Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tvillinger asså!!! så spennende :P (kanskje) hehe

Ligger det til familien da kanskje???

Men må si at ble litt skuffa når du no sa du var gravid allerede.... her sitter vi å venter totalt i spenning, også er du allerede gravid... hehe.. (det var ikke frekt ment eller noe sånt asså)..

men ja, kjempe spennende.... håper resten av oss følger etter deg å får oss noen sommer barn vi og :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja eg elsker vassengutane:) har vært på dei 2 ganger før og..:) blir ikkje lei.. hehe..

eg og drikker sjeldent, me kan bli en del når eg ørst drikker.. hehe. men hater dager der på da.. uff.. hihi..

i dag har eg hatt litt stikking nedi magen så er litt spent på om det er symptom eller bare innbilling.. hehe...

skal du på gratiskonsert da? (godklumpen eller no hvem det var) hehe

er vanvittig med liv på konsertene dies.. hehe.. kjempe gøy:)

Skrevet

susi_vanessa: nja, tror ikke d..... Er så mange mindre som skal, også er eg ikke helt opplagt om dagen. tror liksom ikke eg er i så mye bedre form i morgen.. :P (håper ihvertfall ikke d) ;)

Men tror kanskje min sambo skal......

Skrevet

ååå... håper ikkje du blir bedre da... hehe.. hørtes ikkje helt rett ut, men du skjønner.. er det sånn konsert for barn?

får eg spørre kor det er, var ikkje du fra hordaland? du kan sende det på pm viss du ikkje vil her..

Skrevet

godklumpen & meg 1pp.

ok, så ikke at du hadde en fra før, men da kan det hende at de tar det roligere nå siden de er besteforeldre fra før.... det er veldig trist og skjønner at det er hardt, det hadde jeg syntes også......

håper det ordner seg for dere... det gjør det helt sikkert!!!!!

Skrevet

ja kan ikkje vere enkelt det der.. håper det blir bedre med neste unge:) no har du jo allerede en så da blir dei nok glad for neste mann og:)

Skrevet

ja, det bør de :P gla blir de nok... ihvertfall når ungen er kommet ut... hehe. Men kvir meg til tiden jeg forteller, og til de "godtar" det.... men men.. Man vet jo aldri.. kan jo hende de overasker meg positivt :)

Skrevet

hehe her har det skjedd mye på noen timer. OI tvillinger hihi :o) Stas da:o) Er tvillinger i familen min også så mamma spøker med at nå er det min tur å få tvillinger men jeg håper egentlig ikke det altså hehe, holder med en om gangen som førstegangsprøver hehe ;o)

Humm denne ryggvondten å murringen gir seg ikke altså.. men tørr ikke håper noe egentlig for da blir jeg jeg jo bare skuffet, eller det blir jeg jo uansett da hvis det ikke er noe...

Men god natt girls:o)

Skrevet

hehe... ja, skjønner godt du blir skuffet da nygift87.... men om d er en trøst så blir nok vi alle litt skuffet selv om vi tror vi kanskje ikke er gravid.. men ja, håper vi alle blir d no.... hihi.....

nattinatt alle sammen.. "prekast" nok i morgen :)

Skrevet

skjønner deg veldig godt nygift87, vi har alle vert der tror jeg..... og man har så lyst til og nesten blir litt desperate for å "se" inn i fremtiden, men selv om man "klarer" det, vet man at det er ikke helt sikkert at det er det endelige svaret og man vet også at man lett blir skuffet, man håper på at dagene vil gå kjempe fort(noe det ikke gjør den tiden) og man skulle ønske man bare kunne sove seg frem til den dagen man virkelig kan teste for den testen(hvis den er pos) vill forandre hele livet ditt og det er akkurat det man vil fordi man er klar for en forandring og føler at dette er det riktige for dere selv om mange syntes det er feil på noen måter, men dette vill man ikke tenke på, selv om man tenker på om det er fortidlig for deg og meg å tenke at man vil bli foreldre når man bare er 21 år, og de fleste venner liker å være på by`n osv, mens du liker å være hjemme..... da tenker jeg ofte.... er dette galt eller unormalt????? men nei, det betyr bare at du er et voksent mennske som vill ha orden på livet ditt.......

Det at foreldrene våres ikke alltid liker de valgene man tar vill man oppleve i gjennom hele livet uansett hvordan de valgene måtte være, men du skal alltid huske på dette:

Bare DU er DU og derfor er DU så VERDIGFULL!!!!!

dette ble litt langt, men følte at jeg måtte skrive dette, for det er nemlig mine tanker og de tankene tror jeg er veldig vanlig å tenke, dette er tanker som jeg har ofte klart å komme meg igjennom dagen på, på tunge dager som jeg bare vil skal rusle i vei!!!!

ha en super dag!!!!!

Skrevet

ååå,. det var veldig fint skrevet elskerbarn :)

Ja, man trenger sånne oppløftene tanker for å komme oss igjennom hverdagen.. Så bra at du delte dette med oss :D

Ble litt satt ut, så sier ikke mer akkurat no eg :P

ha en fin dag du og :)

Skrevet

så fint skrevet elskerbarn:)

oi i dag voknet eg med skikkelige murringer i magen og vondt i korsryggen.. håper det er noe der:)

men våger ikkje håpe for mye, men kjenner eg virkelig har lyst å teste no:) uff så lenge til eg kan teste!!! hehe..

Skrevet

Du virker som en fantastisk jente elskerbarn :o) Tror jeg diggger deg litt hehe :o)

har skikkelig vondt i ryggen enda og murring.. temperaturen steg litt til i dag, vet dere om den stiger sånn pang med en gang eller om den stiger litt og litt? ååå jeg håper jeg håper.

Og håper for dere ande også skikkelig:o)

Skrevet

hvordan stige mener du nygift87?? Hva ligger tempen din på da?? hehe.. ble litt nysgjerrig no.. for d me temp er et område eg ikke har peiling på :P

Skrevet

hehe har ikke så mye peil på det egentlig jeg heller men har jo sånn PFC å da må jeg ta tempen hver dag derfor jeg legger merke til det... Tirsdag var den: 35,96

Onsdag: 36,05

I dag: 36,15

men vet ikke helt hva som skjer med tempen når man blir gravid så derfor jeg lurer på om den stiger med en gang eller gradevis?

Skrevet

hehe... oki... :P kan desverre ikke svare deg.....

Skrevet

nygift87

Tusen takk for fine ord om innlegget mitt=)=)

Tror temp stiger gradvis jeg, mener jeg har lest det et sted....

åååååååå håper på at det klaffer for oss alle den mnd her altså!!!!!!

Skrevet

Det hadde bare verdt KONGE om fler av oss ble gravid om trent på samme tid så kunne vi slått følge over til 1. trimester og fulgt hverandre gjennom svangerskapet :o) Jeg håper hvertfall at det klaffer. Men kan ikke se noe voldsom stigning i tempen min så er litt usikker på om jeg har hatt eggløsning, men jeg hadde hvertfall eggløsningsslim så la oss håpe:o) Tempen steg enda litt i dag men ikke mye bare litt. Krysser fingrene men kan ikke teste før neste søndag så det er jo KJEMPE lenge til hehe men håper tiden vil gå fort.

Når kan dere andre teste?

Skrevet

Off, ja. neste søndag må virke lenge til...............Håper tiden går fort for din del.... jeg kan sansynligvis teste på mandag....... og det er egentli ikke så lenge til.. så er veldig spent.....

Ja, hadde vært bra om vi aller her inne kunne tuslet over til 1.tri noe lunne samtidig.. :)

Krysser fingrene for oss alle

Skrevet

Vil ønske dere en riktig god helg, ønske dere lykke til med prøvingen, ikm og alt annet dere skal ta dere til. Jeg ser frem til el neste uke og masse prøving! Håper håper det sitter. Måtte en tur på barnas hus i går og smugtitte litt på barnevogn ;-) Gleder meg til jeg virkelig har en grunn for å gå dit!

Skrevet

Ja, dere må ha god helg og lykke til :)

og Flo. det å titte på barnevogn er vel noe de fleste av oss har smugtittet litt på tenker eg... eller? ihvertfall har jeg det... spennende å se på nye modeller.. Men jeg later ofte som jeg ser på vogn til jenta mi jeg :P hehe.. liten luring jeg seddu ;)

Skrevet

hehe, når jeg er på h&m så smugtitter jeg litt på de søte små babyklærne jeg hehe men da blir jeg jo bare enda mer babysyk hehe ;o) I dag har jeg hatt enda mer vondt i ryggen og sånn mensmurring i magen, pluss at jeg plutselig har fått veldig ømme brystvorter hehe (sorry detaljer hehe) Men er så redd et bare er noe jeg innbiller meg. Men det med vondt i ryggen er hvertfall ikke det men det kan jo være noe annet, er såååå spent.

Har besøk av niesa mi og nevøen min i helgen på 5 og 12 å da blir jeg enda mer klar hehe ;o)

Skrevet

hehe...... er spennende dette nygift87... :) når var det du har ikm igjen??

Ja nei, er så spent jeg. har skikkelig humørsvingninger, og varm/tung i brysta, og trett enda... så virker lovende for min del også... Også har jeg sett at mange skriver her at utflod kan være et tegn, og det er det her også, så dette bør nesten være sant.. hvis ikke så lurer eg virkelig på hva som feilier kroppen min :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...