skrevet 2. november 2008 Her er det så mange symptomer at jeg blir gal!;) Vondt i puppene, masse stikkinger i egglederne, mensensmerter hele tiden og luft i magen!! haha. Er bare 8 dpo, så enda noen dager å vente. Tester ikke før onsdag. (Ehm.......)
BabyMe Skrevet 3. november 2008 #132 Skrevet 3. november 2008 Da er det vår uke jenter! Blir veldig spennende å se hvordan det blir med folk her i uka her!
tjorven- nr 3 Skrevet 3. november 2008 #133 Skrevet 3. november 2008 jaaaa uka er her : D Hvem tester først???
superspent75gravid Skrevet 3. november 2008 #134 Skrevet 3. november 2008 huff, jeg har ikke IKM før på søndag. Det er lenge å vente det. Heldige dere som snart er der;)) Jeg har selfølgelig tatt opp symptomjakta, men troen på graviditet svinger opp og ned. Jeg er veldig trøtt om dagen. I går kveld sovnet jeg på sofaen ca 21.30, fikk slept meg i seng litt senere og sov helt til kl 08.00 i dag. Synes at puppene mine har blitt tyngre, men de er ikke vonde så jeg vet ikke helt om det kan være et sympt. Blir fort kvalm etter jeg har spist, spes på kvelden. Men sist gang jeg var gravid ble jeg så hard i magen, og det er jeg ikke nå. Heller litt skiftende. Det er vel derfor jeg ikke klarer å ha helt troen. Egentlig har jeg sagt at jeg skulle tenke positivt og være gravid til det motsatte var bevist, men nå klare jeg ikke helt det kjener jeg. Sikkert et forsvar mot skuffelsen som kommer om jeg ikke er det... Lykke til til alle andre prøvere her;)) Håper der alle tester positivt!!!
Troika-3blå Skrevet 3. november 2008 #135 Skrevet 3. november 2008 Jeg har IKM først til fredag, så det er noen dager til igjen med venting... Skal prøve å ikke teste før, men vi får nå se hvordan det går. Har veldig mye som skjer denne uken, så kanskje litt mindre tid til å tenke på "Den O`store Dagen"... Har drømt mye rart i det siste, både at jeg har vært høygravid, nettopp oppdaget at jeg hadde blitt gravid, og i natt hadde jeg noen enorme, melkesprengte bryster... Jaja, kanskje jeg rett og slett bruker LITT for mye av tida og tankene mine på dette... Lykke til alle sammen!
BabyMe Skrevet 3. november 2008 #136 Skrevet 3. november 2008 Er hjemme i dag med skikkelig forkjølelse. Blir jo sittende på disse babysidene hele tiden. Uff... jaja.. Å i og med at vi har IKM uke er det jo ekstra spenennde og morro!!
tjorven- nr 3 Skrevet 3. november 2008 #137 Skrevet 3. november 2008 skikkelige mensmurringer i dag, så begynner å få mine tvil om at det er noe positivt på gang,....IKM mellom onsdag og lørdag.... spennende å se hvor mange av oss som får positiv test : ))
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. november 2008 #138 Skrevet 3. november 2008 ikm mellom idag og onsdag, ikke kommet ennå ihvertfall. men murringer og kvalm. men det kan jo tyde på begge deler:(
superspent75gravid Skrevet 3. november 2008 #139 Skrevet 3. november 2008 jeg prøvde terminkalkulatoren her, og ifølge den har jeg termin på bursdagen min den 21 juli hvis jeg er gravid nå) Det hadde vært skikkelig kult å fått som bursdagsgave;P Det bare må være et tegn på at det er nå det skal skje, -håper jeg da;))
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. november 2008 #140 Skrevet 3. november 2008 jeg tror at tante rød dukker tidligere opp en forventet, kjennes slik på kroppen. Gikk på primolut da for å utsette mens pga bryllup, så kan jo hende blitt litt forskjøvet pga den.. Men da er det uansett å prøve på nytt igjen! Selv om det hadde vært en kjempefin julegave!!
tjorven- nr 3 Skrevet 3. november 2008 #141 Skrevet 3. november 2008 ingen som har testet i dag da ? Har alle IKM i slutten av uken : D ? Jeg er ekstremt spent på dere nå!!! Innom flere gang for dagen for å lese nytt ; ))
Duddlidu Skrevet 3. november 2008 #142 Skrevet 3. november 2008 Virker som om denne IKM-gjengen er de flinkeste til å holde igjen på testene! Synes vi er flinke jeg! Superspennende dette her, kan hende en av mine tester ryker i mårra. IKM til onsdag. Igrunn ingen symptomer igjen da men, alle er borte.. kan jo hende likevel, håper i det lengste
Mikkemafian Skrevet 3. november 2008 #143 Skrevet 3. november 2008 Føler meg skikkelig gravid nå, så jeg kommer til å bli superskuffet hvis testen på torsdag er negativ!! Har jo selvfølgelig mest lyst til å teste i morgen, men orker ikke tanken på en negativ test, bare fordi jeg tester for tidlig...
Jolina<3 Skrevet 3. november 2008 #144 Skrevet 3. november 2008 Uwæææ, jeg har syndet! Måtte teste i dag.. 5dager føre ikm.. neg ja.. men håpet er det ends:S Litt dumt å ha masse tester i skapet.. hø-hø-hø..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. november 2008 #145 Skrevet 3. november 2008 Hahahahahaha, jeg har........ ..... IKKE testet enda nei! :-D Klem
superspent75gravid Skrevet 4. november 2008 #146 Skrevet 4. november 2008 Huff, jeg føler egentlig ikke at jeg er gravid!! Har ikke hatt mensmurringer siden EL var ferdig. Det blir spent å se da. Det eneste jeg kan føle det litt på er småkvalme en gangiblant og trøtthet. Får håpe dette er reele tegn. Det blir spent å se hvor mange som tester positivt fremover i uka:))
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. november 2008 #147 Skrevet 4. november 2008 her har jeg mensmurringer for fullt, så regner med tante rød kommer snart. men har den ikke kommet på lørdag, så tester jeg nok! Er i første pp, så regner egentlig ikke at det har klaffet så snart..
Musemor med tre søte små Skrevet 4. november 2008 #148 Skrevet 4. november 2008 Da kom tanta på besøk og jeg beveger meg over på 3. pp og IKM uke 49. Lykke til jenter
Jolina<3 Skrevet 4. november 2008 #149 Skrevet 4. november 2008 Uff:( Det var trist..like irriterende hver gang tanta kommer.. bedre lykke neste gang *trøstepå*
Musemor med tre søte små Skrevet 4. november 2008 #150 Skrevet 4. november 2008 Takk, takk. Hadde egentlig ikke så veldig mye tro på noe denne gang. Fikk omgangssjuke under EL, og derfor hadde jeg bare sex dagen før EL, ellers ikke noe før lenge etter. Men pytt, pytt. Brukte 13 pp på førstemann, så jeg har god tid enda ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå